-
Εγώ έχω βάλει αυτό http://www.chipexpress.com/ σε ένα doblo 1.6 diesel 90ps και η διαφορά είναι η μέρα με τη νύχτα.
-
Εχω ενα Ι30 1.4 Diesel. Και εχω βαλει τσιπάκι απο τα καλα.
Λοιπόν.... πολύ ουδετερη η αποψή μου.Καταρχάς δεν ξέρω πόσο και αν επηρεάζει το common rail ποιανου κατασκευαστη ειναι.. Το δικο μου ειναι Delphi και συνεργάζεται ας το πω μετρια. Διαφορές μέρα με την νυχτα σίγουρα δεν εχω. Το 'εχω 2 κλικ λίγο πιο κάτω απο την πλεον επιθετική ρυθμιση (εχει περιπου 12 νομιζω) και βαση χρονομετρου ...(ναι το εκανα και αυτο ) σε 0-100 επεσα σχεδον 1 δευτερο (μαλλον καλα ειναι) και εχω παρει διαφορα σε ρεπρίζ ..ΑΛΛΑ!! Ανεξαρτητως ρύθμισης οτι κερδιζω το χανω στην εθνικη και εξηγουμαι. Μαλλον κατοι δεν του αρεσει στα σηματα που στελνει το τσιπακι (το εχω δοκιμασει σε ΟΛΕΣ τις ρυθμισεις ) και το αμαξι απο τα 140 και πανω ακομα και με τερμα γκαζι μουλαρωνει και θελει να πατησεις ξανα και ξανα τπο πενταλ 2-3 φορες .Σαν να ξυπναει απο λήθαργο κανει ενα τιναγμα και περνει αλλα 7-8 χλμ και ξανα-μανα τα ιδια ... Επειδη σπανια θα φτασω τα 140 και πανω ωστόσω δεν με ενοχλει.(2 παιδια και γυναικα να ουρλίαζει κοψεε δεν ειναι οτι πιο απολαυστικο )
Λαστ μπατ νοτ λιιστ που λενε και στο χωριό μου στο Torque η διαφορα ιπποδύναμης ειναι περιπου 8 αλογα. 89 με 90 δειχνει χωρις τσιπ στα 97 φτανει με το τσιπακι.
Αν ειχα τα λεφτα ...Σιγουρα remap που απο τα οσα εχω ακουσει αν γινει σωστα εχεις πράγματι μεγαλα οφέλη...
Tuning Chip σε πετρελαιοκίνητο