Καλημέρα παιδιά, τον Σεπτέμβριο έχει ακουστεί ότι έρχεται το ανανεωμένο Auris, έχει ακούσει κανείς αν θα έρθει με τον 1600 diesel κινητήρα που είναι συνεργασία με BMW. Έχω διαβάσει στο internet πως θα τον έχει αλλά σε επίσκεψη σε αντιπρόσωπο της Toyota μου είπαν ότι δεν θα τον έχει λόγω ανταγωνισμού με άλλα μοντέλα της μαρκας. Αν είχε κανείς σας ποιο σαφή πληροφόρηση θα ήταν καλοδεχούμενη.
Latest posts made by taxman
-
RE: TOYOTA FORUM
-
RE: Επιλογή αξιόπιστου καινούργιου αυτοκινήτου
Φίλε Αλέξη, είμαι σχεδόν στην ίδια κατάσταση. Και λέω σχεδόν γιατί έχω οδηγήσει για λίγο ένα Nissan Almera μοντέλο 1999 ενός φίλου. Το αυτοκίνητο αυτό ήταν πολύ καλό. Ακόμα τον εξυπηρετεί. Εγώ δυστυχώς έχω ένα SEAT Ibiza 1400 μοντέλο του 2000. Με έχει πεθάνει κανονικά στα συνεργεία. Αποκορύφωμα, η προ λίγο ημερών επίσκεψη μου στο συνεργείο όπου θέλω 650 Euro και πάνω για διάφορα πραγματάκια ανάμεσα σε αυτά και η αλλαγή για 4η φορά του μηχανισμού παραθύρου. Πήρα την απόφαση λοιπόν πως μέχρι εδώ ήταν και ψάχνω αμάξι μέχρι τέλος του χρόνου. Κατασκευαστές από Ευρώπη αποκλείονται για εμένα και κοιτώ Ιαπωνία ή Κορέα. Η Hyundai έχει φέρει τον 1600 diesel (126 hp) στο i30 τουλάχιστόν έτσι λέει στο site, τον Σεπτέμβριο έρχεται το Honda Jazz όπως λες αλλά και το ανανεωμένο Toyota Auris με νέους κινητήρες στα 1200 turbo και 1600 diesel (115 hp) ο τελευταίος σε συνεργασία με την BMW. H έκδοση με τον 1600 θα έχει διπλά ψαλίδια στην πίσω ανάρτηση. Ίσως να αξίζει να περιμένεις και για αυτό λίγο. Εγώ αυτό προτίθεμαι να κάνω. Καλή Ανάσταση σε όλους.
-
RE: VW Polo 2009
ΧΑΧΑ. Τα πλαστικά του εσωτερικού έχουν απτή ποιότητα;;;;;;
-
RE: ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ SEAT IBIZA FR 1.6 105HP TDI
Η Seat έχει καλό δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων για την Αθήνα μιλάω πάντα. Είμαι κάτοχος μεταχειρισμένου Ibiza μοντέλο 2000. Για πες μας τι εγγύηση σου δίνουν; Εγώ δεν θα ξαναέπαιρνα Seat και εμένα τότε ο κύκλος μου με επέτρεπε από την συγκεκριμένη μάρκα αλλά εγώ δεν τους άκουσα. Το εσωτερικό του πως σου φάνηκε; Κάτι άλλο που με προβληματίζει είναι η πτωτική πορεία της μάρκας γενικότερα αλλά και του συγκεκριμένου μοντέλου σε πωλήσεις στην Ελλάδα. O κινητήρας του έχει μπει σε πολλά μοντέλα της VW-Audi με διάφορες μορφές. Λάβε υπόψη τις απόψεις των παιδιών για το αν αξίζει να πάρεις πετρελαίο ή όχι αλλά δες και άλλες παραμέτρους.
-
RE: VW Polo Tdi 1.4 vs Toyota Yaris 2014 facelift diesel
Καλημέρα, οδήγησα πρόσφατα το yaris το προηγούμενο μοντέλο, το facelift με την μάσκα μπροστά την χιαστή νομίζω έρχεται Σεπτέμβριο. Επειδή και εμείς το ψάχναμε για αυτοκίνητο πόλης με πολλά χιλιόμετρα σε αττική οδό κάθε μέρα είχαμε αποκλείσει τα vw group αυτοκίνητα γενικά. Ο λόγος η αξιοπιστία από προσωπική εμπειρία. Ίσως βέβαια να είμασταν άτυχοι και να υπάρχουν πολλοί περισσότεροι ικανοποιημένοι πελάτες. Το yaris λοιπόν έχει μάλλον ψηλή θέση οδήγησης, ωραίο εσωτερικό με την κάμερα και τον διζωνικό κλιματισμό. Θόρυβο προς το παρόν έχει στο ρελαντί αργότερα και με τα χρόνια φαντάζομαι θα ακούγεται περισσότερο, ίσως όμως όπως και σε όλα τα πετρελαιοκίνητα. Είναι πιθανόν το yaris να μην έχει καλύτερη ηχομόνωση και συναρμογή από το Polo. Έχει πιο δοκιμασμένο κινητήρα (το Yaris) από το Polo. Start Stop δεν έχει το Yaris, δεν μπορώ να σε βοηθήσω για αυτό. H κάμερα οπισθοπορείας μου φάνηκε καλύτερη από απλούς αισθητήρες, βέβαια γούστα είναι αυτά. Το Υaris φτιάχνεται Γαλλία το Polo Ισπανία.
Το facelift του yaris διάβασα πως θα έχει και καλύτερη ηχομόνωση και βελτιωμένη συναρμογή στο εσωτερικό. Για τα service έχεις ρωτήσει η TOYOTA έχει κάθε 15.000 χλμ ή μια φορά τον χρόνο. To Polo είναι στα 7.500 χλμ;
Σε όσα μοντέλα έχω μπεί (Polo, Fiesta κτλ) αυτής της κατηγορίας μου έχουν αφήσει την αίσθηση ότι μετά την 3ετία και την χρήση στους «υπέροχους» ελληνικούς δρόμους υπάρχουν τριγμοί και θόρυβοι που σε μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα ίσως να εμφανίζονται αργότερα. Οπότε κριτήριο σε αυτή την κατηγορία για εμένα δεν είναι η συναρμογή αλλά η οικονομική χρήση και η vw δεν μου κάνει κλικ σε αυτό το τομέα - καθαρά προσωπική μου άποψη τονίζω.
Για Yaris πάρε προσφορά από την αντιπροσωπεία στην Καβάλας. -
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση, έχω τώρα 135.000 χλμ.
-
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
Καλημέρα Χρόνια Πολλα Χριστός Ανέστη σε όλους σας. Θα ηθελα την βοηθεια σας. Έχω ένα Seat Ibiza μοντέλο 2000 1400. Το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο με 78.000 χλμ. Είχα αλλάξει δισκο πλατό στα 92.000 χλμ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο το 2009. Το αμάξι με άφησε το Μεγάλο Σάββατο, ο συμπλέκτης σε κάποια στιγμή πατώντας τον έκανε σαν να εσπασε κάτι στο πεντάλ μετα από 1 ώρα περίπου πήγα να βάλω οπισθεν σε μικρής κλίσης ανηφόρα και δεν έμπαινε η οπισθεν, σε προσπάθεια μου την εβάλα αλλά ο συμπλέκτης νεκρός δεν εβγαινε η ταχυτητα - οπισθεν και δεν επαιρνε εμπρός το αμάξι . Αποτελεσμα οδική, συνεργείο, αλλαγή δίσκο πλατό. Ρωτάω εντάξει το πρώτο σετ δίσκο πλατό τον εφαγα εγω σαν νεός οδηγός, τωρα τι να εφταιξε ρε παιδια; Δεν αφηνω το ποδι μου στο συμπλέκτη, το αμάξι δεν το σχίζω δεν μενω σε ανηφόρα. Το μόνο που είχα παρατηρησει ότι η λειτουργία του συμπλέκτη (συμπλεξη - αποσυμπλεξη) γίνόνταν σε μεγάλη απόσταση από την βάση του πεντάλ. Παίζει να μην έχει γίνει σωστή τοποθέτηση; Συγνώμη αν κούρασα αλλά έχω φρικάρει αφού μου στοίχησε 375 Ευρώ, σας ευχαριστώ.