Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 420
    • 421
    • 422
    • 423
    • 424
    • 472
    • 473
    • 422 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aikibill last edited by

      Πολύ πιθανον

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        γι αυτό παγώσαν οι πωλήσεις.
        γιατί δε ξέρει ο αγοραστής τι θα γίνει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aikibill last edited by

          Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jackdaniels last edited by

            Και το πάνε κι ένα-δύο χρόνια αναδρομικά άμα λάχει και κατακλέβουν τον κοσμάκι για μια ακόμα φορά! Όσοι πήραν qq και λοιπά οικονομικά οχήματα...θα το πληρώσουν!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geiasou last edited by

              Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
              Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

              Δε μιλαμε για εργοστασιακη τιμη αλλα για εμπορικη τιμη δηλαδη για λιανικη τιμη πωλησεως. Η εργοστασιακη τιμη ενος αυτοκινητου ειναι μια οπου και αν πωλειται και δειχνει ποσο στοιχιζει ενα αυτοκινητο μολις βγει απο το εργοστασιο. Απλως οι κατα τοπους αντιπροσωπειες εχουν διαφορετικες λιανικες τιμες αναλογα με τα μεταφορικα που απαιτειται για να φτασει το αυτοκινητο στη χωρα τους, αναλογα με το τι ποσοστο κερδους θελουν να εχουν, αναλογα με το φορολογικο καθεστως σε καθε κρατος κλπ. Το να βαζεις ομως οριο φορου πολυτελειας τις 20.000 ευρω ειναι τραγικο πρωτον γιατι παιρνει η μπαλα παρα πολυ κοσμο που ειχε σχεδιασει αλλιως τα οικονομικα του και δευτερον γιατι στρεφεις ολους τους υποψηφιους αγοραστες στη supermini κατηγορια η στη μικρομεσαια αλλα γυμνα δηλ. στις βασικες εκδοσεις αφου πλεον και ενα Golf η ενα Auris με πλουσιο εξοπλισμο ειναι επικινδυνο να πιαστει στη φακα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aikibill last edited by

                Η τιμη του αυτοκινητου στο τελωνείο πριν μπει οποιοσδήποτε φόρος λέγεται εργοστασιακή και δεν ειναι ίδια σε όλες τις χώρες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lleonidas moderator last edited by

                  Ο χρήστης geiasou έγραψε:

                  Να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε οτι μιλάμε για μέσο όρο εργοστασιακής τιμής στις πέντε ακριβότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο μ.ο αυτός ειναι μεγαλύτερος απο την εργοστασιακή τιμη στην ελλαδα που οι ετερειες ρίχνουν τις τιμές για να κάνουν καμία πωληση ( bmw+Mercedes τις παράρίχνουν για να κλέβουν το ελληνικό κράτος)

                  Δε μιλαμε για εργοστασιακη τιμη αλλα για εμπορικη τιμη δηλαδη για λιανικη τιμη πωλησεως. Η εργοστασιακη τιμη ενος αυτοκινητου ειναι μια οπου και αν πωλειται και δειχνει ποσο στοιχιζει ενα αυτοκινητο μολις βγει απο το εργοστασιο. Απλως οι κατα τοπους αντιπροσωπειες εχουν διαφορετικες λιανικες τιμες αναλογα με τα μεταφορικα που απαιτειται για να φτασει το αυτοκινητο στη χωρα τους, αναλογα με το τι ποσοστο κερδους θελουν να εχουν, αναλογα με το φορολογικο καθεστως σε καθε κρατος κλπ. Το να βαζεις ομως οριο φορου πολυτελειας τις 20.000 ευρω ειναι τραγικο πρωτον γιατι παιρνει η μπαλα παρα πολυ κοσμο που ειχε σχεδιασει αλλιως τα οικονομικα του και δευτερον γιατι στρεφεις ολους τους υποψηφιους αγοραστες στη supermini κατηγορια η στη μικρομεσαια αλλα γυμνα δηλ. στις βασικες εκδοσεις αφου πλεον και ενα Golf η ενα Auris με πλουσιο εξοπλισμο ειναι επικινδυνο να πιαστει στη φακα...

                  Πιο τραγικό δε γίνεται
                  Ας υποθέσουμε ότι όσα φανταζόμαστε και οι νυν και οι μελλοντικοί κάτοχοι είναι απλά καταστροφολογικά σενάρια και ότι οι ιθύνοντες θα βρουν μια δίκαιη formula για να φορολογήσουν διότι αν η κατάθεση πινακίδων για τα >1929cc ήταν μεγάλη,η κατάθεση πινακίδων για αυτοκίνητα >1500-1600cc που κοστίζουν πάνω από 20.000 δε θα έχει κανένα προηγούμενο και σαφώς θα έχει τεράστιο πολιτικό κόστος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ενω τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες αυξάνονται....

                    Κλέφτες από άγνοια. Κλασικοί αριστεροί, Πλήρωσε με να ζήσω εγω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Και οσοι αγορασαν 2λιτρο πριν το 2010 δεν περιμεναν οτι εγινε αλλα τους πηρε η μπαλα...Με αυτη την λογικη εφοσον και εγω ειμαι ενας απο αυτους (και δεν με λυπηθηκε ποτε κανεις, ισα ισα μου λενε 2λιτρο δεν ηθελες?) δεν θεωρω κακο να χωσουν και αλλο κοσμο.

                      Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lleonidas moderator last edited by

                        Όσα απασχολούν εμάς εδώ,τα ίδια πάνω κάτω απασχολούν και τον τύπο,πράγμα λογικό όσο συνεχίζεται αυτή η αβεβαιότητα.Εδώ ένα σημερινό σχετικό άρθρο http://www.caranddriver.gr/article.asp? ... id=7424917
                        Φοβάμαι πάντως ότι είτε θα τους πάρει αρκετό χρόνο να πάρουν τις νομοθετικές αποφάσεις που περιμένουμε ώστε να αλλάξει το καθεστώς της φορολογίας στον κλάδο του αυτοκινήτου είτε θα βιαστούν να κλείσουν το θέμα για να αποφευχθεί περαιτέρω πάγωμα της αγοράς και θα κάνουν καμιά χοντρή μ@λ@κία για να τρέχουμε όλοι μαζί...2λιτροι,1500άρηδες,βενζινοκίνητοι και πετρελαιοκίνητοι...μακάρι να προκύψει κάτι προς τη σωστή/δίκαιη κατεύθυνση και μακάρι να γίνει σύντομα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          edmond last edited by

                          Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

                          Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.

                          πριν κανα χρονο ισως και παραπάνω θυμαμαι που ελεγαν πως θα αρχίσουν να ψάχνουν τις 'εταιρίες' από βουλγαρια, όπου το μονο περιουσιακό στοιχειο θα ηταν μονο ένα αυτοκίνητο
                          και πως θα είχαν...επιπτώσεις ή καμπάνες όπως το λες.
                          ok sure...
                          αν και όπως το σκέφτομαι, δεν μπορω να καταλάβω γιατι να απαγορεύεται -και καλα- να εχω μονο ένα αμάξι στην...εταιρια μου!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Ο χρήστης edmond έγραψε:

                            Οσο για τις ξενες πινακιδες ειναι πολυ ευκολο να αρχισουν να ριχνουν καμπανες...Εικονικες εταιρειες πχ εντοπιζονται στο πι και φι.

                            πριν κανα χρονο ισως και παραπάνω θυμαμαι που ελεγαν πως θα αρχίσουν να ψάχνουν τις 'εταιρίες' από βουλγαρια, όπου το μονο περιουσιακό στοιχειο θα ηταν μονο ένα αυτοκίνητο
                            και πως θα είχαν...επιπτώσεις ή καμπάνες όπως το λες.
                            ok sure...
                            αν και όπως το σκέφτομαι, δεν μπορω να καταλάβω γιατι να απαγορεύεται -και καλα- να εχω μονο ένα αμάξι στην...εταιρια μου!!

                            Πλεον δηλωνουν αμαξια και Ρουμανια και Πολωνια και σε αλλες χωρες (και Ισπανια) αφου οι φοροι σε πολλες κοντα μας ειναι κατα πολυ λιγοτεροι. Ωστοσο καμπανες μπορουν να πεσουν ανετα, αφενος λογο 'εικονικων' εταιρειων και αφετερου επειδη κανεις σχεδον δεν παει 2 φορες τον χρονο το αυτοκινητο σε εκεινη την χωρα. Μακαρι να τους κοψει και να το κανουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lleonidas moderator last edited by

                              Χθεσινό δημοσίευμα...δώστε έμφαση στο 2.Δε λέει κάτι καινούριο, εκτός ίσως από την πιθανότητα να αυξηθεί ο φόρος πολυτελείας από τα 2000cc και πάνω και όχι μόνο από τα 2500cc.
                              http://www.fpress.gr/oikonomia/forologi ... -symfonias
                              Κατά τα άλλα, αγοράστε τσίγκινα σωβρακάκια γιατί έρχεται...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tpapo last edited by

                                Σύντροφοι καλημέρα ,αλήθεια περιμένει κάποιος αλλαγές στα τέλη προς το ορθολογικότερο από αυτή τη κυβέρνηση ? Δεν ξέρουν καν το θέμα ,δεν τους απασχολεί ,δεν μπορούν να υλοποιήσουν πιο απλά θέματα ...δυστυχώς

                                Στάλθηκε από το HM 1S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lleonidas moderator last edited by

                                  Καλημέρα!
                                  Κοίτα,αν λάβουν υπόψιν την πραγματική τιμή/αξία των αυτοκινήτων και όχι (μόνο) τα κυβικά,αυτό ως βάση υπολογισμού και ως σύστημα φαίνεται δικαιότερο συγκριτικά με το υπάρχον...από εκεί και πέρα τι θα γίνει στις λεπτομέρειες ή ποιες παράμετροι θα μπουν,αυτό είναι ένα άλλο θέμα.Το σίγουρο είναι ότι οι όποιες αλλαγές θα έχουν ως βασικό(για να μην πω μοναδικό)κίνητρο την είσπραξη χρημάτων από τα κρατικά ταμεία και αυτό από μόνο του δηλώνει πολλά!Αποκλείεται δηλαδή να βγούμε ''κερδισμένοι''...ίσως μόνο κάποιες συγκεκριμένες κατηγορίες κατόχων οι οποίοι μέχρι στιγμής ''πλήρωναν τη νύφη''.Η πλειοψηφία των νυν και των μελλοντικών κατόχων θα πληγεί...το μέγα διακύβευμα είναι πόσο θα πληγούμε!
                                  Να δούμε...τα τελευταία δημοσιεύματα πριν από 10 μέρες ανέφεραν ότι μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα έχουμε ανακοινώσεις .Είμαι περίεργος να δω πώς κινούνται οι πωλήσεις των εταιρειών αυτόν τον τελευταίο μήνα/δίμηνο που υπάρχει αυτή η εκνευριστική ρευστότητα και που αιωρείται μια τόσο σημαντική μεταρρύθμιση στην αγορά αυτοκινήτου,παράλληλα με το υπόλοιπο δύσκολο/οριακό οικονομικό περιβάλλον.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    Εχετε πάει ποτέ στο υπουργείο μα δείτε ποιος υπάλληλος χειρίζεται αυτά τα θέματα
                                    το είχα ρωτήσει και πριν χρόνια?
                                    Πραγματικά έχει μεγάλη σημασία να το ξέρουμε αυτό.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      geiasou last edited by

                                      Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                                      Να δούμε...τα τελευταία δημοσιεύματα πριν από 10 μέρες ανέφεραν ότι μέχρι τα τέλη Ιουνίου θα έχουμε ανακοινώσεις .Είμαι περίεργος να δω πώς κινούνται οι πωλήσεις των εταιρειών αυτόν τον τελευταίο μήνα/δίμηνο που υπάρχει αυτή η εκνευριστική ρευστότητα και που αιωρείται μια τόσο σημαντική μεταρρύθμιση στην αγορά αυτοκινήτου,παράλληλα με το υπόλοιπο δύσκολο/οριακό οικονομικό περιβάλλον.

                                      Ειναι πολυ αισιοδοξο το σεναριο να μαθουμε μεχρι τελος Ιουνιου τι μελλει γενεσθαι. Οταν οι εκκρεμοτητες που εχει η κυβερνηση μεχρι τελος Ιουνιου ειναι απειρως σημαντικοτερες και αφορουν τη συνολικη πορεια της οικονομιας θεωρω απιθανο να κατσει να ασχοληθει με τη φορολογια των αυτοκινητων. Αυτα ειναι 'βαρουφακιες'... Αν μαλιστα πανε και σε ρηξη, οι πολιτικες εξελιξεις θα ειναι καταιγιστικες και δε θα ξερουμε τι μας ξημερωνει. Για μενα το πιο αισιοδοξο σεναριο ειναι να ψηφιστουν ολα αυτα απο το φθινοπωρο. Και το απαισιοδοξο μεσα στο 2016. Αλλωστε σε μια αντιπροσωπεια που πηγα προσφατα για ερευνα αγορας και το συζητησα με εναν εμπειρο πωλητη που μου φανηκε 'γατονι', μου ειπε 'Μην ακους τι λενε και μην περιμενεις αμεση ψηφιση. Καλο 2016'. Και να πω οτι ειχε συμφερον να μου πει κατι τετοιο να το καταλαβω...
                                      Οσο για την αγορα αυτοκινητου απο οτι ακουγεται συντηρειται με τις αγορες απο εταιρειες ενοικιασης ενοψει τουριστικης σεζον. Ολοι οι ιδιωτες οπως εμεις εδω στο φορουμ εχουν παγωσει μεχρι νεωτερας.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lleonidas moderator last edited by

                                        Έχει λογική αυτό που λες...και εγώ το σκεφτόμουν αλλά με υποψίασαν οι δύο συναντήσεις που έχει ήδη κάνει τον τελευταίο μήνα με τους φορείς του ΣΕΕΑ εν μέσω αυτής της περιβόητης διαπραγμάτευσης με τους ''εταίρους''.Θεωρώ πως εκτός από τους εμπόρους,θα πιεστεί και από εξωγενείς δυνάμεις(πχ Γερμανία,Γαλλία) που έχουν αμεσότατο συμφέρον(παρόλο που η ελληνική αγορά είναι μικρή) να μην παγώσει περαιτέρω η αγορά.
                                        Και όπως έχω ξαναγράψει,φοβάμαι ότι αυτή η κατάσταση είτε θα φέρει καθυστέρηση στη λήψη αποφάσεων/νόμων είτε θα φέρει βιαστικές αποφάσεις.Προς το παρόν πάντως μπορούμε μόνο να αναμένουμε
                                        Όλο αυτό το σκηνικό με την αβεβαιότητα,τις καθημερινές ''κρίσιμες διαπραγματεύσεις'',τη ρευστότητα στα πάντα,σίγουρα είναι πολύ ψυχοφθόρο...ας ελπίσουμε ότι δε θα φέρει πολύ πίσω όλες τις υπόλοιπες οικονομικές (και όχι μόνο) εκκρεμότητες της χώρας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          206xs last edited by

                                          Η Ελληνική αγορά είναι το χρόνο ένας μήνας μιας μεγάλης Ευρωπαϊκής αγοράς (Γερμανία,Αγγλία) και αυτό τα καλά χρυσά χρόνια προ κρίσης που πουλάγαμε 200χιλ το έτος περίπου. Τώρα είμαστε βαριά μια εβδομάδα πωλήσεων οπότε δεν νομίζω ότι οι εταίροι αγχώνονται ιδιαίτερα για τη Ζιμπάμπουε εδώ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • monman2
                                            monman2 last edited by

                                            Γιατί έχω την εντύπωση ότι αμερικάνικες είναι οι εταιρίες που πιέζουν για την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού τελών κλπ με βάση την εργοστασιακή τιμή , μήπως γιατί έχουν από τις χαμηλότερες στο κόσμο (χωρίς λογιστικά κόλπα όπως οι εταίροι μας) , εάν περάσει βλέπω πολλές mustang ecoboost να κυκλοφορούν, πάρτε και ένα test να είστε ενήμεροι , μπας και...

                                            http://jalopnik.com/2015-ford-mustang-e ... 1695429065

                                            Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 420
                                            • 421
                                            • 422
                                            • 423
                                            • 424
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 422 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr