Ωραια η συζητηση που ανοιχτηκε πραγματικα. Απο κει και πέρα να πω και εγω την ταπεινη μου αποψη. Δεν νομιζω to οτι καποτε καποιος δανειστικε μια τεχνολογια απο καποιον άλλον ειναι κακό . Ποσο μάλλον αν δουλέψεις πανω σε αυτο που δανειστηκες και το βελτιωσεις - εξελιξεις. Θυμάμαι στα νιατα μου ( Παππους mode on !!! ) ρταν αγόρασα το accentaki μου εν ετη 2000 ελεγα μέσα μου ..πφφφ Hyundai ειναι αν αντεξει να μην βγαλει βλαβη μεχρι να ληξει η εγγυηση καλά θα ειμαι. Κουβαδες τα λεγανε αυτό ελεγα και εγω. Η πραγματικότητα ειναι οτι ειχα παρει τελικά ενα σκυλί του πολέμου και απλα δεν το ήξερα.(Παππους mode off). Aν κατι έχουν αποδείξει μέχρι τώρα οι Κορεάτες ειναι οτι παίζουν σχεδόν πάντα safe μεχρι κόκκαλο.΅Ειδικά στο θέμα αξιοπιστία.Οπότε ως ...Κορεατόπληκτος πριν 2 χρόνια εδωσα την ψήφο εμπιστοσύνης μου σε ενα I30 diesel. Απο κει και περα αντικειμενικα η Hyundai ειναι ενας βιομηχανικός κολλοσος που λογικά έχει μεγαλη δυνατότητα να σπρώξει χρημα και πορους γενικότερα στο R & D.
Latest posts made by burbos
-
RE: οικογενειακό diesel , φθηνό αλλά και αξιόπιστο.Υπάρχει;
-
RE: Αγορά καινούργιου diesel μικρομεσαιου;
... α και μιας και λες για εγγυηση ...η ΚΙΑ δινει ..7
-
RE: Αγορά καινούργιου diesel μικρομεσαιου;
δεν ξέρω τα κριτήρια του καθενός Αλλοι θα σου πούν για την ασυγκριτη πχιοτητα κατασκευης των Γερμανικων άλλοι για την οδηγική απόλαυση των Γαλλικων την αξιοπιστία ΙαπωνοΚορεατών η την σπορ αισθηση των Ιταλικων.
Ταπεινή μου άποψη . Ξέρεις πια θέλεις αναμεσα στα δυο. Ο πιο σίγουρος τρόπος να διαλέξεις παίξε το κορώνα γράμματα. Οτι και να βγει θα καταλαβεις αμέσως πιο πραγματικά ήθελες Τα άλλα ειναι να εχουμε να λέμε στο φορουμ.
Αν ωστόσω εισαι σε γενικότερη αναζήτηση και εφόσον το αμάξι το εχεις πιο πολύ για την οικογένεια τότε προσωπικά θα άφηνα κατα μέρους τα πρεστίζ και τα λοιπά και θα το κοίταγα με καθαρα οικονομικα και χρηστικα κριτήρια. Κοινώς Value for money. Τι πληρώνω... τι εγγυησεις πέρνω πια καλούδια και αν τα χρειάζομαι.
Για μενα το βασικο που κατέληξα εκει που κατέληξα ηταν η χαμήλη σχετικα τιμη κτησης η 5 χρονια πληρης εγγυηση (ετσι λενε ελπίζω να μην χρειαστει ποτε να το διαπιστώσω) και ..μου άρεσε!! .Την διαφορά απο την δεύτερη μου επιλογη που ηταν κοντα στα 2500 την τρωω απο τοτε με την φαμιλια σε εκδρομες ...και σουβλάκα (οποτε μπορώ!!) .
Στην τελικη οσο και να το δουμε ειδικα το αμαξι που ειναι οικογενειακο.....λαμαρίνα στο δρομο ειναι ο μόνος που ποτε δεν το ευχαριστιέται εισαι εσυ . Τιμη μεταπώλησης αν σκοπεύεις να το κρατήσεις 8+ χρονακια δεν εχει και μεγάλη διαφορα.
Να ξεκαθαρίσω πως το θέμα ασφαλειας το θεωρώ αστείο ως συγκρίσημο μέγεθος καθότι αν μου πείτε (τα αμαξια τα διαλεξα ΤΥΧΑΙΑ) οτι το golf ειναι πιο ασφαλές απο το c4 θα το αντιπαρέλθω με το μόνο που δέχομαι ως real life γεγονός.
Ας μου δειξει καποιος αριθμό εμπλοκών σε τροχαία του ενός και του άλλου και σε αναλογία με το πόσα κυκλοφορούν και μονο τότε (που και πάλι παίζουν άλλες παράμετροι) θα βαφτίσω το ένα ασφαλέστερο. Και επείδή κατι τέτοιο δεν υπάρχει για μένα είναι τόσο ασφαλή όσο προσεχτικός ο οδηγός τους.Αυτά τα ...πολλά φίλε μου .
Καλή συνεχεια στην επιλογή σου!!! -
RE: Κολλησε το τιμονι
Ευτυχώς λίγο που το έψαξα ....μιλάμε για Hyundai.!!! 300 πανω κατω και καθάρισα. H μαρκα που μου ειπανε είναι η sandro. Λενε ότι προμηθεύει στην Hyundai οποτε μαλλον οκ είναι...
-
RE: Κολλησε το τιμονι
.>Ολα παιζουν. Αφου δεν εχεις διαροη απο την κρεμαγιερα πιθανον να ειναι θεμα εξαερωσης. Το αμαξι απο οσο καταλαβα το εχεις παρει μεταχειρισμενο. Εσυ μπορει να το πηγαινεις προσεκτικα, ο προηγουμενος ομως δεν ξερεις τι εκανε. Γενικα μιλαμε. Στην υδραυλικη κρεμαγιερα συνηθως χαλαει οταν χανει υγρα ή οταν φαγωθουν τα γραναζια (εχει ενα οριζοντιο και ενα καθετο) και αρχιζει κατι κρακ να κανει μεχρι που παιρνουν τζογο οι τροχοι και την χαιρετας.
...Διάβασα το παραπάνω και με έκοψε κρύος ιδρωτας.... Εχει η συζυγος ενα Getzaki του 2005 και εδω και λιγες μέρες στο 3/4 περίπου της πρώτης φορας που στρίβει το τιμόνι αριστερα ακούγεται ενα χαρακτηριστικό κρακ ... Αν λεω αν ειναι κρεμαγιέρα εχει κανεις ιδέα για τι λυπητερη μιλαμε..(Δεν τολμώ να πα΄ρω τηλ το συνεργείο ακομα ας μου ερθει το πρωτο εγκεφαλικο online...)
-
RE: Tuning Chip σε πετρελαιοκίνητο
Εχω ενα Ι30 1.4 Diesel. Και εχω βαλει τσιπάκι απο τα καλα.
Λοιπόν.... πολύ ουδετερη η αποψή μου.Καταρχάς δεν ξέρω πόσο και αν επηρεάζει το common rail ποιανου κατασκευαστη ειναι.. Το δικο μου ειναι Delphi και συνεργάζεται ας το πω μετρια. Διαφορές μέρα με την νυχτα σίγουρα δεν εχω. Το 'εχω 2 κλικ λίγο πιο κάτω απο την πλεον επιθετική ρυθμιση (εχει περιπου 12 νομιζω) και βαση χρονομετρου ...(ναι το εκανα και αυτο ) σε 0-100 επεσα σχεδον 1 δευτερο (μαλλον καλα ειναι) και εχω παρει διαφορα σε ρεπρίζ ..ΑΛΛΑ!! Ανεξαρτητως ρύθμισης οτι κερδιζω το χανω στην εθνικη και εξηγουμαι. Μαλλον κατοι δεν του αρεσει στα σηματα που στελνει το τσιπακι (το εχω δοκιμασει σε ΟΛΕΣ τις ρυθμισεις ) και το αμαξι απο τα 140 και πανω ακομα και με τερμα γκαζι μουλαρωνει και θελει να πατησεις ξανα και ξανα τπο πενταλ 2-3 φορες .Σαν να ξυπναει απο λήθαργο κανει ενα τιναγμα και περνει αλλα 7-8 χλμ και ξανα-μανα τα ιδια ... Επειδη σπανια θα φτασω τα 140 και πανω ωστόσω δεν με ενοχλει.(2 παιδια και γυναικα να ουρλίαζει κοψεε δεν ειναι οτι πιο απολαυστικο )
Λαστ μπατ νοτ λιιστ που λενε και στο χωριό μου στο Torque η διαφορα ιπποδύναμης ειναι περιπου 8 αλογα. 89 με 90 δειχνει χωρις τσιπ στα 97 φτανει με το τσιπακι.
Αν ειχα τα λεφτα ...Σιγουρα remap που απο τα οσα εχω ακουσει αν γινει σωστα εχεις πράγματι μεγαλα οφέλη... -
RE: HYUNDAI FORUM
Φιλε μου ειναι απλο!! Ο Κυψελιωτης ας παρει Alto Sei κλπ. (αν και η συγκριση δεν ειναι σωστη καθοτι βαζεις στο ιδιο μετρο ενα ολοκαινουργιο με αμαξια ακομα και 10ετιας). Μπορεί να το πάρει η Ελληνιδα μάνα με 2 παιδια και χωρο για ψώνια απο Σκλαβενιτη που oμως μενει στα προαστια !!!! . Απο κει και περα ...Ηyundai μεγαλο κόστος σε ανταλλακτικα ακομα ..οχι και τοσο
Τελος αγχος θα ειχα με οποιοδηποτε καινουργιο αμαξι αν το παρκαρα στην Κυψελη (Απο Bentley μεχρι China Motors) -
RE: HYUNDAI FORUM
λοιπόν .. Η επίσημη θέση της αντιπροσωπείας τελικά είναι ότι τα λάδια ...ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑΧΤΕΙ !!!!. Συμφωνα με την υπεύθυνο συνεργείου στις ντιζελ μηχανές με το που θα μπει το νεο λάδι εχει κιόλαε μαυρίσει!!!. Η αλήθεια είναι πως μου φαινεται παραξενο σε 400 μετρα που έκανε απο το συνεργείο στο σπίτι(συν το οσο λειτουργουσε εκει η μηχανη) να προλαβε να μαυρισε το λαδι αλλα.... Δεν εχω την γνωση η την βεβαιότητα να το αντικρουσω. Με δε, του χρόνου να ειμαι μπροστά στην αλλαγή των λαδιών να το διαπιστώσω και εγω. Τι να πω;; Αν γνωρίζει κανείς κατι σχετικό ας το μοιραστει μαζί μας.
Υ.Γ Αν λεω ΑΝ η μηχανη μαζεύει τετοια μπιχλα που μετα απο αλλαγη μαυριζει το λάδι αμέσως σε ...60000 χλμ πχ θα βγαινουν απο μεσα κομματια καρβουνο;;;;;; -
RE: HYUNDAI FORUM
Γεια σε όλους. Θα ήθελα τα φώτα σας για ένα θέμα που μου προέκυψε σήμερα.ΕΙμαι κάτοχος ενός I30 1.4 Diesel Go Brazil. Ηρθε λοιπόν η ώρα για το σερβις των 150000χλμ η 1 ετους. Εχοντας λοιπόν συμληρώσει έτος και 10500 χλμ εκλεισα ραντεβού για το 1ο σερβις. Το πάω λοιπόν το αμαξακι πρωι πρωι το αφήνω και τους λέω θα το παρω απογευμα. Ως εδώ ΟΚ. Να αναφέρω απλά οτι οταν αγόρασα το αμάξι σαν δώρο μου έιχαν πει να μου δώσουν τα 2 πρώτα σερβισ δωρεάν. Πρωτο θέμα οταν εκλεισα το ραντεβού οτι δεν το έιχαν περάσει στο συστημα τους σαν πληροφορία και χρειάστηκε να βρω τον πωλητη που είχε παέι σε άλλη αντιπροσωπεία (αλλα του ιδιου ομίλου) για να βγάλω ακρη. Στο διαταύτα. Το αμάξι το παρέδωσαν στην γυναικα μου (δεν μπορουσα να πάω) . Μου λεέι κιόλας οτι εχουν βάλει μεσα στο αμαξι μια τσαντα με αδεια μπουκαλια απο λαδι. Οντως λοιπόν οταν μπορεσω να γτασω σπιτι πριν 2 ωρες πηγα στο αμαξι να δω και ηταν όντως ετσι. ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΩ και την βεργα λεώ ο φτωχός.... Ναι το καταλάβατε .. το λαδι μέσα ΚΑΤΡΑΜΙ .Το ίδιο που έιχα . Και σας ρωτώ. Στα χαρτιά που μου δώσαν υπάρχει μια εντολή συνεργείου μόνο που λεει 1ο σερβις Λιπαντικο. Αποδειξη άλλη δεν πήρα . (Λογο οτι ηταν δωρεάν;; ) Μου βάλαν λοιπον αδεια κουτιά μέσα στο άμαξι και ανάθεμα αν καν το κοιτάξαν. Εγώ τώρα τί πρέπει να κάνω;;; Να πάω αυριο απο κει να τους ψαρεψω και αν μου πουν οτι τα άλλαξαν να τα κάνω λαμπόγιαλο;; Πρεπει να σημειώσω οτι στο βιβλιο σερβισ εχει εναν αστερισκο που λέει αλλαγη΄λαδιων ΑΝ ειναι απαραιτητο. Ωστόσω γνωρίζω πως σε όλους (που πληρώνουν;;) τα αλλαζουν στο πρωτο σερβις. Τι με συμβουλευετε να κανω ;;;
-
RE: HYUNDAI FORUM
στον τομέα της εξέλιξης πάντως είναι πολύ πιθανό να γίνει πρωτοπόρος σε λίγο καιρό.. Μην ξεχνάμε τι οικονομικό μέγεθος είναι ο όμιλος HYUNDAI και σαν αποτέλεσμα πόσα μπορεί να σπρώξει αν θέλει στο R&D