-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
εννοείται ότι ακολουθήθηκε η παραπάνω μέθοδος .....
απλά το clio έχει και την ένδειξη 'fuel used'το TC 4.5lt/100 η αντλία 5.2λτ/100
- δεν μπορείς να επαληθεύσεις με OΠOIA μέθοδο ΚΑΙ αν το ΤC δουλεύει σωστά ΚΑΙ αν η αντλία κλέβει ....
Όταν φουλάρουμε γεμίζει και ο σωλήνας πλήρωσης που ενώ το μετράει η αντλία του πρατηρίου, δεν το μετράει το φλοτέρ
Μόνο αν διαβάζει τους παλμούς από τα μπεκ και έτσι υπολογίζει το καύσιμο έχει νόημα το fuel usedΜα προφανώς όλα αυτά τα συστήματα διαβάζουν τους παλμούς από τα μπεκ (ή κάτι παρόμοιο), αλλιώς πως σου βγάζουν στιγμιαία κατανάλωση?
Θα είχε ενδιαφέρον ένα thread που θα γράφουμε πρατήρια που η κατανάλωση πλησιάζει περισσότερο το trip computer.
-
Δοκιμή EKO AVIO σε i30 : σε δύο γεμίσματα με ίδιο οδήγημα, σε σχέση με v-power, -0,3 l/100klm (σημαντικότατη διαφορά) !
Ίδια συμπεριφορά κατανάλωσης (σχεδόν) με BP ultimate d, αλλά περισσότερο 'κροτάλισμα', ίδιο με v-power.
Καλή η v-p, αλλά στο συγκεκριμένο κινητήρα (1,4 d) ταιριάζει πιστεύω καλύτερα το diesel της EKO-BP.
(Βάζω κάθε 4 περίπου γεμίσματα v-p).
Μέσος όρος κατανάλωσης μετά από 24.000 klm, 5,6 l/100 klm (25% πόλη, 60% Εγνατία-Εθνική, 15% Επαρχιακή οδός). -
Φιλε SIMDION στο δικο μου (suzuki s-cross) λεει στο manual οταν κανει αναγεννηση το φιλτρο θα μου αναψει λαμπακι αλλα κ παλι το παρατηρησα κ εχθες οτι μυριζουν πιο πολυ τα καυσαερια.Φιλε karatzitz εδω και 10 μηνες που βαζω vpower δεν εχω να πω κατι αρνητικο....Βεβαια οταν παω για service θα δω και το φιλτρο πετρελαιου.Παντως κολλητος μου που εχει ταξι 90.000χλμ και βαζει μονο v-power ολα οκ ουτε καπνο μαυρο και το φιλτρο παντα ειναι καθαρο.
-
Ίσως η διαδικασία αναγέννησης να διαφέρει σε κάθε αυτοκίνητο Π.χ. Στο qashqai μου η ένδειξη ανάβει όταν πρέπει να γίνει αναγέννηση στο συνεργείο. Δοκίμασε jet premium diesel πιθανότατα να σε ικανοποιήσει σε καλύτερη τιμή.
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Λόγω 3ήμερης εκδρομής σε μέρος με χιόνια έψαχνα μια επίσημη απάντηση για το σημείο τζελ του VPD.
Πήρα μια ημι-επίσημη. Πέτυχα σε εταιρικό ΕΡΜΗΣ έναν διευθυντή/γαλονά της Shell και τον ρώτησα. Δεν θυμόταν την ακριβή θερμοκρασία και πήρε επί τόπου τηλέφωνο στην Coral για ενημέρωση.
Από το κράτος υποχρεώνται να δίνουν καύσιμα έως -5, το οποίο κάνουν το καλοκαίρι.
Τον χειμώνα ΚΑΙ ΤΑ 2 DIESEL ΤΟΥΣ, το VPD και το FuelSave έχουν αντιπαγωτικό μέχρι τουλάχιστον τους -15.
Ανεπίσημα πάνε 2-3 βαθμούς ακόμα για ασφάλεια της προδιαγραφής.Με επιφύλαξη όλα, είναι ό,τι μου μεταφέρθηκε, αλλά νομίζω η πηγή είναι αξιόπιστη.
-
Παρτε δειγμα και καντε το δοκιμη σε καποιο εργαστηριο. Οσοι μενετε σε κρυες περιοχες ειναι μεγαλο προβλημα αυτο και πρεπει να υπαρχει ακριβης ενημερωση για το σημειο πηξης του diesel.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Παρτε δειγμα και καντε το δοκιμη σε καποιο εργαστηριο...Ή τη κατάψυξη του σπιτιού μας.
-
Ο χρήστης Κώστας-Χανιά έγραψε:
Παρτε δειγμα και καντε το δοκιμη σε καποιο εργαστηριο...
Ή τη κατάψυξη του σπιτιού μας.
Ή πάρτε βενζινοκίνητο και ησυχάστε.
-
Ο χρήστης georgemv έγραψε:
Λόγω 3ήμερης εκδρομής σε μέρος με χιόνια έψαχνα μια επίσημη απάντηση για το σημείο τζελ του VPD.
Πήρα μια ημι-επίσημη. Πέτυχα σε εταιρικό ΕΡΜΗΣ έναν διευθυντή/γαλονά της Shell και τον ρώτησα. Δεν θυμόταν την ακριβή θερμοκρασία και πήρε επί τόπου τηλέφωνο στην Coral για ενημέρωση.
Από το κράτος υποχρεώνται να δίνουν καύσιμα έως -5, το οποίο κάνουν το καλοκαίρι.
Τον χειμώνα ΚΑΙ ΤΑ 2 DIESEL ΤΟΥΣ, το VPD και το FuelSave έχουν αντιπαγωτικό μέχρι τουλάχιστον τους -15.
Ανεπίσημα πάνε 2-3 βαθμούς ακόμα για ασφάλεια της προδιαγραφής.Με επιφύλαξη όλα, είναι ό,τι μου μεταφέρθηκε, αλλά νομίζω η πηγή είναι αξιόπιστη.
Δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα εγώ εδώ που μένω έχει απο την προηγούμενη εβδομάδα που κάνει ως και - 8 και όλα είναι οκ!Παλιά πρίν κάμποσα χρόνια ήθελε παραφίνες και αντιπαγωτικά.
-
Ο χρήστης karatzitz έγραψε:
Λόγω 3ήμερης εκδρομής σε μέρος με χιόνια έψαχνα μια επίσημη απάντηση για το σημείο τζελ του VPD.
Πήρα μια ημι-επίσημη. Πέτυχα σε εταιρικό ΕΡΜΗΣ έναν διευθυντή/γαλονά της Shell και τον ρώτησα. Δεν θυμόταν την ακριβή θερμοκρασία και πήρε επί τόπου τηλέφωνο στην Coral για ενημέρωση.
Από το κράτος υποχρεώνται να δίνουν καύσιμα έως -5, το οποίο κάνουν το καλοκαίρι.
Τον χειμώνα ΚΑΙ ΤΑ 2 DIESEL ΤΟΥΣ, το VPD και το FuelSave έχουν αντιπαγωτικό μέχρι τουλάχιστον τους -15.
Ανεπίσημα πάνε 2-3 βαθμούς ακόμα για ασφάλεια της προδιαγραφής.Με επιφύλαξη όλα, είναι ό,τι μου μεταφέρθηκε, αλλά νομίζω η πηγή είναι αξιόπιστη.
Δέν υπάρχει κανένα πρόβλημα εγώ εδώ που μένω έχει απο την προηγούμενη εβδομάδα που κάνει ως και - 8 και όλα είναι οκ!Παλιά πρίν κάμποσα χρόνια **ήθελε παραφίνες **και αντιπαγωτικά.
To ντήζελ έχει μέσα παραφίνη ( κερί ) στη σύσταση του και αυτή παγώνει.
-
Με ρο θερμανσης τι παιζει? παγωνει και αυτο?
-
Φίλος που μένει στην Φλώρινα όπου το θερμόμετρο πέφτει στους -10 και πιο κάτω συχνά μου είπε ότι δεν έχει κανένα θέμα με το πετρέλαιο κίνησης ούτε ρίχνει αντιπαγωτικά στο ρεζερβουάρ. Έχει ένα opel astra 1.7 CDTI.
-
Εχω θυμαμαι το θερμανσης παγωνε πριν 15-20 χρονια αμεσως μολις επιανε εξω -3 περιπου. Οι εποχες αυτες εχουν περασει ανεπιστρεπτι, δεν εχω ξανασυναντησει ποτε προβλημα στο θερμανης που η δεξαμενη βρισκεται στην ταρατσα.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Φίλος που μένει στην Φλώρινα όπου το θερμόμετρο πέφτει στους -10 και πιο κάτω συχνά μου είπε ότι δεν έχει κανένα θέμα με το πετρέλαιο κίνησης ούτε ρίχνει αντιπαγωτικά στο ρεζερβουάρ. Έχει ένα opel astra 1.7 CDTI.Αυτό λέω και εγώ δεν χρειάζεται τίποτα να ρίξεις και εγώ απο καβάλα που είμαι και έχει χαμηλές θερμοκρασίες την τελευταία εβδομάδα -8 αλλά και σε ακόμη πιο χαμηλές τα προηγούμενα χρόνια ποτέ δεν είχα πρόβλημα!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
εννοείται ότι ακολουθήθηκε η παραπάνω μέθοδος .....
απλά το clio έχει και την ένδειξη 'fuel used'το TC 4.5lt/100 η αντλία 5.2λτ/100
- δεν μπορείς να επαληθεύσεις με OΠOIA μέθοδο ΚΑΙ αν το ΤC δουλεύει σωστά ΚΑΙ αν η αντλία κλέβει ....
Όταν φουλάρουμε γεμίζει και ο σωλήνας πλήρωσης που ενώ το μετράει η αντλία του πρατηρίου, δεν το μετράει το φλοτέρ
Μόνο αν διαβάζει τους παλμούς από τα μπεκ και έτσι υπολογίζει το καύσιμο έχει νόημα το fuel usedΜα προφανώς όλα αυτά τα συστήματα διαβάζουν τους παλμούς από τα μπεκ (ή κάτι παρόμοιο), αλλιώς πως σου βγάζουν στιγμιαία κατανάλωση?
Θα είχε ενδιαφέρον ένα thread που θα γράφουμε πρατήρια που η κατανάλωση πλησιάζει περισσότερο το trip computer.
νέα μέτρηση σε πρατήριο ΕΚΟ, το οποίο δεν είναι το φθηνό της περιοχής, ΑΛΛΑ δεν κατάφερε να βάλει περισσότερα λτ από όσα έλεγε το TC.
μερικές φορές, το πρατήριο με την χαμηλή τιμή, δεν είναι και το πιο φθηνό.
-
θα ρωτησω κατι αλλαμη γελασετε...
αν βαζω V-power diesel σε παλιο τρακτερ FORD υπαρχει περιπτωση να χαλασει κατι;
το τρακτερ δουλευε μια χαρα με κοκκινο πετρελαιο τοσα χρονια.
Απλα λογω της χαμηλης τιμης λεω να παρω μισο τονο πετρελαιο τωρα.V-power ή καποιο 'απλο';
-
Έβαλα 35 ευρώ vpower απόψε και περίμενα και κανα 10 λεπτό στο ταμείο λόγω της κίνησης. Το μετάνιωσα γιατί δεν είχε έκπτωση στην πιστωτική της εθνικής γιατί η κολο τράπεζα έκοψε το go και ακόμα να βάλει το νέο προγράμμα. Έκο και πάλι Εκο με την καρτούλα euro bank που εχω.... Άντε με τους Τσατσους του Βαρδινογιάννη.
-
στις ημέρες προσφοράς Vpower .... παρατηρώ ότι το ρεζερβουάρ μου χωράει περισσότερα λτ ....
-
Δεν κανει αφρο προφανως και δεν χτυπαει η αντλια πριν φτασει στο λαιμο.
-
μέχρι τώρα, στην ποσότητα τουλάχιστον έχω βρει πιο αξιόπιστα τα πρατήρια EKO. Θα κάνω μια τελευταία δοκιμή και σε κάποιο ιδόκτητο Shell.
Καύσιμα Diesel: Απόψεις;