-
Η φτώχεια θέλει καλοπέραση, λες να γεμίζουμε mustang? Not.
-
Στη σημερινή ραδιοφωνική εκπομπή του Car and driver των Μερτέκη-Πετράκη στο sport24 radio 103,3 και με αφορμή μια άτυπη σύγκριση αυτοκινήτων diesel-βενζίνης,αναφέρθηκε για μία ακόμα φορά η φήμη για πρόθεση της κυβέρνησης να ανεβάσει την τιμή του diesel ή και να εξισώσει την τιμή του με αυτή της βενζίνης.Αυτό ίσως να γίνει,είπαν, για να ''κρυφτεί'' μέσα σε αυτήν την αύξηση ένας πράσινος φόρος στα πετρελαιοκίνητα διότι αν τεθεί έτσι ''στεγνά'',θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.Λες και μια ενδεχόμενη αύξηση στην τιμή του καυσίμου θα μας βρει με το χαμόγελο στα χείλη...
Κατανοείτε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά διότι όλοι όσοι αγόρασαν πετρελαιοκίνητο έχοντας ως μπούσουλα και ως βασικό κριτήριο επιλογής τα 30 cents περίπου παρακάτω στην τιμή του καυσίμου,θα πιαστούν για μία ακόμα φορά κορόιδα με την επιλογή τους.Εννοείται πως στην εξίσωση δε συμπεριλαμβάνω τις αναμενόμενες αλλαγές-αυξήσεις στο φόρο πολυτελείας (ο οποίος θα υπολογίζεται πλέον με βάση την αξία του οχήματος) αλλά και σε τέλη,τεκμήρια. -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Στη σημερινή ραδιοφωνική εκπομπή του Car and driver των Μερτέκη-Πετράκη στο sport24 radio 103,3 και με αφορμή μια άτυπη σύγκριση αυτοκινήτων diesel-βενζίνης,αναφέρθηκε για μία ακόμα φορά η φήμη για πρόθεση της κυβέρνησης να ανεβάσει την τιμή του diesel ή και να εξισώσει την τιμή του με αυτή της βενζίνης.Αυτό ίσως να γίνει,είπαν, για να ''κρυφτεί'' μέσα σε αυτήν την αύξηση ένας πράσινος φόρος στα πετρελαιοκίνητα διότι αν τεθεί έτσι ''στεγνά'',θα προκαλέσει πολλές αντιδράσεις.Λες και μια ενδεχόμενη αύξηση στην τιμή του καυσίμου θα μας βρει με το χαμόγελο στα χείλη...
Κατανοείτε ότι μια τέτοια εξέλιξη θα φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά διότι όλοι όσοι αγόρασαν πετρελαιοκίνητο έχοντας ως μπούσουλα και ως βασικό κριτήριο επιλογής τα 30 cents περίπου παρακάτω στην τιμή του καυσίμου,θα πιαστούν για μία ακόμα φορά κορόιδα με την επιλογή τους.Εννοείται πως στην εξίσωση δε συμπεριλαμβάνω τις αναμενόμενες αλλαγές-αυξήσεις στο φόρο πολυτελείας (ο οποίος θα υπολογίζεται πλέον με βάση την αξία του οχήματος) αλλά και σε τέλη,τεκμήρια.Και καποιοι πηραν αυτοκινητο οταν η βενζινη ηταν στο 1.2 και τωρα ειναι στο 1.5, αυτο δεν λεει κατι. Οταν σε πολλες χωρες στον κοσμο πολυ πιο αναπτυγμενες το πετρελαιο κινησης ειναι το ιδιο ακριβο με την βενζινη (σε καποιες ακομα πιο ακριβο) αυτο σημαινει πως ισως ειναι το μονο πραγμα που μπορω να 'δικαιολογησω' την κυβερνηση αν κανει.
-
Εκεί έχουμε φτάσει φίλε μου...να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα και μεταξύ μας.Στις άλλες χώρες του κόσμου,η αναξιοπιστία και η ''εκδικητικότητα'' με την οποία αντιμετωπίζουν τον πολίτη οι εκάστοτε κυβερνώντες έχει καμία σχέση με τη δική μας;;
Το σωστό/ηθικό/λογικό θα ήταν να πουν το 2011 οι προηγούμενοι ή έστω τώρα το Γενάρη οι νεοεκλεγέντες:αγαπητοί μας συμπολίτες,απελευθερώνεται η πετρελαιοκίνηση σε όλη τη χώρα αλλά να γνωρίζετε ότι η τιμή του πετρελαίου κίνησης δε θα είναι για πάντα η ίδια ή τα τέλη κυκλοφορίας δε θα είναι πάντα μηδενικά/πολύ χαμηλά ή ο φόρος πολυτελείας δε θα αφορά μόνο σε αυτοκίνητα άνω των 1929cc.Αυτοί εδώ έκαναν το αντίστροφο,ώθησαν τον κόσμο να αγοράζει μανιωδώς πετρελαιοκίνητα και τώρα σκοπεύουν να τον ''αρμέξουν'' επειδή έπεσε στην παγίδα.Τραγικό.
Και δεν είναι η πρώτη φορά φυσικά,μην αναφερθούμε σε παρόμοιες χιλιοειπωμένες πρακτικές του παρελθόντος.
ΥΓ:Σήμερα στο πρωτοσέλιδο της οικονομικής εβδομαδιαίας εφημερίδας ''Αγορά'',αναφέρεται ως τίτλος ''Αλλάζουν όλα στη φορολογία των ΙΧ''.
Σε 2 περίπτερα που πέρασα δεν τη βρήκα...αν κάποιος διάβασε το ρεπορτάζ,ας μας κάνει μια σύνοψη -
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
Εκεί έχουμε φτάσει φίλε μου...να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα και μεταξύ μας.Στις άλλες χώρες του κόσμου,η αναξιοπιστία και η ''εκδικητικότητα'' με την οποία αντιμετωπίζουν τον πολίτη οι εκάστοτε κυβερνώντες έχει καμία σχέση με τη δική μας;;
Το σωστό/ηθικό/λογικό θα ήταν να πουν το 2011 οι προηγούμενοι ή έστω τώρα το Γενάρη οι νεοεκλεγέντες:αγαπητοί μας συμπολίτες,απελευθερώνεται η πετρελαιοκίνηση σε όλη τη χώρα αλλά να γνωρίζετε ότι η τιμή του πετρελαίου κίνησης δε θα είναι για πάντα η ίδια ή τα τέλη κυκλοφορίας δε θα είναι πάντα μηδενικά/πολύ χαμηλά ή ο φόρος πολυτελείας δε θα αφορά μόνο σε αυτοκίνητα άνω των 1929cc.Αυτοί εδώ έκαναν το αντίστροφο,ώθησαν τον κόσμο να αγοράζει μανιωδώς πετρελαιοκίνητα και τώρα σκοπεύουν να τον ''αρμέξουν'' επειδή έπεσε στην παγίδα.Τραγικό.
Και δεν είναι η πρώτη φορά φυσικά,μην αναφερθούμε σε παρόμοιες χιλιοειπωμένες πρακτικές του παρελθόντος.
ΥΓ:Σήμερα στο πρωτοσέλιδο της οικονομικής εβδομαδιαίας εφημερίδας ''Αγορά'',αναφέρεται ως τίτλος ''Αλλάζουν όλα στη φορολογία των ΙΧ''.
Σε 2 περίπτερα που πέρασα δεν τη βρήκα...αν κάποιος διάβασε το ρεπορτάζ,ας μας κάνει μια σύνοψηΤο ιδιο δεν εγινε και με τα αυτοκινητα μεγαλου κυβισμου ? Παρτε παρτε παρτε και μετα τον ηπιατε....Οποτε δεν ειναι μια 'νεα' τακτικη που 'πιανει' τον κοσμο απροετοιμαστο. Στην τελικη και να εξισωθουν οι τιμες παλι το πετρελαιο βγαζει περισσοτερα χιλιομετρα οποτε δεν θεωρω 'χαμενο' οποιον αγορασε πετρελαιοκινητο. Ισα ισα καποιοι που τα εχουν αρκετα χρονια εχουν βγει αρκετα κερδισμενοι σε σχεση με οσους εχουν βενζινοκινητα τοσο απο την τιμη του πετρελαιου οσο και απο την φορολογια οποτε δεν νομιζω πως θα πρεπει να αρχισουν την γκρινια.
-
Τι λες ρε φίλε; το ίδιο είναι αυτός πού πούλησε το βενζίνης που είχε τζάμπα, για να πάρει ένα οικονομικό κουβαδακι πετρέλαιο να κάνει την δουλειά του με τον μάγκα που το 2009 ήθελε να κάνει φιγούρα με τσεροκι 3.7 ;;; είσαι σοβαρός;
-
Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
ΥΓ:Σήμερα στο πρωτοσέλιδο της οικονομικής εβδομαδιαίας εφημερίδας ''Αγορά'',αναφέρεται ως τίτλος ''Αλλάζουν όλα στη φορολογία των ΙΧ''.Στις εμπορίες πάντως που επισκέπτομαι το τελευταίο διάστημα περιμένουν αλλαγή στα τέλη κυκλοφορίας τον Σεπτέμβρη ή τον Οκτώβρη. Η αλλαγή θα επηρεάσει και τα μεταχειρισμένα.
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
..............Παρτε παρτε παρτε και μετα τον ηπιατε....Δεν τολεγαν σε όλους , τολεγαν σε αυτούς που ειχαν χρήματα , αλλο αν νόμιζαν και οι φτωχοί ότι τόλεγαν σε αυτούς.... που νόμιζαν ότι πήγαιναν οι ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΙ....
-
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Τι λες ρε φίλε; το ίδιο είναι αυτός πού πούλησε το βενζίνης που είχε τζάμπα, για να πάρει ένα οικονομικό κουβαδακι πετρέλαιο να κάνει την δουλειά του με τον μάγκα που το 2009 ήθελε να κάνει φιγούρα με τσεροκι 3.7 ;;; είσαι σοβαρός;Το πουλησε για να 'εκμεταλευτει' ενα κενο στην φορολογια και να αγορασει ενα πετρελαιου που και πιο φτηνο καυσιμο ειχε, και περισσοτερα χιλιομετρα εβγαζε και δεν ειχε σχεδον καθολου φορολογια. Δεν πουλησε λοιπον το βενζινοκινητο για την ψυχη της μανας του η επειδη δεν ειχε κατι καλυτερο να κανει.
..............Παρτε παρτε παρτε και μετα τον ηπιατε....
Δεν τολεγαν σε όλους , τολεγαν σε αυτούς που ειχαν χρήματα , αλλο αν νόμιζαν και οι φτωχοί ότι τόλεγαν σε αυτούς.... που νόμιζαν ότι πήγαιναν οι ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΙ....
Και ομως σε ΟΛΟΥΣ το ειπαν....Υπηρχαν και υπαρχουν 2λιτρα γυρω στα 20.000ε (ξερω ατομα που πηραν τοτε) και δεν νομιζω αυτο το ποσο να το λες ποσο ΠΛΟΥΣΙΩΝ οταν ξερω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Δημοσιους Υπαλληλους με μισθους 1200ε τον μηνα που εχουν παρει 200-300.000ε δανεια κατοικιας.....Ας ειμαστε λιγο σοβαροι και ας μην επαναλαμβανουμε την ιδια χαζομαρα συνεχεια....
-
Το 2005 απέκτησα ένα opel corsa 1,3 cdti με 70 άλογα,καινούργιο (ήταν επαρχία η έδρα),το αμάξι αγοράστηκε συνειδητά diesel και όχι βενζίνη λόγω των πολλών χλμ που υπολογίζαμε ότι θα κάνει *σε μία εποχή που το πετρέλαιο ήταν ακριβότερο από τη βενζίνη περίπου 10 λεπτά το λίτρο * μερικές φορές μάλιστα και πιο πολύ , πέρασαν αρκετά χρόνια για να δω το αντίστροφο , δηλαδή πιο ακριβή τη βενζίνη.
Μέχρι τώρα το corsa έχει κάνει 300.000 χλμ με μέση κατανάλωση 5 λτρ/100χλμ , άρα μέχρι τώρα έχει κάψει 15.000 λίτρα πετρέλαιο.
Αν είχα πάρει το οικονομικότερο βενζίνης (1.2 ) θα είχα μια μέση κατανάλωση 6,5 λτρ/100χλμ και σε 300Κ χλμ (αν ζούσε μέχρι τότε ο βενζινοκινητήρας) θα είχα κάψει 19.500 λίτρα αμόλυβδη.
Ας βάλουμε τώρα υποθετικά το χειρότερο σενάριο ότι εξισώνουν τη τιμή των δύο καυσίμων* στα 1,5 €/λίτρο** και κάποιος κάνει παρόμοια χρήση με το παραπάνω παράδειγμα αυτοκινήτου, το αποτέλεσμα είναι ένα κέρδος σχεδόν 7.000 € υπέρ του πετρελαιοκίνητου.
Το συμπέρασμα είναι χιλιοειπωμένο αν κάνεις έως 15.000 χλμ το χρόνο βενζίνη από εκεί και πάνω χαρτί και μολύβι για να δεις εαν συμφέρει το diesel (και πάντα υπολογισμοί με το χειρότερο σενάριο τιμών) .
*με το μέρος μας οι πετρελαιοκίνητοι (από τύχη )έχουμε τους ταξιτζήδες ,τους φορτηγατζήδες και τους αγρότες, προβλέπω δυναμικές κινητοποιήσεις αν επιχειρηθεί κάτι τέτοιο.
** επειδή κρατούσα-κρατάω στοιχεία ανεφοδιασμού τιμολόγια κλπ το πραγματικό κέρδος 10ετίας ήταν 5.500 € που καλύπτει και την αρχική διαφορά τιμής και το 400άρι για μία egr που όλο και όλο χρειάστηκε το corsaκι τα 10 χρόνια που πέρασαν !
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Και καποιοι πηραν αυτοκινητο οταν η βενζινη ηταν στο 1.2 και τωρα ειναι στο 1.5, αυτο δεν λεει κατι.λεει όμως ότι τοτε το πετρελαιο ηταν λιγο κατω από το 1 ευρω και τωρα εφτασε γυρω στο 1.2...
και οι πετρελαιακηδες θα μπορουσαν να γκρινιαξουν αν ηθελαν. -
Ο χρήστης edmond έγραψε:
Και καποιοι πηραν αυτοκινητο οταν η βενζινη ηταν στο 1.2 και τωρα ειναι στο 1.5, αυτο δεν λεει κατι.
λεει όμως ότι τοτε το πετρελαιο ηταν λιγο κατω από το 1 ευρω και τωρα εφτασε γυρω στο 1.2...
και οι πετρελαιακηδες θα μπορουσαν να γκρινιαξουν αν ηθελαν.Οπως εδειξε και ο φιλος πιο πανω το κερδος στα πετρελαιοκινητα ειναι ξεκαθαρο ακομα και να εξισωθουν οι τιμες....Οποτε οποιος γκρινιαζει ειναι της αποψης να πληρωνουν οι αλλοι που και εκεινοι αγορασαν αυτοκινητο με αλλα δεδομενα αλλα εγω να μην πληρωνω γιατι ειμαι εξυπνος.....Δεν παει ετσι ομως σωστα ?
-
δεν είπα αυτό.
είπα ότι -αναλογικά- και οι ντιζελατοι έφαγαν την αύξηση των καυσίμων μαζι με τους βενζινοκίνητους.
άσχετα αμα τα οικονομικα δεδομένα είναι σιγουρα ευνοϊκότερα για μια 'μεση' τσέπη. (τον ματσό δεν τον νοιάζουν κυβικά, τιμες καυσίμων, ΤΚ, ασφάλιστρα και αλλα τέτοια ομορφα). -
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
Το πουλησε για να 'εκμεταλευτει' ενα κενο στην φορολογια και να αγορασει ενα πετρελαιου που και πιο φτηνο καυσιμο ειχε, και περισσοτερα χιλιομετρα εβγαζε και δεν ειχε σχεδον καθολου φορολογια. Δεν πουλησε λοιπον το βενζινοκινητο για την ψυχη της μανας του η επειδη δεν ειχε κατι καλυτερο να κανει.
Όταν το πούλησε σε τιμή χώμα, για να πάρει ένα κατώτερο όχημα σε όλα, πχ επιδόσεις, κράτημα, ασφάλεια κτλ, ΔΕΝ το πούλησε για την ψυχή της μάνας του;;; θα μας τρελάνεις; ποιο κενό στην φορολογία μας λες; μήπως το πούλησε γιατί δεν του έφταναν τα χρήματα για καύσιμα;;; μάλλον είσαι κι εσύ όμως της λογικής να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα..
-
Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
[
...οταν ξερω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Δημοσιους Υπαλληλους με μισθους 1200ε τον μηνα που εχουν παρει 200-300.000ε δανεια κατοικιας...Να προσθέσουμε και τους δεκάδες χιλιάδες τραπεζικούς υπαλλήλους που έχουν αγοράσει μέχρι και την ψυχή της μάνας τους με τα προνόμια που έχουν στα τραπεζικά προϊόντα. Π.χ. όταν ένας απλός πολίτης υποχρεώνεται για στεγαστικό δάνειο με επιτόκιο euribor, οι τραπεζικοί υπάλληλοι πληρώνουν στη χειρότερη το μισό επιτόκιο. Και αυτό ισχύει για όλα τα δανειακά προϊόντα.
Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε υπαλλήλους μεσήλικες ή κάποια ηλικίας.
Αναφέρομαι σε όλα αυτά τα χιλιάδες παιδάκια που έχουν μπει στις τράπεζες από την πίσω πόρτα.
Κάπως έτσι βλέπεις π.χ. κοπέλες 27 ετών εκτός από σπίτι να έχουν αγοράσει και δύο αυτοκίνητα. Ένα κάμπριο για να πουλάνε μούρη στις παρέες και ένα SMART για το πήγαινε-έλα στην τράπεζα. -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
[
...οταν ξερω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Δημοσιους Υπαλληλους με μισθους 1200ε τον μηνα που εχουν παρει 200-300.000ε δανεια κατοικιας...Να προσθέσουμε και τους δεκάδες χιλιάδες τραπεζικούς υπαλλήλους που έχουν αγοράσει μέχρι και την ψυχή της μάνας τους με τα προνόμια που έχουν στα τραπεζικά προϊόντα. Π.χ. όταν ένας απλός πολίτης υποχρεώνεται για στεγαστικό δάνειο με επιτόκιο euribor, οι τραπεζικοί υπάλληλοι πληρώνουν στη χειρότερη το μισό επιτόκιο. Και αυτό ισχύει για όλα τα δανειακά προϊόντα.
Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε υπαλλήλους μεσήλικες ή κάποια ηλικίας.
Αναφέρομαι σε όλα αυτά τα χιλιάδες παιδάκια που έχουν μπει στις τράπεζες από την πίσω πόρτα.
Κάπως έτσι βλέπεις π.χ. κοπέλες 27 ετών εκτός από σπίτι να έχουν αγοράσει και δύο αυτοκίνητα. Ένα κάμπριο για να πουλάνε μούρη στις παρέες και ένα SMART για το πήγαινε-έλα στην τράπεζα. -
Ο χρήστης kostasSC έγραψε:
Το πουλησε για να 'εκμεταλευτει' ενα κενο στην φορολογια και να αγορασει ενα πετρελαιου που και πιο φτηνο καυσιμο ειχε, και περισσοτερα χιλιομετρα εβγαζε και δεν ειχε σχεδον καθολου φορολογια. Δεν πουλησε λοιπον το βενζινοκινητο για την ψυχη της μανας του η επειδη δεν ειχε κατι καλυτερο να κανει.
Όταν το πούλησε σε τιμή χώμα, για να πάρει ένα κατώτερο όχημα σε όλα, πχ επιδόσεις, κράτημα, ασφάλεια κτλ, ΔΕΝ το πούλησε για την ψυχή της μάνας του;;; θα μας τρελάνεις; ποιο κενό στην φορολογία μας λες; μήπως το πούλησε γιατί δεν του έφταναν τα χρήματα για καύσιμα;;; μάλλον είσαι κι εσύ όμως της λογικής να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα..
Το πουλησε για την καλυτερη τιμη στα καυσιμα, τα περισσοτερα χιλιομετρα αναλογικα ΚΑΙ για το μηδενικο σημα και εφορια αναλογικα.....Αυτο δεν το λες κενο στην φορολογια εσυ? Υπαρχουν ατομα εκει εξω με πετρελαιοκινητα που κοστιζουν 40-50-60.000ε και πληρωνουν λιγοτερα στην εφορια απο αυτοκινητα που κοστιζουν 15.000ε....Τυχαιο? (φυσικα υπαρχουν και βενζινοκινητα αλλα εκει εχει να κανει με τα κυβικα και οχι με το τυπο καυσιμου).
[
...οταν ξερω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ Δημοσιους Υπαλληλους με μισθους 1200ε τον μηνα που εχουν παρει 200-300.000ε δανεια κατοικιας...Να προσθέσουμε και τους δεκάδες χιλιάδες τραπεζικούς υπαλλήλους που έχουν αγοράσει μέχρι και την ψυχή της μάνας τους με τα προνόμια που έχουν στα τραπεζικά προϊόντα. Π.χ. όταν ένας απλός πολίτης υποχρεώνεται για στεγαστικό δάνειο με επιτόκιο euribor, οι τραπεζικοί υπάλληλοι πληρώνουν στη χειρότερη το μισό επιτόκιο. Και αυτό ισχύει για όλα τα δανειακά προϊόντα.
Και φυσικά δεν αναφέρομαι σε υπαλλήλους μεσήλικες ή κάποια ηλικίας.
Αναφέρομαι σε όλα αυτά τα χιλιάδες παιδάκια που έχουν μπει στις τράπεζες από την πίσω πόρτα.
Κάπως έτσι βλέπεις π.χ. κοπέλες 27 ετών εκτός από σπίτι να έχουν αγοράσει και δύο αυτοκίνητα. Ένα κάμπριο για να πουλάνε μούρη στις παρέες και ένα SMART για το πήγαινε-έλα στην τράπεζα.Μπηκαν οπως εχουν μπει και αλλα 600.000 ατομα στο Δημοσιο......Δεν το υποστηριξα ποτε, αλλα αυτο ειναι κατι που ο Ελληνας εκανε εφικτο απο το 80΄και μετα γιατι ολοι ηθελαν να μπουν στο 'ανετο' Δημοσιο και εστελναν την Γιαγια, Παππου, Μπαμπα, Μαμα να παρακαλανε για ρουσφετια κλπ κλπ κλπ....Αλλα αυτο που λες ισχυει παντου....Στον Κωτσοβολο η σε καποια αλλη αλυσιδα ηλεκτρονικων πχ αν δουλέυεις δικαιουσαι ενα 15% κατω σε ολα τα προιοντα (χωρια οσα βγαζεις 'ελλατωματικα' η με γρατζουνιες και αρα η τιμη παει μεχρι και 40-50% κατω)....Στην Ολυμπιακη και σε αλλες εταιρειες αεροπορικες και εκει δικαιουσαι εκπτωση στα εισητηρια (οι δε πιλοτοι πχ δικαιουνται και καποια δωρεαν καθε χρονο για την οικογενεια τους)....Στα τελωνεια αν δουλευεις σαν εκτελωνιστης (εκει να δεις κλικα που εχει γινει απο ολοκληρα σογια, αλλα κανεις ποτε δεν τους κουναει) μπορεις να περασεις το οτιδηποτε φερεις απεξω χωρις φορολογια επειδη θα ξερεις ολους τους τελωνειακους (βεβαια ανεπισημο σε σχεση με τα αλλα αλλα δεν παυει να ειναι κατι εξτρα)....Γενικα πολλες δουλειες εχουν τα 'καλα' τους, δεν ειναι μονο οι τραπεζικοι (αν και εκει συμφωνω πως εχει παραγινει το κακο).
-
Φίλε μου άλλο εφορία άλλο τέλη... Ένα αμάξι είτε είναι πετρέλαιο είτε βενζίνη στα ίδια κυβικά έχει το ίδιο τεκμήριο. Τώρα αν κάποιος πούλησε πχ ένα βενζινοκινητο 1600 και έχασε χιλιάρικα για να να γλιτώσει 265€ τέλη, μπράβο του, αν και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί.. Όσο για αυτοψούς που παίρνουν 50000€ όχημα, δεν νομίζω να κολλούσαν στα 1000€ τέλη... Κάπου τα έχεις μπερδέψει λίγο...
-
Καλές ρε αρχηγέ δεν καταλαβαίνεις οτι ειναι άδικο ενα ακριβότερο και περισσότερο ρυπογόνο (απλώς με λιγότερη εκπομπή co2) ντιζελ μοντέλο να πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφοριας απο το βενζινοκίνητο αδέλφι του.
-
Εσύ καταλαβαίνεις ότι αν ανέβει το πετρέλαιο που τόσο το ποθείτε, θα πληγεί ο φτωχότερος που πήρε ένα ντιζελακι να κάνει τη δουλειά του;;; και ο οποίος αν δεν είχε οικονομικό πρόβλημα θα κρατούσε το βενζινοκινητο να βγάζει και τα γούστα του;;; ο πλούσιος χέστηκε βασικά... Και εννοείται ότι στα ακριβά όχηματα να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού των τελών... Το κατάλαβες τώρα;
Τέλη κυκλοφορίας