-
Πολύ ωραίο...!!!!
Καλοτάξιδος ο Γάλλος....
Βενζίνη είναι η πετρέλαιο??? -
Ευχαριστω πολυ! Πετρελαιο στα 1600 με 92 αλογα και αυτοματο.μολις εκανα το πρωτο ταξιδι για το καθιερωμενο στρωσιμο και με 47,5 λιτρα εκανα 1120ΚΜ!!φοβερη καταναλωση!!!
-
Εχοντας κανει ενα μεγαλο ταξιδι θα ηθελα να αναφερθω σε 2-3 εντυπωσεις μου/παρατηρησεις.
1.καταναλωση πολυ κοντα στην επισημη-με ταχυτητες 90-110 με πολλη χρηση cruise control και μερικα ανοιγματα μεχρι 130 εγραψε 4.3λ/100κμ!!
2. Αψογη δουλεια σε αναρτησεις /τιμονι.ελαχιστες κλισεις στις στροφες για το υψος του και πολυ καλο διαβασμα του δρομου απο το τιμονι.
3.πολυ ομορφο και ποιοτικο εσωτερικο-ιδιως το βραδυ με την οθονη ειναι πανεμορφο.
4.στα μειον το αυτοματοποιημενο μηχανικο κιβωτιο etg.ειδικα απο 1η σε 2η και απο 2η σε 3η το αυτοκινητο 'κοβει' πολυ και αισθανεσαι την αδρανεια απο τις αλλαγες πηγαινοντας μπρος-πισω.δεν ξερω πως αλλιως να το περιγραψω αλλα θελει συνηθεια-καποιοι ισως το σιχτηρισουν και απορριψουν το αυτοκινητο σε αυτοματο απο αυτο και μονο.προσωπικα με ενοχλει ιδιως μετα απο τη συνηθεια ενος cvt που ειχα για 2 χρονια και δεν το πλησιαζει με τιποτα,αλλα παρατηρησα οτι στη manual χρηση με τα 'αυτακια'στο τιμονι ειναι καπως πιο υποφερτο.
Γενικα παντως ομορφο και πολυ τιμιο αυτοκινητο (υποκειμενικη αποψη φυσικα). -
Επειδή έχω το ίδιο κιβώτιο σε Citroen , ναι εχεις δίκιο η 1η σε 2α έχει θέμα χρόνου, οι άλλες αλλαγές είναι σε επίπεδο και αίσθηση DSG.Απορω με την υπομονή σου στην σκουτεριστικη αίσθηση του CVT. Μια μέρα ολόκληρη οδηγουσα ενα υστερικό Nissan Juke /με 200 ίππους και CVT και κατεβηκα ουρλιάζοντας! Το κιβώτιο είναι οτι ακριβως χρειάζεται για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου με τον DV6 diesel. Καλοταξιδο
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Ευχαριστώ Dasimo!Αυτο που μου άρεσε σαν κιβώτιο στο CVT είναι ότι δεν υπήρχε αυτή η αδράνεια στις αλλαγές αλλά από την άλλη με ενοχλούσε ο μονότονος θόρυβος (ίσως και λόγω κακής ηχομόνωσης του Jazz). Τελικά (γυρνώντας στο 2008) αυτό το 'κόμπιασμα' στις αλλαγές είναι σαφές και έντονο από 1η σε 2α αλλά πιο πάνω είτε το συνήθισα είτε είναι ανεπαίσθητο. Επίσης έχει πολύ καλή ανταπόκριση στο kick down καθώς σε 2 προσπεράσεις που έκανα προχθες από 75Km/h με 6η, ακαριαία πεταξε 5η και ανέβασε γυρω στις 3300-3400 στροφές σε 6η έχοντας μαζέψει χλμ λόγω ροπής του diesel.
-
Είδα και το πρώτο στο δρόμο (εκτός από το δικό μου, χαχαχα) χθες μεσημερι στη Νέα Μάκρη σε γκρι μεταλλικό - το προτιμώ σε μαύρο πάντως γιατί χάνεται η αντίθεση από τα χρώμια στις πόρτες/οροφή με το γκρι κατά τη γνώμη μου.
-
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο το 2008 !
Ειδικά με αυτή την άτοκη προσφορα -
Skeftomai kai gw to 2008!apla o endiasmos einai gia to sigkekrimeno automato kivwtio(thelw na agorasw sigoura autokinito me automato).pws sou fainetai?alliws skeftomai kapio autokinito me kivwtio diplou simplekti(tipou dsg)
Κάνε επεξεργασία στο μήνυμα σου και γράφε στα ελληνικά όπως ορίζει ο κανονισμός. [mod] -
Ο χρήστης Sera2008 έγραψε:
Είδα και το πρώτο στο δρόμο (εκτός από το δικό μου, χαχαχα) χθες μεσημερι στη Νέα Μάκρη σε γκρι μεταλλικό - το προτιμώ σε μαύρο πάντως γιατί χάνεται η αντίθεση από τα χρώμια στις πόρτες/οροφή με το γκρι κατά τη γνώμη μου.Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά.
Κάποιες ερωτήσεις @Serra2008. Τα 92 άλογα της έκδοσης σου, κινουν με αξιοπρέπεια το αμάξωμα; Ανηφορες, ευθείες, προσπερασεις αντιμετωπισες κάτι ανησυχητικό;
Ο χώρος αποσκευών είναι μεγάλος εξαιτίας των λίτρων ή λόγω σχεδίου δεν είναι βολικος;
Με την αίσθηση των αλλαγών των πρώτων ταχυτήτων, το εψαξες παραπάνω;
Γενικά τι είδους συντήρησης παίρνει το etg;
Βρήκες το αυτοκίνητο που αγορασες σε test drive;Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Καταρχάς καλή χρονιά με υγεία σε όλους/ες.
έχοντας πλέον το 2008 για 9 μηνες στην κατοχή μου με 16.000 χλμ εχω μόνο άριστες εντυπώσεις.
0 βλάβες, 0 θόρυβοι/τριγμοί, ποιότητα κύλισης ανώτερου αυτοκινήτου, δύναμη αρκετη και πλήρως ικανοποιητική εν κινήσει για προσπεράσεις (είναι turbo diesel με ροπή 230ΝΜ στις 1750 στροφές) - ΟΚ αργο στην επιτάχυνση από στάση (όπως τα περισσότερα diesel) αλλά δεν με απασχόλησε ποτέ. Το κιβώτιο κατεβάζει μόνο του στις προσπεράσεις όταν πατήσεις έντονα το γκαζι με 6η και σου ρίχνει 5η οπότε δεν έχει θέμα. Αυτο που είναι εξαιρετικό με το κιβώτιο είναι ότι ακόμα και στο auto (όχι στο manual) μπορείς να κάνεις αλλαγές με τα paddles οποτε θες πχ σε προσπεραση και άρα κάθε στιγμή μπορείς να ανεβάσεις ή να κατεβασεις ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες ενώ ταυτόχρονα το έχεις πλήρως αυτόματο για να μην κουραζεσαι στο ταξίδι.
Η αίσθηση αλλαγης ταχυτητων παραμενει η ιδια (ειδικά απο πρωτη σε 2η) αλλά το έχω συνηθίσει και μάλιστα έχω μαθει το έυρος αλλαγης και αφηνω λίγο γκάζι οπότε μπαίνει ποιο μαλακά η 2η και συνεχίζω να επιταχύνω μετά. Δοκιμασε το πριν το αγοράσεις και αν δεν σε ενοχλεί προχώρα!!
Εχει επίσης ίσως το πιο άψογο start stop που έχω οδηγησει - το αυτοκίνητο σβήνει ακόμα και με 8-10χλμ την ώρα όταν πατάς φρένο (στην Άθήνα σε 2 ώρες διαδρομή με μποτιλιάρισμα έχω δει και 48 λεπτά ενεργοποιημένο το start-stop από την σχετική ένδειξη στο trip computer!!! Κατανάλωση μετά από τα 16.000 χλμ σταθερα στα 4.9-5.0 λίτρα!!! (διαδρομή καθημερινά σχεδόν Νέα Μάκρη - κέντρο Αθήνας) και φυσικά 0 τέλη κυκλοφορίας.
Από χώρους με 350 λίτρα πλήρως εκμεταλλεύσιμα και τετραγωνισμένο χώρο δεν έχω θέμα (είχα και το α γενιας Kuga με 360λιτρα αλλά και το Volvo S60 με επίσης 360λίτρα και το Peugeot είναι ισάξιο χωρίς ποτέ να με προβληματίσει).
Ημουν μεταξύ του captur και του 2008 αρχικά. Τελικά το αυτοκινητο που αγόρασα ήταν το πρώτο 2008 που πουλήθηκε στην ελλάδα καθώς είχα εμπειρία 1000χλμ μαζί του αφου το είχα οδηγήσει στην Γαλλία για μια εβδομαδα πέρυσι και ήξερα τι έπαιρνα από οδηγική συμπεριφορά - απλώς περίμενα να έρθει στην Ελλάδα και το έκλεισα την 3η μέρα που το είδα σε αντιπροσωπεία και ήταν ετοιμοπαράδοτο στο τελωνείο ένα αυτοματο μαζί με άλλα 4 που είχαν φερει για το λανσάρισμα τον Μάρτιο '14.
Τελευταιο να πω ότι έχει παρα πολύ καλά φώτα (αν και όχι Xenon) έχουν μια μπλεδίζουσα απόχρωση που από απέναντι μπορεί να μπερδεψει καποιον ότι είναι xenon αλλά είναι εργοστασιακές λαμπες αλογόνου με πολύ καλό φωτισμό!!
Ό,τί άλλο χρειαστείς εδώ είμαι να σε βοηθήσω αν μπορώ και γνωρίζω. -
Εχει κανείς εμπειρία απο το grip control? επίσης γνωρίζει κάποιος αν προσφέρεται σε όλες τις εκδόσεις?
-
Καλημέρα!!!
Πρόσφατα είχα ανοίξει ένα θέμα και βρισκόμουν σε δίλημμα για να αγοράσω ένα καινούριο αυτοκίνητο. Ήμουν μεταξύ του peugeot 2008 και ενός άλλου, τελικά κατέληξα στο peugeot.
Θέτω ένα άλλο δίλημμα τώρα. Έχω κοιτάξει το diesel στα 1,6 με 100 hp, 5 ταχύτητες. Στην έκδοση active (ουσιαστικά αυτή είναι η πλούσια, η πιο πλούσια( allure) δίνει εξτρά καθίσματα μισό δέρμα μισό ύφασμα, κάτι επιπλέον led στο εσωτερικό της καμπίνας και γενικά πράγματα αισθητικής). Με 1000 ευρώ επιπλέον πάω στην ίδια έκδοση, ίδιο κινητήρα που όμως είναι αλλιώς χρονισμένος και βγάζει 120 Hp, δίνει εξατάχυτο κιβώτιο και το grip control, το οποίο απ όσο έχω μάθει βοηθάει αμελητέα, όχι ουσιαστική διαφορά αν βρεθείς σε πάγο, άμμο κλπ. Τα 100 άλογα δεν πληρώνουν σήμα, ενώ τα 120 πληρώνουν κάπου 85 ευρώ. Κατασκευαστικά αναφέρουν πως εκτός πόλης και τα δύο καίνε το ίδιο ενώ εντός πόλης τα 120 καίνε 0,4 λίτρα παραπάνω.
Κάνω περίπου 30 χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο, κυρίως εντός Αθήνας, το φορτώνω πολλές φορές αλλά όχι με πολύ βάρος.
Ποια είναι η γνώμη σας;
Ευχαριστώ!!!
-
Δεν ξέρω ποιες είναι η ουσιαστικές διαφορές, αλλά προσωπικά θα πήγαινα στο 6άρι διότι μου φαίνεται καλύτερο σε μακρινές αποστάσεις. Επίσης, δεν χρειάζεται να ανοίγεις νέο θέμα κάθε φορά που έχεις ένα ερώτημα, μπορείς απλά να συνεχίσεις τα όποια ερωτήματά σου στο ήδη υπάρχων.
-
Για €1.000 διαφορά, σαφώς και θα επέλεγα το 120αρι με το 6αρι κιβώτιο και το Grip Control. Το 6αρι είναι αρκετά σημαντικό και επίσης το Grip Control κάνει αρκετή δουλειά και εφόσον προσφέρεται καλό είναι να υπάρχει.
-
Το θέμα του 2008... viewtopic.php?f=15&t=52896
Ας φροντίσει κάποιος mod.
Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση και την βοήθεια! [Admin]
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για €1.000 διαφορά, σαφώς και θα επέλεγα το 120αρι με το 6αρι κιβώτιο και το Grip Control. Το 6αρι είναι αρκετά σημαντικό και επίσης το Grip Control κάνει αρκετή δουλειά και εφόσον προσφέρεται καλό είναι να υπάρχει.χ2
-
Εννοείται ότι πας για το 120....το 5άρι κιβώτιο που έχει το 100άρι είναι πολυυυυύ απλωμένο, τόσο που 5η δεν μπορείς να βάλεις με λιγότερα από 95-100χλμ καθώς κρεμάει.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!
Μάλλον προς τα κει ψήνομαι κ εγώ περισσότερο, για 120αρι δλδ. Το μόνο που με απασχολεί είναι η κατανάλωση εντός πόλης (όπως είπα κυρίως μέσα στην Αθήνα τα κάνω τα χιλιόμετρα). Εργοστασιακά δίνουν μικρή διαφορά σε σχέση με το 100αρι, 0,4lt/100 για την ακρίβεια (3,9/100 το 100αρι και 4,3/100 το 120αρι). Αυτό που με απασχολεί είναι αν θα είναι τόσο μικρή η διαφορά τους ή θα ξεφεύγει αρκετά. Έχει κανείς εμπειρία;
-
Το 5άρι έχει μακρυές σχέσεις οπότε αν είσαι πολύ στην πόλη συμφέρει . Το 6άρι είναι περισσότερο για αυτοκινητόδρομο φορτωμένος .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το 5άρι έχει μακρυές σχέσεις οπότε αν είσαι πολύ στην πόλη συμφέρει . Το 6άρι είναι περισσότερο για αυτοκινητόδρομο φορτωμένος .+1
Peugeot 2008 (2013)