-
Από την στιγμή που ο χώρος αποσκευών είναι ψηλά στις προτεραιότητες γιατί δεν κοιτάτε και για κάποιο πολυμορφικό ή crossover ( το νέο qashqai πχ). Κανένα από αυτά που είδατε δεν έχει πολύ μεγάλο χώρο αποσκευών. Βέβαια τα πάντα είναι σχετικά. Εμάς σαν νέα οικογένεια με 1 μωρό ο άσος μας καλύπτει απόλυτα και σε χώρους και σε πορτ μπαγκάζ. Επίσης το πρώτο service που έκανα σε επίσημη αντιπροσωπεία bmw κόστισε 100 ευρώ, τα 180 ευρώ είναι υπερβολικό ποσό για λιπαντικό service. Focus θα έρθει το facelift σε λίγο καιρό.
Αν τελικά καταλήξετε σε hatchback νομίζω ότι volvo και bmw είναι οι καλύτερες επιλογές (από αυτά που αναφέρεις). Προσωπικά κατέληξα στον άσο γιατί εβγαινε στην ίδια τιμή με το volvo και έχει καλύτερους χώρους για τους πίσω καθώς και πορτμπαγκάζ. Αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο θα έβλεπα πολύ σοβαρά και την περίπτωση του qashqai, με τον 1.5 diesel έχει καλό vfm. -
Καλή επιλογή το Volvo, αλλά επίσης έχει τσουχτερά σέρβις. Παρόλα αυτά όμως, πιστεύω ότι θα έχει κορυφαίο εξοπλισμό ασφαλείας. Αν σ αυτή την τιμή είναι το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας και οι αυτοματισμοί, μη σκέφτεσαι για άλλο. Επίσης, να σημειώσεις ότι το V40 είναι το μόνο αυτοκίνητο με 98% σε προστασία επιβατών και 100% σε ενεργητική ασφάλεια (το golf πχ έχει 93% και 86% αντίστοιχα), σύμφωνα με την euro ncap. Αρκεί να μπορείς να σηκώσεις το κόστος χρήσης, που είναι αρκετά υψηλό και εννοώ τα σέρβις Επίσης, ο κινητήρας του (1.6 D) είναι εκείνος του psa group, και φοριέται σε πολλά αμάξια (peugeot, citroen, volvo, focus).
Πάντως θα σου προτείνω αυτό που σου είπε ένας φίλος παραπάνω. Πέρασε μια βόλτα και από την citroen, για να δεις την c4. Έχει ένα από τα μεγαλύτερα πορτ-παγκάζ στην κατηγορία με 408λ, ενώ η τιμή της είναι ασύγκριτα χαμηλότερη από τον ανταγωνισμό. Απλά αξίζει να το δεις αν σκεφτείς ότι με αυτόματο κιβώτιο 6άρι και κινητήρα 115ps, και με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό κοστίζει 18200€ (διζωνικό αυτόματο κλίμα, cruise control, αυτόματα φώτα και υαλ/θήρες, bluetooth, usb/aux θύρα, δερματινο τιμονι, ηλεκ/κο χειρόφρενο, pad ταχυτήτων στο τιμόνι, hill assist και start stop κλπ.). Αντίστοιχος εξοπλισμός με κινητήρα 92ps (χωρίς start stop, με 5άρι χειροκίνητο και κανονικό χειρόφρενο) κοστίζει 15800€. Με υπολογισμένο το όφελος απόσυρσης.
Επίσης, μην ξεχάσεις την Seat. Το Leon φαίνεται ένα αρκετά αξιόλογο αμάξι, που κινείται γύρω στα 20000€ κι αυτό.
Όπως και να χει όμως, να τους πιέσεις να σου δώσουν ολόκληρο το όφελος. Σε όποια εταιρία και αν πας.
-
Ο χρήστης tsiko12 έγραψε:
Μας είπαν κοντά στα 24000 με σχετικά απλό εξοπλισμό, σερβις κάθε χρόνο (180 το μικρο-340€ το Μεγαλο) και τέλη κυκλοφορίας. Εκτός του οτι δεν τρελαθηκαμε με το εσωτερικό του,σε σχέση με τα αλλα.
Το megane δεν το έχουμε δει,θα πάμε.Δεν ξερω που σας δωσανε αυτες τις τιμες, αλλα ειναι πολυ ψηλες. Ακου 180 ευρω για λαδια...
Επισης, τα 24000 για giulietta ειναι εκτος πραγματικοτητας. Βγαινει πιο ακριβη και απο premium. Πριν ερθει το facelift επαιζε γυρω στα 20Κ, και τωρα πηρε 4Κ πανω;;; . Εκτος αν το γεμισατε με πολλα εξτρα στην πρσφορα σας.
-
Είδα εχθές διαφήμιση στην τηλεόραση για 5 χρόνια δωρεάν σέρβις σε όλα τα καινούργια BMW.
-
Για την giullietta : δεν την γεμίσαμε με καλουδια ,βασικά πράγματα και μας είπαν αυτήν την τιμή. Τα ετοιμοπαραδοτα,μάλλον ανέβηκαν , γιατι μετα απο πίεση μας είπε για 20,500€, ενώ για τα σερβις ειλικρινά τόσα μας είπαν. Εκτός αν δεν ήξερε ,που και παλι πέφτει στα ματια μας.
Τα σέρβις της Volvo κοστίζουν 100€ και 160€ ανα χρόνο αντίστοιχα ,τιμές φυσιολογικές και σχετικά κοντά και με των άλλων εταιρειών. Βέβαια τα 5 χρονια της BMW που διαφημίζει,αν ισχύουν στην περίπτωση της προσφοράς, αποτελούν σοβαρό κίνητρο.
Επίσης στο Volvo έχουμε προσθέσει στη συγκεκριμένη τιμή και ενα extra πακέτο ασφαλείας,εκτός αυτών που έχει ως στάνταρ εξοπλισμο. Προβληματιζομαστε μόνο για το αν θα βάλουμε αυτόματο ή σειριακό κιβώτιο. Υπήρχε σε μια αντιπροσωπεία προσφορα και δεν κοστίζει ιδιαίτερα ακριβά.
Οσο για το όφελος απόσυρσης όλοι μας το υπολογίζουν απο 1000-1400€ , είναι παραπάνω;;
Μένει πλεον να δούμε c4 και Megane για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.
Να είστε καλα και παλι για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας.
-
Ο χρήστης tsiko12 έγραψε:
Για την giullietta : δεν την γεμίσαμε με καλουδια ,βασικά πράγματα και μας είπαν αυτήν την τιμή. Τα ετοιμοπαραδοτα,μάλλον ανέβηκαν , γιατι μετα απο πίεση μας είπε για 20,500€, ενώ για τα σερβις ειλικρινά τόσα μας είπαν. Εκτός αν δεν ήξερε ,που και παλι πέφτει στα ματια μας.Τα σέρβις της Volvo κοστίζουν 100€ και 160€ ανα χρόνο αντίστοιχα ,τιμές φυσιολογικές και σχετικά κοντά και με των άλλων εταιρειών. Βέβαια τα 5 χρονια της BMW που διαφημίζει,αν ισχύουν στην περίπτωση της προσφοράς, αποτελούν σοβαρό κίνητρο.
Επίσης στο Volvo έχουμε προσθέσει στη συγκεκριμένη τιμή και ενα extra πακέτο ασφαλείας,εκτός αυτών που έχει ως στάνταρ εξοπλισμο. Προβληματιζομαστε μόνο για το αν θα βάλουμε αυτόματο ή σειριακό κιβώτιο. Υπήρχε σε μια αντιπροσωπεία προσφορα και δεν κοστίζει ιδιαίτερα ακριβά.
Οσο για το όφελος απόσυρσης όλοι μας το υπολογίζουν απο 1000-1400€ , είναι παραπάνω;;
Μένει πλεον να δούμε c4 και Megane για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.
Να είστε καλα και παλι για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας.
Στα 18000 ηταν δυο αμαξια που τους ειχανε μεινει, προ fl
-
Ο χρήστης tsiko12 έγραψε:
Για την giullietta : δεν την γεμίσαμε με καλουδια ,βασικά πράγματα και μας είπαν αυτήν την τιμή. Τα ετοιμοπαραδοτα,μάλλον ανέβηκαν , γιατι μετα απο πίεση μας είπε για 20,500€, ενώ για τα σερβις ειλικρινά τόσα μας είπαν. Εκτός αν δεν ήξερε ,που και παλι πέφτει στα ματια μας.Τα σέρβις της Volvo κοστίζουν 100€ και 160€ ανα χρόνο αντίστοιχα ,τιμές φυσιολογικές και σχετικά κοντά και με των άλλων εταιρειών. Βέβαια τα 5 χρονια της BMW που διαφημίζει,αν ισχύουν στην περίπτωση της προσφοράς, αποτελούν σοβαρό κίνητρο.
Επίσης στο Volvo έχουμε προσθέσει στη συγκεκριμένη τιμή και ενα extra πακέτο ασφαλείας,εκτός αυτών που έχει ως στάνταρ εξοπλισμο. Προβληματιζομαστε μόνο για το αν θα βάλουμε αυτόματο ή σειριακό κιβώτιο. Υπήρχε σε μια αντιπροσωπεία προσφορα και δεν κοστίζει ιδιαίτερα ακριβά.
Οσο για το όφελος απόσυρσης όλοι μας το υπολογίζουν απο 1000-1400€ , είναι παραπάνω;;
Μένει πλεον να δούμε c4 και Megane για να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.
Να είστε καλα και παλι για τον χρόνο και τις απαντήσεις σας.
Μου ακούγονται καλά για το Volvo. Εδώ που είχα ρωτήσει (βέβαια δεν ήταν γενικός αντιπρόσωπος), μου έλεγε για 350€ το γενικό, γι αυτό είχα αυτή την εικόνα.
Μήπως εννοείς, χειροκίνητο ή αυτόματο/σειριακό; Αν είναι το ίδιο αυτόματο που έχει η c4 mcp (που είναι αυτοματοποιημένο 6 ταχυτήτων στην ουσία), το έχουν πολλοί και λένε καλά λόγια. Μένει να το οδηγήσεις για να δεις. Πάντως αν είσαι σε πολη με πυκνή κίνηση και αν θα οδηγάει και η γυναίκα συχνά, καλύτερα αυτόματο.
-
Αν το «παντζετ σου είναι γύρω στα 22.000 μη ξεχάσεις να δεις το civic με μεγάλους αποθηκευτικούς χώρους που τα πίσω καθίσματα πέφτουν ΤΕΛΕΙΩΣ και γίνεται ένα (ούτε καν μικρό σκαλοπατακι) με το πορτ παγκάζ.
Εγώ το φλερτάρω έντονα…… -
+1 για το civic 1.6 diesel
-
Πολύ καλή επιλογή το civic αλλά από τι τιμές ξεκινάει σε πετρέλαιο;
-
Ξεκινάει από τα 21.500-22.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ξεκινάει από τα 21.500-22.Είδα τον εξοπλισμό που προσφέρει στα 22.000 και εντάξει δικαιολογούν την τιμή.
-
Kαι οδηγικα το civic που το ειχα τεσταρει ηταν φοβερο. Πολυ δυνατες ρεμπριζ, αθορυβος κινητηρας. Τρομερο! μολις που καταλαβαινες οτι οδηγουσες diesel.
-
tsiko12 ,δεν ξέρω τι σου είπανε για την Giulietta,αλλά αυτή την στιγμή υπάρχει αυτοκίνητο MY '13 κάτω από 20000 € και το αυτοκίνητο αλλάζει λάδια κάθε 25-30000 km (όποτε ανάψει η λυχνία), και service κάθε 35000km.
-
Για V40 D2 kinetik, μεταλλικό χρώμα & εξτρα εξοπλισμό αξίας 2.500€ πήρα προσφορά 22.200€
Δεν είμαι ιδιαίτερα δυνατός στις διαπραγματεύσεις, οπότε ίσως θα μπορούσε κάποιος να πετύχει κάτι καλύτερο.
Σαν αυτοκίνητο πάντως μου αρέσει πολύ! Νομίζω ότι μαζί με BMW 116 & Civic (ανάλογα τα γούστα και τις προτεραιότητες) είναι κορυφή. -
Ο χρήστης Maybe_Megane έγραψε:
Για V40 D2 kinetik, μεταλλικό χρώμα & εξτρα εξοπλισμό αξίας 2.500€ πήρα προσφορά 22.200€
Δεν είμαι ιδιαίτερα δυνατός στις διαπραγματεύσεις, οπότε ίσως θα μπορούσε κάποιος να πετύχει κάτι καλύτερο.
Σαν αυτοκίνητο πάντως μου αρέσει πολύ! Νομίζω ότι μαζί με BMW 116 & Civic (ανάλογα τα γούστα και τις προτεραιότητες) είναι κορυφή.Δηλαδή η τιμή του βασικού kinetic είναι 22200-700-2500=19000 ευρω;
Αν ειναι ετσι ειναι πολυ καλή. Τι εξτρα εβαλες;
-
Τα αμάξια που αναφερεις με όλο τον σεβασμό δεν έχουν σχέση με το Civic, είναι πολύ ανώτερα και τα δυο. Το Civic μονο στην χώρα μας θεωρείται premium για κάποιο ακόμη ακατανόητο λογο που μάλλον έχει να κανει με την εδώ τιμολόγηση μιας και οπουδήποτε αλλου σαν τιμολόγηση δεν ανήκει στην κατηγορία premium.....εν πάση περιπτώσει
Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
-
Το αυτό ισχύει και για τη Γκόλφω.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το αυτό ισχύει και για τη Γκόλφω.Συμφωνώ απόλυτα......αλλα και πάλι μονο στην Ελλαδα βλεπεις premium Golf η premium Civic......Δηλαδή αν η Seat τρελαθει και πουλάει το Leon 23 χιλιάρικα με παπαδες εξοπλισμο να βγάλουμε (το εξαιρετικο κατα τα αλλα) Leon, premium ?
Δεν εχει λογικη αυτο....
-
Αφού θα κάνει πολλά ταξίδια να επιλέξετε να έχει αυτόματο πιλότο, ακόμα καλύτερα αν είναι και αυτόματο, δεν χρειάζεται να κάνεις τίποτα!
Επίσης βασική επιλογή θα πρέπει να είναι μάλλον η συμπεριφορά στο δρόμο (δεν εννοώ η σπορτίφ αλλά να είναι εύχρηστο και ασφαλές οπότε θα απέφευγα το σουβοειδές αν δεν χρειάζονται οι αρετές του) και η άνεση και ποιότητα κύλισης.
Να πάτε να τα οδηγήσετε όλα όσα σκέφτεστε, εύκολα θα απορρίψετε μερικά και μετά τα ξαναλέμε.
Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου