-
Φίλος στα 30 παρά, άγαμος για τα επόμενα 2-3 χρόνια, ενδιαφέρεται να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο.
C segment, D segment ίσως και κάποιο suv, ελαφρώς μεταχειρισμένο ή καινούριο με προοπτική 7ετίας τουλάχιστον και 100000 χλμ τουλάχιστον.
Χιλιόμετρα ανά έτος 15000 (τουλάχιστον) με 20000. Κοιτούσε αρχικά πετρελαιοκίνητο, αλλά δε λέει όχι σε (οικονομικό βενζινοκίνητο). Έχει μια προτίμηση στα ευρωπαϊκά, αλλά του άρεσε το Civic.Επίσης, να μπορεί να πάρει μια αξιοπρεπή έκδοση με 20Κ, αυτές που έχουν τουλάχιστον ζάντες αλουμινίου και κλιματισμό δηλαδή. Και ένα αξιοπρεπή κινητήρα, που να μη σέρνεται (πχ άνω των 100-120 αλόγων και των 20 κιλών ροπής).
Budget αυστηρά 20000, όχι υπέρογκο κόστος συντήρησης και κατά προτίμηση η αγορά να μπορεί να γίνει από αντιπροσωπεία/ μάντρα για δόσεις.Προτάσεις; Γιατί δε βρήκαμε κάτι ενδιαφέρον. Έχουμε διάφορα βέβαια υπόψιν. Δεκτές και συγκεκριμένες προτάσεις μεταχειρισμένων.
-
Φίλος στα 30 παρά, άγαμος για τα επόμενα 2-3 χρόνια, ενδιαφέρεται να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο.
C segment, D segment ίσως και κάποιο suv, ελαφρώς μεταχειρισμένο ή καινούριο με προοπτική 7ετίας τουλάχιστον και 100000 χλμ τουλάχιστον.
Χιλιόμετρα ανά έτος 15000 (τουλάχιστον) με 20000. Κοιτούσε αρχικά πετρελαιοκίνητο, αλλά δε λέει όχι σε (οικονομικό βενζινοκίνητο). Έχει μια προτίμηση στα ευρωπαϊκά, αλλά του άρεσε το Civic.Επίσης, να μπορεί να πάρει μια αξιοπρεπή έκδοση με 20Κ, αυτές που έχουν τουλάχιστον ζάντες αλουμινίου και κλιματισμό δηλαδή. Και ένα αξιοπρεπή κινητήρα, που να μη σέρνεται (πχ άνω των 100-120 αλόγων και των 20 κιλών ροπής).
Budget αυστηρά 20000, όχι υπέρογκο κόστος συντήρησης και κατά προτίμηση η αγορά να μπορεί να γίνει από αντιπροσωπεία/ μάντρα για δόσεις.Προτάσεις; Γιατί δε βρήκαμε κάτι ενδιαφέρον. Έχουμε διάφορα βέβαια υπόψιν. Δεκτές και συγκεκριμένες προτάσεις μεταχειρισμένων.
-
Φίλος στα 30 παρά, άγαμος για τα επόμενα 2-3 χρόνια, ενδιαφέρεται να αγοράσει καινούριο αυτοκίνητο.
C segment, D segment ίσως και κάποιο suv, ελαφρώς μεταχειρισμένο ή καινούριο με προοπτική 7ετίας τουλάχιστον και 100000 χλμ τουλάχιστον.
Χιλιόμετρα ανά έτος 15000 (τουλάχιστον) με 20000. Κοιτούσε αρχικά πετρελαιοκίνητο, αλλά δε λέει όχι σε (οικονομικό βενζινοκίνητο). Έχει μια προτίμηση στα ευρωπαϊκά, αλλά του άρεσε το Civic.Επίσης, να μπορεί να πάρει μια αξιοπρεπή έκδοση με 20Κ, αυτές που έχουν τουλάχιστον ζάντες αλουμινίου και κλιματισμό δηλαδή. Και ένα αξιοπρεπή κινητήρα, που να μη σέρνεται (πχ άνω των 100-120 αλόγων και των 20 κιλών ροπής).
Budget αυστηρά 20000, όχι υπέρογκο κόστος συντήρησης και κατά προτίμηση η αγορά να μπορεί να γίνει από αντιπροσωπεία/ μάντρα για δόσεις.Προτάσεις; Γιατί δε βρήκαμε κάτι ενδιαφέρον. Έχουμε διάφορα βέβαια υπόψιν. Δεκτές και συγκεκριμένες προτάσεις μεταχειρισμένων.
-
Renault captur μήπως;
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Leon 1.4TSI 150ps περίπου στα 19k
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Γι'αυτά τα χλμ προτείνω πετρελαιοκίνητο.Αν δε θέλεις να σέρνεται(εξαρτάται πώς το εννοεί κανείς αυτό!),προτείνω βενζινοκίνητο
Με αυτά τα χρήματα όμως και αμφιταλαντευόμενος μεταξύ βενζίνης-diesel,έχει πολύ μεγάλη γκάμα επιλογών και έχοντας μάλιστα να διαλέξει όχι από μία αλλά από τρεις κατηγορίες...αλήθεια,πώς γίνεται να μη βρήκατε κάτι ενδιαφέρον;!
Εγώ θα έλεγα κάτι σε Βmw 1,Giulietta,Focus και Α3...είναι ευρωπαϊκά αυτοκίνητα που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο θα τα ευχαριστηθεί και θα ταιριάξουν ίσως καλύτερα στην ηλικία του απ'ότι η D segment.
Με αυτά τα χρήματα βέβαια κοιτάζει και Captur,Qashqai,Juke,Vitara,countryman(κάποια από αυτά και καινούρια)αλλά λίγα από αυτά βάζουν φωτιά στην άσφαλτο.
Περιόρισέ μας λίγο...τι χρήση θα κάνει,ποια αμάξια αποκλείει εντελώς κτλ -
Captur ενδιαφέρουσα πρόταση. Ξέρουμε τα χρηματοδοτικά της renault? Η έκδοση expression (η ακριβότερη dynamique δεν προσφέρει κάτι παραπάνω) είναι γύρω στα 19000 για πετρέλαιο.
Το leon το είχαμε και εμείς στα υπόψη. Ίσως καίει πολύ στα 150 άλογα. Είδαμε ότι βγαίνει και με 125 βενζίνη με τιμή που λέει στη σελίδα γύρω στα 17000 και γύρω στα 19000 βγαίνει 1,6 πετρέλαιο.
Και ο ίδιος για πετρελαιοκίνητο ενδιαφέρεται περισσότερο. Η χρήση, κακά τα ψέματα, θα είναι κυρίως ασφάλτινη. 5% της ζωής του θα περάσει το αυτοκίνητο στο χώμα, και καλό θα ήταν σε αυτήν την περίπτωση να υπάρχει τετρακίνηση. Όμως είπαμε να εξετάσουμε και αυτό το ενδεχόμενο, μιας και προτάσεις τύπου captur είναι ενδιαφέρουσες.
Κατά τα άλλα 40% αστική χρήση, 50% περιαστική/επαρχιακοί, 10% αυτοκινητόδρομοι.Όσον αφορά το 'ενδιαφέρον αυτοκίνητο που δεν βρήκαμε' αυτοκίνητα όπως αυτά που λες ('Βmw 1,Giulietta,Focus και Α3') αλλά πέρα ίσως από την Giulietta τα υπόλοιπα βγαίνουν αρκετά πάνω από 20000, ίσως και στα 25000. Τουλάχιστον από ότι βλέπουμε σε τιμές τιμοκαταλόγου (αν και το focus που είχα πάρει εγώ μια προσφορά το καλοκαίρι μου έβγαινε στην έκδοση titanium στα 21000 αλλά ίσως άλλαξαν τιμολογιακή πολιτική τώρα).
ΥΓ οδηγάει συχνά 116d τελευταίο μοντέλο και leon του 2009 tsi μάλλον το 125 και δε θεωρεί ότι σέρνονται. Προτιμάει την 116 βέβαια, θεωρεί όμως ικανοποιητικό οποιοδήποτε από τα δύο.
ΥΓ2 Ούτε εγώ (σ.σ. συνομήλικος) θα έπαιρνα d segment αλλά αυτός το σκέφτεται.edit επειδή ξέρω τον τρόπο σκέψης του θα προτιμούσε να έχει ένα αυτοκίνητο λιγότερο off road και περισσότερο λιμουζίνα. Δηλαδή αν έχω σωστή αίσθηση της άνεσης θα προτιμούσε ένα captur ή ένα juke από ένα vitara.
-
To captur στο πρότεινα επειδή το πήρε πολύ πρόσφατα ο ξάδερφός μου και είναι πολύ ικανοποιημένος μέχρι τώρα...είναι και όμορφο αμάξι.
Για το focus 1.5tdci με τα 120 άλογα εγώ είχα πάρει προσφορά 20 στρογγυλά για την business που μου άρεσε...τότε μάλιστα μου είχε πει το κουφό ότι η business έχει navi ενώ η titanium όχι αλλά κοντεύει σχεδόν ένας χρόνος!
Για τα υπόλοιπα τρία κοιτάζει σε ελαφρώς μεταχειρισμένα,εκτός και αν κινηθεί προς βενζίνη...εκεί βρίσκει καινούρια Giulietta 1.4 170ps με τιμή κάτω από 20.Η πετρελαιοκίνητη Giulietta με τα 120 άλογα κοστίζει 21 χιλιάρικα...δεν ξέρω αν το άρωμα καινουργίλας θα μπορούσε να σπάσει αυτό το αυστηρό budget των 20 που αναφέρεις στο αρχικό post
Επειδή βρισκόμουν σ'αυτή τη θέση για πολλούς μήνες,είναι μεν ένας ευχάριστος πονοκέφαλος η ''μελέτη'' για επιλογή και αγορά αυτοκινήτου αλλά αν δεν πας από κοντά να δεις,να οδηγήσεις,να συνομιλήσες και να πάρεις προσφορές,δεν πρόκειται να καταλήξεις.Μπορεί ας πούμε να πας σε έναν έμπορο και να σου πει ''έχω ταξινομημένο το τάδε μοντέλο(που εσύ ίσως να θεωρούσες απλησίαστο)και το δίνω με την τάδε έκπτωση και τον τάδε εξοπλισμό στα 20.500..το θέλεις'';;Kαι να σου ανατρέψει τα πάντα.Έτσι έκλεισε και ο ξάδερφος το captur!
Αν πάντως θέλεις την άποψή μου,αφού θα ξοδέψει αυτό το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό,ας κινηθεί καλύτερα για καινούριο. -
Giulletta 170 με 20κ δυσκολο το βλεπω να υπαρχει σε στοκ.
-
4 διαφορετικές περιπτώσεις με guilietta κάτω από 20.000€ και μάλιστα τελευταία μοντέλα με το navi.
Ενδιαφέρουσες περιπτώσειςhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/5426215/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7208079/
-
Ο χρήστης limited_one έγραψε:
Renault captur μήπως;
Sent from my iPhone using TapatalkΑν και διαβασα το επεξηγηματικο ποστ μου κανει τρομερη εντυπωση απ ολα τα αυτοκινητα να προτεινουμε στα 20 ! χιλιαρικα ενα υπερυψωμενο clio...
Φιλος καψουρης εδω και ενα χρονο με το captur ,κατοχος yaris και ανοιχτομυαλος αυτοκινητιστικα, μετα απο προτροπες μου να ψαχτει καλυτερα στα λεφτουδακια που διαθετει το απερριψε μονομιας οταν ειδε απο κοντα και οδηγησε c4 και focus στα οποια και ειναι αναμεσα αυτη τη στιγμη.
-
Δεν κανει 20 χιλιάρικα. Με λιγότερα παίρνει καλό εξοπλισμό, οικονομικό diesel κινητήρα με αξιοπρεπείς επιδόσεις.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μη ξεχνας οτι απο το πρωτο ποστ μιλαμε για καινουργιο sed.C ,D, ιιιιισως και καποιο suv ουτε καν crossover.
-
Focus 1.5 titanium. 20590 τιμή καταλόγου. Άρα άνετα κάτω από 20.
-
Ενδιαφέρουσες προτάσεις. Η Giulietta σε πετρέλαιο είναι λίγο ακριβή γιατί με πινακίδες και λοιπά έξοδα θα προσεγγίσει τα 22000. Επίσης, αν και φτηνότερη και εντός budget, 170 βενζίνη είναι ίσως υπερβολή με υψηλό κόστος για τις βενζίνες (για ακόμα και 20000 χλμ/ έτος).
@P@ulet@ Μπαίνοντας στο διαμορφωτή της ford βρίσκω τα τιτανιουμ 1,5 95άρια με 21800, με 20100 βρίσκω το 1000άρι βενζίνης με τα 125 άλογα. Πού το βρήκες το 20600 για το τιτανιουμ? Το focus titanium θα ήταν καλή λύση.
Όσον αφορά το ποσό, δίνει (ας πούμε ευχάριστα) 16000. Απλώς με 16000 δε νομίζω να βρει καινούριο, πετρέλαιο (κατά προτίμηση) και c segment και άνω, σε αξιοπρεπή έκδοση. Σε μεταχειρισμένο δεν υπάρχει κάτι, καθώς τα μεταχειρισμένα 1-2 ετών τα δίνουν με 1000-2000 ευρώ κάτω από τα καινούρια, άρα πρακτικά δε γλυτώνει τίποτα.
Για αυτό το λόγο αυξήθηκε το ποσό στα 20000, που καλό είναι μέσα στα 20000 να περιλαμβάνονται και τα πρώτα έξοδα (προετοιμασίας, πινακίδες κλπ).Επίσης κάνοντας μια ανάλυση είδαμε ότι πρέπει να πάρει πετρέλαιο απαραίτητα καθώς η διαφορά μόνο από τα καύσιμα είναι από 1000 ευρώ (για 15000χλμ) έως 1300 ευρώ (για 20000χλμ) το χρόνο, υπέρ του πετρελαίου. Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο θα κρατηθεί 7-10 χρόνια θα δημιουργήσει μια διαφορά 7000-10000 ευρώ.
-
Πιστεύω (σχετικά με αυτό που έγραψες για τα 170 άλογα και την κατανάλωση) ότι ένα αυτοκίνητο με μεγάλη ιπποδύναμη μπορεί να επιτύχει μεγαλύτερη οικονομία ιδιαίτερα σε συνθήκες ταξιδιών και ιδία με 6άρι κιβώτιο από ότι ενα αυτοκίνητο με μικρότερη. Σκέψου πόσο χαλαρό θα είναι με 6η στα 130 χλμ και σε πόσες στροφές θα δουλεύει.
Δεν αγγίζω καθόλου και την παράμετρο του στησίματος που έχει ένα αυτοκίνητο με 170άλογα σε σχέση με ένα που έχει πχ 120.Το σκεπτικό βέβαια αφορά αποκλειστικά βενζινοκίνητα. Το πετρέλαιο είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία.
-
Περίμενε το νέο Megane αλλά και το 308 είναι ενδιαφέρον. Επίσης το 1000αρι Golf βενζίνης είναι μια ωραία επιλογή. Αν νιώθει ακόμη 20αρης το 208 gti αλλά εκεί ίσως ξεφεύγει σε κόστη καυσίμου
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
@P@ulet@ Μπαίνοντας στο διαμορφωτή της ford βρίσκω τα τιτανιουμ 1,5 95άρια με 21800, με 20100 βρίσκω το 1000άρι βενζίνης με τα 125 άλογα. Πού το βρήκες το 20600 για το τιτανιουμ? Το focus titanium θα ήταν καλή λύση.Την τιμή την είδα από το site των 4 τροχών. Ο διαμορφωτής λέει 21038 με έξτρα το μεταλλικό χρώμα (530€). Άρα είναι σωστή η τιμή. Η οποία πιστεύω πως γίνεται άνετα 20 στρογγυλά άμα μπει μέσα με σκοπό να το παραγγείλει εκείνη την ώρα.
-
Ο χρήστης uprising3 έγραψε:
4 διαφορετικές περιπτώσεις με guilietta κάτω από 20.000€ και μάλιστα τελευταία μοντέλα με το navi.
Ενδιαφέρουσες περιπτώσειςhttp://www.car.gr/classifieds/cars/view/5426215/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7208079/
Στα 30 παρά μου θα πήγαινα σε Giulietta 170 με κλειστά τα μάτια. Εδώ και στα 40 παρά μου πάλι αυτήν θα διάλεγα! Κορυφαίες επιδόσεις, το καλύτερο κράτημα/πάτημα/συμπεριφορά στην κατηγορία και φυσικά ξεχωριστή εμφάνιση. Καταλαβαίνω όμως ότι ίσως δεν ταιριάζουν σε όλους αυτά (είναι για παράδειγμα πιο σκληρή από τον ανταγωνισμό), οπότε Leon 125-150 και Focus 125 είναι καλές (και φθηνότερες) εναλλακτικές. Επίσης, αν και δεν είμαι συμπαθούντας της μάρκας, καλά λόγια ακούγονται και για το νέο Auris/Corolla με τον 1200 τούρμπο.
Αν μιλήσουμε για πετρέλαιο... Πάλι σε ένα από αυτά που προανέφερα θα πήγαινα. Πολύ καλό και το Civic αλλά δύσκολα βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά.
ΥΓ: Αν θέλει χώρους (και ειδικά πορτ-μπαγκάζ σε περίπτωση που έρθουν παιδιά με καρότσια κλπ) το Focus sedan είναι μια καλή λύση. Διατηρεί όλα τα πλεονεκτήματα του hatchback, ενώ το πορτ-μπαγκάζ είναι πολύ μεγάλο και ο 3ος όγκος πολύ αρμονικά ενσωματωμένος. Οικονομοτεχνικά το Octavia συμφέρει περισσότερο (και έχει αχανείς χώρους), αλλά δεν έχει ούτε την οδική συμπεριφορά του Focus, ούτε την νεανική του εμφάνιση.
-
Συμφωνώ για την άλφα , αλλα δεν ειναι αμάξι για 15 χιλιαδες χλμ τον χρονο
Sent from my iPad using Tapatalk
Αγορά μέχρι 20000