Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C4 VTS vs. Mazda RX8 cosmo
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C4 VTS vs. Mazda RX8 cosmo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    58
    222
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης heras έγραψε:
      ο,τι παει καιει κιολας

      Και ένα S2000 πάει αλλά καίει και κάμποσο λιγότερο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

        Επίσης να ξεκαθαρίσω οτι δέν παίζει μία απο λεφτά, περιμένω να μου δώσουν τα πεθερικά κατι λεφτά, τα οποία θα πάνε για κάτι επείγουσες επισκευές του σπιτιού. Υπολογίζω οτι θα περισέψουν λιγα απο κεί, οπότε θα τσοντάρω και γώ κάτι λίγα και έτσι θα μπορεσω να πάρω το RX8.

        • τα λεφτα πωλησης του 207 cc ?

        Μηπως ξαναλεω να παιξεις πιο συντηρητικα απλα βαζωντας στη κυκλοφορια τη c4 αφου εχεις και τη μηχανη?
        Μηπως να κανεις τραμπα τη c4 με Ταπερ για να παρεις το κατι παραπανω απο ιπποδυναμη-αγωνιαρικο χαρακτηρα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dimsabas last edited by

          Υπάρχουν κάτοχοι 8αριών που είναι τόσο απογοητευμένοι με την κατανάλωσή του, οι οποίοι θα δέχονταν να κάνουν ανταλλαγή με το C4 σου. Στη θέση σου θα ξεκινούσα να παίρνω τηλέφωνο όλες τις αγγελίες και να προτείνω ανταλλαγή.

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • H
            heras last edited by

            Aστο Δημητρη δεν παιζει το σεναριο...το προσπαθησα κι εγω...κανεις δεν θελει 2λιτρο

            Οταν χτυπας 9.500 σαλ θα καψει...τι περιμενατε δηλ να καιει μυξες? Δειτε και τους τοτε ανταγωνιστες του με τα +200 αλογα...ποιο ΔΕΝ εκαιγε? Μην τρελαθουμε κιολας !! Το πραγματικο του μειονεκτημα ειναι οτι δεν μπορεις να ριξεις ιδιαιτερα την καταναλωση ακομα κι αν οδηγεις σαν γιαγια. Εκει ειναι το θεμα
            Απ την αλλη δεν εχω διαβασει κανεναν κατοχο rx7 να παραπονιεται για την καταναλωση...στα rx8 που εγιναν σωβρακο και το πηρε ο καθε ασχετος με τα διακοποδανεια του 05-06 βγηκε το ονομα

            ΥΓ Ανοιγμα πριν λιγο με cls 350 στην κηφισιας απο φαρο ως γηροκομειο...λιγο πισω η Μερκ και ειχα και συνοδηγο 100 κιλων ενω ο 50αρης χαρτογιακας μονος...και κατω απ τη γεφυρα στη στροφη εβλεπε τα ομορφα κωλοφαναρα να μπαινουν αφρεναριστα ! Γι αυτο ειναι το rx8...για στροφες

            Και εννοειται θα παρεις μονο cosmo...το challenge δεν παει μια

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • N
              nonos last edited by

              Δεν ειναι επιχειρημα το οτι επειδη παει θα πρεπει να καιει τον πατο του... και αλλα πανε αλλα δε καινε ενα βυτιο καθε φορα.. εχει εξωφρενικη καταναλωση.. πρεπει να συγκρινεις με παρομοιας ιπποδυναμης για να καταλαβεις τι λεμε. Ουτε διεψευσε κανεις το τι μπορει να κανει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης heras έγραψε:
                ΥΓ Ανοιγμα πριν λιγο με cls 350 στην κηφισιας απο φαρο ως γηροκομειο.....και κατω απ τη γεφυρα στη στροφη εβλεπε τα ομορφα κωλοφαναρα να μπαινουν αφρεναριστα ! Γι αυτο ειναι το rx8...για στροφες

                Για ποια στροφή άξια λόγου μιλάμε σε άνοιγμα από Φάρο ως Γηροκομείο.... μήπως υπερβάλλεις;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  heras last edited by

                  καμπη καλυτερα εχεις δικιο...αλλα τα χλμ ηταν αυξημενα...φυσικα αδειος ο δρομος μπροστα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης heras έγραψε:

                    Οταν χτυπας 9.500 σαλ θα καψει...τι περιμενατε δηλ να καιει μυξες? Δειτε και τους τοτε ανταγωνιστες του με τα +200 αλογα...ποιο ΔΕΝ εκαιγε? Μην τρελαθουμε κιολας !! Το πραγματικο του μειονεκτημα ειναι οτι δεν μπορεις να ριξεις ιδιαιτερα την καταναλωση ακομα κι αν οδηγεις σαν γιαγια. Εκει ειναι το θεμα

                    http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                    http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                    http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                    http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                    http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                    http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Καλά όλα αυτά με τις καταναλώσεις απο το sprintmonitor, αλλά το θέμα είναι πόσο θα κάψει με το δικό μου τρόπο οδήγησης και απο τις διαδρομές που πάω εγώ.

                      Εδώ πχ το Citroen που το ξέρω πολύ καλά: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                      Το 11άρι που δίνει για μέγιστη, με το δικό μου τρόπο οδήγησης ήταν η ελάχιστη Καλά, το 7,15 δέν παίζει, το πιό χαμηλό που είχα δεί ήταν 8,5 με 9, οδηγώντας σαν παπούς στην εθνική.

                      Το ΡΧ καίει λίγο παραπάνω, αλλά εχει και 70-80 άλογα παραπάνω

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Κατα τη γνωμη μου, αν εχεις καποιον μαστορα που ξερει απο Βανκελ και στο φτιαξει το αμαξι φυσεκι, τοτε καντη τη κινηση. Θα εχεις ενα καινουριο αυτοκινητο, και αφου εχεις και μηχανη δε θα σε νοιαζει και πολυ για το αν καιει. Μονο οταν θα θες να πας καμια αποσταση πχ εκει θα σε τσουξει λιγο. Αλλα πιστευω ενα 10ρι λ/100χλμ θα τα κανει το ροχι σε ανοιχτο δρομο με καμια 6η και κανα 100ρι-120χλμ στο κοντερ! Το θεμα ειναι να βρεις να δωσεις το C4 γιατι ενταξει το 207 λογω κυβικων θα φυγει σχετικα γρηγορα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                          Καλά όλα αυτά με τις καταναλώσεις απο το sprintmonitor, αλλά το θέμα είναι πόσο θα κάψει με το δικό μου τρόπο οδήγησης και απο τις διαδρομές που πάω εγώ.

                          Εδώ πχ το Citroen που το ξέρω πολύ καλά: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

                          Το 11άρι που δίνει για μέγιστη, με το δικό μου τρόπο οδήγησης ήταν η ελάχιστη Καλά, το 7,15 δέν παίζει, το πιό χαμηλό που είχα δεί ήταν 8,5 με 9, οδηγώντας σαν παπούς στην εθνική.

                          Το ΡΧ καίει λίγο παραπάνω, αλλά εχει και 70-80 άλογα παραπάνω

                          Αν στο C4 η μέγιστη ήταν η μέση δικιά σου ρίξε μια ματιά στη μέγιστη του RX8 να δεις που θα παίζει η μέση σου.
                          Οι διαφορές παραμένουν.

                          Τα links τα έβαλα για να δούμε πως και άλλα πάνε αλλά δεν καίνε τόσο. Για αυτή τη δουλειά ο μέσος όρος μας νοιάζει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giorellis last edited by

                            Μήπως να περίμενες dog 80 να περάσει αυτό το έρμο το καλοκαίρι, να δούμε τι θα μας ξημερώσει πολιτικά, και από Σεπτέμβρη-Οκτώβρη αποφασίζεις;...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dog80 last edited by

                              Βγήκαν επιπλέον έξοδα για το σπίτι. Είναι πλέον αμφίβολο αν θα μείνουν χρήματα στο τέλος.

                              Bye bye RX8

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                crektis last edited by

                                Γιατί δεν πουλάς το Citroen 2.0VTS, να πάρεις όσα πάρεις και μετά να τσοντάρεις να πάρεις το αντίστοιχο f/l με τον 1.6thp. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα με το κιβώτιο, θα έχεις την μια παραπάνω ταχύτητα, ενώ θα έχεις λογικά τέλη, με σχεδόν παραπλήσια ιπποδύναμη...

                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4727370/

                                http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3937751/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Ούτε τρία χιλιάρικα δεν πιάνει, οπότε πώς θα φύγει;

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Περίμενε . Εκλογές έρχονται , τα τεκμήρια γιά μισθωτούς από του χρόνου λένε θα τα καταργήσουν .
                                    Γενικά προσαρμοζόμαστε στην λογική του 80 .

                                    Αμάξι 3ετίας με 40000 χλμ , μόλις έχει ρονταριστεί , 5ετίας με 70000 χλμ θεωρείται ελαφρώς μεταχειρισμένο και 8ετίας με 100000 χλμ καλομεταχειρισμένο .

                                    Με 30-40000 πωλήσεις καινούργιων μη εταιρικών τον χρόνο , ο ρυθμός ανανέωσης του στόλου θα αλλάξει .

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kobulis last edited by

                                      Πέρα από τα σωστά που αναφέρει παραπάνω ο φίλος cruiser, υπάρχει και ο παράγοντας της σημερινής στρεβλής κατάστασης της αγοράς που ξεφτίλισε οτιδήποτε πάνω από 2 λίτρα.

                                      Ο μόνος λόγος που βλέπω για να πουλήσει (=> να σκοτώσει) κάποιος σήμερα ένα δίλιτρο, είναι για να αγοράσει ένα άλλο δίλιτρο ή τρίλιτρο. Είναι απαράδεκτο αυτή τη στιγμή ένα 2.0 C4 vts που αγοράστηκε 24 χιλιάδες να πωλείται αρκετά φθηνότερα από C1 1.0 ίδιας χρονολογίας/χιλιομέτρων που αγοράστηκε με το 40% των χρημάτων της C4.

                                      Οπότε στο δια ταύτα φίλε dog80, θα σου πρότεινα να κρατήσεις το C4 και με την πρώτη ευκαιρία να περάσεις και ένα υγραέριο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                                        Γιατί δεν πουλάς το Citroen 2.0VTS, να πάρεις όσα πάρεις και μετά να τσοντάρεις να πάρεις το αντίστοιχο f/l με τον 1.6thp. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα με το κιβώτιο, θα έχεις την μια παραπάνω ταχύτητα, ενώ θα έχεις λογικά τέλη, με σχεδόν παραπλήσια ιπποδύναμη...

                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4727370/

                                        http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3937751/

                                        Δηλαδή να δώσω λεφτά για να πάρω το ίδιο αμάξι σε χαμηλότερη ιπποδύναμη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kpsig moderator last edited by

                                          Ο χρήστης kobulis έγραψε:
                                          Πέρα από τα σωστά που αναφέρει παραπάνω ο φίλος cruiser, υπάρχει και ο παράγοντας της σημερινής στρεβλής κατάστασης της αγοράς που ξεφτίλισε οτιδήποτε πάνω από 2 λίτρα.

                                          Ο μόνος λόγος που βλέπω για να πουλήσει (=> να σκοτώσει) κάποιος σήμερα ένα δίλιτρο, είναι για να αγοράσει ένα άλλο δίλιτρο ή τρίλιτρο. Είναι απαράδεκτο αυτή τη στιγμή ένα 2.0 C4 vts που αγοράστηκε 24 χιλιάδες να πωλείται αρκετά φθηνότερα από C1 1.0 ίδιας χρονολογίας/χιλιομέτρων που αγοράστηκε με το 40% των χρημάτων της C4.

                                          Οπότε στο δια ταύτα φίλε dog80, θα σου πρότεινα να κρατήσεις το C4 και με την πρώτη ευκαιρία να περάσεις και ένα υγραέριο.

                                          φυσικό αέριο όχι;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panosft last edited by

                                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                            Γιατί δεν πουλάς το Citroen 2.0VTS, να πάρεις όσα πάρεις και μετά να τσοντάρεις να πάρεις το αντίστοιχο f/l με τον 1.6thp. Έτσι θα λυθεί το πρόβλημα με το κιβώτιο, θα έχεις την μια παραπάνω ταχύτητα, ενώ θα έχεις λογικά τέλη, με σχεδόν παραπλήσια ιπποδύναμη...

                                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/4727370/

                                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3937751/

                                            Δηλαδή να δώσω λεφτά για να πάρω το ίδιο αμάξι σε χαμηλότερη ιπποδύναμη

                                            Γενικά ότι κυβισμού μεταχειρισμένο και αν πάρεις δε θα ξέρεις σε τι κατάσταση είναι μηχανικά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr