Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας (merged)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας (merged)
    • 1
    • 2
    • 421
    • 422
    • 423
    • 424
    • 425
    • 474
    • 475
    • 423 / 475
    Περί αυτοκίνησης
    44
    9487
    75885
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aikibill last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Με την σέσουλα πούλαγαν οι 316 και 116.

      που δεν ηταν τουρμπατες

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Μιλάμε για τα αυτοκίνητα που είχα τέλη κυκλοφορίας. Αυτά που δεν είχαν δε μας νοίαζουν
        Για να καταλάβουμε λίγο περισσότερο το σκεπτικό μου
        Ολες οι αντιπροσωπείες εγκαταλείπουν τον πελάτη φορολογικά μόλις αγοράσει. Ολος ο αγώνας τους είναι για φτηνό κατά την πρώτη πώληση. Για να πάρουν το Α στόχο τους δεν αναφέρουν πουθενά το κόστος χρήσης.
        Γιατί σου λεει ... αντί να πουλάω το 2000 κυβικά με 1000 ευρώ κέρδος ας πουλάω 3 μικρά με 300 ευρω. (θα βγάλω και πολλα πλά από το σερβις)

        Ετσι πάντα έχουμε μέτα απόσυρσης και μείωση τέλους ταξινόμισης... Οταν βαζουν το φόρο πολυτελούς διαβίωσης είναι ήδη αργά με την έννοια ότι είσαι ήδη πελάτης (μέσα στον κουβά) και τώαρ πλήρωνε.

        Δε τους νοιάζει τι θα γίνει. Αν είχαμε και οι ιδιώτες leasing καλό τότε δε θα μας ένοιαζε κι εμάς
        Με το φόρο πολυτελείας οι ιδιώτες βρέθηκαν με ένα αμάξι ακριβό.
        Οι εταιρίες μέσα σε 1,5 έτη κατά μέσο όρο τα διώξανε. (3 έτη leasing κατά μέσο όρο 1,5 για κάθε αμάξι να σε πιάσει το κράτος με διλιτρο)
        Ετσι όλες οι εταιρίες πήραν VOLVO MErcedes και audi. με μικρά τέλη και χωρίς φόρο
        Ο ιδιώτης όμως ή το σκότωσε για λίγα λεφτά ή το παντρέυτηκε

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geiasou last edited by

          Εγω θελω να ρωτησω κατι αλλο ρε παιδια μπας και εχω καταλαβει εγω κατι λαθος. Λενε οτι πλεον τα τελη ταξινομησης, ο φορος πολυτελειας και τα τεκμηρια θα καθοριζονται απο την εμπορικη αξια του αυτοκινητου προ φορων και οχι απο τα κυβικα. Πολυ ωραια. Αυτο σημαινει οτι θα βαλουν ενα οριο στην καθαρη αξια που το πουλαει στον τελικο καταναλωτη η αντιπροσωπεια πριν υπολογιστουν οι φοροι, και οποιο αυτοκινητο το ξεπερνα θα τρωει στο κεφαλι τη φορολογια ανεξαρτωτως αν ειναι 1.200 η 1.800 η 2.500 κυβικα. Πολυ ωραια κι εδω. Ας πουμε οτι βαζουν αυτο το οριο στις 20.000 ευρω οπως ακουγεται. Αυτο σημαινει οτι ενα Nissan Qashqai ας πουμε με κινητηρα 1.6 ντηζελ και πλουσιο εξοπλισμο (Techna) που στοιχιζει περιπου 29.500 χιλιαδες και που ξεπερνα τις 20.000 καθαρη εμπορικη αξια (γιατι προφανως οι φοροι ειναι λιγοτεροι απο 9.500 ευρω), θα πληρωνει στο εξης 600 ευρω το χρονο φορο πολυτελειας;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Πολύ πιθανον

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              coyote last edited by

              γι αυτό παγώσαν οι πωλήσεις.
              γιατί δε ξέρει ο αγοραστής τι θα γίνει

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jackdaniels last edited by

                  Και το πάνε κι ένα-δύο χρόνια αναδρομικά άμα λάχει και κατακλέβουν τον κοσμάκι για μια ακόμα φορά! Όσοι πήραν qq και λοιπά οικονομικά οχήματα...θα το πληρώσουν!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    geiasou last edited by

                    Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
                    Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

                    Δε μιλαμε για εργοστασιακη τιμη αλλα για εμπορικη τιμη δηλαδη για λιανικη τιμη πωλησεως. Η εργοστασιακη τιμη ενος αυτοκινητου ειναι μια οπου και αν πωλειται και δειχνει ποσο στοιχιζει ενα αυτοκινητο μολις βγει απο το εργοστασιο. Απλως οι κατα τοπους αντιπροσωπειες εχουν διαφορετικες λιανικες τιμες αναλογα με τα μεταφορικα που απαιτειται για να φτασει το αυτοκινητο στη χωρα τους, αναλογα με το τι ποσοστο κερδους θελουν να εχουν, αναλογα με το φορολογικο καθεστως σε καθε κρατος κλπ. Το να βαζεις ομως οριο φορου πολυτελειας τις 20.000 ευρω ειναι τραγικο πρωτον γιατι παιρνει η μπαλα παρα πολυ κοσμο που ειχε σχεδιασει αλλιως τα οικονομικα του και δευτερον γιατι στρεφεις ολους τους υποψηφιους αγοραστες στη supermini κατηγορια η στη μικρομεσαια αλλα γυμνα δηλ. στις βασικες εκδοσεις αφου πλεον και ενα Golf η ενα Auris με πλουσιο εξοπλισμο ειναι επικινδυνο να πιαστει στη φακα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      aikibill last edited by

                      Η τιμη του αυτοκινητου στο τελωνείο πριν μπει οποιοσδήποτε φόρος λέγεται εργοστασιακή και δεν ειναι ίδια σε όλες τις χώρες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lleonidas moderator last edited by

                        Ο χρήστης geiasou έγραψε:

                        Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

                        Δε μιλαμε για εργοστασιακη τιμη αλλα για εμπορικη τιμη δηλαδη για λιανικη τιμη πωλησεως. Η εργοστασιακη τιμη ενος αυτοκινητου ειναι μια οπου και αν πωλειται και δειχνει ποσο στοιχιζει ενα αυτοκινητο μολις βγει απο το εργοστασιο. Απλως οι κατα τοπους αντιπροσωπειες εχουν διαφορετικες λιανικες τιμες αναλογα με τα μεταφορικα που απαιτειται για να φτασει το αυτοκινητο στη χωρα τους, αναλογα με το τι ποσοστο κερδους θελουν να εχουν, αναλογα με το φορολογικο καθεστως σε καθε κρατος κλπ. Το να βαζεις ομως οριο φορου πολυτελειας τις 20.000 ευρω ειναι τραγικο πρωτον γιατι παιρνει η μπαλα παρα πολυ κοσμο που ειχε σχεδιασει αλλιως τα οικονομικα του και δευτερον γιατι στρεφεις ολους τους υποψηφιους αγοραστες στη supermini κατηγορια η στη μικρομεσαια αλλα γυμνα δηλ. στις βασικες εκδοσεις αφου πλεον και ενα Golf η ενα Auris με πλουσιο εξοπλισμο ειναι επικινδυνο να πιαστει στη φακα...

                        Πιο τραγικό δε γίνεται
                        Ας υποθέσουμε ότι όσα φανταζόμαστε και οι νυν και οι μελλοντικοί κάτοχοι είναι απλά καταστροφολογικά σενάρια και ότι οι ιθύνοντες θα βρουν μια δίκαιη formula για να φορολογήσουν διότι αν η κατάθεση πινακίδων για τα >1929cc ήταν μεγάλη,η κατάθεση πινακίδων για αυτοκίνητα >1500-1600cc που κοστίζουν πάνω από 20.000 δε θα έχει κανένα προηγούμενο και σαφώς θα έχει τεράστιο πολιτικό κόστος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coyote last edited by

                          Ενω τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες αυξάνονται....

                          Κλέφτες από άγνοια. Κλασικοί αριστεροί, Πλήρωσε με να ζήσω εγω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Και οσοι αγορασαν 2λιτρο πριν το 2010 δεν περιμεναν οτι εγινε αλλα τους πηρε η μπαλα...Με αυτη την λογικη εφοσον και εγω ειμαι ενας απο αυτους (και δεν με λυπηθηκε ποτε κανεις, ισα ισα μου λενε 2λιτρο δεν ηθελες?) δεν θεωρω κακο να χωσουν και αλλο κοσμο.

                            Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lleonidas moderator last edited by

                              Όσα απασχολούν εμάς εδώ,τα ίδια πάνω κάτω απασχολούν και τον τύπο,πράγμα λογικό όσο συνεχίζεται αυτή η αβεβαιότητα.Εδώ ένα σημερινό σχετικό άρθρο http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7424917
                              Φοβάμαι πάντως ότι είτε θα τους πάρει αρκετό χρόνο να πάρουν τις νομοθετικές αποφάσεις που περιμένουμε ώστε να αλλάξει το καθεστώς της φορολογίας στον κλάδο του αυτοκινήτου είτε θα βιαστούν να κλείσουν το θέμα για να αποφευχθεί περαιτέρω πάγωμα της αγοράς και θα κάνουν καμιά χοντρή μ@λ@κία για να τρέχουμε όλοι μαζί...2λιτροι,1500άρηδες,βενζινοκίνητοι και πετρελαιοκίνητοι...μακάρι να προκύψει κάτι προς τη σωστή/δίκαιη κατεύθυνση και μακάρι να γίνει σύντομα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                edmond last edited by

                                Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

                                Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.

                                πριν κανα χρονο ισως και παραπάνω θυμαμαι που ελεγαν πως θα αρχίσουν να ψάχνουν τις 'εταιρίες' από βουλγαρια, όπου το μονο περιουσιακό στοιχειο θα ηταν μονο ένα αυτοκίνητο
                                και πως θα είχαν...επιπτώσεις ή καμπάνες όπως το λες.
                                ok sure...
                                αν και όπως το σκέφτομαι, δεν μπορω να καταλάβω γιατι να απαγορεύεται -και καλα- να εχω μονο ένα αμάξι στην...εταιρια μου!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Ο χρήστης edmond έγραψε:

                                  Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.

                                  πριν κανα χρονο ισως και παραπάνω θυμαμαι που ελεγαν πως θα αρχίσουν να ψάχνουν τις 'εταιρίες' από βουλγαρια, όπου το μονο περιουσιακό στοιχειο θα ηταν μονο ένα αυτοκίνητο
                                  και πως θα είχαν...επιπτώσεις ή καμπάνες όπως το λες.
                                  ok sure...
                                  αν και όπως το σκέφτομαι, δεν μπορω να καταλάβω γιατι να απαγορεύεται -και καλα- να εχω μονο ένα αμάξι στην...εταιρια μου!!

                                  Πλεον δηλωνουν αμαξια και Ρουμανια και Πολωνια και σε αλλες χωρες (και Ισπανια) αφου οι φοροι σε πολλες κοντα μας ειναι κατα πολυ λιγοτεροι. Ωστοσο καμπανες μπορουν να πεσουν ανετα, αφενος λογο 'εικονικων' εταιρειων και αφετερου επειδη κανεις σχεδον δεν παει 2 φορες τον χρονο το αυτοκινητο σε εκεινη την χωρα. Μακαρι να τους κοψει και να το κανουν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lleonidas moderator last edited by

                                    Χθεσινό δημοσίευμα...δώστε έμφαση στο 2.Δε λέει κάτι καινούριο, εκτός ίσως από την πιθανότητα να αυξηθεί ο φόρος πολυτελείας από τα 2000cc και πάνω και όχι μόνο από τα 2500cc.
                                    http://www.fpress.gr/oikonomia/forologi ... -symfonias
                                    Κατά τα άλλα, αγοράστε τσίγκινα σωβρακάκια γιατί έρχεται...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tpapo last edited by

                                      Σύντροφοι καλημέρα ,αλήθεια περιμένει κάποιος αλλαγές στα τέλη προς το ορθολογικότερο από αυτή τη κυβέρνηση ? Δεν ξέρουν καν το θέμα ,δεν τους απασχολεί ,δεν μπορούν να υλοποιήσουν πιο απλά θέματα ...δυστυχώς

                                      Στάλθηκε από το HM 1S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lleonidas moderator last edited by

                                        Καλημέρα!
                                        Κοίτα,αν λάβουν υπόψιν την πραγματική τιμή/αξία των αυτοκινήτων και όχι (μόνο) τα κυβικά,αυτό ως βάση υπολογισμού και ως σύστημα φαίνεται δικαιότερο συγκριτικά με το υπάρχον...από εκεί και πέρα τι θα γίνει στις λεπτομέρειες ή ποιες παράμετροι θα μπουν,αυτό είναι ένα άλλο θέμα.Το σίγουρο είναι ότι οι όποιες αλλαγές θα έχουν ως βασικό(για να μην πω μοναδικό)κίνητρο την είσπραξη χρημάτων από τα κρατικά ταμεία και αυτό από μόνο του δηλώνει πολλά!Αποκλείεται δηλαδή να βγούμε ''κερδισμένοι''...ίσως μόνο κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες κατόχων οι οποίοι μέχρι στιγμής ''πλήρωναν τη νύφη''.Η πλειοψηφία των νυν και των μελλοντικών κατόχων θα πληγεί...το μέγα διακύβευμα είναι πόσο θα πληγούμε!
                                        Να δούμε...τα τελευταία δημοσιεύματα πριν από 10 μέρες ανέφεραν ότι μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα έχουμε ανακοινώσεις .Είμαι περίεργος να δω πώς κινούνται οι πωλήσεις των εταιρειών αυτόν τον τελευταίο μήνα/δίμηνο που υπάρχει αυτή η εκνευριστική ρευστότητα και που αιωρείται μια τόσο σημαντική μεταρρύθμιση στην αγορά αυτοκινήτου,παράλληλα με το υπόλοιπο δύσκολο/οριακό οικονομικό περιβάλλον.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          Εχετε πάει ποτέ στο υπουργείο μα δείτε ποιος υπάλληλος χειρίζεται αυτά τα θέματα
                                          το είχα ρωτήσει και πριν χρόνια?
                                          Πραγματικά έχει μεγάλη σημασία να το ξέρουμε αυτό.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            geiasou last edited by

                                            Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                                            Να δούμε...τα τελευταία δημοσιεύματα πριν από 10 μέρες ανέφεραν ότι μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα έχουμε ανακοινώσεις .Είμαι περίεργος να δω πώς κινούνται οι πωλήσεις των εταιρειών αυτόν τον τελευταίο μήνα/δίμηνο που υπάρχει αυτή η εκνευριστική ρευστότητα και που αιωρείται μια τόσο σημαντική μεταρρύθμιση στην αγορά αυτοκινήτου,παράλληλα με το υπόλοιπο δύσκολο/οριακό οικονομικό περιβάλλον.

                                            Ειναι πολυ αισιοδοξο το σεναριο να μαθουμε μεχρι τελος Ιουνιου τι μελλει γενεσθαι. Οταν οι εκκρεμοτητες που εχει η κυβερνηση μεχρι τελος Ιουνιου ειναι απειρως σημαντικοτερες και αφορουν τη συνολικη πορεια της οικονομιας θεωρω απιθανο να κατσει να ασχοληθει με τη φορολογια των αυτοκινητων. Αυτα ειναι 'βαρουφακιες'... Αν μαλιστα πανε και σε ρηξη, οι πολιτικες εξελιξεις θα ειναι καταιγιστικες και δε θα ξερουμε τι μας ξημερωνει. Για μενα το πιο αισιοδοξο σεναριο ειναι να ψηφιστουν ολα αυτα απο το φθινοπωρο. Και το απαισιοδοξο μεσα στο 2016. Αλλωστε σε μια αντιπροσωπεια που πηγα προσφατα για ερευνα αγορας και το συζητησα με εναν εμπειρο πωλητη που μου φανηκε 'γατονι', μου ειπε 'Μην ακους τι λενε και μην περιμενεις αμεση ψηφιση. Καλο 2016'. Και να πω οτι ειχε συμφερον να μου πει κατι τετοιο να το καταλαβω...
                                            Οσο για την αγορα αυτοκινητου απο οτι ακουγεται συντηρειται με τις αγορες απο εταιρειες ενοικιασης ενοψει τουριστικης σεζον. Ολοι οι ιδιωτες οπως εμεις εδω στο φορουμ εχουν παγωσει μεχρι νεωτερας.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 425
                                            • 474
                                            • 475
                                            • 423 / 475
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr