-
Σαν νεο μελος στο φορουμ να δωσω τα συγχαρητηρια μου γιατι διαβαζοντας τις τελευταιες μερες τις αποψεις/γνωμες εχω μαθει πολλα και χρησιμα πραγματα για τα αυτοκινητα.
Στη περιπτωση μου τωρα, οπως λεει και ο τιτλος ενδιαφερομαι για το dieselακι της SEAT, το IBIZA FR στα 1600 με 105HP. Ειμαι κατοχος PEUGEOT 206cc με 160.000χλμ αλλα τα προβληματα που βγαζει μετα απο 12 χρονια και φυσικα η μεγαλη καταναλωση του με εκαναν στο να στραφω σε αγορα καινουργιου. Οι γνωμη μου για τη SEAT απο την ερευνα που εκανα ειναι πολυ καλη, με πολυ καλο δικτυο συνεργειων αλλα ολος μου ο κυκλος επιμενει να μην την προτιμησω. Η δικη σας η γνωμη για την εταιρια γενικα αλλα και το σηγκεκριμενο μοντελο? Εγω πιστευω οτι εχει εξαιρετικο value for money και φυσικα μου δινει ενα κινητηρα καλυτερο (σε θεμα αποδοσης) απο τον ανταγωνισμο. Το μονο αμαξι που σκεφτομαι σαν ενναλακτικη ειναι το νεο OPEL Corsa αν και ανεβαινουμε λιγο στην τιμη.. -
Σαν νεο μελος στο φορουμ να δωσω τα συγχαρητηρια μου γιατι διαβαζοντας τις τελευταιες μερες τις αποψεις/γνωμες εχω μαθει πολλα και χρησιμα πραγματα για τα αυτοκινητα.
Στη περιπτωση μου τωρα, οπως λεει και ο τιτλος ενδιαφερομαι για το dieselακι της SEAT, το IBIZA FR στα 1600 με 105HP. Ειμαι κατοχος PEUGEOT 206cc με 160.000χλμ αλλα τα προβληματα που βγαζει μετα απο 12 χρονια και φυσικα η μεγαλη καταναλωση του με εκαναν στο να στραφω σε αγορα καινουργιου. Οι γνωμη μου για τη SEAT απο την ερευνα που εκανα ειναι πολυ καλη, με πολυ καλο δικτυο συνεργειων αλλα ολος μου ο κυκλος επιμενει να μην την προτιμησω. Η δικη σας η γνωμη για την εταιρια γενικα αλλα και το σηγκεκριμενο μοντελο? Εγω πιστευω οτι εχει εξαιρετικο value for money και φυσικα μου δινει ενα κινητηρα καλυτερο (σε θεμα αποδοσης) απο τον ανταγωνισμο. Το μονο αμαξι που σκεφτομαι σαν ενναλακτικη ειναι το νεο OPEL Corsa αν και ανεβαινουμε λιγο στην τιμη.. -
Σαν νεο μελος στο φορουμ να δωσω τα συγχαρητηρια μου γιατι διαβαζοντας τις τελευταιες μερες τις αποψεις/γνωμες εχω μαθει πολλα και χρησιμα πραγματα για τα αυτοκινητα.
Στη περιπτωση μου τωρα, οπως λεει και ο τιτλος ενδιαφερομαι για το dieselακι της SEAT, το IBIZA FR στα 1600 με 105HP. Ειμαι κατοχος PEUGEOT 206cc με 160.000χλμ αλλα τα προβληματα που βγαζει μετα απο 12 χρονια και φυσικα η μεγαλη καταναλωση του με εκαναν στο να στραφω σε αγορα καινουργιου. Οι γνωμη μου για τη SEAT απο την ερευνα που εκανα ειναι πολυ καλη, με πολυ καλο δικτυο συνεργειων αλλα ολος μου ο κυκλος επιμενει να μην την προτιμησω. Η δικη σας η γνωμη για την εταιρια γενικα αλλα και το σηγκεκριμενο μοντελο? Εγω πιστευω οτι εχει εξαιρετικο value for money και φυσικα μου δινει ενα κινητηρα καλυτερο (σε θεμα αποδοσης) απο τον ανταγωνισμο. Το μονο αμαξι που σκεφτομαι σαν ενναλακτικη ειναι το νεο OPEL Corsa αν και ανεβαινουμε λιγο στην τιμη.. -
Καλό αυτοκίνητο είναι αλλά είσαι σίγουρος ότι θα κάνεις τα άπειρα χιλιόμετρα που απαιτούνται για να αποσβέσεις την διαφορά τιμής αγοράς από το 1200 βενζίνης που έχει ίδιες και καλύτερες επιδόσεις και σαφώς πιο ραφιναρισμένη λειτουργία;
-
Καλό αυτοκίνητοκινητάκι, αμά σου αρέσει βουρ.
Όσο για τον κύκλο σου αμα θέλουν να έχουν και άποψη ας τσοντάρουν και καμια 5χήνα.
Ειδάλως μόκο. -
Τα απειρα χλμ δεν θα κανω.. Γυρω στα 12000 ετησιως αλλα κοιταω μακροπροθεσμα. Δεν με νοιαζω τοσο να εξηκονομισω τη διαφορα (1800 ευρω) σε 1-1,5 χρονο. Αυτη τη στιγμη μου ρχεται η βενζινη 140 ευρω το μηνα με τη ρουφιχτρα. Με το diesel υπολογιζω να βγαινει 50-60 και ισως λεω πολλα οποτε ειμαι ειδη κερδισμενος ενα 100ρι το μηνα. Αμα βαλεις και τα service που δεν θα ναι τοσο συχνα.. Δεν ξερω ποσο καλυτερα σε σχεση με το πεζο θα ηταν με τον 1.2 αλλα πλεον πρεπει να σκεφτομαι κ το μελλον, που λεει πως αν μεινω χωρις δουλεια, να μπορω να τσουλαω. Επισης η σκεψη μου για να επιλεξω πετρελαιο ηταν και στο οτι τωρα που λεω οχι σε προτασεις για εκδρομουλες γιατι σκεφτομαι ποσο θα καψω πηγαινε - ελα, τωρα θα ειμαι 100% πιο προθυμος. Επισης για τις επιδοσεις, καλως ή κακως το περισσοτερο χρονο τον περναμε μεσα στη πολη. Και εκει η ροπη του TDI ξεγελαει. Ραφιναρισμενη τι θελεις να πεις?
@gastone13 πραγματικα..Τα εξτρα που εχει πανω μονο να σκεφτεις ποσο κανουν σε αλλα, ξεφευγει πολυ η τιμη.
-
Ο χρήστης Kerlonios έγραψε:
Τα απειρα χλμ δεν θα κανω.. Γυρω στα 12000 ετησιως αλλα κοιταω μακροπροθεσμα. Δεν με νοιαζω τοσο να εξηκονομισω τη διαφορα (1800 ευρω) σε 1-1,5 χρονο. Αυτη τη στιγμη μου ρχεται η βενζινη 140 ευρω το μηνα με τη ρουφιχτρα. Με το diesel υπολογιζω να βγαινει 50-60 και ισως λεω πολλα οποτε ειμαι ειδη κερδισμενος ενα 100ρι το μηνα. Αμα βαλεις και τα service που δεν θα ναι τοσο συχνα.. Δεν ξερω ποσο καλυτερα σε σχεση με το πεζο θα ηταν με τον 1.2 αλλα πλεον πρεπει να σκεφτομαι κ το μελλον, που λεει πως αν μεινω χωρις δουλεια, να μπορω να τσουλαω. Επισης η σκεψη μου για να επιλεξω πετρελαιο ηταν και στο οτι τωρα που λεω οχι σε προτασεις για εκδρομουλες γιατι σκεφτομαι ποσο θα καψω πηγαινε - ελα, τωρα θα ειμαι 100% πιο προθυμος. Επισης για τις επιδοσεις, καλως ή κακως το περισσοτερο χρονο τον περναμε μεσα στη πολη. Και εκει η ροπη του TDI ξεγελαει. Ραφιναρισμενη τι θελεις να πεις?@gastone13 πραγματικα..Τα εξτρα που εχει πανω μονο να σκεφτεις ποσο κανουν σε αλλα, ξεφευγει πολυ η τιμη.
Με την χρήση που κάνεις οριακά συμφέρει. Αν όμως βάλεις κάτω και τις εκδρομούλες που αναγκάζεσαι να κόψεις λόγω των καυσίμων θα χτυπας 15- 18000 χλμ τον χρόνο. Στο κάτω κάτω το παίρνεις να το χαρείς όχι να το βλέπεις κλειδωμένο.
Αν σου αρέσει τόσο πολύ γιατί να κάθεσαι και να ακούς τον καθένα? Συνεταιρικό θα το αγοράσετε?? -
Ο χρήστης Kerlonios έγραψε:
Αυτη τη στιγμη μου ρχεται η βενζινη 140 ευρω το μηνα με τη ρουφιχτρα. Με το diesel υπολογιζω να βγαινει 50-60Καλά, τι κατανάλωση έχεις τώρα και υπολογίζεις ότι θα πέσεις στο 1/3 σε έξοδα;
Ραφιναρισμενη τι θελεις να πεις?
Κραδασμοί, θόρυβος κλπ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλά, τι κατανάλωση έχεις τώρα και υπολογίζεις ότι θα πέσεις στο 1/3 σε έξοδα;Ε τωρα τι να πω. Ας πουμε οτι μετα απο φαναρι η επιταχυνση με 2α φτανει 17.5 καταναλωση. Γενικα καπου στο 9.5 ειναι ο κυκλος του μεσα στη μερα. Σιγουρα οχι λιγοτερο, ισως λιγο περισσοτερο. Αμα βαλεις κ τη διαφορα σε τιμη πετρελαιου βενζινης χοντρικα εκει το βλεπω.
Μια ερωτηση ακομα, το stock βγαινει με 16αρα ζαντα. Με πολυ μικρη επιβαρυνση (100 ευρω) μπορω να παρω τις 17αρες αλλα καπου διαβασα οτι οσο μεγαλυτερη τοσο χανεις σε αποδοση, ισχυει αυτο? Σε μετρο που να γινεται αντιληπτο εννοω, οχι για δεκατα. Γιατι οπως και να το κανουμε ειναι ωραια στο ματι η ατιμη!
-
Μεγαλύτερη ζάντα σημαίνει και πιο ενοχλητικά χτυπημάτα στις άπειρες λακούβες του οδικού μας δικτύου...
-
Ο χρήστης Kerlonios έγραψε:
Ε τωρα τι να πω. Ας πουμε οτι μετα απο φαναρι η επιταχυνση με 2α φτανει 17.5 καταναλωση. Γενικα καπου στο 9.5 ειναι ο κυκλος του μεσα στη μερα. Σιγουρα οχι λιγοτερο, ισως λιγο περισσοτερο. Αμα βαλεις κ τη διαφορα σε τιμη πετρελαιου βενζινης χοντρικα εκει το βλεπω.Η στιγμιαία κατανάλωση δεν λέει τίποτα. Κι εγώ βλέπω 39.9 συνεχώς στο ξεκίνημα (1η-2α-3η) και μάλιστα στην πραγματικότητα είναι παραπάνω, απλά εκεί τερματίζει το οικονομόμετρο. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου όμως με χαλαρή οδήγηση είναι 10 λίτρα και μιλάμε για 3000 κυβικά και 272 άλογα. Οπότε ή κάνεις λάθος υπολογισμούς κατανάλωσης ή οδηγείς λανθασμένα. Αν πάντως καις 10άρια με τον τον 16βάλβιδο 1600 της Peugoet, να μην υπολογίζεις σε λιγότερα από 7 από το Ibiza.
Με πολυ μικρη επιβαρυνση (100 ευρω) μπορω να παρω τις 17αρες
Ούτε για αστείο. Ακόμα και οι 16άρες είναι υπερβολή...
-
Η Seat έχει καλό δίκτυο εξουσιοδοτημένων συνεργείων για την Αθήνα μιλάω πάντα. Είμαι κάτοχος μεταχειρισμένου Ibiza μοντέλο 2000. Για πες μας τι εγγύηση σου δίνουν; Εγώ δεν θα ξαναέπαιρνα Seat και εμένα τότε ο κύκλος μου με επέτρεπε από την συγκεκριμένη μάρκα αλλά εγώ δεν τους άκουσα. Το εσωτερικό του πως σου φάνηκε; Κάτι άλλο που με προβληματίζει είναι η πτωτική πορεία της μάρκας γενικότερα αλλά και του συγκεκριμένου μοντέλου σε πωλήσεις στην Ελλάδα. O κινητήρας του έχει μπει σε πολλά μοντέλα της VW-Audi με διάφορες μορφές. Λάβε υπόψη τις απόψεις των παιδιών για το αν αξίζει να πάρεις πετρελαίο ή όχι αλλά δες και άλλες παραμέτρους.
-
Είχα το FR με τα 150 και τις 17αρες. Μια χαρά ήταν το πακέτο, αλλά πολύ χτύπημα στους καρόδρομους. Απο τριγμούς όμως, τίποτα.
Με τη Seat και το δίκτυο δεν είχα κανένα θέμα. Πολύ σωστοί επαγγελματίες και άψογοι σε όλα. Το θέμα είναι η μαμά VW και οι οδηγίες που δίνει σε τυχόν προβλήματα.
Οι πωλήσεις του Ibiza έχουν πέσει, προφανώς για το θέμα με τα λάδια που έκαιγαν FR/Cupra.Καλύτερα να αποφύγεις τα καινούργια 3κύλινδρα του ομίλου. Ρίξε και μια ματιά στη MiTo....
-
Εγγυηση δινει 2 χρονια +αλλα 2 με 200 ευρω. Το εσωτερικο του ειναι σιγουρα βελτιωμενο σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο αλλα πισω σε σχεση με τον ανταγωνισμο. Μοιαζει σαν τα πλαστικα του να ειναι κατωτερης ποιοτητας. Αλλα στην προσωπικη μου αισθητικη ειμαι καλυμενος.
Ο diesel που λεω παντως ειναι 4κυλινδρος. Επισης νομιζω το θεμα με τα λαδια εμφανιστηκε στους TSI. -
Δεν εχουν βαλει ακομα αυτον με τα 110 αλογα?
ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ SEAT IBIZA FR 1.6 105HP TDI