Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η A-class ειναι η εκπληξη, το οutsider της παρεας, ενα αυτοκινητο που προσωπικα με εξεπληξε με τον σπορτιφ χαρακτηρα του, γνωριζοντας γενικοτερα την φιλοσοφια της Merc, τουλαχιστον στα επιπεδα των κλασσικων επιλογων, πλην AMG.
Ο 156αρης κινητηρας ειναι εξαιρετικος, αρκουντως δυνατος, σε μεγαλο ευρος στροφων, και δεν 'ξεφουσκωνει' κοντα στο οριο περιστροφης του. Ειδικα στην εκδοση AMG ειναι και ιδιαιτερα σπορτιφ, εχει κοντυτερες ρυθμισεις στην κρεμαγιερα, αρκετα σφιχτη αναρτηση (ισως κουραστικη σε εντονες κακοτεχνιες, και λογω RFT...) και...αγωνιστικου επιπεδου φρενα, τουλαχιστον σε αισθηση-ακριβεια. Αυτο που με ξενισε αρνητικα, ηταν ο συγκριτικα μεγαλυτερος θορυβος κυλισης, -στην AMG με 225/40/18-κατι που μπορει να οφειλεται βεβαια και στα λαστιχα της δοκιμης.Το Α3 ειναι -για εμενα τουλαχιστον- ο 'τελειομανης' της παρεας. Εχει το πλεον προσεγμενο αλλα και Minimal σε σχεδιαση εσωτερικο, παραλληλα βεβαια και το πιο...προβλεπομενο εξωτερικο.
Δεν σε κερδιζει αμεσως οδηγικα (περα απο το καταπληκτικο ισως κουμπωμα του χειροκινητου λεβιε του κιβωτιου, αλλα και φρενα), ομως σιγα-σιγα διαπιστωνεις οτι προσδιδει μια ακριβεια στους χειρισμους του, την οποια εκτιμας.
Σε σπορ αισθηση, υπολειπεται -κατ εμε- απο την Merc και βρισκεται πολυ κοντα στο Volvo, με την διαφορα οτι δειχνει να παταει πιο 'αναλαφρα' να ειναι πιο ευελικτο σε αποτομες αλλαγες πορειας, κατι που φυσικα εχει να κανει και με το χαμηλοτερο βαρος απο τα υπολοιπα της παρεας.
Εχει επισης με αισθητη διαφορα τους καλυτερους χωρους απο ολα, και στην τελικη φαινεται να τα κανει ολα καλα, στο τελος ομως σου αφηνει μια -συγκριτικα- λιγο πιο αποστειρωμενη αισθηση, απ' οτι περιμενες, στο οδηγικο κομματι.Απο αυτα παντως που λεει ο φιλος, και απ' οσα εχω καταλαβει γενικοτερα, νομιζω οτι θα του ταιριαζε περισσοτερο το
V40 Polestar 200ps...
Έχοντας κάνει test drive σε mercedes και audi ως τώρα, συμφωνώ με τα παραπάνω, με το audi να σου αφήνει μια πολύ θετική αλλά συνάμα λίγο 'αδιάφορη' αίσθηση. Αυτό δηλαδή που σου μένει, είναι το ότι πρόκειται για ένα εξαιρετικής ποιότητας και ομοιογενές σύνολο, συνάμα πιο cruiser και με μια πιο 'οικογενειακού αυτοκινήτου' αίσθηση, με το οποίο μπορείς να συμβιώσεις για χρόνια. Προφανώς σε αυτό συμβάλλει και η διακριτική σχεδίαση εσωτερικά και εξωτερικά που σε προδιαθέτει διαφορετικά. Το 'κακό' με αυτό είναι ότι του λείπει αυτό το 'κάτι' που να σε εμπνέει. To merc είναι όντως πιο σπορτίφ και μάλλον περισσότερο ενδιαφέρον τόσο οδηγικά, όσο και αισθητικά, ενώ προσωπικά αποκόμισα αίσθηση πιο compact αυτοκινήτου σε σχέση με το audi, παρά το ότι οι εξωτερικές διαστάσεις είναι παρόμοιες. Οι διαφορές πάντως δεν είναι και τόσο μεγάλες στο σύνολο των χαρακτηριστικών των αυτοκινήτων.