Ο χρήστης nikigt έγραψε:
...Για όσους ενδιαφέρονται η BMW hellas δινει το χρηματοδοτικο με το 4,9% 3driveeasyplus και για την Χ1.
...οχι ομως για την 3κυλινδρη Χ1...που ουσιαστικα εχει και νοημα μια ελκυστικοτερη χρηματοδοτηση για οσους κανουν ενα βημα παραπανω να ξεφυγουν τιμολογιακα απο τα τυπικα μη premium Crossover των 20-25κ ευρω. Αυτοι πχ που πανε για την 2λιτρη, ειτε πετρελαιο ειτε βενζινη, ετσι κι αλλιως υπολογιζουν ενα budget στα 40κ παρα κατι, ή και κατι...
Anyway, να ειμαστε καλα, και μεχρι το καλοκαιρι του 16' θα δουνε ποσο καλα(?) θα πανε οι πωλησεις -και- της Bmw στην χωρα και ισως αναθεωρησουν...
P.S ...με ερωτηματικα με αφησε το δοκιμαστικο του autobild.gr για τις -σημαντικα υποδυεστερες- επιδοσεις της βενζινοκινητης 3κυλινδρης 318i, σε σχεση με την απερχομενη 4κυλινδρη, αλλα και για το μετρησιμο βαρος της, σε σχεση με αυτο που ειχαν ανακοινωσει οι 4τροχοι, στο δοκιμαστικο της 4κυλινδρης με αντιστοιχη ιπποδυναμη (136ps) αλλα και το ιδιο 8αρι αυτοματο. (Θυμιζω δε οτι το Eλληνικο Autobild αποτελει 'παραρτημα' των 4τροχων, xρησιμοποιει ιδιες διαδικασιες-οργανα μετρησης στα δοκιμαστικα και ενιοτε ιδιους δοκιμαστες μεταξυ των περιοδικων)
Πως γινεται η νεα 3κυλινδρη 3αρα με ελαφρυτερο -κατα τα λεγομενα της ιδιας της Bmw- κινητηρα απο τον Ν20 (1.6/136-170), να ζυγιστηκε στο περιοδικο στα 1523 κιλα, και η pre fl να μετρηθηκε στα 1489 κιλα ειναι αποριας αξιο.
Παρομοιος εξοπλισμος, απ' οσο ειδα (χωρις δερματινα καθισματα πχ) με μοναδικη ορατη διαφορα τις 18αρες ζαντες αντι 17' της 4κυλινδρης της δοκιμης...
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... ge_id=8131
Βmw 318i 3cyl 136
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... icle=13648
Bmw 316i 4cyl 136