-
Wtf
-
Κατατοπιστικοτατος. Ευχαριστω πολυ. Ο μονος λογος που φοβαμαι τα citroen ειναι επειδη ειχα γειτονικη εταιρια (πεζό) και μου ειχε πιει το αιμα αφου ημουν συνεχεια στα συνεργεια! Οι καιροι ομως αλλαζουν...(προς το καλυτερο ελπιζω)
-
Προσωπικά προτίμησα ένα μετάχειρο βενζίνη στο 1/3 της αξίας καινούριου, με εγγυημένα χιλιόμετρα και κατάσταση (από γνωστό). Του έχω φορέσει και υγραεριάκι και είμαι μια χαρά!!! Το diesel δε με έχει πείσει ακόμα...
-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
με εγγυημένα χιλιόμετρα και κατάσταση (από γνωστό).Νομιζω ότι αυτή είναι η φράση κλειδί
Το diesel δε με έχει πείσει ακόμα...
Είναι απλά μαθηματικά: ποσα χλμ κάνεις, πόσο καίει το ένα και το άλλο, πόσο / πότε πας για service, πόσο πιστεύεις ότι θα το μεταπωλήσεις, κάνεις τη σούμα και βλέπεις. Εκτός και αν μιλάς για οδηγική συμπεριφορά, απόκριση κλπ
-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Προσωπικά προτίμησα ένα μετάχειρο βενζίνη στο 1/3 της αξίας καινούριου, με εγγυημένα χιλιόμετρα και κατάσταση (από γνωστό). Του έχω φορέσει και υγραεριάκι και είμαι μια χαρά!!! Το diesel δε με έχει πείσει ακόμα...Το υγραέριο είναι το φτηνότερο καύσιμο. Αρκεί να μη βγάλει βλάβες!
Είναι γεγονός ότι τα αυτοκίνητά μας δεν είναι κατασκευασμένα όμως για υγραέριο. Κι αυτό από μόνο του συνεπάγεται κίνδυνο να την πατήσεις...Το γράφω έχοντας υγραέριο για 90.000 χλμ ήδη και με κανένα πρόβλημα. Αλλά σε καινούριο αμάξι μάλλον δε θα έβαζα υγραέριο, μόνο σε μεταχειρισμένο και πάλι με την ελπίδα να μην κάτσει η στραβή προτού κάνεις την απόσβεση... -
Rio ...7 χρονια εγγύηση , αξιοπιστία και κατα την ταπεινη μου αποψη πιο ποιοτικο εσωτερικα απο C3 που σου ανέφερε ο φίλος πιο πανω πράγμα που το διαπιστώνεις μονος σου μπαινοντας και στα δυο.
-
Με υγραέριο σε δύο αυτοκίνητα της οικογένειας και για >50.000χλμ το καθένα, κανένα πρόβλημα.
Για την ιστορία, με το δικό μου (C4 Picasso 2.0 μοντ. 2008) κάνω ~30.000χλμ/έτος.
Με κατανάλωση βενζίνης 10λτ/100χλμ θα χρειαζόμουν περίπου 5.000€ το χρόνο (τιμή βενζίνης 1,65).
Με υγραέριο είμαι στα 12λτ/100χλμ δηλ. περίπου 3.000€/χρόνο (τιμή υγραερίου 0,85).
Το ίδιο αυτοκίνητο σε 1.600 diesel (115hp) δε νομίζω να πέφτει κάτω από 7λτ/100χλμ, τουτέστιν περίπου 2.800€/έτος.
Και επειδή diesel καινούριο=ξεβράκωμα και μεταχειρισμένο=ρίσκο, καταλήγω πάλι στο υγραέριο... -
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Το ίδιο αυτοκίνητο σε 1.600 diesel (115hp) δε νομίζω να πέφτει κάτω από 7λτ/100χλμ, τουτέστιν περίπου 2.800€/έτος.Golf 1.6, TDI, Bluemotion (110 hp): Μετρημένη μέση κατανάλωση για τα πρώτα 10.000 χιλιόμετρα, 4.7 lt/100 km. Παρόμοια είναι η (μετρημένη) κατανάλωση του peugeot 208 1.4. Μιλάμε για τυπική οικογενειακή χρήση των αυτοκινήτων (με βάση τη Θεσσαλονίκη).
Νομίζω ότι πρέπει να προσπαθήσεις πολύ για να πετύχεις με diesel αυτής της κατηγορίας την μέση κατανάλωση που αναφέρεις (7 lt/100 km).
-
Πρίν ένα χρόνο περίπου είχα κάνει test drive Volvo s60 σαν υποψήφιος αγοραστής και η κατανάλωση ήταν περίπου 5.5 λίτρα/100 σε περιαστικές διαδρομές (ίδιο μοτέρ με την C5). Νομίζω κάπου εκεί πρέπει να είναι η μεικτή του κατανάλωση. Τελικά επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα σε ταξίδια αγοράστηκε μια μεταχειρισμένη Alfa 159 tbi. Με τα χρήματα που περίσεψαν (15000 ευρώ) θα αγοραστεί με το νέο έτος κάτι σε φυσικό αέριο για την πόλη ή υγραέριο εργοστασιακό. Τώρα εαν έκανα καλά θα δείξει.
-
Ο χρήστης Batman έγραψε:
Με υγραέριο σε δύο αυτοκίνητα της οικογένειας και για >50.000χλμ το καθένα, κανένα πρόβλημα.Τα προβλήματα δεν εμφανίζονται σε τόσο λίγα χλμ. Δεν είναι συνήθισμο όμως στα 100+ χιλ χλμ να πάρεις τον κινητήρα στο χέρι...
Alfa 159 tbi
Αυτό είναι Αυτοκίνητο (με Α κεφαλαίο)!!!
-
Ο χρήστης Andreas61971 έγραψε:
... Με τα χρήματα που περίσεψαν (15000 ευρώ) θα αγοραστεί με το νέο έτος κάτι σε φυσικό αέριο για την πόλη ή υγραέριο εργοστασιακό. Τώρα εαν έκανα καλά θα δείξει.Με 15000 μπορείς να αγοράσεις καλό μικρομεσσαίο βενζίνας και οριακά diesel.
Η απορία μου: είσαι σίγουρος ότι ο επόμενος υπουργός ταδε, δεν θα αποφασίσει σε μια νύχτα να αυξήσει τη φορολόγηση του αερίου? Υπάρχει κάποια δέσμευση που δεν μπορεί να καταπέσει? (π.χ. διεθνή συνθήκη κλπ) Την είχα σκεφτεί και εγώ την λύση του εργοστασιακού αερίου, αλλά δεν βρήκα κανέναν που να μπορεί να μου απαντήσει στην ερώτηση αυτή. Προφανώς αν πας σε αέριο και αυξηθεί η φορολογία του, τότε όλος ο προγραμματισμός πάει στράφι
-
Νομίζω ότι ύπάρχει κοινοτική οδηγία που εξισώνει τις τιμές πετρελαίου με την βενζίνη γι΄αυτό και στην Ευρώπη πας σε diesel αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα (κερδίζεις απο την μικρότερη κατανάλωση και όχι ΚΑΙ απο την διαφορά στο λίτρο). Αν υπάρχει κάποιος που ξέρει μπορεί να μας πεί καλύτερα,τότε να δείς πως πάνε στράφι οι υπολογισμοί όλων μας. Η σκέψη μου ήταν ότι αφού ήθελα ένα αυτοκίνητο για λίγα χιλιόμετρα/ έτος και αυτά σε εθνική οδό το κόστος της 159 δεν ήταν δυσβάσταχτο, τέλη κυκλοφορίας 150 ευρώ διαφορά, ασφάλειες ίσως και λίγο ακριβότερη στο S60 αφού το ασφάλιζες για 30000 ευρώ. Τώρα πρόβλεψη δεν μπορείς να κάνεις εδώ που ζούμε, αλλά νομίζω το πιθανότερο αργότερα είναι να αυξηθούν τα τέλη σε όσα δεν πληρώνουν ή πληρώνουν πολύ λίγο. Πρόσφατα έμαθα ότι ανοίγει σταθμός φυσικού αερίου δυτικά το οποίο και με βολεύει και θα προτιμούσα λύση σε φυσικό αέριο, αφού πλέον όλοι κοντράρονται ποιός την έχει μικρότερη ας την έχω εγώ(την κατανάλωση), 3κιλά φυσικού αερίου για 100 χλμ. περίπου 3ευρώ στα 100 δηλαδή χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
σε ολα τα αμαξια πλην της μερσεντεζ ειναι εύκολο να γυρισουν χλμτρα
Μια χαρά γυρίζουν και στις Mercedes. Απλά αυτά τα αυτοκίνητα, όπως και οι BMW για παράδειγμα καταγράφουν σε διάφορα σημεία τα χιλιόμετρα, π.χ. στο κλειδί. Οπότε αν δεν γύρισε όλους τους μετρητές, θα πιαστεί ο επίδοξος απατεώνας.
Όταν πας την mercedes στην αντιπροσωπεία τα χιλιόμετρα που περνάει στον υπολογιστή της στην Ελλάδα πάνε αμέσως στη βάση δεδομένων στη Γερμανία. Αν ο έμπορος μπορεί να μπεις στη βάση δεδομένων της Γερμανίας και να αλλάξει τα χιλιόμετρα τότε αλλάζει το θέμα.
-
Οπου υπαρχει προσβαση για να δεις τα χιλιομετρα μπορουν να αλλαξουν.... ειτε ειναι κοντερ... ειτε κλειδι.... ειτε ακομα και στον εγκεφαλο των ξενον!!!
Στην βαση της εταιριας στην γερμανια δεν μπορεις να δεις τα χιλιομετρα.... εκτος και αν εχεις κολλητους στον σερβερ της γερμανιας (σχημα λογου)....
Σιγουρα μεχρι πριν απο εναν χρονο τα δεδομενα αυτα ηταν one way.... δηλαδη μονο εγγραφη και οχι αναγνωση!!!Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Οπου υπαρχει προσβαση για να δεις τα χιλιομετρα μπορουν να αλλαξουν.... ειτε ειναι κοντερ... ειτε κλειδι.... ειτε ακομα και στον εγκεφαλο των ξενον!!!
Στην βαση της εταιριας στην γερμανια δεν μπορεις να δεις τα χιλιομετρα.... εκτος και αν εχεις κολλητους στον σερβερ της γερμανιας (σχημα λογου)....
Σιγουρα μεχρι πριν απο εναν χρονο τα δεδομενα αυτα ηταν one way.... δηλαδη μονο εγγραφη και οχι αναγνωση!!!Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έτσι ακριβώς. Και φυσικά αυτό προϋποθέτει ότι το αυτοκίνητο πήγαινε σε αντιπροσωπείες για σέρβις...
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Οπου υπαρχει προσβαση για να δεις τα χιλιομετρα μπορουν να αλλαξουν.... ειτε ειναι κοντερ... ειτε κλειδι.... ειτε ακομα και στον εγκεφαλο των ξενον!!!
Στην βαση της εταιριας στην γερμανια δεν μπορεις να δεις τα χιλιομετρα.... εκτος και αν εχεις κολλητους στον σερβερ της γερμανιας (σχημα λογου)....
Σιγουρα μεχρι πριν απο εναν χρονο τα δεδομενα αυτα ηταν one way.... δηλαδη μονο εγγραφη και οχι αναγνωση!!!Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με τον αριθμό πλαισίου και την άδεια στο χέρι πάνε σε όποιο συνεργείο της Μερσεντες θες και θα τα δεις.
-
Ο χρήστης alexisswimming έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους/εςΒρισκομαι στο εξης διλημμα και θα ηθελα γνωμες και αποψεις πανω σε αυτο:
Ειμαι προ των πυλων για μια αγορα αυτοκινητου μικρομεσαιας κατηγοριας diesel*
Οφειλω να ομολογησω οτι με εχει δελεασει αρκετα το kia rio οπως και το ceed λογω καλης φημης (μηχανολογικα), μεγαλης εγγυησης και φυσικα καλης τιμης μιας και ειναι απο τα πιο οικονομικα της κατηγοριας τους.
Με ενοχλει που ειναι μικρα σε ιπποδυναμη (90ps το rio ) αλλα οπως διαβαζω γενικα λογω πετρελαιου υπαρχει καλη ροπη που το 'σωζει', οπως και η ελλειψη cruise control στο συγκεκριμενο μοντελο (αλλα δεν θα σκασω κιολας).
Η προσφορα που πηρα για το rio ειναι στα 14500 τελικη τιμη.Απο την αλλη εχω βρει ενα Gold 1,6 TDI Bluemotion του 2011 με 55000χλμ στα 14000 που εχει οτι εχει και το rio + το cruise control και το οτι ειναι ενα πολυ πετυχημενο μοντελο μεσα στα χρονια και εχει βαρος το ονομα του στην αγορα.
Ειναι εισαγωγης και ο μαντρας λεει οτι το αμαξι μπορω να το τσεκαρω με τον αριθμο πλαισιου χωρις ομως να γνωριζει αν στην γερμανια ηταν απο leasing η απο ιδιωτη (πως γινεται να μην το ξερει?!)Κολλαω λοιπον στο οτι μου αρεσει το golf παραπανω σχεδιαστικά αλλα με φοβιζει το ενδεχομενο του να πληρωσω ακριβα την αγορα με μελλοντικα προβληματα που μπορει να προκυψουν. Επισης με μπλοκαρει στην Κια το θεμα της μεταπωλησης μιας και τρωει γκολ απο τα αποδυτηρια συγκριτικα με το golf που κραταει τιμη χρόνια μετά.
Σε γενικες γραμμες σας εδωσα να καταλαβετε ελπιζω.
Ευχαριστω εκ των προτερων για τις αποψεις / γνωμες σας*(Μινι ερωτηση που θα παρακαλουσα να μου απαντησετε χωρις ομως να φυγουμε off topic - Κανω χοντρικα 10000χλμ τον χρόνο (τα περισσοτερα εντος πολης). Αξιζει το εξτρα $$ του πετρελαιου ή να παω σε βενζινη???)
Καλημέρα.
Θα πρότεινα να δεις και το hyundai i30 1.4 έκδοση classic. Βγαίνει στα 14000 περίπου καινούριο με το κλειδί. Το επιτόκιο είναι στο 8,5% αν θυμάμαι καλά. Έχει 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστα χιλιόμετρα και 5 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια. Καλό είναι να κάνεις και ένα test drive για να δεις αν σου αρέσει.
Μπορεί σε επίπεδο ποιότητας και οδικής συμπεριφοράς να μην είναι στην κατηγορία του Golf, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα καλό αυτοκίνητο. Μέχρι και ο CEO της VW έμεινε εντυπωσιασμένος και μίλησε για luxury car, υπάρχει και σχετικό βίντεο στο διαδίκτυο.
Αν δεν κάνεις πολλά χλμ το χρόνο κατά την άποψη μου δεν πρόκειται να δεις οικονομία με το diesel. Μπορεί μεν σε καύσιμο και τέλη να πληρώνεις λιγότερα, όμως θα πρέπει να λάβεις υπόψη ότι το diesel θα κοστίσει τουλάχιστον 2000€ περισσότερο σε σχέση με το αντίστοιχο μοντέλο βενζίνης, οπότε θα πρέπει να υπολογίσεις πότε θα κάνεις απόσβεση. Σε 2-3 χρόνια από τώρα να δούμε που θα είναι η τιμή πετρελαίου-βενζίνης και τα τέλη. Μπορεί και να εξισωθεί, μόλις η αναλογία βενζινοκίνητων-πετρελαιοκίνητων στην Ελλάδα φτάσει ένα όριο.
Όσο για το μεταχειρισμένο, καλό θα είναι να αγοράζεις από άνθρωπο εμπιστοσύνης. Βιβλία service κυκλοφορούν πολλά στο διαδίκτυο.. Επίσης, με τον κωδικό VIN μπορείς να καλέσεις τον επίσημο εισαγωγέα για να σου πει αν το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής και ακολούθως σε κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να ρωτήσεις τι service έχει κάνει. Με την προυπόθεση ότι τα service έγιναν σε επίσημη αντιπροσωπεία.. Προσωπικά έτυχε περίπτωση μεταχειρισμένου χωρίς βιβλίο service, όπου το κοντέρ έγραφε 55.000 χλμ και στον έλεγχο που ακολούθησε διαπιστώθηκε ότι το τελευταίο service έγινε στα 140.000χλμ.
Το θέμα των προβλημάτων στα αυτοκίνητα είναι γενικότερα λαχείο. Δε μπορείς να γνωρίζεις τι θα συμβεί.
Όσο για το θέμα της μεταπώλησης, τα VW διατηρούν τη μεταπωλητική τους αξία. Όμως, το μοντέλο του 11 σε πέντε χρόνια από τώρα θα είναι 8ετίας, ενώ ένα καινούριο θα είναι 5ετίας. Ενδεχομένως και να έχουν την ίδια ακριβώς αξία.
Ελπίζω να βοήθησα.
Ceed Vs Golf