-
Πως μετριέται η αξιοπιστία;;
Από τα προσωπικά μας βιώματα και αυτά που βλέπουμε γύρω μας ή από το πάθος μας για μία σχολή αυτοκινήτων ή για κάποιες μάρκες ή και το μίσος μας για κάποιες άλλες;
Προσωπικά λαμβάνω υπόψη μου μόνο τα προσωπικά μου βιώματα και αυτά που βλέπω γύρω μου. Τα υπόλοιπα δεν τα εμπιστεύομαι.
-
Παιδιά γενικώς ξερω λίγα για τα αυτοκίνητα κι αυτά προέρχονται απο τα προσωπικά βιώματα, τις εμπειρίες φίλων και γνωστών καθώς και απο αυτά που διαβάζω στο Ίντερνετ.
Αυτό που ξερω ειναι πως τα γαλλικά αυτοκίνητα ειναι εξαιρετικά στο δρόμο ως οδική συμπεριφορά και πιο βαριά ως κατασκευή αλλα εχουν μια ροπή προς τις βλάβες και μαλιστα τις ακριβές. Για παράδειγμα το c4 του αδερφού μου ήταν μια αγορα που του βγήκε ξινη μιας και έβγαλε αρκετές βλάβες. Αλλα και το τράβηγμα του στο δρόμο δεν ικανοποιεί...σε σύγκριση με το almera χωλαίνει στις ανηφόρες και δουλεύει στις υψηλές στροφές, παρότι εχουν τα ίδια αλογα(90). Βέβαια ειναι πολυ καλύτερο στις στροφές αλλα...
Τα γερμανικά τα εχω σε εκτίμηση αλλα το polo του '12 που εχει ο ξάδερφος μου του εχει βγάλει φοβερές βλάβες κι αυτό.
Για τα ιταλικά δεν εχω γνώμη αλλα δεν υπαρχει και κατι που να καλύπτει τις ανάγκες μου στα λεφτά που δίνω. Μόλις γύρισα απο τη fiat στην Κηφησιας και έριξα μια μάτια στο 500L και 500X αλλα ρε παιδια ακόμα κι αν έκανα την υπέρβαση ειναι αυτοκίνητα που μου έδωσαν την εντύπωση οτι σε ενα χρόνο θα τρίζουν τα παντα εκεί μέσα. Κι αυτό ειναι εκνευριστικό, πολυ περισσότερο οταν κανεις 30.000χλμ τον χρόνο που σημαίνει πως περνάς πολυ χρόνο στο αυτοκίνητο.
Απομένουν λοιπον τα ιαπωνικά και τα κορεάτικα.
Το ζήτημα μου ειναι λοιπον, ποιο ειναι το πιο value for money, αν αυτό που θα πάρω πρέπει να ειναι πετρέλαιο, τι διαφορα σε χρόνο ζωής εχει το πετρέλαιο απο την βενζίνη, αν αποφασίσει ο Βαρουφακης να εξισώσει την τιμη βενζίνης πετρελαίου τότε τι γινεται; -
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ότι και να πάρεις δεν μπορείς να είσαι 100% σίγουρος ότι δεν θα σου βγάλει τίποτα. Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο περίπλοκα όσον αφορά τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τους, έχουν πολύ καλύτερο εξοπλισμό από τότε, είνα απείρως πιο ασφαλή αλλά όχι για μια ζωή.
Και εγώ γιαπωνέζικο θα πρότεινα αφού βάζεις σαν πρώτη προτεραιότητα την αξιοπιστία αλλά τα σημερινά γιαπωνέζικα δεν έχουν σχέση όσον αφορά την αξιοπιστία με τα παλιάς κοπής.
Επίσης θα σου έλεγα να πάρεις diesel από την στιγμή που κάνεις αρκετά χιλιόμετρα και θα κρατήσεις το αμάξι πολλά χρόνια. Μην ακούς για αντλίες κλπ, αφενός η κατανάλωση του diesel κίνησης έχει αυξηθεί σημαντικά αφετέρου όλες οι εταιρείες έχουν μπει στο παιχνίδι και προσφέρουν καλής ποιότητας πετρέλαιο. Αρκεί να προσέχεις σε ποιον φουλάρεις και να μην επιλέγεις πρατήριο με κριτήριο την χαμηλότερη τιμή.
Μέχρι 18 χιλιάρικα δεν έχεις πολλές επιλογές σε γιαπωνέζικο καινούριο diesel. Παίρνεις το auris ή το corolla αν θες sedan. Το civic i-dtec είναι πολύ καλή επιλογή αν μπορείς να κάνεις την υπέρβαση.συμφωνώ 100% με όλα...
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Πως μετριέται η αξιοπιστία;;Από τα προσωπικά μας βιώματα και αυτά που βλέπουμε γύρω μας ή από το πάθος μας για μία σχολή αυτοκινήτων ή για κάποιες μάρκες ή και το μίσος μας για κάποιες άλλες;
Προσωπικά λαμβάνω υπόψη μου μόνο τα προσωπικά μου βιώματα και αυτά που βλέπω γύρω μου. Τα υπόλοιπα δεν τα εμπιστεύομαι.
Ετσι!
Ο σημερινός Γιαπωνέζος πάντως δεν θα κάνει και χαρακίρι στην μ@λ@κί@ που θα κάνει ... Παλιότερα μπορεί και να έκανε!!!
-
Φίλε Αλέξη, είμαι στην ίδια αναζήτηση με εσένα και δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων. Έχω Nissan Almera 1.5 του 2001 με 315.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (άλλαξα καρβουνάκια στη μίζα) χωρίς υγραέριο και ο μάστορας (της αντιπροσωπίας) μου λέει «τέτοια αμάξια δεν βγάζουν πια». Νομίζω και εγώ ότι αρχίζει να γερνάει και κοιτάζω για καινούργιο με πετρέλαιο λόγω κατανάλωσης.
Συμφωνώ με τους προηγούμενους ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα όλο και κάτι μπορεί να παρουσιάσουν λόγω πολυπλοκότητας, οπότε κοιτάζω εγγύηση και εξυπηρέτηση αντιπροσώπου. Επίσης θεωρώ ότι η αξιοπιστία κινητήρα σχετίζεται αρκετά και με την χρήση που κάνουμε.
Οι ιάπωνες (Nissan) μπορεί να «συνεργάζονται» με ευρωπαίους (renault), αλλά όσο μπορούν παραμένουν ιάπωνες...
Τον τελευταίο μήνα δοκιμάζω αυτοκίνητα όπως volvo v40 d2 (το καλύτερο και ακριβότερο, αλλά νομίζω αξίζει κάθε ευρώ), giulietta, focus, pulsar, auris, astra, ceed, clio, c3 και corsa, εδώ που είμαι δεν έχουν για δοκιμή το civic (κρίμα), megane και c4, και δεν δίνω τόσα λεφτά χωρίς δοκιμή.
και το συμπέρασμα μου έως τώρα με βάση το πετρέλαιο, την τιμή και την αντίληψη μου είναι:
giulietta 1,6 = ερωτεύσιμη (μου δίνουν εκθεσιακό αυτοκίνητο με καλή έκπτωση)
focus 1,5 120 άλογα = οδηγική ευχαρίστηση και άνεση
pulsar 1.5 = λογική και αν έχεις οικογένεια ίσως καλύτερο συνολικά -
Ο χρήστης tzaglef έγραψε:
Φίλε Αλέξη, είμαι στην ίδια αναζήτηση με εσένα και δεν είμαι μηχανικός αυτοκινήτων. Έχω Nissan Almera 1.5 του 2001 με 315.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα (άλλαξα καρβουνάκια στη μίζα) χωρίς υγραέριο και ο μάστορας (της αντιπροσωπίας) μου λέει «τέτοια αμάξια δεν βγάζουν πια». Νομίζω και εγώ ότι αρχίζει να γερνάει και κοιτάζω για καινούργιο με πετρέλαιο λόγω κατανάλωσης.Συμφωνώ με τους προηγούμενους ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα όλο και κάτι μπορεί να παρουσιάσουν λόγω πολυπλοκότητας, οπότε κοιτάζω εγγύηση και εξυπηρέτηση αντιπροσώπου. Επίσης θεωρώ ότι η αξιοπιστία κινητήρα σχετίζεται αρκετά και με την χρήση που κάνουμε.
Οι ιάπωνες (Nissan) μπορεί να «συνεργάζονται» με ευρωπαίους (renault), αλλά όσο μπορούν παραμένουν ιάπωνες...
Τον τελευταίο μήνα δοκιμάζω αυτοκίνητα όπως volvo v40 d2 (το καλύτερο και ακριβότερο, αλλά νομίζω αξίζει κάθε ευρώ), giulietta, focus, pulsar, auris, astra, ceed, clio, c3 και corsa, εδώ που είμαι δεν έχουν για δοκιμή το civic (κρίμα), megane και c4, και δεν δίνω τόσα λεφτά χωρίς δοκιμή.
και το συμπέρασμα μου έως τώρα με βάση το πετρέλαιο, την τιμή και την αντίληψη μου είναι:
giulietta 1,6 = ερωτεύσιμη (μου δίνουν εκθεσιακό αυτοκίνητο με καλή έκπτωση)
focus 1,5 120 άλογα = οδηγική ευχαρίστηση και άνεση
pulsar 1.5 = λογική και αν έχεις οικογένεια ίσως καλύτερο συνολικάΑ, ρε συνάδελφε...Φίλε το almera αυτό ειναι επικό. Πραγματικά υπέροχο αυτοκινητο. Θα στενοχωρηθώ αφάνταστα που θα το αφήσω μιας και να το κρατησω για δεύτερο ειναι πολυ δύσκολο αυτη την εποχή με τέλη και ασφάλειες. Αθόρυβος κινητήρας που ακόμη και μετα απο τόσα χρονια ακόμα ψαρωνω και νομιζω πως εχει σβήσει στο φανάρι, ξεκουραστο στο ταξίδι και τέλεια οδική συμπεριφορά, επίσης δεν τρίζει ούτε η βάση για τους καφέδες.... Για να τα λέμε όλα εχει ενα θεμα με τους πλευρικούς ανέμους μα δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα... Πραγματικός έρωτας το αυτοκινητο αυτό. Πιστό σε όλα του. Ρε φίλε να μην εχει τρέξει μια σταγόνα λάδι απο την μηχανή; Οταν πάω στο συνεργείο και βλέπω αλλα αυτοκίνητα καινούργια και εχουν αυτη την μαύρη λάσπη στις ενώσεις της μηχανής και το δικό μου εχει μόνο σκόνη ηδονίζομαι....
Αλλα η ζωη προχωράει και πρέπει να γίνει η αλλαγή. Σήμερα πήγα στην φιατ και είδα και την gulietta που ειναι όντως φανταστικό αυτοκινητο αλλα ξεφεύγει απο τα λεφτά που μπορω να δώσω. Αύριο θα οδηγήσω το ceed 1.4 diesel. Δίνουν 7 χρονια εγγύηση και ειναι πολυ σημαντικό. Υποπτευομαι πως δεν θα τραβάει και οπως διάβασα το 1.6 με τα 126 άλογα καίει λιγότερο, αλλα μιας και εχουν το 1.4 διαθέσιμο θα να παρω μια γεύση.
Επίσης έχω μπει σε Opel Astra 1.6 130hp φίλου το οποίο ειναι πραγματικά δυναμίτης και δεν κουνιέται απο το δρόμο. Αν σε ενδιαφέρει κάνει γύρω στις 22.000€. Μου εκανε πολυ καλή εντύπωση.
Μια σκέψη που κανω ειναι πως αν περιμένω τον Σεπτέμβριο που θα έρθει το Honda Jazz με το καινούργιο υβριδικό σύστημα για το οποίο η εταιρεια ανακοινώνει καταναλωση 2,7/100 χλμ. Δεν ξερω αν αξίζει τον κόπο όμως να περιμένω ενα μόνο αυτοκινητο.
-
Φίλε Αλέξη, είμαι σχεδόν στην ίδια κατάσταση. Και λέω σχεδόν γιατί έχω οδηγήσει για λίγο ένα Nissan Almera μοντέλο 1999 ενός φίλου. Το αυτοκίνητο αυτό ήταν πολύ καλό. Ακόμα τον εξυπηρετεί. Εγώ δυστυχώς έχω ένα SEAT Ibiza 1400 μοντέλο του 2000. Με έχει πεθάνει κανονικά στα συνεργεία. Αποκορύφωμα, η προ λίγο ημερών επίσκεψη μου στο συνεργείο όπου θέλω 650 Euro και πάνω για διάφορα πραγματάκια ανάμεσα σε αυτά και η αλλαγή για 4η φορά του μηχανισμού παραθύρου. Πήρα την απόφαση λοιπόν πως μέχρι εδώ ήταν και ψάχνω αμάξι μέχρι τέλος του χρόνου. Κατασκευαστές από Ευρώπη αποκλείονται για εμένα και κοιτώ Ιαπωνία ή Κορέα. Η Hyundai έχει φέρει τον 1600 diesel (126 hp) στο i30 τουλάχιστόν έτσι λέει στο site, τον Σεπτέμβριο έρχεται το Honda Jazz όπως λες αλλά και το ανανεωμένο Toyota Auris με νέους κινητήρες στα 1200 turbo και 1600 diesel (115 hp) ο τελευταίος σε συνεργασία με την BMW. H έκδοση με τον 1600 θα έχει διπλά ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση. Ίσως να αξίζει να περιμένεις και για αυτό λίγο. Εγώ αυτό προτίθεμαι να κάνω. Καλή Ανάσταση σε όλους.
-
Φίλε taxman, νομίζω είναι σωστό να περίμένουμε, αλλά με μάτια ανοιχτά με την λογική του ότι ίσως εκεί κατά τον Ιούλιο-Αύγουστο πέσουν αρκετά οι τιμές στα απερχόμενα μοντέλα και υπάρξει κάποια ευκαιρία.
Επίσης το i30 έχει τους ίδιους κινητήρες με το Kia Ceed, οπότε μιλάμε για ίδια αυτοκίνητα και τα διαφοροποιεί η εγγύηση που είναι υπέρ της Kia και η μεταξύ τους διαφορά στη τιμή.
Καλή Ανάσταση και σε σένα, με υγεία.
-
Σιγά με τα Νισσάν ..... Δεν έχει δίκτυο της προκοπής. Αν μπορείς Τογιότα πάρε Τογιότα. Σε σχέση με αλλά μη ευρωπαϊκά απλά κορυφη.
-
Φιλε μου Αλεξη με βαση αυτα που μας γραφεις νομιζω οτι υπαρχουν 2 αυτοκινητα που καλυπτουν σχεδον ολα τα 'θελω' σου. To Toyota Auris 1.4 D-4D στη βασικη εκδοση Life που εχει γυρω στα 18.500 ευρω και αν μπορεσεις για το κατι παραπανω το Honda Civic 1.6 i-Dtec στην βασικη εκδοση Comfort που εχει γυρω στα 22.500 ευρω (τιμες χωρις αποσυρση). Το Civic δεν το συζηταμε ειναι το καλυτερο αυτοκινητο της κατηγοριας, το Auris απο την αλλη ειναι τιμιο, τα κανει ολα καλα και εχεις καλυτερο after sales service απο την Toyota.
Οσον αφορα αυτα που γραφεις για τα service του πετρελαιου, πραγματι ειναι αληθεια οτι αν σου χαλασει τρομπα πετρελαιου η dpf την εκατσες αλλα με 30.000 χλμ το χρονο δεν εχεις αλλη επιλογη. Το να παρεις ολοκαινουργιο αμαξι βενζινη και να του περασεις υγραεριο ειναι εγκλημα, εχεις παλι τον κινδυνο με μια πλημμελη εγκατασταση να παρεις ολο το μοτερ στο χερι. -
Ο χρήστης geiasou έγραψε:
Φιλε μου Αλεξη με βαση αυτα που μας γραφεις νομιζω οτι υπαρχουν 2 αυτοκινητα που καλυπτουν σχεδον ολα τα 'θελω' σου. To Toyota Auris 1.4 D-4D στη βασικη εκδοση Life που εχει γυρω στα 18.500 ευρω και αν μπορεσεις για το κατι παραπανω το Honda Civic 1.6 i-Dtec στην βασικη εκδοση Comfort που εχει γυρω στα 22.500 ευρω (τιμες χωρις αποσυρση). Το Civic δεν το συζηταμε ειναι το καλυτερο αυτοκινητο της κατηγοριας, το Auris απο την αλλη ειναι τιμιο, τα κανει ολα καλα και εχεις καλυτερο after sales service απο την Toyota.
Οσον αφορα αυτα που γραφεις για τα service του πετρελαιου, πραγματι ειναι αληθεια οτι αν σου χαλασει τρομπα πετρελαιου η dpf την εκατσες αλλα με 30.000 χλμ το χρονο δεν εχεις αλλη επιλογη. Το να παρεις ολοκαινουργιο αμαξι βενζινη και να του περασεις υγραεριο ειναι εγκλημα, εχεις παλι τον κινδυνο με μια πλημμελη εγκατασταση να παρεις ολο το μοτερ στο χερι.Το Honda είναι εξαιρετικό και στην εμφάνιση. Μου αρέσει πολύ. Θα πάω από βδομάδα στην αντιπροσωπεία για να πάρω προσφορά και να δώ που θα φτάσει το οικονομικό.
-
Το ανανεωμένο Civic έρχεται προς το τέλος του μήνα, αρχή του επόμενου (http://www.honda.co.uk/cars/civic/), ο Σαρακάκης όμως ακόμη προωθεί τα προηγούμενα τα οποία έχει σε στοκ (σου δίνει μια έκπτωση 400€ στο μοντέλο του 2013, τα οποία πρέπει να δώσεις για καινούργια λάστιχα, μιας και το αυτοκίνητο καθόταν 2 χρόνια στα τελωνεία). Εκ των πραγμάτων το νέο δεν θα έχει μεγάλη διαφορά στην τιμή με το παλιό μιας και το παλιό ήταν ήδη ακριβό. Το καινούργιο πέρα από καλύτερο εξοπλισμό και μικρές βελτιώσεις, θα προσφέρεται και σε μια επιπλέον έκδοση εξοπλισμού (το παλιό έχει μόνο Comfort και Sport).
-
Τζαμπα το ψαχνεις τοσο,πραγματικα.. παρεοποιο σ αρεσει και ξεπερνα παλαιολιθικες αποψεις.. Οποιον ταξιτζη με νεα c4 π.χ ρωτησα δηλωνει κατι παραπανω απο ευχαριστημενος με 200-300 kkm ηδη..
Πραγματικα παρε οποιο σε φτιαχνει.. αμαξι αλλαζεις μετα απο χρονια κοιτα να το χαρεις.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τζαμπα το ψαχνεις τοσο,πραγματικα.. παρεοποιο σ αρεσει και ξεπερνα παλαιολιθικες αποψεις.. Οποιον ταξιτζη με νεα c4 π.χ ρωτησα δηλωνει κατι παραπανω απο ευχαριστημενος με 200-300 kkm ηδη..
Πραγματικα παρε οποιο σε φτιαχνει.. αμαξι αλλαζεις μετα απο χρονια κοιτα να το χαρεις..Ακριβώς το ίδιο ήθελα και εγώ να γράψω, αλλά όταν βλέπεις απόψεις 'τα γαλλικά χαλάνε'.... πάσο.
-
Aλέξη,επειδή ψάχνω και εγώ τη συγκεκριμένη κατηγορία εδώ και μήνες,έχοντας οδηγήσει αρκετά από τα diesel μικρομεσαία μοντέλα που προαναφέρθηκαν,να δώσω μια μεγάλη ψήφο στο focus 1.5 tdci με τα 120 άλογα...αν δεν ήταν αδιάφορο εξωτερικά για τα δικά μου γούστα,ίσως να το είχα προτιμήσει.Το καλύτερο οδηγικά (κινητήρας,στήσιμο, επιδόσεις) αλλά και ως προς το εσωτερικό(δεν έχω οδηγήσει την Giuietta,αυτή ίσως να αποτελούσε καλό αντίπαλο κρίνοντας απ'όσα διαβάζω),κοντά στα 20 χιλιάρικα με καλό εξοπλισμό.
Στα 22-23 χιλιάρικα πάντως η καλύτερη λύση είναι ίσως η απερχόμενη 116d,αν και έχουν απομείνει ελάχιστα κομμάτια από αυτά που δίνονταν σε προσφορά λόγω της έλευσης της f/l σε 10 μέρες.
Το v40 cross country καλό,χρυσό αλλά είναι τουλάχιστον ένα σκαλί κάτω ως προς την οδηγική απόλαυση και τις επιδόσεις συγκριτικά με τα προαναφερθέντα.Και το astra με τα 136 άλογα,μέτριες εντυπώσεις μου άφησε...μέσα στο 2015 έρχεται και το επόμενο γι'αυτό και το δίνουν σε καλή τιμή.
Δεν έχω ασχοληθεί με civic(ποιοτικό αλλά άσχημο),pulsar,giulietta,auris,c4.
Αν δε βρεις κάτι που να σε ενθουσιάσει στη συγκεκριμένη κατηγορία,η εναλλακτική είναι να στρέψεις το βλέμμα σου και λίγο πιο ''λοξά'' σε αμάξια τύπου Fiat 500χ,juke ή και qashqai,mokka,cactus,vitara κτλ.Βρίσκεις τιμές κοντά στα 20 χιλιάρικα. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τζαμπα το ψαχνεις τοσο,πραγματικα.. παρεοποιο σ αρεσει και ξεπερνα παλαιολιθικες αποψεις.. Οποιον ταξιτζη με νεα c4 π.χ ρωτησα δηλωνει κατι παραπανω απο ευχαριστημενος με 200-300 kkm ηδη..
Πραγματικα παρε οποιο σε φτιαχνει.. αμαξι αλλαζεις μετα απο χρονια κοιτα να το χαρεις..Ακριβώς το ίδιο ήθελα και εγώ να γράψω, αλλά όταν βλέπεις απόψεις 'τα γαλλικά χαλάνε'.... πάσο.
αλλά είναι πιο 'βαριά ως κατασκευή'
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τζαμπα το ψαχνεις τοσο,πραγματικα.. παρεοποιο σ αρεσει και ξεπερνα παλαιολιθικες αποψεις.. Οποιον ταξιτζη με νεα c4 π.χ ρωτησα δηλωνει κατι παραπανω απο ευχαριστημενος με 200-300 kkm ηδη..
Πραγματικα παρε οποιο σε φτιαχνει.. αμαξι αλλαζεις μετα απο χρονια κοιτα να το χαρεις..Ακριβώς το ίδιο ήθελα και εγώ να γράψω, αλλά όταν βλέπεις απόψεις 'τα γαλλικά χαλάνε'.... πάσο.
Παιδιά η άποψη ότι τα γαλλικά χαλάνε δεν είναι από την κοιλιά μου.
Όπως έχει γράψει και κάποιος παραπάνω η εμειρία από το περιβαλλον μας, καθορίζει σε μεγάλο βαθμό το τι ακριβώς θεωρούμε αξιόπιστο.
Στην περιπτωσή μου αυτό ενισχύεται και από κάποιες έρευνες που υπάρχουν στο διαδίκτυο σχετικά με τα πιο ζημιάρικα οχήματα, όπου τα γαλλικα βρίσκονται σε υψηλές θέσεις.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως δεν έχω ακούσει για φοβερές βλάβες σε γερμανικά ή ιαπωνικά αυτοκίνητα.
Αυτό που ζήτησα εδώ είναι η γνώμη του καθενός από εσας σχετικά με την επιλογή ενός αυτοκινήτου με υψηλή αξιοπιστία βάσει των εμπειρειών, των γνώσεων και της έρευνας που πιθανόν έχετε κάνει.Είμαι ανοικτός στις προτάσεις και θα προσπαθήσω κι εγώ να βοηθήσω κάποιον που ψάχνει όπως εγώ, με την έρευνα που έχω ξεκινήσει.
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Τζαμπα το ψαχνεις τοσο,πραγματικα.. παρεοποιο σ αρεσει και ξεπερνα παλαιολιθικες αποψεις.. Οποιον ταξιτζη με νεα c4 π.χ ρωτησα δηλωνει κατι παραπανω απο ευχαριστημενος με 200-300 kkm ηδη..
Πραγματικα παρε οποιο σε φτιαχνει.. αμαξι αλλαζεις μετα απο χρονια κοιτα να το χαρεις..Ακριβώς το ίδιο ήθελα και εγώ να γράψω, αλλά όταν βλέπεις απόψεις 'τα γαλλικά χαλάνε'.... πάσο.
αλλά είναι πιο 'βαριά ως κατασκευή'
Φίλε άνοιξε την πόρτα σε ένα ιαπωνικό και σε ένα γαλλικό αυτοκίνητο και θα δείς τι εννοώ!
-
Λες να μην το χω κάνει? Η αντίληψή σου περί του τι εστί ποιότητα κατασκευής είναι δυστυχώς αποτέλεσμα παγιωμένης εδώ και χρόνια παραπληροφόρησης (που ίσως είχε κάποτε μια βάση αλλά έχει σταματήσει να έχει εδώ και δεκαετίες). Και αυτά από εμπειρία προσωπική με γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και ιαπωνικά αυτοκίνητα... μάντεψε από ποια χώρα είναι το αυτοκίνητο που μου έσπαγε τα νεύρα και άδειαζε την τσέπη
-
Ο χρήστης Αλέξης έγραψε:
Τζαμπα το ψαχνεις τοσο,πραγματικα.. παρεοποιο σ αρεσει και ξεπερνα παλαιολιθικες αποψεις.. Οποιον ταξιτζη με νεα c4 π.χ ρωτησα δηλωνει κατι παραπανω απο ευχαριστημενος με 200-300 kkm ηδη..
Πραγματικα παρε οποιο σε φτιαχνει.. αμαξι αλλαζεις μετα απο χρονια κοιτα να το χαρεις..Ακριβώς το ίδιο ήθελα και εγώ να γράψω, αλλά όταν βλέπεις απόψεις 'τα γαλλικά χαλάνε'.... πάσο.
αλλά είναι πιο 'βαριά ως κατασκευή'
Φίλε άνοιξε την πόρτα σε ένα ιαπωνικό και σε ένα γαλλικό αυτοκίνητο και θα δείς τι εννοώ!
Οι κατασκευαστές έχουν ειδικά τμήματα όπου ρυθμίζουν τα διάφορα υποσυστήματα των αυτοκινήτων ανάλογα με το πως θέλουν να φαίνονται στους υποψήφιους πελάτες. Έτσι στα σπορ μοντέλα βάζουν λιγότερο σκληρούς μεντεσέδες για να δίνουν αίσθηση ελαφρότητας που είναι φυσικά προτιμητέα για έναν γρήγορο οδηγό. Αντιθέτως στα μεγάλα οικογενειακά βάζουν μεντεσέδες με μεγάλη αντίσταση για να εντυπωσιάζεται ο μπάρμπας από τις δήθεν βαριές πόρτες.
Επιλογή αξιόπιστου καινούργιου αυτοκινήτου