Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 138
    • Best 0
    • Groups 0

    giorellis

    @giorellis

    Αυτοκίνηση!

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    138
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Λαμία

    giorellis Unfollow Follow

    Latest posts made by giorellis

    • RE: Seat ή Opel?

      +1000 για το Leon, σαν μτχ οποιο και να αγορασεις αμα δεν βρεις πραγματικα απο ιδιωτη ειναι ζαρια η υποθεση...

      α) Το Leon εχει πολυ καλυτερη συμπεριφορα στο δρομο, πολυ καλυτερο κιβωτιο, ενω δεν υστερει σε ανεση, εχει και φθηνοτερες τιμες στο service, εκτος και αν εχει η τοτε εκδοση το αυτοματο του ομιλου...

      β) Το Astra περαν της ισως ελαχιστα καλυτερης αξιοπιστιας (στην πραγματικοτητα τριχες κατσαρες ολο και καποιο κουσουρι θα εχει) εναντι του leon δεν εχει να δειξει κατι περισσοτερο εκτος του βαρους του...

      ...και τα δυο αφου μιλαμε για μτχ θα θελουν το κατι τι τους...για να βελτιωθει η λειτουργικη κατασταση...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorellis
    • RE: Tσιπάκι στα αυτοκίνητα;

      Ο χρήστης inertia έγραψε:
      Τις ανεκπλήρωτες υποχρεώσεις των πολιτών
      ένα στοιχειωδώς σοβαρό κράτος είναι σε θέση να τις ελέγχει ανά πάσα στιγμή.

      Κι αν πάλι είναι ανεπαρκές το σύστημα,
      υπάρχουν πάντα οι τεχνικές λύσεις για να δρομολογηθούν, με τη διασταύρωση βάσεων δεδομένων,
      χωρίς τη διαμεσολάβηση από το οποιοδήποτε τσιπάκι.
      Πιο διεξοδικά και ανέξοδα.

      Είναι προκλητικά εξόφθαλμη λοιπόν η εκδούλευση πως το θέμα με το τσιπάκι αφορά τους τροχονομικούς ελέγχους.

      Το τσιπάκι στην πραγματικότητα ανοίγει καινούριες προοπτικές.
      Πχ τη συσχέτιση των τελών κυκλοφορίας με τα διανυθέντα χιλιόμετρα.
      Ή την αστυνόμευση.
      Ή φερ' ειπείν τον έλεγχο της οδηγικής συμπεριφοράς.

      Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς (κράτος, ασφαλιστικές εταιρείες, μέσα μεταφοράς, αρχές μέτρων τάξης, διαφημιστικές κλπ) πολύ ευχερώς θα αξιοποιούσαν τον πλούτο των δεδομένων που προέρχονται από την κίνηση των οχημάτων.

      Σε μια περίοδο που το κράτος στήνει κ@λο για μερικές δεκάρες
      και πουλάει τις βάσεις δεδομένων του κάθε ΕΟΠΥΥ σε ιδιώτες,
      οι προοπτικές που διανοίγονται με το τσιπάκι στα οχήματα είναι ασύλληπτες.

      Και το ωραίο είναι πως δρομολογούνται οι συγκεκριμένες εξελίξεις
      από τους ίδιους ανθρώπους που διαμαρτύρονταν για τις κάμερες κυκλοφορίας.

      inertia έχεις δικιο σε πολλα αλλα πχ το τσιπακι στο αυτοκινητο θα ειναι πταίσμα μπροστα στα αυτα που ζουμε και σε αυτα που θα ακολουθησουν... καταλαβαινεις...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      giorellis
    • RE: Tσιπάκι στα αυτοκίνητα;

      Αφού άδεια,ασφάλεια,απόδειξη πληρωμής τελων κυκλοφορίας, τα έχουμε μονιμα στο αυτοκινητο, τωρα οτι θα βελτιωνει τον χρονο των ελεγχων ναι...αλλα ποιος εχει πεσει τελευταια φορα σε τετοιο ελεγχο; οκ το τσιπακι θα δειχνει συνεχως την θεση μας, αλλα και ο διαολος που εχουμε στην τσεπη μας το κινητο στελνει συνεχως και δεχεται σηματακια για την τρεχουσα θεση οποτε ενας ακομη παραπανω ρουφιανος στο αυτοκινητο μας... βεβαια ενοχλητικο ειναι και αυτο αλλα ολα τα αλλα που συμβαινουν σε τουτη την δυσμοιρη τη χωρα και τον λαο της ειναι τρεισχειροτερα...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      giorellis
    • RE: Συγχωνεύσεις και αγοροπωλησίες εταιριών αυτοκινήτου

      Ο χρήστης Storm έγραψε:
      Προσωπικά απογοητεύτηκα που αποχωρεί (και) η Chevy από την Ευρώπη.

      Νομίζω ότι η GM και η OPEL την έπνιξαν, αφενός με την πολιτική αύξησης των τιμών και αφετέρου με το φρένο που της έβαλε για να μην έχει μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων και πλήξει την μαμά Opel που θέλει (και καλά) να κάνει κουμάντο στην Ευρώπη.

      Αλλά δεν έχουν πάρει χαμπάρι, ότι και η OPEL αδιάβαστη θα πάει...

      100% συμφωνω μαζι σου storm, οπου μπερδευεται η GM η καταστροφη θεωρείται για μενα δεδομενη!!!
      ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ λοιπόν, ελπίζω να μην ξαναδω ούτε απο μακρυα Daewoo!!! εεε Chevrolet !!! ηθελα να πω...και το πρώτο που θα διαλυθει στα εξων συνετεθει να ειναι το δικο μου, λυπαμαι που το λεω, αλλα

      posted in Περί αυτοκίνησης
      G
      giorellis
    • RE: HYUNDAI FORUM

      Ο χρήστης GGAB έγραψε:
      http://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/to-monadiko-hyundai-veloster-pou-kiklofori-stin-elada

      Ο αυτοκινήταρος με το ιδιότροπο στυλ σχεδιασης
      αλλα ο μιστερ Δαβαρης δεν σκεφτεται να το εισαγει στη χωρα μας...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorellis
    • RE: Νέο...Golf??

      Αναλόγως τον εκάστοτε οδηγό κιόλας παιδιά, φιλαράκι με ακριβότερο όχημα γνωστού κατασκευαστή εχει πελαγώσει με τις βλάβες για 2002 μοντέλο και θέλει να το αλλάξει...όμως κυριολεκτικά του πινει το αίμα του αυτοκινήτου...ενώ σε μένα από την άλλη το τελευταίο σαραβαλάκι με έτος κατασκευης 1997 που κυκλοφόρησε το 2000...φτωχοκατασκευαστή πηγαινωντας το κοκο-μαμα μεχρι στιγμής δεν έχει πει κιχ πραγματικά δεν το περιμενα να κρατησει τόσο...αλλά οδηγικά

      αλλά από την άλλη σκέφτομαι και την μηδενική παθητική του ασφάλεια...και την πιθανότητα να με πάνε 4 στο σπίτι...καμια μέρα απο καμία τρακα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorellis
    • RE: OPEL FORUM

      Ο χρήστης Clio13 έγραψε:
      Δεν διαφωνώ μαζί σου, ούτε περιμένω να διαμορφώσω άποψη απο το σαιτ.
      Όμως σίγουρα δεν μπορείς να είσαι και 100% σίγουρος απο ενα τεστ που θα κάνεις το αυτοκίνητο, με ανώτερο τα 80χλμ/ω για 10 λεπτά.
      Για να δω όλες τις πλευρές ρωτάω.

      Clio13 έχεις απόλυτο δίκιο αλλά όπως λέέι και ο Λεωνίδας όλα είναι στην δική σου κρίση, οπωσδήποτε όμως ένα test drive σε όσα πιο πολλά μοντέλα μπορείς να κάνεις στην κατηγορία που σε ενδιαφέρει θα ξεδιαλύνει το θολό τοπίο, οδήγησε το astraki και τους ανταγωνιστές του...και βλέπεις πιο ταιριάζει καλύτερα σε σένα... πάντως σε κάποια βιντεάκια που δοκιμάζεται το νεο astra τα συμπεράσματα είναι γλυκανάλατα... (για τον τούρμπο κινήτηρα βενζίνης 1.0) πχ(https://www.youtube.com/watch?v=kl93qLwQgFI)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorellis
    • RE: OPEL FORUM

      Ο χρήστης nonos έγραψε:

      Ειναι πολλα χρονια στην αγορα ομως.

      Σωστό. Αλλά όποιος ψάχνει ΤΩΡΑ diesel sedan κάτω από 2000cc πόσες καλύτερες επιλογές - τουλάχιστον σε κινητήρα - έχει σε αυτά τα χρήματα ;

      peugeot 508
      τι λεω... ford mondeo!
      Overall καλυτερα αυτοκινητα.

      +1000

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorellis
    • RE: OPEL FORUM

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      Για το insignia που λετε, περισσοτερο αποτελεσε σταθμο για την opel γιατι ξεφυγε λιγο απο τη χρυση μετριοτητα που πρεσβευαν τα vectra... εξ ου και η αλλαγη ονοματος.

      Νονέ ούτε εγώ δεν πείθομαι για το σταθμό της opel το insignia, το μεσαίο της opel είναι από κάθε άποψη ένα από τα πιο βαρετά μεσαία της κατηγορίας...συνεχίζει την μετριότητα του vectra... πιο πολύ με συναρπάζει μια καλοσυντηρημένη 156 παρά το insignia...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorellis
    • RE: Nissan Pulsar

      Εδώ η μάλλον και εδώ το pulsar πουλάει, έχει αρκετούτσικα κομμάτια για μια τόσο δύσκολη εποχή και τόσο μικρή πόλη, μέχρι και επαγγελματικό pulsar κυκλοφορεί, η Nissan αρχίζει να ξανακερδίζει το χαμένο έδαφος που άφησε το tiida...που ειδικά στη χώρα μας η μάρκα τιμάται από πολλούς...

                    πως να ξεχάσω τις απίστευτα γρήγορες βόλτες που κάναμε με το Cherry N12 παρακαλώ την ώρα που το kadett d στα ίδια κυβικά δε πήγαινε μια... παλιές καλές εποχές ρε γμτ...
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      giorellis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr