Ο χρήστης criuser έγραψε:
Και αν είχε κολλήσει ? Είναι πολλά που δεν ξέρουμε , αλλά σίγουρα δεν βγήκε χωρίς λόγο .
Σιγουρα ειναι πολλα που δεν ξερουμε, αλλα τι εννοεις να ειχε κολλησει?
Η προπελα φαινεται καθαρα οτι δεν δουλευει..επισης αν εκανε μανουβρα με τη μηχανη θα βλεπαμε και λιγο μαυριλα απο την τσιμινιερα..τωρα λευκος καπνος απο τις γεννητριες μονο (επομενως ειχε ρευμα κανονικο κι οχι emergengy). Ασε που πριν την πρασαραξη θα εδινε λιγα αναποδα και δεν θα χρησιμοποιουσε κατα αυτο τον τροπο την αγκυρα..
Επισης δεξια εχει και την combination, που σημαινει οτι ισως και να ειχε πιλοτο επανω..
Είναι του '97 το βαπόρι που σημαίνει ότι περνάει intermediate όπου να'ναι. Volvozeus, λογικά δεν πρέπει να γλιτώσει το δεξαμενισμό, ε; Μπορεί σε αυτή την ηλικία να το περάσει dockside?
Ατσάλινα νεύρα ο τύπος, όμως...
Μεχρι 15 ετων μπορεις, αν εχει το πλοιο το notation, να κανεις in water survey in lieu of DD για το Intermediate Survey...ομως εξαρταται και απο αλλα πραγματα (χρωματα, αν χρειαζεται να βγαλεις αξονα κτλ)..αυτος τωρα στα 17, εχει μεχρι και 36 μηνες απο το τελευταιο docking, οποτε λογικα παει για intermediate το 15
Αν έριχνε και τις 2 άγκυρες δεν θα είχε παρόμοιο αποτέλεσμα χωρίς να προσαράξει ?
Nass, υποθετω οτι ηθελε να το κανει beached ετσι, ωστε να μην τον γυρισει με το πλαι στα βραχια, λογο και των ανεμων στην περιοχη..εριξε τη δεξια για να τον βοηθησει να στριψει κιολας. Τωρα παιζει να ξεκολλησε και χωρις ρυμουλκα
Επισης πριν την προσαραξη ριχνει κι αλλα κλειδια στο νερο, φαινεται δηλαδη να ηθελε να μειωσει ταχυτητα, και οχι να σταματησει τελειως...γι αυτο λεω, απολυτα ελεγχομενη κινηση!