-
308 1.6 e-HDI 115ps.
1500 χλμ. Εχουμε και λέμε.
Κατανάλωση: 5,4λτ/100. Δεν έχω ανεβάσει ακόμα πάνω από 3000σαλ.. Ακολουθώ ευλαβικό στρώσιμο σύμφωνα με όσα ξέρω για το στρώσιμο από τα αυτοκίνητα που είχα.Το αυτοκίνητο είναι πολύ άνετο και ευθύβολο. Στις στροφές γέρνει παραπάνω το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να μπαίνεις διαφορετικά από ότι θα έμπαινες με ένα πιο ζμπορ αλλά έχει grip. Φαντάζομαι ότι με 17άρες θα είναι ακόμη καλύτερο αλλά δεν ξέρω ώς προς την άνεση. Η άνεση. Μαγικό χαλί. Πολύ άνετο, και σε μακρινά ταξίδια είσαι πραγματικά ατσαλάκωτος.
H λειτουργία του Stop Start είναι υποδειγματική. Επίσης απερνεργοποιείται, όπως και το ESP (δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα είναι νωρίς...).
Επιδόσεις. Δίνει την αίσθηση ότι τραβάει πολύ. Είναι ελαφρύ και η ροπή βοηθάει να έχεις καλή επιτάχυνση. Σε συνθήκες πόλης σε συνδυασμό με το καλό τιμονάκι σε βοηθάει να πας αρκετά γρήγορα. Σε συνθήκες αυτοκινητόδρομου, δεν σε κρεμάει (μια αίσθηση κάπως πρώιμη καθώς δεν το δουλεύω σε όλο το φάσμα - κάτι που μπορεί να μην έχει και νόημα).Φώτα Full LED. Κορυφαία φωτεινότητα τη νύχτα. Είναι κάτι που ήθελα ως εξοπλισμό καθώς θεωρώ τα φώτα από τα κυριότερα σημεία στο τομέα της ασφάλειας. Οι προβολείς επίσης.
@drdino. Είχες δίκιο είναι καλύτερα από τα xenon. Πιο λευκά, πιο φωτεινά, με μεγαλύτερη ακτίνα. Επίσης δεν χρειάζονται σύστημα πλύσης, οπότε είναι ευκολότερα στη κακιά στιγμή (μακρία από εμάς κλπ). (η σύγκριση γίνεται με GTI mkV, ελπίζω να είναι και εξίσου αξιόπιστα).Επίσης, μας έχει βολέψει πολύ σε χώρους (επιβατών - αποσκευών). Η οθόνη είναι κάτι που τελικά συνηθίζεται, αν και πολλές φορές πρέπει να τραβήξεις το βλέμα σου από το δρόμο για όσα δεν μπορείς να κάνεις από το τιμόνι. AC πολύ καλό.
Αυτά για την ώρα.
-
Είμαι σίγουρος ότι χρειάζονται πλυστικο καθώς είναι υποχρεωτικό λόγω κανονισμού ece και πάει ανάλογα με την φωτεινότητα, ανεξαρτήτως τεχνολογίας. Στο δικό σου είναι νομίζω στο σώμα, το τετραγωνακι που φαίνεται.
-
Μόνο άν είναι πάνω από 2000 lumen φωτεινότητα χρειάζεται πλυστικό. Επίσης στα νέα xenon των 25w δεν είναι απαραίτητο καθώς και αυτά είναι κάτω από 2000. Το ίδιο ισχύει και για τις αλογόνου. Οι μόνες αλογόνου που χρειάζονται είναι οι high beam (είναι περίπου 2100 lumens) αλλά η νομοθεσία αφορά μόνο στα πορείας και όχι τους προβολείς (high beam). Τα παλαιότερα xenon έχουν 3000 συνήθως και είναι απαραίτητο καθώς τα εμπόδια στην πηγή φωτός (κρύσταλλο φανού) προκαλόυν απαγορευτική διάθλαση και για τον οδηγό και τους απέναντι.
Ναι έχεις δίκιο εκεί είναι το πλυστικό σε όσα έχουν. Εννοούσα ότι δεν έχουν ματσούκι που πετάγεται έξω και το οποίο είναι πάνω στο προφυλακτήρα όπως τα vag πχ. και το οποίο είναι ανα πάσα στιγμή εκτεθιμένο....
-
Προφανώς.
-
μ@λ@κία είπαμε οκ.
-
Peugeot 308 GTI
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=548&page_id=7777#bottom -
Το είδα σήμερα το πρωί και μόλις πήγα να το βάλω και εγώ εδώ, εντυπωσιακα χαρακτηριστικά! Μ'αρεσει
μενει να τεσταριστει μόνο
-
Χαρακτηριστικα που εχει ξαναχρησιμοποιησει η Peugeot και πατωσαν στην Ελληνικη αγορα εστω.
Περα απο αυτο σε εμφανιση ειναι μαπα και θυμιζει KIA CEED. -
Έχει στοιχεία από το 208, 2008 κλπ.
Εδώ που βλέπω φωτογραφίες του πίσω μέρους θα το έλεγα μάλλον αδιάφορο.
http://www.netcarshow.com/peugeot/2016-308_gti/02.htm
Ζάντες, διχρωμίες και όλα αυτά δεν τα σχολιάζω.
Στο εσωτερικό το κλασσικό τιμονάκι με το ταμπλό πολύ ποιο πάνω από το τιμόνι.
Κλιματιστικό ενσωματωμένο με multimedia κλπ... Μάλλον περιπλέκει τη χρήση παρά την απλουστεύει.Κατά τα άλλα, απευθύνεται σε συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό.
Στην Ελλάδα (αν έρθει) θα πουλήσει μάλλον μόνο στους (πωρωμένους) Γαλλόφιλους. Η κατηγορία είναι δύσκολη. -
Καλησπέρα σε όλους,
Με ενδιαφέρει η αγορά του Peugeot 308 Allure 1.2L PureTech 130 S&S 6 speed automatic.
Με βάση την έρευνα που έχω κάνει ακούγονται πολύ καλά λόγια για το συνδυασμό κινητήρα - κιβωτίου (Forums εξωτερικού).
Το σκεπτικό μου είναι να αγοραστεί Full Extra (Οροφή, Driver Sport Pack, Driver Assistance Pack, Satelite Navi) καθότι το αυτοκίνητο θα το κρατήσω για 10ετία+ άρα επενδύω σε joy με όλα τα σύγχρονα καλούδια μέσα όπου είμαι fun.
To πρόβλημα είναι ότι δεν έχει πουληθεί τέτοιο αυτοκίνητο και ούτε υπάρχει Test Drive (Feedback από Peugeot). Ειδικά από τους γνώστες και ιδιοκτήτες θα με ενδιέφερε η άποψή τους όσον αφορά μια πιο σφαιρική άποψη για το αυτοκίνητο. Τα led έχουν καλό φως ? Επίσης γνωρίζεται μήπως θα βγει για Test Drive κάποιο ή μήπως το έχει παραγγείλει ήδη και έρχεται για να μας δώσει ένα Feedback?
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
http://www.autoblog.gr/2015/10/17/peuge ... 0570-euro/
-
*Η ανανέωση του Peugeot 308 έγινε υπό διακριτικό πνεύμα και οι μικρές αλλαγές αφορούν ένα ελαφρύ ανασχεδιασμό των εμπρός φαναριών LED ενώ και η πίσω πόρτα έχει ελαφρώς διαφορετικό στιλ. Αλλά η πιο οφθαλμοφανής αλλαγή αφορά τον ανασχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα με τις νέες εισαγωγές αέρα και τα διαφορετικά φανάρια ομίχλης.
Αλλαγές εντοπίζονται ακόμη στο σχεδιασμό στα πίσω φώτα με στόχο να αναδειχτεί ακόμα περισσότερο το μοτίβο των γραφικών τους με το σήμα της τριπλής «δαγκάνας».
Στην καμπίνα, το ανανεωμένο Peugeot 308 διατηρεί το i-Cockpit πρώτης γενεάς, μην υιοθετώντας το πρόσφατο, υψηλής τεχνολογίας ταμπλό που είδαμε σε μοντέλα όπως το νέο 3008. Από την άλλη ενσωματώνει τεχνολογία Mirror Screen που ντουμπλάρει την οθόνη του smartphone στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Επιπλέον, διαθέτει νέα έκδοση συστήματος πλοήγησης που υποστηρίζει φωνητικές εντολές και υπηρεσία απεικόνισης της κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο μέσω ενός TomTom Traffic.
Κατά τα υπόλοιπα, η πιο σπορ έκδοση ντίζελ με τους 180 PS συνδυάζεται πλέον με αυτόματο 8άρι σασμάν που εξελίχτηκε σε συνεργασία με την Aisin. Η Peugeot σημειώνει ότι το νέο κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει στο κορυφαίο ντίζελ της γκάμας του 308 πιο ομαλές και γλυκύτερες αλλαγές σχέσεων, και πιο γραμμική απόκριση από το προηγούμενο 6άρι αντίστοιχο σασμάν.
Στον τομέα των κινητήρων, το 308 είναι το πρώτο μοντέλο της Peugeot που κάνει χρήση του άρτι εξελιγμένου 4κύλινδρου μοτέρ ντίζελ 1.5 BlueHDi με τους 130 PS που αντικαθιστά το αντίστοιχο 1.600άρι BlueHDi. Ένας κινητήρας με σύστημα ελέγχου εκπομπών και πηγής καυσαερίων. Επιπλέον, ενσωματώνει την πατενταρισμένη για τους BlueHDi τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR), ένα σύστημα που τοποθετείται πάνω από το φίλτρο για να μειώσει τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου.
Στην γκάμα των βενζινοκινητήρων, ο 3κύλινδρος κινητήρας 1.2 PureTech στην έκδοση των 130 PS αποτέλεσε αντικείμενο νέων ρυθμίσεων, προκειμένου να βελτιωθεί σε κατανάλωση, κατά συνέπεια να κατέβει και σε ρύπους. Επιπλέον, οι μηχανικοί της Peugeot συνδύασαν τον PureTech 130 στην έκδοση με start/stop με ένα νέο 6άρι χειροκίνητο σασμάν, προκειμένου να τραβήξουν το πλήρες δυναμικό του μοτέρ.
Το facelift που υπέστη το 308 στο μέσο του κύκλου της ζωής του φέρνει ακόμα περισσότερη τεχνολογία ασφαλείας. Έτσι είναι το πρώτο μοντέλο του προσφάτως συσταθέντος Groupe PSA που διαθέτει λειτουργία φρεναρίσματος στο cruise control -αποκλειστικά για τα μοντέλα που διαθέτουν αυτόματο κιβώτιο, μιας και τα χειροκίνητα διαθέτουν τέτοια λειτουργία ξεχωριστά και για ταχύτητα μέχρι 30 km/h. Συνολικά υπάρχουν οκτώ διαφορετικά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται Active Lane Departure Warning και Active Safety Brake.
Στη ελληνική αγορά, η τοπική αντιπροσωπεία Peugeot θα διαθέτει το νέο 308 σε έξι επίπεδα εξοπλισμού, όπως γίνεται και με το υφιστάμενο μοντέλο: Access, Active, Allure, GT Line, GT και το εκρηκτικό GTi. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν ύστερα από την εκκίνηση της γραμμής παραγωγής στο εργοστάσιο του Sochaux. Η άφιξη του ανανεωμένου μοντέλου στη χώρα μας τοποθετείται το φθινόπωρο.
*
Πηγή -
Πεζάρα ρε!
Μιλάμε για DNA , για κληρονομιά , όχι αστεία.
Ποιοί πολλαπλοί σύνδεσμοι και ποια τιμόνια που μιλάνε...Ακόμη αν δεν κάνω λάθος σε ένα μεγάλο συγκριτικό που είχε γίνει στα Μέγαρα με όλα τα hot hatch το 308 είχε τον καλύτερο χρόνο , ενώ όλοι έτριβαν τα μάτια τους με τις ταχύτητες που διατηρούσε σε κάποιες στροφές.
Ακόμη και το 3008 που χοροπηδάει στις μπροστινές αναρτήσεις του δεν λέει να ξεβιδώσει από την άσφαλτο.
Sent from my SM-T715 using Tapatalk
-
Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
Youtube VideoΠεζάρα ρε!
Μιλάμε για DNA , για κληρονομιά , όχι αστεία.
Ποιοί πολλαπλοί σύνδεσμοι και ποια τιμόνια που μιλάνε...Ακόμη αν δεν κάνω λάθος σε ένα μεγάλο συγκριτικό που είχε γίνει στα Μέγαρα με όλα τα hot hatch το 308 είχε τον καλύτερο χρόνο , ενώ όλοι έτριβαν τα μάτια τους με τις ταχύτητες που διατηρούσε σε κάποιες στροφές.
Ακόμη και το 3008 που χοροπηδάει στις μπροστινές αναρτήσεις του δεν λέει να ξεβιδώσει από την άσφαλτο.
Για λίγα χρόνια είχα την ευκαιρία να οδηγήσω πολλές φορές ένα 304 s. To αυτοκίνητο 'μίλαγε' με τον δρόμο. Η άνεση με την οποία περνούσε από σαμαράκια, λακούβες και όποια άλλη ανωμαλία ήταν υποδειγματική. Πανέμορφο και πολύ premium για την εποχή του. Το αυτοκίνητο αυτό καθώς και ένα 205 πίσω στα 90s και πολύ αργότερα ένα 306 με έκαναν να αγαπήσω την πεζώ. Υποδειγματική ρύθμιση της ανάρτησης πάντα τόσο ώστε και η άνεση αλλά και τα κρατήματα να είναι αρμονικά συνεργαζόμενα προκειμένου να παρέχουν ξεκούραστη αγχολυτική οδηγική ευχαρίστηση στον οδηγό. Για αυτό θα συμφωνήσω μαζί σου. 'Πεζάρα ρε'
Από το 308 δεν περίμενα κάτι λιγότερο. Συμπαγίλα τύπου άουντι Α3 και σοβαρή ώριμη - όμορφη εμφάνιση merc με οδική συμπεριφορά πεζώ. Τι άλλο;
Sent from my SM-T715 using Tapatalk -
Έχω γράψει αρκετά χιλιόμετρα με το 308 (1ης γενιάς) και πραγματικά επιβεβαιώνω το εξαιρετικό του πάτημα, τη σωστή πληροφόρηση του τιμονιού και την άνεση στην ανάρτηση.
-
Και εγώ οδηγούσα για κάτι λιγότερο από 2 χρόνια σχεδόν καθημερινά ένα 307 τριπορτο 1.6 με πολύ καλό εξοπλισμό και το εκτίμησα μόνο όταν το επόμενο αυτοκίνητο που χρησιμοποίησα για 6 περίπου μηνες ήταν το φαινομενικά πολύ καλύτερο Opel Astra h 1.6 turbo .
Σε δρόμους που τους γνώριζα σαν την παλάμη μου κόντεψα να κάνω δύο πολύ χοντρά ατυχήματα χωρίς να καταλάβω γιατί.
Λίγο αργότερα αγόρασα το golf το οποίο για εμένα ήταν και είναι ένα ποιοτικό και ασφαλεστατο αυτοκίνητο που πιάνει αρκετά πάνω από τη βάση σε όλους τους τομείς και δεν το αλλάζω με τίποτα.Παρόλα αυτα όταν σπάνια ξαναμπαίνω στο 307 που το έχει η αδερφή με 260000+ χιλιόμετρα πλέον αλλά καλές αναρτήσεις και λάστιχα νιώθω πιο άνετα και οδηγώ πιο σβέλτα παρά το ελαφρύ τιμόνι και την κακή θέση οδήγησης.
Αν το προηγούμενο 308 είχε βγει με τον THP όταν έκανα την επιλογή μου θα το είχα αγοράσει.Πάντως τώρα θυμήθηκα και ένα επετειακό επεισόδιο που είχε κάνει ο Clarkson με τον May με τίτλο το χειρότερο αυτοκίνητο στην Ιστορία του κόσμου το οποίο σύμφωνα με αυτούς ήταν το... προηγούμενο 308!!!!
Αλλά πιο πολύ σαν παράπονο το εξέφραζαν κάνοντας αναφορά σε κορυφαία μοντέλα που έχει βγάλει η εταιρεία στο παρελθόν και για το πάθος που αυτά εξέφραζαν ώστε το 308 να φαντάζει πανάθλιο και απλά αλλο ένα καταναλωτικό προϊόν της σειράς.Sent from my SM-T715 using Tapatalk
-
Δεν παιζεσαι Χρησταρα !! Καλοταξιδο και απροβληματιστο !!!
-
~> Μην αρχίσετε πάλι την γκρίνια, ακολουθεί σεντόνι αλήθειας, οποίος βαριέται plz skip...
...
ΥΓ: Συγνώμη αν κούρασα αλλά νομίζω άξιζε να μοιραστώ την διδακτική αυτή εμπειρία....
Εγώ πάντως το ευχαριστήθηκα το κείμενο! Με το καλό να παραλάβετε. Πολύ καλή επιλογή!
-
~> Μην αρχίσετε πάλι την γκρίνια, ακολουθεί σεντόνι αλήθειας, οποίος βαριέται plz skip...
...
ΥΓ: Συγνώμη αν κούρασα αλλά νομίζω άξιζε να μοιραστώ την διδακτική αυτή εμπειρία....
Εγώ πάντως το ευχαριστήθηκα το κείμενο! Με το καλό να παραλάβετε. Πολύ καλή επιλογή!
-
Χρήστο έκανες πολύ καλή αγορά με το 308 σε αυτή την έκδοση και αυτή την τιμή. Δεν υπάρχει πάντως καμία περίπτωση να σου περάσουν πρόγραμμα στην αντιπροσωπεία για να γίνει 130άρι από 110άρι. Αν αγοράζεις 1.2 με 130 άλογα, να είσαι σίγουρος ότι θα είναι εργοστασιακό.
Peugeot 308 (2013)