-
Εάν το αυτοκίνητο σου κάνει θα έλεγα όντως να το πάρεις με κλειστά τα μάτια. Στα δύο χρόνια αν θα αποκτήσεις ένα τρίξιμο στο τζάμι, δεν είναι λόγος να το απορρίψεις. Η ανάρτηση αν κοπανάει λίγο είναι πολύ λογικό καθώς πρόκειται στα χρήματα ίσως για το αυτοκίνητο με την πιο σπορ οδική συμπεριφορά. Οι καταναλώσεις επίσης είναι κορυφαίες για τα δεδομένα της κατηγορίας δίχως παραχωρήσεις στην οδική συμπεριφορά από τον οδηγό. Τέλος είναι από τα λίγα της κατηγορίας που μπορεί να πηγαίνει το ίδιο καλά στον ανοικτό δρόμο αλλά και εντός της πόλης. Παράλληλα μπορεί να πατήσει και χώμα σε βατά σημεία δίχως να σε πιάνει η καρδιά σου. Ο κινητήρας απαύγασμα της Ιταλικής σχολής με ελαφρές επεμβάσεις ίσως του Ιάπωνα θεωρείται επίσης από τους καλύτερους. Με λίγα λόγια εάν εμφανισιακά σου κάνει και δείχνει να ταιριάζει με τις ανάγκες σου μη το απορρίψεις έτσι απλά. Στα γράφει κάποιος που δεν συμπαθεί ιδιαίτερα το αυτοκίνητο αλλά δεν μπορεί να αγνοεί ή να κάνει πως δεν βλέπει τις αρετές του.
-
Υπερθεματίζοντας στα του SPI, έχε υπόψη σου ότι (για καλή σου τύχη) βρήκες έναν μίτο στον οποίο αρκετοί έχουν εξαντλήσει την ειλικρίνειά τους. Οπότε, κι επειδή όλα είναι σχετικά, πριν αποφασίσεις την αγορά ενός άλλου αυτοκινήτου, χρήσιμο θα ήταν να αναζητήσεις αντίστοιχων προθέσεων αξιολογήσεις..
-
Ο χρήστης dvasilis έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας και το χρόνο σας,
robotech έχουμε το ίδιο καρότσι αλλά λέγεται hauck lacrosse (να σου ζήσει κιόλας το μωράκι) , με προβλημάτισες λίγο ότι χωράει μόνο το καρότσι με μερικές σακούλες, δηλαδή αμα πάω στο vitara θα έχω πρόβλημα (με το συγκεκριμένο καρότσι) …
σχετικά με το κάθισμα του συνοδηγού και το κάθισμα που κοιτάει πίσω, μου το ανέφεραν άλλοι νέοι γονείς να κοιτάξω και για αυτό το έθεσα σαν χαρακτηριστικό (αν και φαίνεται ότι δεν θα έχεις πρόβλημα με τόσο χώρο πίσω)ρε γαμώτο αν δεν είχε αυτές τις ατέλειες με την συναρμολόγηση / τριξίματα και λίγο καλύτερη πίσω ανάρτηση θα πήγαινα με κλειστά μάτια..
θα πάω να κάνω και ένα test drive το vitara και θα αποφασίσω.. (το 4χ4 γενικά δεν με ψήνει… λόγω κατανάλωσης και κόστους.. άμα χρειαστεί να πάω κάπου που χρειάζεται υπάρχει η εναλλακτική από τα αδέρφια) το λίγο ύψος όμως που θα πας ποιο άνετα σε ένα κακοτράχαλο δρόμο δεν με αφήνει αδιάφορο..
Κοίτα, πιστεύω πως με όλα σχεδόν τα αμάξια της κατηγορίας το καρότσι θα σου πιάνει πάρα πολύ χώρο. Στα ταξίδια που έχω περισσότερο χρόνο, τα ταξινομώ πολύ καλύτερα και χωράει και 2-3 μεγάλες αποσκευές, σακούλες, κουτία. Όταν πας για ψώνια θες να φορτώσεις-ξεφορτώσεις πολύ γρήγορα οπότε δεν θα σου χωρέσει τα ίδια. Θα τα στριμώξεις λίγο περισσότερο, θα βάλεις και 2-3 τσάντες στα πόδια. Πήγαινε με το καρότσι στην αντιπροσωπεία να το δοκιμάσεις.
Τα τριξίματα, αν δεν είναι μόνιμα τα ξεπερνάς σε σχέση με τα βασικά, δηλ. το να σε πηγαίνει με ασφάλεια, αξιοπιστία, άνεση και ευχαρίστηση. Ξέρω πως τώρα λες, ρε γμτ θα δώσω 20 χιλιάρικα και να μου τρίζουν 1-2 πλαστικά (κι αυτά υπο συνθήκες). Τα ίδια είπα κι εγώ όταν άκουσα το τρίξιμο στο παράθυρο και στο ταμπλώ. Αλλά διαβάζοντας λίγο εδώ κι αλλού, κατάλαβα πως όλα τα αμάξια θα βγάλουν μικροατέλειες στην πορεία.
Προσωπικά στα + του Vitara βάζω την εξωτερική εμφάνιση, το μοντέρνο multimedia και το Adaptive Cruise Control που νομίζω έχει μια συγκεκριμένη έκδοση. Διαβάζω όμως πως έχει μικρότερο πορτ μπαγκάζ. Κατά τα άλλα, από ότι διαβάζω, πρόκειται για δύο πολύ όμοια αμάξια.
-
*Στην γκάμα των κινητήρων του ανανεωμένου SX4 S-Cross προστέθηκαν και οι δύο turbo βενζίνης του 1.0 λτ. με 112 ίππους και 170 Nm ροπής και των 1.4 λτ. με 140 ίππους και 220 Nm ροπής. Στους πετρελαιοκινητήρες διατηρήθηκε ο 1.600άρης των 120 ίππων και 320 Nm ροπής. Παράλληλα, θα προσφέρεται με κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς μέσω της τετρακίνησης AllGrip, ενώ θα διατίθεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η πρεμιέρα του ανανεωμένου SX4 S-Cross θα γίνει τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού, ενώ αμέσως θα ξεκινήσει το λανσάρισμά του στην Ευρώπη.*
-
Καλή η επιλογή του χιλιάρη, θα ρίξει αρκετά την τιμή της βασικής έκδοσης.
-
Πιο ενδιαφέρων ο 1400άρης όμως με τα 140 άλογα ε;
Ξέρει κανείς αν η suzuki κατασκευάζει τους κινητήρες βενζίνης ή κάποιος άλλος; Μάλλον το πρώτο...
Τους diesel τους παίρνει από τη fiat ή θυμάμαι λάθος; -
Ο χρήστης The_Emperor έγραψε:
Πιο ενδιαφέρων ο 1400άρης όμως με τα 140 άλογα ε;
Ξέρει κανείς αν η suzuki κατασκευάζει τους κινητήρες βενζίνης ή κάποιος άλλος; Μάλλον το πρώτο...
Τους diesel τους παίρνει από τη fiat ή θυμάμαι λάθος;Ο πετρελαιοκινητήρας των sx4 scross και vitara είναι ο γνωστός 1.6 multijet
που φοράνε και τα fiat 500x-500l-bravo,jeep renegade,alfa giulietta κ.ά.
Οι βενζινοκινητήρες των 1000 και 1400cc είναι της Suzuki που τους ονομάζει Boosterjet,εφοδιάζοντας και άλλα μοντέλα της εταιρείας όπως το Baleno. -
Ευχαριστώ για την επιβεβαίωση Λεω!!
-
none, χαχαχαχα
αφού ξέρεις ότι διαθέτω το γεράκι της Μάλτας!
Κοίτα μπορεί να γράφω και grande παπαριές, αλλά μπορεί και να είναι αλήθεια.Κάτι άλλο: φοβερό το σχόλιό σου για το αμάξι SPI_duster.Είσαι ωραίος αδερφέ!
Αυτά μπρε!
-
Με τα μισα που γραφεις θα διαφωνησω συνηθως αλλα εισαι ωραιος και χαβαλες
-
και εσύ αδερφέ είσαι ωραίος, να σαι καλά!
-
Φίλε Ιάπωνα να σε ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου για το θετικό σου σχόλιο.
-
εχει βάλει κανείς απο τους φίλους εδώ Multimedia radio με οθόνη αφής όπως η εργοστασιακή ή θα είμαι ο πρώτος???
στην αντιπροσωπεία θέλανε 1000€...βρίσκω με 350€ και μάλλον θα το κοτσάρω πάνω -
Σε μια προσπάθεια αναβάθμισης πριν λίγα χρόνια στο Qashqai μου το κοστολογιο με παρελκόμενα, βάσεις, ανταπτορες τιμονιού, Bluetooth και λοιπές εργασίες έφταναν στο 500ευρω+++ και μάλιστα με άγνωστες κινεζιες...
Ψάξε το πολύ για κάτι επώνυμο και συμβατό με το αμάξι, αλλά περίμενε να ακούσεις και εξωφρενικες τιμές... -
Ανανέωση για το Suzuki SX4 S-Cross
Πρόωρη αποκάλυψη για το ρετουσαρισμένο μικρό crossover της ιαπωνικής εταιρείας. -
Το facelift μου θυμίζει από μπροστά ιπποπόταμο που νυσταζει.
Πίσω,στα ίδια πλαίσια με το προηγούμενο.
Μέσα, μπήκε οθόνη αφής όπως vitara.
Το μπροστά δε χωνεύεται με τίποτα.
Χωνεύεις ποτέ ιπποπόταμο??Ηρακλης ο φυσιολάτρης.
-
πηρα τιμη για το σερβις των 40.000 από την αντιπροσωπεια , 210 ευρώ (10% εκπτωση στα ανταλλακτικα!!! ουάου!!).
Πολλα δεν είναι ? στα 25.000 είχα πληρωσει 155 ευρώ. Αυτό είναι μεγαλύτερο ?
οι υπόλοιποι που κανατε στα 40.000 σε αντιπροσωπειες ποσο πήγε?
-
Κοίτα τι αλλάζουνε-ελέγχουν σε σχέση με το προηγούμενο σέρβις, από το βιβλιαράκι, πρώτα. Πάρε και τις τιμές από τους υπόλοιπους και βλέπεις. Σε αντιπροσωπεία δεν το λες και φαρμακείο (γενικά μιλάω, δεν έχω το sx4-cross).
-
το θεμα οτι λογο της ανακλησης που αλλαζουμε τις ταπετσαριες ειμαστε ψιλοδεσμευμενοι. Και δεν εχω και πολυ χρόνο για ερευνα , γι αυτο ρωτάω εδω.
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
πηρα τιμη για το σερβις των 40.000 από την αντιπροσωπεια , 210 ευρώ (10% εκπτωση στα ανταλλακτικα!!! ουάου!!).Πολλα δεν είναι ? στα 25.000 είχα πληρωσει 155 ευρώ. Αυτό είναι μεγαλύτερο ?
οι υπόλοιποι που κανατε στα 40.000 σε αντιπροσωπειες ποσο πήγε?
Τιμές προ κρίσης, μιλώντας γενικά.
Για να τις πεις καλές θα πρέπει να περιλαμβάνουν κάποια ακριβά ανταλλακτικα-εργασία,
διαφορετικά τις λες ακριβές τη σήμερον, εστω και για ανττιροσωπεία.Ας αντιπαραβάλω sms που μου ήρθε από αντιπροσωπεία γερμανικής μαρκας,
59 ευρω το λιπαντικό σερβις.
SUZUKI SX4 SCROSS