Ο χρήστης inertia έγραψε:
Τις ανεκπλήρωτες υποχρεώσεις των πολιτών
ένα στοιχειωδώς σοβαρό κράτος είναι σε θέση να τις ελέγχει ανά πάσα στιγμή.
Κι αν πάλι είναι ανεπαρκές το σύστημα,
υπάρχουν πάντα οι τεχνικές λύσεις για να δρομολογηθούν, με τη διασταύρωση βάσεων δεδομένων,
χωρίς τη διαμεσολάβηση από το οποιοδήποτε τσιπάκι.
Πιο διεξοδικά και ανέξοδα.
Είναι προκλητικά εξόφθαλμη λοιπόν η εκδούλευση πως το θέμα με το τσιπάκι αφορά τους τροχονομικούς ελέγχους.
Το τσιπάκι στην πραγματικότητα ανοίγει καινούριες προοπτικές.
Πχ τη συσχέτιση των τελών κυκλοφορίας με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
Ή την αστυνόμευση.
Ή φερ' ειπείν τον έλεγχο της οδηγικής συμπεριφοράς.
Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (κράτος, ασφαλιστικές εταιρείες, μέσα μεταφοράς, αρχές μέτρων τάξης, διαφημιστικές κλπ) πολύ ευχερώς θα αξιοποιούσαν τον πλούτο των δεδομένων που προέρχονται από την κίνηση των οχημάτων.
Σε μια περίοδο που το κράτος στήνει κ@λο για μερικές δεκάρες
και πουλάει τις βάσεις δεδομένων του κάθε ΕΟΠΥΥ σε ιδιώτες,
οι προοπτικές που διανοίγονται με το τσιπάκι στα οχήματα είναι ασύλληπτες.
Και το ωραίο είναι πως δρομολογούνται οι συγκεκριμένες εξελίξεις
από τους ίδιους ανθρώπους που διαμαρτύρονταν για τις κάμερες κυκλοφορίας.
inertia έχεις δικιο σε πολλα αλλα πχ το τσιπακι στο αυτοκινητο θα ειναι πταίσμα μπροστα στα αυτα που ζουμε και σε αυτα που θα ακολουθησουν... καταλαβαινεις...