-
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για το ακόλουθο θέμα.
Εχω ενα celica tsport '03 και σκέφτομαι να το αλλάξω . Τα αμάξια που έχω στο μυαλο μου είναι το renaulnt clio rs (2006-2009) και το type -r (ep3 fn2 ) . Απόψεις σχετικά με αυτά τα αμάξια ?Κάποιος που τα είχε και έχει παράπονα ? Κατανάλωση - επιδόσεις - συμπεριφορά ? Σαν πιο καθημερίνο αμάξι πιο θα προτείνατε ?
-
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για το ακόλουθο θέμα.
Εχω ενα celica tsport '03 και σκέφτομαι να το αλλάξω . Τα αμάξια που έχω στο μυαλο μου είναι το renaulnt clio rs (2006-2009) και το type -r (ep3 fn2 ) . Απόψεις σχετικά με αυτά τα αμάξια ?Κάποιος που τα είχε και έχει παράπονα ? Κατανάλωση - επιδόσεις - συμπεριφορά ? Σαν πιο καθημερίνο αμάξι πιο θα προτείνατε ?
-
Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα να ρωτήσω την άποψη σας για το ακόλουθο θέμα.
Εχω ενα celica tsport '03 και σκέφτομαι να το αλλάξω . Τα αμάξια που έχω στο μυαλο μου είναι το renaulnt clio rs (2006-2009) και το type -r (ep3 fn2 ) . Απόψεις σχετικά με αυτά τα αμάξια ?Κάποιος που τα είχε και έχει παράπονα ? Κατανάλωση - επιδόσεις - συμπεριφορά ? Σαν πιο καθημερίνο αμάξι πιο θα προτείνατε ?
-
To celica γιατι θες να το δωσεις?
Αν ψαχνεις μοτερ του στιλ της ts, πας για type r
Αν θες καλυτερη οδικη συμπεριφορα και καλυτερη επικοινωνια με το αμαξι πας σε clio rs
Επιδοσεις εχει καλυτερες το Honda, οχι οτι το clio ειναι ψόφιο, αλλά ειναι λιγο υποδεέστερο
Καταναλώση εχουν παρομοια νομιζω
Αν δεν εισαι τυπος που να το πηγαινεις στο οριο σε διαδρομες με στροφες, θα ελεγα να προτιμησεις το honda
To μοτερ του και το σασμαν του, θα σου φτιαχνουν την μερα
Αν βεβαια αυτα τα εχεις χορτασει εχοντας την celica, και θες καλυτερο τιμονι, καλυτερη αναρτηση, καλυτερη αισθηση του ελεγχου του αυτοκινητου , παιρνεις το Renault
Παντως και τα 2 ειναι πολυ καλα αυτοκινητα με σπορ χαρακτηρα -
To συγκεκριμένο celica που έχω φοράει πολύ σκληρές αναρτήσεις οι οποίες κουράζουν όταν θές να πας χαλαρά και σκέφτομαι οτι δεν αξίζει να τις αλλάξω, καθώς το αμάξι δεν θα είναι τόσο καλό όσο ήταν . Νομίζω οτι το renault προσφέρει καλύτερη αναλογία κρατήματα- άνεσης και είναι και πιο καθημερινό σε σχέση με το celica. Απλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ανέβω κυβισμο, άρα κατανάλωση , ασφάλιση, μεταπολιτική αξία.Θεωρείς οτι είναι καλύτερο αυτόκινητο σαν στήσιμο ? Απο βλάβες είναι σαν όλα τα renault?
-
Ο χρήστης timos_korres έγραψε:
To συγκεκριμένο celica που έχω φοράει πολύ σκληρές αναρτήσεις οι οποίες κουράζουν όταν θές να πας χαλαρά και σκέφτομαι οτι δεν αξίζει να τις αλλάξω, καθώς το αμάξι δεν θα είναι τόσο καλό όσο ήταν . Νομίζω οτι το renault προσφέρει καλύτερη αναλογία κρατήματα- άνεσης και είναι και πιο καθημερινό σε σχέση με το celica. Απλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ανέβω κυβισμο, άρα κατανάλωση , ασφάλιση, μεταπολιτική αξία.Θεωρείς οτι είναι καλύτερο αυτόκινητο σαν στήσιμο ? Απο βλάβες είναι σαν όλα τα renault?To Renault το έχει συγγενής, έχει γύρω στις 80.000 χλμ απροβλημάτιστα.
Το ΕΡ3 είναι πιο γρήγορο και πιο ωραίο μέσα (ταμπλώ, καθίσματα κλπ), είναι ελαφρώς πιο γρήγορο αλλά υστερεί (σε μαμά κατάσταση) στο δρόμο. -
Πάρε όποιο θέλεις αρκεί να είναι 4wd!
Mιας και λέγεσαι Κορρές...
KORRES UNIQUE 4WD
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
To συγκεκριμένο celica που έχω φοράει πολύ σκληρές αναρτήσεις οι οποίες κουράζουν όταν θές να πας χαλαρά και σκέφτομαι οτι δεν αξίζει να τις αλλάξω, καθώς το αμάξι δεν θα είναι τόσο καλό όσο ήταν . Νομίζω οτι το renault προσφέρει καλύτερη αναλογία κρατήματα- άνεσης και είναι και πιο καθημερινό σε σχέση με το celica. Απλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ανέβω κυβισμο, άρα κατανάλωση , ασφάλιση, μεταπολιτική αξία.Θεωρείς οτι είναι καλύτερο αυτόκινητο σαν στήσιμο ? Απο βλάβες είναι σαν όλα τα renault?
To Renault το έχει συγγενής, έχει γύρω στις 80.000 χλμ απροβλημάτιστα.
Το ΕΡ3 είναι πιο γρήγορο και πιο ωραίο μέσα (ταμπλώ, καθίσματα κλπ), είναι ελαφρώς πιο γρήγορο αλλά υστερεί (σε μαμά κατάσταση) στο δρόμο.Θα έλεγα ότι το Type R είναι πιο απόλυτα στημένο και είναι ταχύτερο από σημείο σε σημείο και φυσικά στην ευθεία. Το Clio είναι πιο φιλικο και παιχνιδιάρικο καθώς η ουρα συμμετέχει.
-
Παιδιάς αρχικά σας ευχαριστώ για τις απόψεις σας. Σήμερα οδήγησα ενα clio rs.Οι εντυπώσεις μου ήταν οτι όντως είναι ενα πολύ καθημερινό αυτοκίνητο και παρατήρησα αρκέτα πιο πολύ δύναμη σε χαμηλότερο εύρος στροφών αλλά και πολύ αίσθηση τιμονιού και δρόμου.Όμως οταν εβαζα 3η σε πολλές στροφές(στροφές κινητήρα) έκανε παράξενο θόρυβο στο κούμπωμα.Επιπλέον το τιμόνι κουνιόταν πρός τα μέσα όταν το οδηγούσες ενω ήταν κλειδωμένο .Είναι φυσιολογικό αυτο ? Επιπλέον ο επιλογέας και το τιμόνι μου φάνηκαν αρκετά πιο ελαφρία απο το celica tsport . Kαι το όλο εσωτερικό μου φάνηκε πολύ πιο φθηνό.
-
Εγώ θα πρότεινα να μείνεις στην celica
-
Εγώ είμαι λάτρης και των τριών αυτοκινήτων , αλλα θα σου πω την εμπειρια μου. Οταν έψαχνα αμάξι έψαχνα την TS , δν βρήκα καμία της προκοπής. Αντίθετα τάπερ και κλιο με το κιλό , τα οποία ειναι εξαιρετικα. Κατέληξα στο MX-5 γιατί ηταν ιαπωνικό, 1.8 και εχει ενα σύστημα μετάδοσης και στριψίματος που ειναι εντελώς μηχανικό. Δίκη μου πρόταση κρατά το τελευταίο celica
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Φιλε Tιμο Κορρε, μηπως θα επρεπε να σκεφθεις και καποιο αμαξι με σαλιγκαρο. Τουρμπινα....τρελη ροπη Πολυ καλα ολα τα αυτοκινητα που προανεφερες '' ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ '' αλλα δεν ξερω αν εχεις οδηγησει αμαξι τουρμπατο με καμια 300+hp ? Eιδικα αν ειναι και 4wd ειναι αλλα κολπα. Αναλογα το πορτοφολι υπαρχουν πολλες επιλογες, και ειδικα τωρα μεσω κρισεως
-
Τα χόρτασες τα προσθιοκίνητα, είχες ένα από τα καλύτερα του είδους. Δες αξιόλογο πισωκίνητο ή τετρακίνητο. Να δεις κάτι διαφορετικό, να σου ανοίξει καινούριους ορίζοντες.
-
+1 με τον dimsambas, αν και με τα τετρακίνητα πας σε άλλο κόστος χρήσης. Αλλιώς για μπροστά μπορείς να δεις και golf v gti ή renault megane rs, που αποδίδουν διαφορετικά λόγω turbo και είναι και πιο χρηστικά στην καθημερινότητα.
-
Ο χρήστης Cuore Sportivo 19 έγραψε:
+1 με τον dimsambas, αν και με τα τετρακίνητα πας σε άλλο κόστος χρήσης. Αλλιώς για μπροστά μπορείς να δεις και golf v gti ή renault megane rs, που αποδίδουν διαφορετικά λόγω turbo και είναι και πιο χρηστικά στην καθημερινότητα.Megane RS, χωρίς άλλα σχόλια. Το γκόλφ καλό αλλά πολύ 'μαλακό' και με θέματα στον TFSi.
Ούτε κλειώ, ούτε τάπερ. -
Όπως είπαν και παραπάνω, τετρακίνητο ή πισωκίνητο.
Αλλιώς κράτα τον τσέλιγκα.nickthetrib from tapatalk
-
Megane RS να συμβιβασεις την κατασταση ,να δοκιμασεις και υπερτροφοδοτουμενο.
clio rs 197 vs celica tsport vs honda civic typer