-
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.
πριν κανα χρονο ισως και παραπάνω θυμαμαι που ελεγαν πως θα αρχίσουν να ψάχνουν τις 'εταιρίες' από βουλγαρια, όπου το μονο περιουσιακό στοιχειο θα ηταν μονο ένα αυτοκίνητο
και πως θα είχαν...επιπτώσεις ή καμπάνες όπως το λες.
ok sure...
αν και όπως το σκέφτομαι, δεν μπορω να καταλάβω γιατι να απαγορεύεται -και καλα- να εχω μονο ένα αμάξι στην...εταιρια μου!!Πλεον δηλωνουν αμαξια και Ρουμανια και Πολωνια και σε αλλες χωρες (και Ισπανια) αφου οι φοροι σε πολλες κοντα μας ειναι κατα πολυ λιγοτεροι. Ωστοσο καμπανες μπορουν να πεσουν ανετα, αφενος λογο 'εικονικων' εταιρειων και αφετερου επειδη κανεις σχεδον δεν παει 2 φορες τον χρονο το αυτοκινητο σε εκεινη την χωρα. Μακαρι να τους κοψει και να το κανουν.
-
Χθεσινό δημοσίευμα...δώστε έμφαση στο 2.Δε λέει κάτι καινούριο, εκτός ίσως από την πιθανότητα να αυξηθεί ο φόρος πολυτελείας από τα 2000cc και πάνω και όχι μόνο από τα 2500cc.
http://www.fpress.gr/oikonomia/forologi ... -symfonias
Κατά τα άλλα, αγοράστε τσίγκινα σωβρακάκια γιατί έρχεται... -
Σύντροφοι καλημέρα ,αλήθεια περιμένει κάποιος αλλαγές στα τέλη προς το ορθολογικότερο από αυτή τη κυβέρνηση ? Δεν ξέρουν καν το θέμα ,δεν τους απασχολεί ,δεν μπορούν να υλοποιήσουν πιο απλά θέματα ...δυστυχώς
Στάλθηκε από το HM 1S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλημέρα!
Κοίτα,αν λάβουν υπόψιν την πραγματική τιμή/αξία των αυτοκινήτων και όχι (μόνο) τα κυβικά,αυτό ως βάση υπολογισμού και ως σύστημα φαίνεται δικαιότερο συγκριτικά με το υπάρχον...από εκεί και πέρα τι θα γίνει στις λεπτομέρειες ή ποιες παράμετροι θα μπουν,αυτό είναι ένα άλλο θέμα.Το σίγουρο είναι ότι οι όποιες αλλαγές θα έχουν ως βασικό(για να μην πω μοναδικό)κίνητρο την είσπραξη χρημάτων από τα κρατικά ταμεία και αυτό από μόνο του δηλώνει πολλά!Αποκλείεται δηλαδή να βγούμε ''κερδισμένοι''...ίσως μόνο κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες κατόχων οι οποίοι μέχρι στιγμής ''πλήρωναν τη νύφη''.Η πλειοψηφία των νυν και των μελλοντικών κατόχων θα πληγεί...το μέγα διακύβευμα είναι πόσο θα πληγούμε!
Να δούμε...τα τελευταία δημοσιεύματα πριν από 10 μέρες ανέφεραν ότι μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα έχουμε ανακοινώσεις .Είμαι περίεργος να δω πώς κινούνται οι πωλήσεις των εταιρειών αυτόν τον τελευταίο μήνα/δίμηνο που υπάρχει αυτή η εκνευριστική ρευστότητα και που αιωρείται μια τόσο σημαντική μεταρρύθμιση στην αγορά αυτοκινήτου,παράλληλα με το υπόλοιπο δύσκολο/οριακό οικονομικό περιβάλλον. -
Εχετε πάει ποτέ στο υπουργείο μα δείτε ποιος υπάλληλος χειρίζεται αυτά τα θέματα
το είχα ρωτήσει και πριν χρόνια?
Πραγματικά έχει μεγάλη σημασία να το ξέρουμε αυτό. -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Να δούμε...τα τελευταία δημοσιεύματα πριν από 10 μέρες ανέφεραν ότι μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα έχουμε ανακοινώσεις .Είμαι περίεργος να δω πώς κινούνται οι πωλήσεις των εταιρειών αυτόν τον τελευταίο μήνα/δίμηνο που υπάρχει αυτή η εκνευριστική ρευστότητα και που αιωρείται μια τόσο σημαντική μεταρρύθμιση στην αγορά αυτοκινήτου,παράλληλα με το υπόλοιπο δύσκολο/οριακό οικονομικό περιβάλλον.Ειναι πολυ αισιοδοξο το σεναριο να μαθουμε μεχρι τελος Ιουνιου τι μελλει γενεσθαι. Οταν οι εκκρεμοτητες που εχει η κυβερνηση μεχρι τελος Ιουνιου ειναι απειρως σημαντικοτερες και αφορουν τη συνολικη πορεια της οικονομιας θεωρω απιθανο να κατσει να ασχοληθει με τη φορολογια των αυτοκινητων. Αυτα ειναι 'βαρουφακιες'... Αν μαλιστα πανε και σε ρηξη, οι πολιτικες εξελιξεις θα ειναι καταιγιστικες και δε θα ξερουμε τι μας ξημερωνει. Για μενα το πιο αισιοδοξο σεναριο ειναι να ψηφιστουν ολα αυτα απο το φθινοπωρο. Και το απαισιοδοξο μεσα στο 2016. Αλλωστε σε μια αντιπροσωπεια που πηγα προσφατα για ερευνα αγορας και το συζητησα με εναν εμπειρο πωλητη που μου φανηκε 'γατονι', μου ειπε 'Μην ακους τι λενε και μην περιμενεις αμεση ψηφιση. Καλο 2016'. Και να πω οτι ειχε συμφερον να μου πει κατι τετοιο να το καταλαβω...
Οσο για την αγορα αυτοκινητου απο οτι ακουγεται συντηρειται με τις αγορες απο εταιρειες ενοικιασης ενοψει τουριστικης σεζον. Ολοι οι ιδιωτες οπως εμεις εδω στο φορουμ εχουν παγωσει μεχρι νεωτερας. -
Έχει λογική αυτό που λες...και εγώ το σκεφτόμουν αλλά με υποψίασαν οι δύο συναντήσεις που έχει ήδη κάνει τον τελευταίο μήνα με τους φορείς του ΣΕΕΑ εν μέσω αυτής της περιβόητης διαπραγμάτευσης με τους ''εταίρους''.Θεωρώ πως εκτός από τους εμπόρους,θα πιεστεί και από εξωγενείς δυνάμεις(πχ Γερμανία,Γαλλία) που έχουν αμεσότατο συμφέρον(παρόλο που η ελληνική αγορά είναι μικρή) να μην παγώσει περαιτέρω η αγορά.
Και όπως έχω ξαναγράψει,φοβάμαι ότι αυτή η κατάσταση είτε θα φέρει καθυστέρηση στη λήψη αποφάσεων/νόμων είτε θα φέρει βιαστικές αποφάσεις.Προς το παρόν πάντως μπορούμε μόνο να αναμένουμε
Όλο αυτό το σκηνικό με την αβεβαιότητα,τις καθημερινές ''κρίσιμες διαπραγματεύσεις'',τη ρευστότητα στα πάντα,σίγουρα είναι πολύ ψυχοφθόρο...ας ελπίσουμε ότι δε θα φέρει πολύ πίσω όλες τις υπόλοιπες οικονομικές (και όχι μόνο) εκκρεμότητες της χώρας. -
Η Ελληνική αγορά είναι το χρόνο ένας μήνας μιας μεγάλης Ευρωπαϊκής αγοράς (Γερμανία,Αγγλία) και αυτό τα καλά χρυσά χρόνια προ κρίσης που πουλάγαμε 200χιλ το έτος περίπου. Τώρα είμαστε βαριά μια εβδομάδα πωλήσεων οπότε δεν νομίζω ότι οι εταίροι αγχώνονται ιδιαίτερα για τη Ζιμπάμπουε εδώ...
-
Γιατί έχω την εντύπωση ότι αμερικάνικες είναι οι εταιρίες που πιέζουν για την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού τελών κλπ με βάση την εργοστασιακή τιμή , μήπως γιατί έχουν από τις χαμηλότερες στο κόσμο (χωρίς λογιστικά κόλπα όπως οι εταίροι μας) , εάν περάσει βλέπω πολλές mustang ecoboost να κυκλοφορούν, πάρτε και ένα test να είστε ενήμεροι , μπας και...
http://jalopnik.com/2015-ford-mustang-e ... 1695429065
-
Η φτώχεια θέλει καλοπέραση, λες να γεμίζουμε mustang? Not.
-
Στη σημερινή ραδιοφωνική εκπομπή του Car and driver των Μερτέκη-Πετράκη στο sport24 radio 103,3 και με αφορμή μια άτυπη σύγκριση αυτοκινήτων diesel-βενζίνης,αναφέρθηκε για μία ακόμα φορά η φήμη για πρόθεση της κυβέρνησης να ανεβάσει την τιμή του diesel ή και να εξισώσει την τιμή του με αυτή της βενζίνης.Αυτό ίσως να γίνει,είπαν, για να ''κρυφτεί'' μέσα σε αυτήν την αύξηση ένας πράσινος φόρος στα πετρελαιοκίνητα διότι αν τεθεί έτσι ''στεγνά'',θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.Λες και μια ενδεχόμενη αύξηση στην τιμή του καυσίμου θα μας βρει με το χαμόγελο στα χείλη...
Κατανοείτε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά διότι όλοι όσοι αγόρασαν πετρελαιοκίνητο έχοντας ως μπούσουλα και ως βασικό κριτήριο επιλογής τα 30 cents περίπου παρακάτω στην τιμή του καυσίμου,θα πιαστούν για μία ακόμα φορά κορόιδα με την επιλογή τους.Εννοείται πως στην εξίσωση δε συμπεριλαμβάνω τις αναμενόμενες αλλαγές-αυξήσεις στο φόρο πολυτελείας (ο οποίος θα υπολογίζεται πλέον με βάση την αξία του οχήματος) αλλά και σε τέλη,τεκμήρια. -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Στη σημερινή ραδιοφωνική εκπομπή του Car and driver των Μερτέκη-Πετράκη στο sport24 radio 103,3 και με αφορμή μια άτυπη σύγκριση αυτοκινήτων diesel-βενζίνης,αναφέρθηκε για μία ακόμα φορά η φήμη για πρόθεση της κυβέρνησης να ανεβάσει την τιμή του diesel ή και να εξισώσει την τιμή του με αυτή της βενζίνης.Αυτό ίσως να γίνει,είπαν, για να ''κρυφτεί'' μέσα σε αυτήν την αύξηση ένας πράσινος φόρος στα πετρελαιοκίνητα διότι αν τεθεί έτσι ''στεγνά'',θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.Λες και μια ενδεχόμενη αύξηση στην τιμή του καυσίμου θα μας βρει με το χαμόγελο στα χείλη...
Κατανοείτε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά διότι όλοι όσοι αγόρασαν πετρελαιοκίνητο έχοντας ως μπούσουλα και ως βασικό κριτήριο επιλογής τα 30 cents περίπου παρακάτω στην τιμή του καυσίμου,θα πιαστούν για μία ακόμα φορά κορόιδα με την επιλογή τους.Εννοείται πως στην εξίσωση δε συμπεριλαμβάνω τις αναμενόμενες αλλαγές-αυξήσεις στο φόρο πολυτελείας (ο οποίος θα υπολογίζεται πλέον με βάση την αξία του οχήματος) αλλά και σε τέλη,τεκμήρια.Και καποιοι πηραν αυτοκινητο οταν η βενζινη ηταν στο 1.2 και τωρα ειναι στο 1.5, αυτο δεν λεει κατι. Οταν σε πολλες χωρες στον κοσμο πολυ πιο αναπτυγμενες το πετρελαιο κινησης ειναι το ιδιο ακριβο με την βενζινη (σε καποιες ακομα πιο ακριβο) αυτο σημαινει πως ισως ειναι το μονο πραγμα που μπορω να 'δικαιολογησω' την κυβερνηση αν κανει.
-
Εκεί έχουμε φτάσει φίλε μου...να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα και μεταξύ μας.Στις άλλες χώρες του κόσμου,η αναξιοπιστία και η ''εκδικητικότητα'' με την οποία αντιμετωπίζουν τον πολίτη οι εκάστοτε κυβερνώντες έχει καμία σχέση με τη δική μας;;
Το σωστό/ηθικό/λογικό θα ήταν να πουν το 2011 οι προηγούμενοι ή έστω τώρα το Γενάρη οι νεοεκλεγέντες:αγαπητοί μας συμπολίτες,απελευθερώνεται η πετρελαιοκίνηση σε όλη τη χώρα αλλά να γνωρίζετε ότι η τιμή του πετρελαίου κίνησης δε θα είναι για πάντα η ίδια ή τα τέλη κυκλοφορίας δε θα είναι πάντα μηδενικά/πολύ χαμηλά ή ο φόρος πολυτελείας δε θα αφορά μόνο σε αυτοκίνητα άνω των 1929cc.Αυτοί εδώ έκαναν το αντίστροφο,ώθησαν τον κόσμο να αγοράζει μανιωδώς πετρελαιοκίνητα και τώρα σκοπεύουν να τον ''αρμέξουν'' επειδή έπεσε στην παγίδα.Τραγικό.
Και δεν είναι η πρώτη φορά φυσικά,μην αναφερθούμε σε παρόμοιες χιλιοειπωμένες πρακτικές του παρελθόντος.
ΥΓ:Σήμερα στο πρωτοσέλιδο της οικονομικής εβδομαδιαίας εφημερίδας ''Αγορά'',αναφέρεται ως τίτλος ''Αλλάζουν όλα στη φορολογία των ΙΧ''.
Σε 2 περίπτερα που πέρασα δεν τη βρήκα...αν κάποιος διάβασε το ρεπορτάζ,ας μας κάνει μια σύνοψη -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Εκεί έχουμε φτάσει φίλε μου...να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα και μεταξύ μας.Στις άλλες χώρες του κόσμου,η αναξιοπιστία και η ''εκδικητικότητα'' με την οποία αντιμετωπίζουν τον πολίτη οι εκάστοτε κυβερνώντες έχει καμία σχέση με τη δική μας;;
Το σωστό/ηθικό/λογικό θα ήταν να πουν το 2011 οι προηγούμενοι ή έστω τώρα το Γενάρη οι νεοεκλεγέντες:αγαπητοί μας συμπολίτες,απελευθερώνεται η πετρελαιοκίνηση σε όλη τη χώρα αλλά να γνωρίζετε ότι η τιμή του πετρελαίου κίνησης δε θα είναι για πάντα η ίδια ή τα τέλη κυκλοφορίας δε θα είναι πάντα μηδενικά/πολύ χαμηλά ή ο φόρος πολυτελείας δε θα αφορά μόνο σε αυτοκίνητα άνω των 1929cc.Αυτοί εδώ έκαναν το αντίστροφο,ώθησαν τον κόσμο να αγοράζει μανιωδώς πετρελαιοκίνητα και τώρα σκοπεύουν να τον ''αρμέξουν'' επειδή έπεσε στην παγίδα.Τραγικό.
Και δεν είναι η πρώτη φορά φυσικά,μην αναφερθούμε σε παρόμοιες χιλιοειπωμένες πρακτικές του παρελθόντος.
ΥΓ:Σήμερα στο πρωτοσέλιδο της οικονομικής εβδομαδιαίας εφημερίδας ''Αγορά'',αναφέρεται ως τίτλος ''Αλλάζουν όλα στη φορολογία των ΙΧ''.
Σε 2 περίπτερα που πέρασα δεν τη βρήκα...αν κάποιος διάβασε το ρεπορτάζ,ας μας κάνει μια σύνοψηΤο ιδιο δεν εγινε και με τα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου ? Παρτε παρτε παρτε και μετα τον ηπιατε....Οποτε δεν ειναι μια 'νεα' τακτικη που 'πιανει' τον κοσμο απροετοιμαστο. Στην τελικη και να εξισωθουν οι τιμες παλι το πετρελαιο βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα οποτε δεν θεωρω 'χαμενο' οποιον αγορασε πετρελαιοκινητο. Ισα ισα καποιοι που τα εχουν αρκετα χρονια εχουν βγει αρκετα κερδισμενοι σε σχεση με οσους εχουν βενζινοκινητα τοσο απο την τιμη του πετρελαιου οσο και απο την φορολογια οποτε δεν νομιζω πως θα πρεπει να αρχισουν την γκρινια.
-
Τι λες ρε φίλε; το ίδιο είναι αυτός πού πούλησε το βενζίνης που είχε τζάμπα, για να πάρει ένα οικονομικό κουβαδακι πετρέλαιο να κάνει την δουλειά του με τον μάγκα που το 2009 ήθελε να κάνει φιγούρα με τσεροκι 3.7 ;;; είσαι σοβαρός;
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
ΥΓ:Σήμερα στο πρωτοσέλιδο της οικονομικής εβδομαδιαίας εφημερίδας ''Αγορά'',αναφέρεται ως τίτλος ''Αλλάζουν όλα στη φορολογία των ΙΧ''.Στις εμπορίες πάντως που επισκέπτομαι το τελευταίο διάστημα περιμένουν αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας τον Σεπτέμβρη ή τον Οκτώβρη. Η αλλαγή θα επηρεάσει και τα μεταχειρισμένα.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
..............Παρτε παρτε παρτε και μετα τον ηπιατε....Δεν τολεγαν σε όλους , τολεγαν σε αυτούς που ειχαν χρήματα , αλλο αν νόμιζαν και οι φτωχοί ότι τόλεγαν σε αυτούς.... που νόμιζαν ότι πήγαιναν οι ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΙ....
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Τι λες ρε φίλε; το ίδιο είναι αυτός πού πούλησε το βενζίνης που είχε τζάμπα, για να πάρει ένα οικονομικό κουβαδακι πετρέλαιο να κάνει την δουλειά του με τον μάγκα που το 2009 ήθελε να κάνει φιγούρα με τσεροκι 3.7 ;;; είσαι σοβαρός;Το πουλησε για να 'εκμεταλευτει' ενα κενο στην φορολογια και να αγορασει ενα πετρελαιου που και πιο φτηνο καυσιμο ειχε, και περισσοτερα χιλιομετρα εβγαζε και δεν ειχε σχεδον καθολου φορολογια. Δεν πουλησε λοιπον το βενζινοκινητο για την ψυχη της μανας του η επειδη δεν ειχε κατι καλυτερο να κανει.
..............Παρτε παρτε παρτε και μετα τον ηπιατε....
Δεν τολεγαν σε όλους , τολεγαν σε αυτούς που ειχαν χρήματα , αλλο αν νόμιζαν και οι φτωχοί ότι τόλεγαν σε αυτούς.... που νόμιζαν ότι πήγαιναν οι ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΙ....
Και ομως σε ΟΛΟΥΣ το ειπαν....Υπηρχαν και υπαρχουν 2λιτρα γυρω στα 20.000ε (ξερω ατομα που πηραν τοτε) και δεν νομιζω αυτο το ποσο να το λες ποσο ΠΛΟΥΣΙΩΝ οταν ξερω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Δημοσιους Υπαλληλους με μισθους 1200ε τον μηνα που εχουν παρει 200-300.000ε δανεια κατοικιας.....Ας ειμαστε λιγο σοβαροι και ας μην επαναλαμβανουμε την ιδια χαζομαρα συνεχεια....
-
Το 2005 απέκτησα ένα opel corsa 1,3 cdti με 70 άλογα,καινούργιο (ήταν επαρχία η έδρα),το αμάξι αγοράστηκε συνειδητά diesel και όχι βενζίνη λόγω των πολλών χλμ που υπολογίζαμε ότι θα κάνει *σε μία εποχή που το πετρέλαιο ήταν ακριβότερο από τη βενζίνη περίπου 10 λεπτά το λίτρο * μερικές φορές μάλιστα και πιο πολύ , πέρασαν αρκετά χρόνια για να δω το αντίστροφο , δηλαδή πιο ακριβή τη βενζίνη.
Μέχρι τώρα το corsa έχει κάνει 300.000 χλμ με μέση κατανάλωση 5 λτρ/100χλμ , άρα μέχρι τώρα έχει κάψει 15.000 λίτρα πετρέλαιο.
Αν είχα πάρει το οικονομικότερο βενζίνης (1.2 ) θα είχα μια μέση κατανάλωση 6,5 λτρ/100χλμ και σε 300Κ χλμ (αν ζούσε μέχρι τότε ο βενζινοκινητήρας) θα είχα κάψει 19.500 λίτρα αμόλυβδη.
Ας βάλουμε τώρα υποθετικά το χειρότερο σενάριο ότι εξισώνουν τη τιμή των δύο καυσίμων* στα 1,5 €/λίτρο** και κάποιος κάνει παρόμοια χρήση με το παραπάνω παράδειγμα αυτοκινήτου, το αποτέλεσμα είναι ένα κέρδος σχεδόν 7.000 € υπέρ του πετρελαιοκίνητου.
Το συμπέρασμα είναι χιλιοειπωμένο αν κάνεις έως 15.000 χλμ το χρόνο βενζίνη από εκεί και πάνω χαρτί και μολύβι για να δεις εαν συμφέρει το diesel (και πάντα υπολογισμοί με το χειρότερο σενάριο τιμών) .
*με το μέρος μας οι πετρελαιοκίνητοι (από τύχη )έχουμε τους ταξιτζήδες ,τους φορτηγατζήδες και τους αγρότες, προβλέπω δυναμικές κινητοποιήσεις αν επιχειρηθεί κάτι τέτοιο.
** επειδή κρατούσα-κρατάω στοιχεία ανεφοδιασμού τιμολόγια κλπ το πραγματικό κέρδος 10ετίας ήταν 5.500 € που καλύπτει και την αρχική διαφορά τιμής και το 400άρι για μία egr που όλο και όλο χρειάστηκε το corsaκι τα 10 χρόνια που πέρασαν !
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Και καποιοι πηραν αυτοκινητο οταν η βενζινη ηταν στο 1.2 και τωρα ειναι στο 1.5, αυτο δεν λεει κατι.λεει όμως ότι τοτε το πετρελαιο ηταν λιγο κατω από το 1 ευρω και τωρα εφτασε γυρω στο 1.2...
και οι πετρελαιακηδες θα μπορουσαν να γκρινιαξουν αν ηθελαν.
Τέλη κυκλοφορίας