Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά υπερυψωμένου αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά υπερυψωμένου αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    16
    37
    292
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gth last edited by

      Βρίσκομαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Οικονομικά δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 20000€, αλλά όσο χαμηλότερα, τόσο καλύτερα, αφού τα περισσότερα θα μπούνε σε δόσεις.
      Συζητάμε για πετρελαιοκίνητο, σε μέγεθος citroen xsara(5/θ, χώρος αποσκευών 400+L) το οποίο έχω τώρα. Μην μου πείτε για c4, δεν θέλω του group PSA.
      Ένα θέμα που με απασχολεί είναι η απόσταση από το έδαφος. Στο χωριό, όπου πάω συχνά, έχει ένα κομμάτι κακό χωματόδρομο. Το xsara πάει άνετα, αλλά η απόστασή του από το έδαφος είναι 17 cm. Σε καινούριο δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο ύψος. Αλήθεια, ξέρετε αν μπορώ να βρω πουθενά αυτό το στοιχείο; Το κλείδωμα και περπάτημα αποκλείεται, αφού η άποψή μου είναι ότι το αυτοκίνητο υπηρετεί εμάς κι όχι εμείς εκείνο.
      Μια λύση είναι το crossover, γιαυτό και κοιτάζω suzuki vitara, sx4, renault captur. Κάτι που δεν ξέρω είναι αν η συμπεριφορά αυτών στην άσφαλτο είναι όπως ή περίπου όπως των κανονικών 5/θ, μιας και στην οδήγηση μου αρέσουν καλύτερα οι στροφές από τις ευθείες να το πω έτσι.
      Όποιος μπορεί ας βοηθήσει στη λύση του προβλήματος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gth last edited by

        Βρίσκομαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Οικονομικά δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 20000€, αλλά όσο χαμηλότερα, τόσο καλύτερα, αφού τα περισσότερα θα μπούνε σε δόσεις.
        Συζητάμε για πετρελαιοκίνητο, σε μέγεθος citroen xsara(5/θ, χώρος αποσκευών 400+L) το οποίο έχω τώρα. Μην μου πείτε για c4, δεν θέλω του group PSA.
        Ένα θέμα που με απασχολεί είναι η απόσταση από το έδαφος. Στο χωριό, όπου πάω συχνά, έχει ένα κομμάτι κακό χωματόδρομο. Το xsara πάει άνετα, αλλά η απόστασή του από το έδαφος είναι 17 cm. Σε καινούριο δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο ύψος. Αλήθεια, ξέρετε αν μπορώ να βρω πουθενά αυτό το στοιχείο; Το κλείδωμα και περπάτημα αποκλείεται, αφού η άποψή μου είναι ότι το αυτοκίνητο υπηρετεί εμάς κι όχι εμείς εκείνο.
        Μια λύση είναι το crossover, γιαυτό και κοιτάζω suzuki vitara, sx4, renault captur. Κάτι που δεν ξέρω είναι αν η συμπεριφορά αυτών στην άσφαλτο είναι όπως ή περίπου όπως των κανονικών 5/θ, μιας και στην οδήγηση μου αρέσουν καλύτερα οι στροφές από τις ευθείες να το πω έτσι.
        Όποιος μπορεί ας βοηθήσει στη λύση του προβλήματος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gth last edited by

          Βρίσκομαι σε αναζήτηση καινούριου αυτοκινήτου. Οικονομικά δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 20000€, αλλά όσο χαμηλότερα, τόσο καλύτερα, αφού τα περισσότερα θα μπούνε σε δόσεις.
          Συζητάμε για πετρελαιοκίνητο, σε μέγεθος citroen xsara(5/θ, χώρος αποσκευών 400+L) το οποίο έχω τώρα. Μην μου πείτε για c4, δεν θέλω του group PSA.
          Ένα θέμα που με απασχολεί είναι η απόσταση από το έδαφος. Στο χωριό, όπου πάω συχνά, έχει ένα κομμάτι κακό χωματόδρομο. Το xsara πάει άνετα, αλλά η απόστασή του από το έδαφος είναι 17 cm. Σε καινούριο δεν νομίζω ότι υπάρχει τέτοιο ύψος. Αλήθεια, ξέρετε αν μπορώ να βρω πουθενά αυτό το στοιχείο; Το κλείδωμα και περπάτημα αποκλείεται, αφού η άποψή μου είναι ότι το αυτοκίνητο υπηρετεί εμάς κι όχι εμείς εκείνο.
          Μια λύση είναι το crossover, γιαυτό και κοιτάζω suzuki vitara, sx4, renault captur. Κάτι που δεν ξέρω είναι αν η συμπεριφορά αυτών στην άσφαλτο είναι όπως ή περίπου όπως των κανονικών 5/θ, μιας και στην οδήγηση μου αρέσουν καλύτερα οι στροφές από τις ευθείες να το πω έτσι.
          Όποιος μπορεί ας βοηθήσει στη λύση του προβλήματος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Στα χαρακτηριστικά που λες οτι θες καλή επιλογη ειναι το land rover evoque, μόνο που παει λιγο πάνω απο 20.000€

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • gatoz
              gatoz last edited by

              Στα χρήματα που βάζεις βλέπω μόνο το captur καθώς τα suzuki θα περάσουν το όριο.

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giocitroen91 last edited by

                Δε νομιζω το xsara να εχει αποσταση απο το εδαφος 17cm... Το SX4 παντως σε σχεση με τα αλλα 2 δεν ειναι και τοσο υπερυψωμενο (15cm).. To Vitara 18,5cm για την εκδοση 4χ4.. Για την εκδοση 4χ2 ισως να εχει και μικροτερη αποσταση ισως ομως και την ιδια.. Για το Captur τα περισσοτερα site αναφερουν οτι εχει αποσταση απο το εδαφος 20cm αλλα σε ενα site ειδα οτι εχει 17cm.. Τωρα τι ισχυει δεν ξερω.. Το Vitara παντως δεν εχει ρεζερβα αλλα κιτ επισκευης και το θεωρω κάπως σημαντικη ελλειψη για ενα crossover

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • gatoz
                  gatoz last edited by

                  Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
                  Δε νομιζω το xsara να εχει αποσταση απο το εδαφος 17cm... Το SX4 παντως σε σχεση με τα αλλα 2 δεν ειναι και τοσο υπερυψωμενο (15cm).. To Vitara 18,5cm για την εκδοση 4χ4.. Για την εκδοση 4χ2 ισως να εχει και μικροτερη αποσταση ισως ομως και την ιδια.. Για το Captur τα περισσοτερα site αναφερουν οτι εχει αποσταση απο το εδαφος 20cm αλλα σε ενα site ειδα οτι εχει 17cm.. Τωρα τι ισχυει δεν ξερω.. Το Vitara παντως δεν εχει ρεζερβα αλλα κιτ επισκευης και το θεωρω κάπως σημαντικη ελλειψη για ενα crossover

                  http://www.capturownersclub.co.uk/news/ ... yo6ldJcRBc
                  170mm είναι όσο και αν το marketing leaflet μιλάει για 200mm
                  Για τη ρεζέρβα στο vitara πληρώνεις 200 ευρώ για να την έχεις εργοστασιακή καθώς ο χώρος να τοποθετηθεί υπάρχει ήδη και δεν κλέβει από τον χώρο αποσκευών (ούτε από τον κρυφό). Η απόσταση των 180mm (και όχι 185) είναι ίδια σε awd και fwd.
                  Ομως δεν νομίζω ότι υπάρχει έκδοση πετρέλαιο στα 20000 καθώς πρέπει να προστεθούν μεταλλικό, τέλη κλπ...
                  Επίσης για αυτό που χαίρεται ο συμφορουμίτης (στροφούλες), παίρνει κλίσεις πλην του διαφορετικά στημένου (και ακριβότερου) 1.4s. Είναι βέβαια και αφαλέστατο και ευχάριστο, όχι όμως 'χαμηλό'... Οσο είχα κάνει test drive, το ίδιο συμβαίνει και με το renault αλλά και τα περισσότερα suv.
                  ...καταντήσαμε πλέον να είναι και τα vitarοειδή premium, όχι γιατί είναι ακριβά αλλά 'λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν'

                  #milf-a-man

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    andreas-qashqai last edited by

                    Το Captur είναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρω αν σε καλύπτει ο χώρος αποσκευών

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gth last edited by

                      Ο χρήστης Andreas-Qashqai έγραψε:
                      Το Captur είναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά δεν ξέρω αν σε καλύπτει ο χώρος αποσκευών

                      Το πλεονέκτημά του είναι το μετακινούμενο πίσω κάθισμα. Στην κανονική θέση του δίνουν 377L. Έτσι κι αλλιώς τα νορμάλ 5/θ όλα κάπου εκεί έχουν, εκτός του focus στο οποίο το ξεφτίλισαν εντελώς παρότι κατά τα άλλα είναι από τα καλύτερα αυτοκίνητα.

                      'Δε νομιζω το xsara να εχει αποσταση απο το εδαφος 17cm...'

                      Έχει ακριβώς 17 μετρημένο από μένα την ώρα που ήταν σηκωμένο για αλλαγή εξάτμισης. Δυστυχώς. Κι εγώ δεν το πίστευα και σκεφτόμουνα focus, ceed, pulsar κλπ, όταν το ανακάλυψα άρχισα να κοιτάζω τα crossover.
                      Αν κάποιος έχει υπόψη κάποιο νορμάλ 5/θ με ικανή απόσταση από το έδαφος, ευχαρίστως να το δούμε.
                      Δυστυχώς άλλοι πληρώνουν για να τα χαμηλώσουν κι εγώ ψάχνω ψηλό σε βάρος της οδικής συμπεριφοράς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gth last edited by

                        Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                        Στα χαρακτηριστικά που λες οτι θες καλή επιλογη ειναι το land rover evoque, μόνο που παει λιγο πάνω απο 20.000€

                        Εννοείς αυτό http://www.landrover.gr/range-rover-evoque-overview ή κάπου έγινε λάθος;
                        Με παρακάτω από αυτό http://www.porsche.com/international/_g ... ne-diesel/ δεν συμβιβάζομαι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          geiasou last edited by

                          Φιλε μου με βαση τα χαρακτηριστικα και το budget που γραφεις νομιζω οτι αυτο που σου ειπαν οι απο πανω για το Captur με τον 1.5 diesel ειναι η ιδανικη λυση για σενα. Θα σου ελεγα να ριξεις μια ματια και στο Dacia Duster και τα δικινητα Vitara και SX4 Scross.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Δλδ οταν το καθε xsara εχει 17cm υπαρχουν μοντελα που το παιζουν και off road τρομαρα τους με παρομοιο ground clearance.. ενδιαφερων....(ορκιζομαι τωρα το ανακαλυψα και δεν εψαχνα αφορμη )

                            Για κοιτα κανα duster.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Ακόμη και το ομόσταβλο του ο κακτος δεν ξεπερνα τα 16 εκατοστα στο ύψος και ας προορίζεται και για ελαφρές εκτός δρόμου διαδρομές. Βέβαια συνολικά για να μη παρεξηγηθώ ο κάκτος για μενα είναι ένα σχεδιαστικό διαμαντάκι με ξεχωριστή ταυτότητα και αρετές.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Ο χρήστης Gth έγραψε:

                                'Δε νομιζω το xsara να εχει αποσταση απο το εδαφος 17cm...'

                                Έχει ακριβώς 17 μετρημένο από ΜΕΝΑ την ώρα που ήταν ΣΗΚΩΜΕΝΟ για αλλαγή εξάτμισης. Δυστυχώς. Κι εγώ δεν το πίστευα και σκεφτόμουνα focus, ceed, pulsar κλπ, όταν το ανακάλυψα άρχισα να κοιτάζω τα crossover.
                                Αν κάποιος έχει υπόψη κάποιο νορμάλ 5/θ με ικανή απόσταση από το έδαφος, ευχαρίστως να το δούμε.
                                Δυστυχώς άλλοι πληρώνουν για να τα χαμηλώσουν κι εγώ ψάχνω ψηλό σε βάρος της οδικής συμπεριφοράς.

                                109mm εχει ground clearance.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  loykiloyk last edited by

                                  Ο χρήστης Aikibill έγραψε:

                                  'Δε νομιζω το xsara να εχει αποσταση απο το εδαφος 17cm...'

                                  Έχει ακριβώς 17 μετρημένο από ΜΕΝΑ την ώρα που ήταν ΣΗΚΩΜΕΝΟ για αλλαγή εξάτμισης. Δυστυχώς. Κι εγώ δεν το πίστευα και σκεφτόμουνα focus, ceed, pulsar κλπ, όταν το ανακάλυψα άρχισα να κοιτάζω τα crossover.
                                  Αν κάποιος έχει υπόψη κάποιο νορμάλ 5/θ με ικανή απόσταση από το έδαφος, ευχαρίστως να το δούμε.
                                  Δυστυχώς άλλοι πληρώνουν για να τα χαμηλώσουν κι εγώ ψάχνω ψηλό σε βάρος της οδικής συμπεριφοράς.

                                  109mm εχει ground clearance.

                                  Ναι http://www.autoevolution.com/cars/citro ... a-1997-16i

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    loykiloyk last edited by

                                    Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                    Δλδ οταν το καθε xsara εχει 17cm υπαρχουν μοντελα που το παιζουν και off road τρομαρα τους με παρομοιο ground clearance.. ενδιαφερων....(ορκιζομαι τωρα το ανακαλυψα και δεν εψαχνα αφορμη )

                                    Για κοιτα κανα duster.

                                    Το xsara 10,9 εκ αλλά
                                    Giulietta 14εκ
                                    Mazda 2 15 εκ
                                    159 14εκ
                                    Corsa 16 εκ
                                    Astra 15εκ
                                    GLA 13,5 εκ !!!! κροσοβερ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • fanis75
                                      fanis75 moderator last edited by

                                      Ο χρήστης Gth έγραψε:
                                      Έχει ακριβώς 17 μετρημένο από μένα την ώρα που ήταν σηκωμένο για αλλαγή εξάτμισης.

                                      Πως ακριβώς μέτρησες την απόσταση, όταν το αυτοκίνητο ήταν σηκωμένο? Μήπως το μέτρησες Ρόδα με πάτωμα? Εάν ναι, τότε δεν έλαβες υπόψιν ότι οι ρόδες 'κρεμάνε' (λόγω έκτασης των αμορτισέρ) και άρα δεν μέτρησες σωστό ύψος.

                                      ΥΓ: Δεν το παίζω έξυπνος, να βοηθήσω θέλω (γιατί τα 17cm για τέτοιο αυτοκίνητο κατά 99% είναι υπερβολικά και μάλλον λάθος).

                                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran17 last edited by

                                        Ο χρήστης Gth έγραψε:

                                        'Δε νομιζω το xsara να εχει αποσταση απο το εδαφος 17cm...'

                                        Έχει ακριβώς 17 μετρημένο από μένα την ώρα που ήταν σηκωμένο για αλλαγή εξάτμισης. Δυστυχώς. Κι εγώ δεν το πίστευα και σκεφτόμουνα focus, ceed, pulsar κλπ, όταν το ανακάλυψα άρχισα να κοιτάζω τα crossover.
                                        Αν κάποιος έχει υπόψη κάποιο νορμάλ 5/θ με ικανή απόσταση από το έδαφος, ευχαρίστως να το δούμε.
                                        Δυστυχώς άλλοι πληρώνουν για να τα χαμηλώσουν κι εγώ ψάχνω ψηλό σε βάρος της οδικής συμπεριφοράς.

                                        Φιλε Gth λογικα οταν το ειχαν σηκωσει δεν ηταν με βαση τους τροχους αλλα με βαση το σασι (ή οπως αλλιως λενε τις βασεις εκει που σηκωνουν τα αυτοκινητα στα ανυψωτικα)

                                        Εκει λογικο ειναι η αναρτηση - τα αμορτισερ να τεντωσουν και να γινει λαθος μετρηση..

                                        edit: Με προλαβε ο φιλος Fanis75...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Επίσης το χαμηλότερο σημείο συνήθως δεν είναι το ίδιο το σασί.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            makwolf last edited by

                                            Συμφωνω με οτι ειπαν οι προηγουμενοι συνforumιτες για την αποσταση απο το εδαφος του xsara. Οποτε αν ειναι 110 mm, αυτο σημαινει οτι αυξανωνται οι επιλογες σου..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr