-
Αχταρμάς,ολα ισιωμα.
Send from outer space ★
-
Για 10000χλμ προτεινετε diesel; Μαλλον καπου τα εχετε μπερδεψει τα πραγματα. Παρε ενα 1.4 tsi 140 αλογατα να το ευχαριστιεσαι μια ζωη.
-
Για 10.000 χλμ , για 'πάντα', για οικονομία και για ροπή. Όλο μαζί δεν μας κάνει 1.4τσι, αλλά πετρέλαιο αβλεπή.
-
Αυτη η φοβία με τα φίλτρα πρεπει να σταματήσει... Στο δικό μου με 1-2 (μπορει και παραπάνω ) βιασμους την εβδομάδα δεν εχει κάνει ποτε αναγέννηση τα τελευταία 100k και 2 χρόνια χρήσης
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Για 10.000 χλμ , για 'πάντα', για οικονομία και για ροπή. Όλο μαζί δεν μας κάνει 1.4τσι, αλλά πετρέλαιο αβλεπή.Μιλάς για οικονομία για 10.000 και για ροπή των 1500 στροφών ... δεν καταλαβαίνεις ότι και εκτίθεσαι και τον παραπλανείς?
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Επειδη διαβαζω διαφορα σχολια, θα ηθελα να πω και τα παρακατω:- φυσικά και μου εκανε εντυπωση η ροπη!οδηγω ενα mazda 2 τωρα που στις ανηφορες ζοριζεται
- δεν με νοιαζουν τοσο οι επιδοσεις, αφου πλεον θα προκειται για ενα οικογενειακο αυτοκινητο
- με νοιαζει η οικονομια, η διαρκεια ζωης και τετοια αλλα 'πεζα' πραγματα.
- το διλημμα παραμενει, diesel ή βενζινη?
Επειδή ακριβώς διαβάζεις διάφορα σχόλια ...
- φυσικά και σου έκανε εντύπωση αφού οδηγάς ένα αδύναμο ατμοσφαιρικό. Κάνε ένα test drive και ένα οποιοδήποτε βενζινοκίνητο turbo και θα δεις την ίδια ροπή με μια ... εχμμμ ... μικρή διαφορά ... ότι θα τη δεις για τουλάχιστον διπλάσιο εύρος στροφών (με ότι αυτό συνεπάγεται σε επιδόσεις και σε 'οδηγισιμότητα')
- με οικογενιακό αυτοκίνητο δεν προσπερνάς? με οικογενειακό αυτοκίνητο δεν θες να σου αρέσει περισσότερο η οδήγηση? Ο όρος 'ενεργητική ασφάλεια' σου λέει κάτι? Τι έχει να κάνει το αν είναι οικογενειακό ή όχι με το αν θα έχει καλές ή καλύτερες επιδόσεις ? Και σε οποιαδήποτε περίπτωση γιατί να δώσεις περισσότερα χρήματα για χειρότερες επιδόσεις?
- οικονομία θα έχεις αλλά μετά από αρκετά χρόνια όταν (αφού κάνεις μόνο 10000 χλμ το χρόνο) θα έχεις κάνει με το καλό απόσβεση. Αυτό δεν είναι κάτι που 'χωράει' 'γνώμες'. Τα βάζεις κάτω σε χαρτί και τα υπολογίζεις. Πρόκειται για μαθηματικά δημοτικού. Όσοι επιλέγουν βενζίνη δεν είναι μεγιστάνες (τουλάχιστον όχι οι περισσότεροι) ούτε μ@...ες (τουλάχιστον όχι οι περισσότεροι). Νοιάζονται και αυτοί για πεζά πράγματα όπως και εσύ. Η διάρκεια ζωής είναι πλέον μια χαρά και στα βενζίνης ... δεν είμαστε στη δεκαετία του 80. Επίσης ... πως γίνεται να σε νοιάζει η διάρκεια ζωής όταν κάνεις 10κ χλμ το χρόνο? Αν σου κρατήσει πχ 200κ χλμ το αμάξι θα έχουν περάσει 20 χρόνια και α) πιθανότατα όλοι θα έχουμε πλέον ηλεκτροκίνητα αλλά β) και σημαντικότερο η φθορά του κινητήρα θα είναι το λιγότερο που θα σε ενδιαφέρει αφού το αμάξι θα έχει σκορπίσει (εκτός αν είσαι τόσο ψείρας που μετά από 20 χρόνια θα έχεις διατηρήσει σε καλή κατάσταση και όλο το υπόλοιπο αμάξι)
- δίλημμα στο ξαναλέω ... με 10κ χλμ το χρόνο δεν υφίσταται καν, κάνε τις πράξεις και θα το διαπιστώσεις ....
Καλά βέβαια για 'οδηγική ευχαρίστηση', για ήχο και για άλλες τέτοιες πολυτέλειες (και 'πεζά' θέματα για κάποιους άλλους από εμάς) δεν συζητάμε καν ....
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Επειδη διαβαζω διαφορα σχολια, θα ηθελα να πω και τα παρακατω:
- φυσικά και μου εκανε εντυπωση η ροπη!οδηγω ενα mazda 2 τωρα που στις ανηφορες ζοριζεται
- δεν με νοιαζουν τοσο οι επιδοσεις, αφου πλεον θα προκειται για ενα οικογενειακο αυτοκινητο
- με νοιαζει η οικονομια, η διαρκεια ζωης και τετοια αλλα 'πεζα' πραγματα.
- το διλημμα παραμενει, diesel ή βενζινη?
Επειδή ακριβώς διαβάζεις διάφορα σχόλια ...
- φυσικά και σου έκανε εντύπωση αφού οδηγάς ένα αδύναμο ατμοσφαιρικό. Κάνε ένα test drive και ένα οποιοδήποτε βενζινοκίνητο turbo και θα δεις την ίδια ροπή με μια ... εχμμμ ... μικρή διαφορά ... ότι θα τη δεις για τουλάχιστον διπλάσιο εύρος στροφών (με ότι αυτό συνεπάγεται σε επιδόσεις και σε 'οδηγισιμότητα')
- με οικογενιακό αυτοκίνητο δεν προσπερνάς? με οικογενειακό αυτοκίνητο δεν θες να σου αρέσει περισσότερο η οδήγηση? Ο όρος 'ενεργητική ασφάλεια' σου λέει κάτι? Τι έχει να κάνει το αν είναι οικογενειακό ή όχι με το αν θα έχει καλές ή καλύτερες επιδόσεις ? Και σε οποιαδήποτε περίπτωση γιατί να δώσεις περισσότερα χρήματα για χειρότερες επιδόσεις?
- οικονομία θα έχεις αλλά μετά από αρκετά χρόνια όταν (αφού κάνεις μόνο 10000 χλμ το χρόνο) θα έχεις κάνει με το καλό απόσβεση. Αυτό δεν είναι κάτι που 'χωράει' 'γνώμες'. Τα βάζεις κάτω σε χαρτί και τα υπολογίζεις. Πρόκειται για μαθηματικά δημοτικού. Όσοι επιλέγουν βενζίνη δεν είναι μεγιστάνες (τουλάχιστον όχι οι περισσότεροι) ούτε μ@...ες (τουλάχιστον όχι οι περισσότεροι). Νοιάζονται και αυτοί για πεζά πράγματα όπως και εσύ. Η διάρκεια ζωής είναι πλέον μια χαρά και στα βενζίνης ... δεν είμαστε στη δεκαετία του 80. Επίσης ... πως γίνεται να σε νοιάζει η διάρκεια ζωής όταν κάνεις 10κ χλμ το χρόνο? Αν σου κρατήσει πχ 200κ χλμ το αμάξι θα έχουν περάσει 20 χρόνια και α) πιθανότατα όλοι θα έχουμε πλέον ηλεκτροκίνητα αλλά β) και σημαντικότερο η φθορά του κινητήρα θα είναι το λιγότερο που θα σε ενδιαφέρει αφού το αμάξι θα έχει σκορπίσει (εκτός αν είσαι τόσο ψείρας που μετά από 20 χρόνια θα έχεις διατηρήσει σε καλή κατάσταση και όλο το υπόλοιπο αμάξι)
- δίλημμα στο ξαναλέω ... με 10κ χλμ το χρόνο δεν υφίσταται καν, κάνε τις πράξεις και θα το διαπιστώσεις ....
Καλά βέβαια για 'οδηγική ευχαρίστηση', για ήχο και για άλλες τέτοιες πολυτέλειες (και 'πεζά' θέματα για κάποιους άλλους από εμάς) δεν συζητάμε καν ....
Αν και διακρινω καποια επιθετικοτητα σε αυτα που γραφεις, σε ευχαριστω πολυ που εκατσες και εγραψες τοσα πραγματα για τον βενζινοκινητηρα.Σιγουρα θα τα λαβω υποψιν μου.
Οσον αφορα για την ροπη, ο μονος λογος που την ανεφερα ηταν το γεγονος οτι εγω μιλαω για το Leon ST, ενα αυτοκινητο με μεγαλυτερη καροτσα, και πιο βαρυ, το οποιο συνηθως θα ειναι αρκετα φορτωμενο. -
Μπορεί να είναι το ύφος μου τέτοιο αλλά σε διαβεβαιώ δεν υπάρχει ίχνος επιθετικότητας (δεν υπάρχει λόγος άλλωστε). Απλά έχει γίνει μόδα το ντίζελ και όλοι έχουν πέσει σαν τα πρόβατα σε σημείο να είναι πλέον εκνευριστικό να μην μπορείς να εκφέρεις διαφορετική άποψη. Λες ότι αγόρασες βενζίνη και σε κοιτάνε σα χάνοι (για να μη πω υποτιμητικά) Δηλαδή σαν να λέμε πχ, στην Ευρώπη που οι μισοί οδηγούν ντιζελ και οι άλλοι μισοί βενζίνη, οι πρώτοι είναι γατόνια και οι δεύτεροι βλάκες .
Το ζουμί είναι ένα ... αν σε ενδιαφέρει καθαρά η οικονομιά και τίποτε άλλο, τα βάζεις κάτω τα υπολογίζεις και βλέπεις εάν σε συμφέρει ή όχι. Με 10κ το χρόνο θα δεις ότι θα περάσει πολύς χρόνος για να κάνεις απόσβεση. Από εκεί και πέρα όταν διαβάζεις για ροπή κράτα και μια πισινή. Χρησιμοποιείται 'μαρκετινίστικα' για να υποδηλώσει ένα παραπάνω ατου του ντιζελ (πέρα από την οικονομία), όπως χρησιμοποιούνται τα άλογα στα βενζινοκίνητα, αλλά όταν απαντάς ότι ναι οκ έχει ροπή αλλά για πολύ στενό εύρος στροφών, όλοι κάνουν τον κινέζο. Ξαναγράφω ... βενζινοκίνητα με ροπή της τάξης των 25 κιλών υπάρχουν πλέον αφθονα με βασική διαφορά αυτών των 25 από τα 25 του ντιζελ ότι είναι διαθέσιμα για διπλάσιο τουλάχιστον εύρος στροφών! Ψάξε καμπύλες στο νετ και θα καταλάβεις. Αφού δεις τις καμπύλες, πήγαινε και οδήγησε το 1400αρι το Λεον και θα το νιώσεις ...
Εκτός βέβαια αν κάποιος μας πει ότι τα 25 του ντιζελ είναι 'καλύτερα', 'πιο πολλά' από τα 25 της βενζίνης. Περιμένω να το ακούσω και αυτό ...
Αυτά ... και ελπίζω να μην παρεξηγείς πάλι το ύφος ....
-
Βασικά για το 1.2tsi που σκέφτεται, πρέπει να δεις ότι οι επιδόσεις είναι παραπλήσιες. Σιγά τον πύραυλο. Έχουν ακριβώς ίδια ιπποδύναμη και πρόκειται για αμάξωμα 1300+ (με οδηγό)0 κιλών. Αυτό που σώζει την κατάσταση στο 1.2tsi είναι το κιβώτιο. Οπότε δεν τίθεται καν το θέμα ενεργητικής ασφάλειας. Αν μιλήσουμε για το 1.4tsi, που για μένα είναι μια πιο συνετή επιλογή για τον λέοντα, τότε εκεί αλλάζει το πράγμα, όπου ακόμη και με τα 122ps είναι πιο σβέλτο σε ρεπρίζ. Αλλά οι επιδόσεις 1.2tsi και 1.6tdi είναι παραπλήσιες.
Οπότε πλέον κοιτάς την πολύ παραπάνω οικονομία που κάνει το ντιζελ, αλλά και το άγχος του βενζινάδικου που σου διώχνει... Γιατί αν μιλήσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια, άλλο είναι να βάζεις ένα 20άρικο και να κάνεις 270χλμ (μέση ντίζελ 5.5 lt/100km, κόστος 1.35€/λ) και άλλο να κάνεις 150χλμ (μέση tsi 8 lt/100km, κόστος 1.65€/λ). Εκεί φαίνεται η διαφορά, βάλε και τα τέλη, αλλά και την συντήρηση που είναι πιο φθηνή στα ντίζελ. Ας σημειώσουμε επίσης, ότι το 5.5 για το tdi είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα, ή καλύτερα πιο 'εύκολο' απ ότι το 8 για το tsi.
-
Αρκετο ενδιαφερον εχει κι αυτη η αναλυση που ειχε γινει παλιοτερα απο τουσ 4 Τροχους
http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=654&article=13769Οσον αφορα την βενζινη, εμενα μια χαρα μου φαινονται τα επιχειρηματα σου.
Η ολη κουβεντα γινεται, για μενα τουλαχιστον γιατι προκειτα να διαθεσω ενα ποσο 17-20Κ και θα ηθελα να κανω την βελτιστη αγορα, γιατι στην εποχη που ζουμε δυσκολα θα ξαναβρω τα χρηματα για κατι τετοιο.
Συμφωνω οτι το diesel τεινει να γινει μοδα, συμφωνω οτι μας βγαινει ενα 'κατοχικο' συνδρομο, επειδη τοσα χρονια ηταν πανακριβη η βενζινη, αλλα σιγουρα υπαρχουν και πλεονεκτηματα. Ειναι περισσοτερα, ειναι λιγοτερα?Γι'αυτο καταγραφω τις αποψεις σας! -
στην επιλογη diesel vs gazoline, πιστευω πρεπει να την εξεταζουμε με οριζοντα 3-4ετιας,
Γιατι πολυ απλα οι τιμες των καυσιμων πρεπει να θεωρουνται δεδομενες.
τη συγκεκριμενη στιγμη κακα τα ψεματα τα εξοδα καυσιμων ειναι τα μισα για δυο ιδιας αποδοσης κινητηρες diesel και βενζινης.Αλλα η διαφορα αμολυβδης με diesel μπορει να μειωθει η να εξισωθει ανα πασα στιγμη στο κρατος που ζουμε.
Πιστευω ειναι θεμα περισσοτερο ψυχολογιας. Μαλλον ειναι πιο ευκολο να σκασει καποιος 2-3 χιλιαρικα παραπανω εφ΄επαξ και να κανει 800+ χιλιομετρα το ντεποζιτο παρα να τα δινει λιγα λιγα.
-
Παρόμοιο τεστ με παρόμοια αποτελέσματα και από το Autotriti:
http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 111183.asp -
Αυτό που πρέπει να γίνει, είναι η αξιολόγηση (το 'ειδικό' βάρος) των προτερημάτων της κάθε έκδοσης.
Εγώ μιλώντας για το ντίζελ, θεωρώ βασικό προτέρημα την οικονομία που σου παρέχει. Αν το δούμε σε βάθος 5 χρόνων (με περιπου 80.000χλμ για σένα) και με μια μέση κατανάλωση 5.5λτ/100χλμ, έχουμε κατανάλωση 4400 λίτρων πετρελαίου, μεσου κόστους 1.35€/λ= 5940€. Το αντίστοιχο για το tsi με κατανάλωση 8, είναι 10560€, που σημαίνει διαφορά 4580€, που σημαίνει επίσης +1680€ κερδισμένος από το ντίζελ στην πρώτη 5ετία σου. Αυτό στην 10ετία (160.000χλμ) γίνεται +6200€ περίπου υπέρ του ντίζελ. Και αυτό το κέρδος μόνο από καύσιμο. Αν υπολογίσεις τέλη και σέρβις, στην 10ετία (με βάση τα ισχύοντα), η πλάστιγγα γέρνει όλο και πιο πολύ υπέρ του ντίζελ. Αυτό σημαίνει πως έχεις γλυτώσει μισό αμάξι (σε κόστος) και πως δεν είναι ουτοπικό το θέμα της οικονομίας. Η ψαλίδα ανοίγει ακόμη περισσότερο, αν αυξηθούν τα χιλιόμετρα/έτος.
Βασικό προτέρημα λοιπόν, η οικονομία. Δεν έχεις το άγχος του βενζινάδικου, ούτε σε νοιάζει 'πόσο καιει', γιατί όσο και να καίει είναι λίγο. Αυτό, όχι πολύ μακροπρόθεσμα σε βγάζει κερδισμένο. Δηλαδή, μόνο από την κατανάλωση και το κόστος καυσίμου έχεις κάνει απόσβεση την διαφορά 3000€ σε 50.000χλμ.
Δες λοιπόν, πόσο σκοπεύεις να κρατήσεις το αμάξι. Αν το 'παντρεύεσαι', ντίζελ δαγκωτό. Αν είσαι άπλας και θα το αλλάξεις σε 2 χρόνια για άλλο, τότε πάρε βενζίνη. Επίσης, η διαφορά στην ροπή του 1.2tsi με 1.6tdi, είναι της τάξης των 70Nm υπέρ του ντίζελ, που δεν την λες και αμελητέα. Και πιστεύω πως μόνο αν μιλήσουμε για το 1.4tsi, θα πούμε και για επιδόσεις υπέρ αυτού, όταν όμως ο 'όρος' οικονομία θα πάει περίπατο, γιατί η διαφορά στην τιμή είναι ακόμη πιο μικρή, και στην κατανάλωση ακόμη μεγαλύτερη.
-
Στο παραπάνω test λαμβάνει σαν δεδομένο τις εργοστασιακές καταναλώσεις και όχι τις πραγματικές. Επίσης η 5η του tdi είναι μακρύτερη και από την 6η του tsi...
Πιστεύω ότι η ίδια η seat θέλει να προωθήσει περισσότερο τον μικρό tsi σε σχέση με τον tdi (προφανώς το vfm για τον tsi είναι πολύ καλύτερο ενώ η τιμή του tdi είναι κοντά στο golf) ή τέλος πάντων ο ανταγωνισμός στα 1.6 diesel είναι πολύ μεγάλος, ενώ με τον 1.2 tsi παίζει χωρίς αντίπαλο απέναντι στα ατμοσφαιρικά 1.4 της αγοράς (και στην τιμή που πωλείται).
Από την στιγμή που ο υποψήφιος αγοραστής θα κρατήσει το αυτοκίνητο για τουλάχιστον μια δεκαετία (και του αρέσει το feeling του diesel) μάλλον αξίζει η υπέρβαση. Επιπλέον με full φορτίο το αυτοκίνητο θα κινείται πιο άνετα και ξεκούραστα.
Και κάτι που διαφεύγει από αρκετούς, ναι μεν οι diesel έχουν μικρό εύρος απόδοσης αλλά οι πολύ μακριές σχέσεις μετάδοσης αμβλύνουν το πρόβλημα. Αν βρίσκεσαι πάνω από τις στροφές που τουρμπίζουν (1500-1800 αναλόγως το μοντέλο) έχεις μεστό τράβηγμα ανεξαρτήτως κλίσης δρόμου και φορτίου, απλά επιταχύνεις ξεκούραστα και αθόρυβα. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό που σε αρκετούς αρέσει. -
Μια φιλική συμβουλή ως πατέρας δυο παιδιων μικρών
Οι χώροι δεν είναι ποτέ αρκετοί και σίγουρα ΟΧΙ του Λεον
Να θέλεις χώρους , και αφού ξεκινάς από το mazda 2, τότε όλα σου φαίνονται μεγάλα αλλά δεν είναι, μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις κατηγορία, κάτι σε ALTEA
Από κινητήρα έιναι μάλλον φυσικό καινούργιο αμάξι που το οδήγεις για λίγο να σου φαίνεται τρένο
Αλλά το ντίζελ των VW δεν είναι και ότι πιο καινούργιο κυκλοφορεί
Φίλος με το OCTAVIA diesel, εκθειάζει την οικονομία, αλλά όχι τις επιδόσεις -
Το leon του θεματος ειναι το station οποτε θεμα χωρων φανταζομαι δεν τιθεται. Απο κει κ περα φυσιολογικο ειναι πως ο 122 ή ο 140αρης θα ειναι κατα πολυ ταχυτεροι του ντιζελ στα ιδια ισως χρηματα με το κοστος χρησης να ανεβαινει φυσικα. Αναμεσα ομως στα 105 και τα.. 105 αλογα, για χρηση σε ταξιδια σαφως και θα προτιμουσα τα ντιζελοκινητα για να κινουμαι πιο ανετα.
-
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Μια φιλική συμβουλή ως πατέρας δυο παιδιων μικρών
Οι χώροι δεν είναι ποτέ αρκετοί και σίγουρα ΟΧΙ του Λεον
Να θέλεις χώρους , και αφού ξεκινάς από το mazda 2, τότε όλα σου φαίνονται μεγάλα αλλά δεν είναι, μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις κατηγορία, κάτι σε ALTEA
Από κινητήρα έιναι μάλλον φυσικό καινούργιο αμάξι που το οδήγεις για λίγο να σου φαίνεται τρένο
Αλλά το ντίζελ των VW δεν είναι και ότι πιο καινούργιο κυκλοφορεί
Φίλος με το OCTAVIA diesel, εκθειάζει την οικονομία, αλλά όχι τις επιδόσειςO λογος που αλλαζουμε κι εμεις αυτοκινητο ειναι η ελευση δυο μωρων.Γι'αυτο ο πρωτος γνωμονας ηταν οι χωροι.
Ειδαμε Leon ST, golf variant, Ford c-max, και αναμενω και honda civic tourer. Απο πλευρας budget ειμαστε στο Leon πιο κοντα. Το ford ειναι παααρα πολυ ψηλο, το civic απλησιαστο οικονομικα, to variant αδιαφορο.
Οποτε, μετα ηρθε το διλημμα 1.2 και 1.6 diesel. Δεν μπορω να πω οτι τα 2500 ευρω, που εχουν διαφορα δεν εχω που να τα χρησιμοποιησω, απλα οπως ανεφερε κι ενας φιλος παραπανω, ψυχολογικα κανεις την υπερβαση, αν ειναι μελλοντικα να κερδισεις.Το θεμα ειναι να αξιζει αυτη η υπερβαση! -
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
...dpf φίλτρο... σύστημα για όταν σβήνεις το μοτέρ να μην σταματάει η τουρμπίνα αλλά να τη σταματάει εκείνο μετά από κάποια λεπτά...
Άλλο το dpf και άλλο το turbo timer...
Πως τα απομονώνεις έτσι. Γράφω πως είναι το ίδιο το φίλτρο με το turbo timer;
Είμαι ξεκάθαρος**Το μόνο που θέλει προσοχή στο πετρέλαιο είναι αυτό που έγραψε και ο φίλος παραπάνω με το dpf φίλτρο **. Δεν ξέρω σε ποιες άλλες μάρκες υπάρχει, στα suzuki υπάρχει ένα σύστημα για όταν σβήνεις το μοτέρ να μην σταματάει η τουρμπίνα αλλά να τη σταματάει εκείνο μετά από κάποια λεπτά.
Αναφέρομαι στο dpf και μετά σε καινούργια μου πρόταση αναφέρομαι σε ένα **σύστημα ** (αν εννοούσα το dpf δε θα ανέφερα τη λέξη 'σύστημα') που έχει σχέση με το turbo. Δεν το συνδέω με το dpf!!
Θα αρχίσω να βγάζω επεξηγηματικά μηνύματαΑχταρμάς,ολα ισιωμα.
Send from outer space ★
Άσε ρε bill33. Στο στόχαστρο με έχεις βάλει σήμερα
-
Ο χρήστης stellar έγραψε:
Μια φιλική συμβουλή ως πατέρας δυο παιδιων μικρών
Οι χώροι δεν είναι ποτέ αρκετοί και σίγουρα ΟΧΙ του Λεον
Να θέλεις χώρους , και αφού ξεκινάς από το mazda 2, τότε όλα σου φαίνονται μεγάλα αλλά δεν είναι, μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις κατηγορία, κάτι σε ALTEA
Από κινητήρα έιναι μάλλον φυσικό καινούργιο αμάξι που το οδήγεις για λίγο να σου φαίνεται τρένο
Αλλά το ντίζελ των VW δεν είναι και ότι πιο καινούργιο κυκλοφορεί
Φίλος με το OCTAVIA diesel, εκθειάζει την οικονομία, αλλά όχι τις επιδόσειςO λογος που αλλαζουμε κι εμεις αυτοκινητο ειναι η ελευση δυο μωρων.Γι'αυτο ο πρωτος γνωμονας ηταν οι χωροι.
Ειδαμε Leon ST, golf variant, Ford c-max, και αναμενω και honda civic tourer. Απο πλευρας budget ειμαστε στο Leon πιο κοντα. Το ford ειναι παααρα πολυ ψηλο, το civic απλησιαστο οικονομικα, to variant αδιαφορο.
Οποτε, μετα ηρθε το διλημμα 1.2 και 1.6 diesel. Δεν μπορω να πω οτι τα 2500 ευρω, που εχουν διαφορα δεν εχω που να τα χρησιμοποιησω, απλα οπως ανεφερε κι ενας φιλος παραπανω, ψυχολογικα κανεις την υπερβαση, αν ειναι μελλοντικα να κερδισεις.Το θεμα ειναι να αξιζει αυτη η υπερβαση!Μια φιλική συμβουλή (ως πατέρας 2 κοριτσιών στα 9). Τα μωρά έρχονται, ζητάνε για τα πρώτα 2 χρόνια τσιμπράγκαλα που θέλουν χώρο (καρότσια, παρκοκρέβατα και ένα κάρο τέτοια ογκώδη πράγματα) και μετά από αυτά τα 2 χρόνια δεν τα χρειάζονται πλέον. Εσύ αγοράζεις τη μαούνα και μετά απο αυτά τα 2 χρόνια ξεμένεις με αυτή και με ότι αυτό συνεπάγεται, δηλαδή άχρηστο βάρος, χειρότερη αεροδυναμική, χειρότερη οδική συμπεριφορά, μεγαλύτερη δυσκολία στο παρκάρισμα κοκ ...
Εκτός βέβαια πάντα εάν έχεις την οικονομική δυνατότητα να αλλάζεις αμάξι κάθε 2-3 χρόνια οπότε κάνε ότι δεν διάβασες ότι έγραψα μόλις ...
(εντάξει πάντως ακούσαμε και ότι το Λεον δεν έχει επαρκείς χώρους για οικογένεια με 2 παιδιά )
-
Συμφωνώ, πιστεύω ότι με 2 παιδιά δεν είναι απαραίτητο το πολυμορφικό ή το station. Αλλά δέχομαι ότι υπάρχουν πολλοί που γουστάρουν να νιώθουν άνετα ακόμα και αν μετακινούνται μόνοι τους στο 80% των περιπτώσεων. Αν κάποιος μένει σε επαρχιακή πόλη ή έχει parking σε σπίτι και δουλειά το μεγάλο αυτοκίνητο δεν είναι πρόβλημα.
Συνήθως οι γυναίκες είναι αυτές που αρχίζουν το πιπίλισμα για μεγάλο αυτοκίνητο, πορτ μπαγκάζ, κλπ κλπ και κλασικά στο τέλος περνάει το δικό τους. Φτάνουν έτσι στο σημείο να μετατρέπουν ακόμα και κοντινές εξορμήσεις σε μίνι μετακόμιση του μισού νοικοκυριού, ο άμοιρος ο άντρας φορτώνει-ξεφορτώνει και στο τέλος θα τα ακούσει γιατί ξέχασε να πάρει το πατίνι του μικρού (ενώ έχει φορτώσει όλο το παιδικό δωμάτιο)
Προσωπικά δεν υπέκυψα και με τον άσο σώθηκα, έμαθε η γυναίκα να κουβαλάει αυτά που πραγματικά χρειάζονται, από το μωρό δεν έχει λείψει τίποτα όπου και αν έχουμε πάει και σταμάτησε η μουρμούρα
Seat leon 1.2tsi vs 1.6tdi