-
Στο δικο μου που ειναι Euro 6 μπαινω ελευθερα στον δακτυλιο;
-
Αν είσαι κάτω από 140 γραμμάρια ναι. Μπες στο site του υπεκα και δες ....
Θα σου βγάλει και σηματάκι να τυπώσεις -
http://www.autoblog.gr/2016/01/18/neoi- ... po-thn-vw/
-
Ο χρήστης iceman7 έγραψε:
Αν είσαι κάτω από 140 γραμμάρια ναι. Μπες στο site του υπεκα και δες ....
Θα σου βγάλει και σηματάκι να τυπώσειςΟ δακτύλιος δεν είναι μονά / ζυγά;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ναι, εκτός αν έχεις euro 5 και πάνω με ρύπους κάτω απο 140 γραμμάρια
-
Γιατι το χιλιαρι golf 115ps,ειναι εξισου ακριβο,με ενα 1.4αρι TSI 125ps,ειναι τοσο ακριβος στην κατασκευη του ο χιλιαρης τρικυλινδρος TSI? Golf bluemotion,DSG7,115ps,απο 20.450€(πηγη autotriti).
-
Ο χρήστης Ken11 έγραψε:
Γιατι το χιλιαρι golf 115ps,ειναι το ιδιο ακριβο,με ενα 1.4αρι TSI 125ps,ειναι τοσο ακριβος στην κατασκευη του ο χιλιαρης τρικυλινδρος TSI? Golf bluemotion,DSG7,115ps,απο 20.450€(πηγη autotriti).Όχι, απλά ξέρουν ότι για τους παρακάτω λόγους
α) θα γλιτώσεις βενζίνες γιατί καίει λιγότερο
β) θα γλιτώσεις τέλη κυκλοφορίας
γ) στα χαρτιά οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες
δ) φθηνότερη ασφάλειαθα το αγόραζε ο κόσμος ακόμα κι αν κόστιζε παραπάνω από το 1.4
=> profit
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Γιατι το χιλιαρι golf 115ps,ειναι το ιδιο ακριβο,με ενα 1.4αρι TSI 125ps,ειναι τοσο ακριβος στην κατασκευη του ο χιλιαρης τρικυλινδρος TSI? Golf bluemotion,DSG7,115ps,απο 20.450€(πηγη autotriti).
Όχι, απλά ξέρουν ότι για τους παρακάτω λόγους
α) θα γλιτώσεις βενζίνες γιατί καίει λιγότερο
β) θα γλιτώσεις τέλη κυκλοφορίας
γ) στα χαρτιά οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες
δ) φθηνότερη ασφάλειαθα το αγόραζε ο κόσμος ακόμα κι αν κόστιζε παραπάνω από το 1.4
=> profit
+1
-
Σχετικά με τον 1.2TSI, ήθελα να σημειώσω πόσο εντύπωση μου έχει κάνει η ροπή του κινητήρα χαμηλά, σε συνδυασμό με το αρκετά χαμηλό βάρος του Polo.
Τραβάει πραγματικά εντυπωσιακά από το ρελαντί μέχρι τις 4000 στροφές χωρίς τούρμπο λαγκ και παραδόξως χωρίς καθυστέρηση στο ηλεκτρόγκαζο (κάτι που ήταν τρομερά εκνευριστικό στον παλιό 1.4 100ps ατμοσφαιρικό του VAG). Σε κάνει να ξεχνάς να κατεβάζεις ταχύτητες αφού ανεβάζει κυριολεκτικά από το ρελαντί χωρίς παράπονο με ΟΛΕΣ τις ταχύτητες.
Συγκριτικά με το 1.4TSI twincharger χαμηλά ο 1.2TSI ανταποκρίνεται ΠΟΛΥ καλύτερα από τον κομπρέσσορα. Δεν μου κάνει εντύπωση που εγκατέλειψαν τελικά αυτή την υλοποίηση αν και ψηλά ο twincharger γάζωνε μέχρι τις 6000+, ενώ ο 1.2 όπως είπα μόλις φτάσει τις 4000 στροφές σφυράει αδιάφορα. Από κει και πάνω ξεψυχάει (εκνευριστικά) έντονα.
-
Οι Twincharger καταργήθηκαν για λόγους κόστους και αξιοπιστίας. Απλά ο 1.2 είναι ρυθμισμένος για ροπή χαμηλά. Για ισχυρότερες υλοποιήσεις υπάρχει και ο νέος 1.4. Και φυσικά για ακόμα πιο πολλά άλογα πας στον 1.8.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οι Twincharger καταργήθηκαν για λόγους κόστους και αξιοπιστίας. Απλά ο 1.2 είναι ρυθμισμένος για ροπή χαμηλά. Για ισχυρότερες υλοποιήσεις υπάρχει και ο νέος 1.4. Και φυσικά για ακόμα πιο πολλά άλογα πας στον 1.8.Βασικά ήταν υπερβολή,δε χρειάζεται τόση πολυπλοκότητα για να μοιράσεις τη ροπή στο φάσμα των στροφών. Ένα καλορυθμισμένο τούρμπο είναι αρκετό. Άκουγες τον κινητήρα να αλλάζει φάσεις, να συμπλέκει-αποσυμπλέκει, να τουρμπίζει, να ξετουρμπίζει, να μπερδεύει και να κλωτσάει καμιά φορά στις 3000 αν άφηνες απότομα το γκάζι την ώρα που είχε πάρει φόρα να δώσει ροπή... πανζουρλισμός Πάντως άνοιξε το δρόμο για τα μικρά τούρμπο και είχε τρελή ροπή από 1500 ως 6000 στο τέρμα γκάζι, αν και ήταν ξεκάθαρα κίνηση εντυπωσιασμού και επίδειξης από τη VW.
Τα προβλήματα αξιοπιστίας εγώ και ο κοντινός μου κύκλος (3 αμάξια συνολικά) δεν τα είδαμε ποτέ, μέχρι τα 120-140k που δουλέψαμε αυτά τα αυτοκίνητα. Δεν αμφιβάλλω ότι υπήρχε κόσμος που ταλαιπωρήθηκε πάντως.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Άκουγες τον κινητήρα να αλλάζει φάσεις, να συμπλέκει-αποσυμπλέκει, να τουρμπίζει, να ξετουρμπίζει, να μπερδεύει και να κλωτσάει καμιά φορά στις 3000 αν άφηνες απότομα το γκάζι την ώρα που είχε πάρει φόρα να δώσει ροπή... πανζουρλισμός
Πρεπει να βρω ενα να οδηγησω.. Οσο πιο 'ζωντανο' ενα αμαξι τοσο περισσοτερο τη βρισκω..
-
Γκάμπριελ: «Η VW κινδυνεύει να αμαυρώσει την αξία του Made In Germany»
Από τα πιο επίσημα γερμανικά χείλη, αυτά του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Σίγκμαρ Γκάμπριελ έρχεται να επιβεβαιωθεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η γερμανική οικονομία και βιομηχανία από το σκάνδαλο της VW.
«Η βιομηχανική παραγωγή της χώρας βασίζεται στην ποιότητα στην οποία κανείς μπορεί να βασίζεται. Αυτό δημιούργησε μία θετική εικόνα για την Γερμανία, που είναι καλό για όλους μας» είπε ο κ. Γκάμπριελ ο οποίος παράλληλα είναι και υπουργός Οικονομίας της χώρας σε ομιλία του σήμερα στο Βερολίνο.Και συνέχισε λέγοντας ότι «όταν αυτό δεν δουλεύει, όπως έγινει πρόσφατα με την VW, τότε ρισκάρουμε να προκαλέσει συλλογική βλάβη στην ετικέτα «Made In Germany» το οποίο προφανώς ξεπερνά την συγκεκριμένη εταιρία».
Πάντως οι δηλώσεις του Γκάμπριελ έρχονται σε αντίθεση με εκείνες του υπουργού Μεταφορών της Γερμανίας Αλεξάντερ Ντομπρίντ ο οποίους λίγες ώρες πριν στο κοινοβούλιο είχε δηλώσει ότι όλα πηγαίνουν καλά με το πρόγραμμα απόσυρσης της εταιρίας το οποίο προχωρά σε κανονικούς ρυθμούς.
ίδια η εταιρία είχε εγκαταστήσει το νέο λογισμικό σε 4.300 αυτοκίνητα στην Γερμανία από τα 2,4 εκατομμύρια τα οποία έχουν επηρεαστεί. Ενώ σε ολόκληρη την Ευρώπη υπάρχουν 8,5 εκατομμύρια μοντέλα τα οποία χρειάζονται και αυτά την αλλαγή του λογισμικού.
http://www.crashonline.gr/γκάμπριελ-η-vw-κινδυνεύει-να-αμαυρώσε/
10,9 εκατομμυρια ιδιοκτητες συνολο. Μια Ελλαδα και κατι παραπανω οσους η VW στην Ευρωπη τους ξεγελασε. Προστιμο; Δεν κανει. Ειναι μεγαλη αυτοκινητοβιομηχανια, ειναι Γερμανικη, ε ειναι ντροπης πραματα τωρα να την τιμωρησουν. Δωστε της ρε παιδια και κανενα βραβειο, τιμητικο.
-
Υπηρχε κοσμος εκει εξω που ειχε αποστροφη προς τη μαρκα γνωριζωντας μαλιστα οτι εχει αμαξια στη κορυφη της κατηγοριας κατα εποχες. Μεσα σ αυτους κι εγω.. ωραιες λυσεις και καλα αυτοκινητα αλλα ο ορισμος του ΑΤΙΜΟΥ κατασκευαστη.. απο τη συμπεριφορα του μεσου πωλητη της στην Ελλαδα, διαπιστωμενο πολλακις, μεχρι τα χρηματα που ζητουσαν για αγορα. Ε και με το σκανδαλο τωρα το τερματισαν. Απορω ποιος παει να τους τα σκασει πλεον... Παντως μ εκεινα και με τ αλλα το βλεπεις πια και στις πωλησεις τους στην Ελλαδα οτι εχουν δεχθει πληγμα.. Καλοκρατιουνται βεβαια αλλα μια το οτι πολυς κοσμος δε θελει να πληρωνει γερμανο ,μια οτι για την Ελλαδα ειναι ακριβουλικα,μια τα θεματα αξιοπιστιας ορισμενες φορες το βλεπεις πια και στις πωλησεις τους. Βεβαια αυτα κυκλους κανουν παντοτε..ιδιως οποιος παρατηρει τις πωλησεις αυτοκινητων στην Ελλαδα τις τελευταιες 2 δεκαετιες.
-
Εγω παλι τα βλεπω να πηγαινουν μια χαρα, δε περνα μερα που να μη συναντήσω polo ή golf κυριως και οι πωλήσεις δειχνουν να βρίσκονται στη κορυφη, τουλαχιστον πριν καποιο καιρο που κοιταξα τις πωλήσεις σε γνωστο site για το 2015.
Τωρα το αν θα δεχθουν πλήγμα και κατα ποσο απο το σκάνδαλο θα δειξει.
Σιγουρα θα χουν επηρεαςτει αλλα πιςτευω θα ξεπεραςτει το θεμα.
Εγω παντως τους εμπιστευτηκα και δεν ακύρωσα τη παραγγελια μου, οπως και αρκετοι που γνωριζω.Οσο για τη τιμη τους, η vw ειναι η προσιτή πολυτέλεια που μπορει να εχει καποιος. Τιμολογιακά πανω απο Opel πχ και κατω απο Mercedes. Κι αυτο φαινεται στο αμαξι.
Αν συμπαθεί ή οχι καποιος τα αυτοκινητα αυτα , φυςικα ειναι καθαρα προσωπικο θεμα και πρεπει να σεβόμαστε ο ενας τη γνωμη του αλλου.
Οι αριθμοί δειχνουν παντως οτι το ευρύ κοινο τα αποδέχεται.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Σίγουρα η συμπάθεια ή αντιπάθεια προς μια εταιρεία είναι προσωπική υπόθεση του καθενός αλλά εγώ απορώ με όλους αυτούς που επιλέγουν μοντέλα με δεδομένα προβλήματα οπως το Polo tdi. Ίσως να είναι οι ίδιοι που έχουν γεμίσει σελίδες επί σελίδων στο κλαμπ της εταιρείας στο τόπικ 'προβλήματα'. Είναι γνωστό άλλωστε ότι αρκετοί αγοράζουν κάτι χωρίς να ενημερωθούν πρώτα. Προσωπικά, πήγα δύο φορές παλαιότερα να πάρω vw και έφυγα τρέχοντας αηδιασμένος από συμπεριφορά και απαιτήσεις του πωλητή. Εννοείται ότι δεν ξαναπλησίασα. Για μένα η Βολκσβάγκεν θα έπρεπε να λέγεται Απατοβάγκεν.
-
Αν οι πωλήσεις τους εχουν πληγει, αυτό θα φανει από τους επομενους μηνες και οποιος καταλαβε...
-
Θα έπρεπε να έχουν πληγεί οι πωλήσεις τους . Τους αξίζει .
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν τα παρακολουθω πολυ οπως πολλοι απο εσας που εχετε καλυτερη ενημερωση, εμπειριες κλπ. Εγω αισθανομαι μια αλαζονεια απο την VW. Ο κοσμος την προτιμα. Το δειχνουν οι πωλησεις της παγκοσμιως. Ομως στην αξιοπιστια της, σαν να μην δινει σημασια. Βεβαια εγω το βλεπω ετσι γιατι θεωρω οτι η VW εχει θεμα στην αξιοπιστια της. Πολλοι θεωρουν οτι δεν εχει.
-
Το χειρότερο κορεατικο σε αξιοπιστία καλύτερο θα είναι από της vw. Απλά πιστεύω πως είναι η αίσθηση premium που δίνουν τα αυτοκίνητά της σε τιμές πιο προσιτές από πραγματικά premium φίρμες και μοντέλα αυτών.
VW FORUM