χωρίς 2η σκέψη και δεν θα το μετανιώσεις ποτέ.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Nα πάρεις το Α3 .Εγω λέω να πάρει το Α3.
Τι ποσοστά σου δίνει η Audi?
Giulietta ή 1 από μένα. Εναλλακτικά Leon και μένουν και ρέστα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Nα πάρεις το Α3 .
Εγω λέω να πάρει το Α3.
Τι ποσοστά σου δίνει η Audi?
Λιγο μικρότερα απο αυτα που δίνει η BMW προφανώς.Αλλιώς θα έβαζα και φωτογραφίες.
-
Έτσι ξεχωρίζουν οι premium!
-
Ποσο κανει το V40 Τ4 R-Design Polestar?
-
26.500 € ξεκίνησε.
Υποθέτω τώρα λιγότερο λόγω εκπτώσεων.
-
Giuletta 1.75T 235PS με τις εκπτωσεις 30.000€.
Δεν ειναι premium αλλα με τετοια τιμη...Leon Cupra 2.0T 280ps 27.000€ το πενταθυρο!
Απο οσα ανεφερες προσωπικα θα διαλεγα..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3739479/ -
+1 για τη Giulietta.
Απο αυτά που εχεις παραθεσει σιγουρα A-class AMG (με την προϋποθεση οτι δεν σε πολυνοιαζουν οι χωροι).
Τη BMW αφου λες οτι δεν σου αρεσει, στη θεση σου δεν θα την σκεφτομουνα.
Να δωσεις 30000 ευρω και να παρεις αμαξι που δεν θα σου αρεσει κιολας;!
-
Ο χρήστης sportbilly3 έγραψε:
Καλησπέρα!
Θέλω να προχωρήσω στην αγορά ενός premium και λίγο σβέλτου μικρομεσαίου (4-5πορτο) με ταβάνι τα 30.000 ευρώ. Το αυτοκίνητο θα κινείται κατά 90% στην επαρχία (Χαλκιδική) με περίπου 20.000 χλμ το έτος.
Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι ομολογουμένως το Mercedes A200 με 156 ίππους και πακέτο AMG και xenon, το οποίο μετά τις εκπτώσεις το παίρνω 29.900. Από την άλλη το Audi A3 sportback 1.4 140ps με s-line βγαίνει περίπου 500-1000 φθηνότερο. Η BMW σειρά 1 είναι μάλλον άσχημη για μένα, παρά τις καλές επιδόσεις και την καλή τιμή, ενώ επίσης με καλή τιμή παίζει και το Volvo V40 T3 R Design, αν και λίγο πιο αργό από τα άλλα και από ότι διαβάζω και με μεγαλύτερη κατανάλωση. Κάπου εκεί λοιπόν έρχεται και το θέμα οικονομίας στα καύσιμα, αλλά οι επιλογές είναι περιορισμένες, μια και σε diesel υπάρχουν τα κλασικά 1.6 με 105-115 ίππους και υποδεέστερες επιδόσεις και μετά δίλιτρα με σημαντικότατη διαφορά στην τιμή (η mercedes μάλιστα καταργεί τον 1.8 κινητήρα και πλέον παίζει μόνο σε 1.5 της renault και μετά 2.2λτ). Μήπως θα ήταν καλύτερο ένα Golf GTD στα ίδια περίπου χρήματα και με καλύτερες επιδόσεις; Περίπου ομοίως με το Volvo V40 D3 R Design. Με το φόρο πολυτελείας όμως (ακόμη κι αν μειωθεί) η οικονομία στο καύσιμο απλά μετατρέπεται σε φόρο προς το κράτος...Και αξίζει να σκέφτομαι diesel δεδομένου ότι το αμάξι θα κινείται κυρίως σε επαρχία; Αν είναι να πάω σε πετρέλαιο, τουλάχιστον να το κάνω με ντοκουμέντα κι όχι μόνο λόγω...μόδας όπως πολλοί! Ουφ, μπερδεύτηκα!Ποσο κανει το V40 Τ4 R-Design Polestar?
Πας ακριβώς για αυτό που λέει ο Διας. V40 Τ4 R-Design Polestar με τα παρακάτω καλούδια (έτσι όπως το περιμένω εγώ από μέρα σε μέρα):
— Πανοραμική σταθερή οροφή
— Active Bi-Xenon
— Cruise control
— Χειριστήρια στο τιμόνι
— Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω
— HIGH PERFORMANCE audio system, 7”
— Sport ανάρτηση
— Σκούρα πίσω τζάμια
— Τιμόνι ρυθμιζόμενης υποβοήθησης
— Πρόσθετο πακέτο εσωτερικού φωτισμούκάτι λίγο πάνω από 30κ. Βασικά πήγαινε και δες σε μια αντιπροσωπία το R-Design μπες μέσα και θα καταλάβεις. Μόνα μείον για εμένα, η (πιθανόν) μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με άλλα αντίστοιχα 1600αρια και το λίγο αυξημένο βάρος σε σχέση με άλλα της κατηγορίας.
Από εκεί και πέρα ... σπορ μικρομεσαίο και ντιζελ στην ίδια πρόταση? Πως γίνεται αυτό?
Γκολφ μια χαρά αν είσαι διατεθειμένος να δώσεις 6-7 χιλιάρικα παραπάνω από ένα 1800αρι Leon FR για καλύτερα πλαστικά και συναρμογή, και τα ίδια λεφτά για ένα Leon Cupra (αφού κοιτάς και 2λιτρο) με DSG, DCC, μπλοκέ στανταρ (και στο οποίο πιθανόν στα 30κ να χωράει και μια ηλιοροφή). Τα ίδια και ακόμα χειρότερα για το Α3 ...
Η Mercedes για να πάρεις τα ίδια άλογα και εξοπλισμό με το Volvo ξεφεύγεις σε τιμή.
Στη θέση του θα κοίταγα μόνο το V40 και την 118i με καλό εξοπλισμό (πιθανόν στα 30κ να χωράνε Mpack, xenon και ηλιοροφή ή το 8αρι αυτόματο) αν μπορείς να χωνέψεις την εμφάνιση της ...
26.500 € ξεκίνησε.
Υποθέτω τώρα λιγότερο λόγω εκπτώσεων.
24800 ξεκινάει (και κάνουν δώρο και ένα i-phone)
-
Α και κάτι ακόμα ... αν τελικά προσανατολιστείς προς Volvo μεριά και δεν έχεις πρόβλημα με τα 2 λίτρα, ψάξου πρώτα για τους νέους κινητήρες που θα βγάλει (έχουν βγει τιμές ήδη για κάποιους από αυτούς) και που θα 'ράβουν' (πχ ντιζελ με 190 άλογα, 40 κιλά νομίζω ροπή 7.3 0-100 και 88γρ CO2 )
-
+1 για τον νέο δίλιτρο diesel της volvo αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι άμεσα διαθέσιμος. Εκτός αυτού, για να έχεις και έναν καλό εξοπλισμό η τιμή πιθανότατα θα φεύγει αρκετά πάνω από τα 30 χιλιάρικα, όπως συμβαίνει με τους γερμανούς.
Ο άνθρωπος δεν είπε ότι θέλει να αγοράσει gti αλλά sport μικρομεσαίο (και premium). Και προφανώς για να σκέφτεται και το diesel σημαίνει ότι τον ενδιαφέρει και η κατανάλωση. Άρα μέχρι 1600 turbo σε βενζίνη για σβέλτες επιδόσεις και σχετική οικονομία και δίλιτρο diesel για να έχει ανάλογες επιδόσεις με τα turbo petrol. Μόνο που premium diesel δίλιτρο δεν παίζει σε αυτό το budget.
Βασικά αν καταλήξει τελικά στο καύσιμο τα πράγματα γίνονται αρκετά απλά.
-
-
-
Σας ευχαριστώ όλους για την παράθεση των σκέψεών σας. Αύριο θα περάσω από τις αντιπροσωπείες για να έχω πιο συγκεκριμένα στοιχεία, οπότε θα επανέλθω. Σωστός ως προς το σκεπτικό μου ο mrclouzo. Όσον αφορά το Volvo Τ4, αν και αύριο θα μάθω συγκεκριμένη τελική τιμή, σύμφωνα με αυτά που παραθέτει ο UnHackAble, είναι στα ίδια χρήματα με το Mercedes, με μοναδική έλλειψη την πανοραμική οροφή και με τις ίδιες επιδόσεις, παρά τα 200 άλογα, οπότε μάλλον η Merc φαντάζει καλύτερη επιλογή.
Αυτό που παρατηρώ πάντως (και δεν ξέρω αν ισχύει γενικότερα...), είναι πως μόλις αναφέρω ότι σκέφτομαι να αγοράσω βενζινοκίνητο σε αυτά τα χρήματα, οι περισσότεροι με κοιτούν λες κι έκανα κάποια αμαρτία και θα πρέπει να αισθάνομαι ένοχος! -
Ο χρήστης sportbilly3 έγραψε:
Σας ευχαριστώ όλους για την παράθεση των σκέψεών σας. Αύριο θα περάσω από τις αντιπροσωπείες για να έχω πιο συγκεκριμένα στοιχεία, οπότε θα επανέλθω. Σωστός ως προς το σκεπτικό μου ο mrclouzo. Όσον αφορά το Volvo Τ4, αν και αύριο θα μάθω συγκεκριμένη τελική τιμή, σύμφωνα με αυτά που παραθέτει ο UnHackAble, είναι στα ίδια χρήματα με το Mercedes, με μοναδική έλλειψη την πανοραμική οροφή και με τις ίδιες επιδόσεις, παρά τα 200 άλογα, οπότε μάλλον η Merc φαντάζει καλύτερη επιλογή.
Αυτό που παρατηρώ πάντως (και δεν ξέρω αν ισχύει γενικότερα...), είναι πως μόλις αναφέρω ότι σκέφτομαι να αγοράσω βενζινοκίνητο σε αυτά τα χρήματα, οι περισσότεροι με κοιτούν λες κι έκανα κάποια αμαρτία και θα πρέπει να αισθάνομαι ένοχος!Είναι επειδή ο νεοέλληνας ανακάλυψε το πετρέλαιο από τον Νοέμβρη του 2011 που έγινε η άρση της απαγόρευσης σε Αθήνα και Θεσ/νίκη. Δεν είναι τίποτα
Εσύ θα πάς ακάθεκτος για την Α200 -
Ιστορική ημερομηνία, η νύχτα έγινε μέρα. Το πετρέλαιο έγινε mainstream από απαγορευμένο και kinky, και αντιστρόφως η βενζίνα.
-
και πολυ καλα εγινε αυτο ....αλλα αυτο ειναι μια ιστορία αλλου topic
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
+1 για τον νέο δίλιτρο diesel της volvo αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι άμεσα διαθέσιμος. Εκτός αυτού, για να έχεις και έναν καλό εξοπλισμό η τιμή πιθανότατα θα φεύγει αρκετά πάνω από τα 30 χιλιάρικα, όπως συμβαίνει με τους γερμανούς.Μεταξυ αλλων, αυτο που εμαθα προσφατα ειναι οτι μεχρι να παει σε full παραγωγη το εργοστασιο στην Κινα για την εκει αγορα, λογω της ζητησης που υπαρχει, εχουν τρομερες καθυστερησεις στις παραδοσεις στην Ευρωπη. Τον προηγουμενο μηνα η Volvo Γερμανιας ζητησε 300 slots απο την εδω Volvo, για να καλυψει την αγορα της.
-
χωρίς 2η σκέψη και δεν θα το μετανιώσεις ποτέ.
Καλή, χρυσή (για εμένα είναι ότι πιο όμορφο κυκλοφορεί στην κατηγορία της) αλλά για να την πάρει και να είναι όπως αυτή της φωτο θέλει πάνω από 35κ. Εεε ας κάνει και μια 2η σκέψη ο άνθρωπος ...
Σας ευχαριστώ όλους για την παράθεση των σκέψεών σας. Αύριο θα περάσω από τις αντιπροσωπείες για να έχω πιο συγκεκριμένα στοιχεία, οπότε θα επανέλθω. Σωστός ως προς το σκεπτικό μου ο mrclouzo. Όσον αφορά το Volvo Τ4, αν και αύριο θα μάθω συγκεκριμένη τελική τιμή, σύμφωνα με αυτά που παραθέτει ο UnHackAble, είναι στα ίδια χρήματα με το Mercedes, με μοναδική έλλειψη την πανοραμική οροφή και με τις ίδιες επιδόσεις, παρά τα 200 άλογα, οπότε μάλλον η Merc φαντάζει καλύτερη επιλογή.
Αυτό που παρατηρώ πάντως (και δεν ξέρω αν ισχύει γενικότερα...), είναι πως μόλις αναφέρω ότι σκέφτομαι να αγοράσω βενζινοκίνητο σε αυτά τα χρήματα, οι περισσότεροι με κοιτούν λες κι έκανα κάποια αμαρτία και θα πρέπει να αισθάνομαι ένοχος!Δεν παίζει να βγαίνει η Α στα ίδια λεφτά με το V40 με τον ίδιο εξοπλισμό και πάλι θα είναι 44 άλογα μείον. Τώρα πως γίνεται να έχει τις ίδιες επιδόσεις ... μάλλον κάτι λάθος κοιτάς ... στο νετ γράφουν για 8+ το 0-100 αλλά αναφέρονται σε αυτοκίνητα με το Powershift το οποίο αυξάνει το 0-100 κατά 1 δευτερόλεπτο. 7.4 έχει το Polestar ...
Όσο για το θέμα βενζίνη/ντιζελ αγνόησε τους ... και εμένα έτσι με κοιτάνε ... την ώρα που κρατάνε πχ το τσιγάρο στο χέρι (που σημαίνει ότι θέλουν 100-150 ευρώ κάθε μήνα για .... να πιάσουν το καρκινάκι)
-
Ήδη με τα 180 άλογα είναι πιο γρήγορο:
-
http://www.zeperfs.com/en/duel3338-4402.htm
και με 10 χιλιαρικα φτηνοτερη.