Θα παω την δευτερα απο την τροχαια.Δεν εχω μαρτυρα που να πει κατι τετοιο. Εφυγα απ το σπιτι 6-7 και γυρισα 4 το πρωι. Ο φουρναρης που ηταν εκει μου ειπε οτι 2.30 που πηγε αυτος ειχε παρκαρει εκει. Οποτε το μονο που ξερω ειναι το διαστημα. Και φυσικα δεν θελω να μπλεξω τον ανθρωπο. Δυστυχως στο σημειο εκεινο καμερα ειναι απιθανο να υπαρχει, και αν υπαρχει δεν θα καταγραφει το συγκεκριμενο μερος. Το μονο που σκεφτομαι, αλλα ειναι μαλλον απιθανο και οφειλεται στα πολα αστυνομικα σιριαλ, ειναι οτι το χρωμα του ειναι ακομα πανω στο αμαξι μου και αν θα μπορουσε να ταυτοποιηθει ετσι. Αλλα μαλλον ζηταω πολλα και το ψειριζω πολυ το πραγμα Τροχαια, και βλεπουμε...
Latest posts made by corsagls
-
RE: Ερωτηση για τρακάρισμα
-
RE: Ερωτηση για τρακάρισμα
Εχω ανθρωπο που δεν ειδε μεν το συμβάν την ωρα που εγινε αλλα ηταν εκει οταν ηρθε κ ο ανθρωπος απο την ασφαλιστική και ειδε τι παίχτηκε. Θα πρεπει να εχω μαρτυρα που ειδε τη στιγμή του χτυπηματος?
-
RE: Ερωτηση για τρακάρισμα
Θεώρησα οτι η δηλωση της ασφαλιστικής φτανρι αφου περιέχονται ολα τα στοιχεία αρκει, ασε που το πιθανότερο ηταν 5βτο πρωι να μην ερχοταν καν η τροχαία (μου χει συμβει). Μπορω να παω στην τροχαια με το χαρτι της ασφαλιστικης και να δουν αν ειναι ανασφαλιστο( σ αυτη την περίπτωση η ασφαλιστικη με καλύπτει)
-
RE: Ερωτηση για τρακάρισμα
Δεν ειμαι υπέρμαχος τετοιων πρακτικων. Δε θελω λύτρωση η εκδικηση απ το συμβαν, καιγενικότερα δεν βρίσκω το λόγο να προκαλέσω ζημιά στον αλλο για πολλους και διαφορους λογους. Απλως ειναι γαϊδουρια να κανεις ζημια και να μην αφηνεις ενα τηλεφωνο λες και θα τα πληρώσεις απο την τσεπη σου και ακομα μεγαλυτερη να εισαι ανασφαλιστος..
-
RE: Ερωτηση για τρακάρισμα
Με τη μηνυση θα κανω τα 200 300 και μπαινω κ σε ενα λουκι, με βασικο φοβο το οτι αυτος είναι απ τη γειτονιά και το αμαξι μου κανει μπαμ εδω (Audi a1) οποτε ποιος μου λεει οτι μετα απο κατι τετοιο δε θα βρω κανα σκασμενο λαστιχο η καμια κλειδια τεράστια. Απ την αλλη σκεφτομαι οτι αν ειναι ανασφαλιστος σε εμενα τωρα μια γρατσουνια, κ εγινε λουης, σε κανα σοβαρό ατυχημα?
-
Ερωτηση για τρακάρισμα
Καλησπέρα παιδια,
Μου συνεβη το εξης περιστατικό και θα ηθελα τη συμβουλη σας για το αν και πως μπορω να κινηθω. Προχθες το βράδυ γυρνώντας σπιτι, εριξα μια ματιά τυχαια στο αυτοκίνητο και παρατήρησα οτι καποιος παρκαρωντας μου ειχε χτυπησει το πισω αριστερο μερος(βαθουλωμα στο φτερο και ξυσιμο προφυλακτηρα). Παρατηρώντας καλυτερα το χτυπημα βλεπω κοκκινο χρωμα και βλεπω το πισω αμαξι κοκκινο, ενω στο δεξι φτερο του βρισκοταν το χρωμα του προφυλακτηρα μου. Σε πρωρη φαση αφου συχτηρισα γιατι η θέση ηταν τεραστια εβγαλα φωτογραφιες και αφησα ενα σημειωμα. Πηρα μετα την ασφαλιστικη μου και ηρθε ενας ανθρωπος εδω και καναμε δηλωση με την πινακιδα του αλλου φωτογραφίες κανονικα. Θεωρησα λοιπον οτι ειτε θα με παρει τηλεφωνο, ειτε θα τον βρει η ασφαλιστικη απο την πινακιδα. Το πρωτο προφανως δε συνεβη, αλλα και η ασφαλιστικη που πηρα τηλεφωνο δεν τον βρήκε ουτε στην ιδια(εθνικη) αλλα ουτε και στο φιλικο, και μου ειπαν οτι ειτε είναι σε μικρή εταιρια ειτε ανασφαλιστος. Εγω τωρα, εκτος απ το να στησω καραούλι στη γειτονια για οποτε τον ξαναπετυχω, μπορω να κανω κάτι αλλο? Αστυνομια ισως? Καπως να βρω τα στοιχεια του? Η ζημια ειναι κανα 200ρι και, και δεν ειμαστε για τετοια σ αυτους τους καιρους. Οποιος εχει καποια ιδεα ευπρόσδεκτη. -
RE: Ερωτηση για τρακάρισμα
Καλησπέρα παιδια,
Μου συνεβη το εξης περιστατικό και θα ηθελα τη συμβουλη σας για το αν και πως μπορω να κινηθω. Προχθες το βράδυ γυρνώντας σπιτι, εριξα μια ματιά τυχαια στο αυτοκίνητο και παρατήρησα οτι καποιος παρκαρωντας μου ειχε χτυπησει το πισω αριστερο μερος(βαθουλωμα στο φτερο και ξυσιμο προφυλακτηρα). Παρατηρώντας καλυτερα το χτυπημα βλεπω κοκκινο χρωμα και βλεπω το πισω αμαξι κοκκινο, ενω στο δεξι φτερο του βρισκοταν το χρωμα του προφυλακτηρα μου. Σε πρωρη φαση αφου συχτηρισα γιατι η θέση ηταν τεραστια εβγαλα φωτογραφιες και αφησα ενα σημειωμα. Πηρα μετα την ασφαλιστικη μου και ηρθε ενας ανθρωπος εδω και καναμε δηλωση με την πινακιδα του αλλου φωτογραφίες κανονικα. Θεωρησα λοιπον οτι ειτε θα με παρει τηλεφωνο, ειτε θα τον βρει η ασφαλιστικη απο την πινακιδα. Το πρωτο προφανως δε συνεβη, αλλα και η ασφαλιστικη που πηρα τηλεφωνο δεν τον βρήκε ουτε στην ιδια(εθνικη) αλλα ουτε και στο φιλικο, και μου ειπαν οτι ειτε είναι σε μικρή εταιρια ειτε ανασφαλιστος. Εγω τωρα, εκτος απ το να στησω καραούλι στη γειτονια για οποτε τον ξαναπετυχω, μπορω να κανω κάτι αλλο? Αστυνομια ισως? Καπως να βρω τα στοιχεια του? Η ζημια ειναι κανα 200ρι και, και δεν ειμαστε για τετοια σ αυτους τους καιρους. Οποιος εχει καποια ιδεα ευπρόσδεκτη. -
RE: Renault Clio IV
Ισως να σου πατησε ο βενζινας τη βαλβιδα των αναθυμιασεων. Εμενα την πρωτη φορα που γεμισα το A1 (45ρι ρεζερβουαρ) πηρε μεσα 50 λιτρα + αυτα που ειχε. Αυτο γιατι υπαρχει ενα δευτερο μικρο ρεζερβουαρ για τις αναθυμιασεις του ντιζελ. Καλο ειναι ομως αυτο να μη το γεμιζουμε απ οτι εμαθα, ειδικα τωρα με τη ζεστη. Εγω το χρησιμοποιω μονο πριν απο ταξιδι, που ξερω οτι θα καψει γρηγορα το πετρελαιο που εχει στο expansion tank(ετσι το λενε στα ξενα ).
-
RE: KIA proceed diesel ή ford fiesta diesel
Εγω παιδια πηρα πριν απο 3 μηνες το A1 diesel. Ασχετα με τους λογους που με οδηγησαν στο συγκεκριμενο αμαξι, ημουν πριν μεταξυ αυτου και του ιμπιζα, πετρελαιο και τα 2. Το φιεστα βγηκε εκτος της εξισωσης οταν ειδα οτι για τα 0-100 θελει 12,9 δευτερολεπτα, σχεδον 2,5 παραπανω απο τον κινητηρα της vw και με 5 αλογα περισσοτερα. Συν οτι δεν μου αρεσε η μουρη του καινουριου. Οσο για τα κια δεν τα κοιταξα καθολου. Τελος, για το διλλημα πετρελαιο βενζινη, εγω κανω γυρω στα 15-20 χιλιαδες χιλιομετρα το χρονο. Στα πρωτα 3000 που εχει το αμαξι, εχω μια μεση καταναλωση 6,4. Αυτο με εθνικη 140-150, σε στροφες παντα μια ταχυτητα κατω και αθηνα γρηγορη οδηγηση(οποτε το επιτρεπουν οι συνθηκες παντα) Με προσοχη, εθνικη εχω γραψει και 3.9 ενω πολη 5. Δε νομιζω οτι πετυχαινεις τετοια νουμερα με τη βενζινη, αφου οσο περισσοτερο το πατας ακομα και στα συγχρονα μικρα τουρμπο, τοσο πλησιαζεις τα 9-10 λτ. Να σημειωσουμε οτι γρηγορη οδηγηση ειναι πολλες επιταχυνσεις και οχι απλως μεγαλη ταχυτητα. Οσο για τον ecoboost απ οτι εχω διαβασει, με πολυ προσοχη τα βλεπεις τα εργοστασιακα νουμερα, αλλα αν το πατησεις βλεπεις τιμες διπλασιες τουλαχιστον.
-
RE: AUDI 2014 A3 1.6 TDI_ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ
Για να γυρισουμε λιγο στο θεμα, ειμαι εδω και 2 μηνες κατοχος audi a1 με τον 1.6 tdi με 90 αλογα και λαστιχα 215/40/17(το λεω απλως για την καταναλωση). Τα νουμερα του α3 μου φαινονται ακρως υπερβολικα. Αρχικα το αμαξι κρυο στο ρελαντι καιει 0.6λ/ωρα. Απο κει και περα, εθνικη, σε διαδρομη 50 κμ εχω γραψει και 3.9 με μια μεση 100κμ, συνηθως ομως ειμαι γυρω στο 5,5-6 με ταχυτητες 140-150. Τωρα μεσα στην πολη, πανω απο 7,5 λιτρα δεν βλεπω, οσο και να το πατησω, ακομα και για τη σχολη που κανω καθε πρωι αμπελοκηποι αιγαλεω με φαναρια κτλ, καιω 5,5 για να καταλαβεις. Γενικα οσο κρατας το αμαξι πανω απ τις 1500 κανεις οικονομια, πιο κατω καιει περισσοτερο. Στις εκκινησεις και μενα μου γραφει κατι νουμερα 15-20 αλλα αυτα ειναι στιγμιαια. Επισης θεωρω οτι σε επηρρεαζει αρκετα ψυχολογικα αυτο το 10 πχ που βλεπεις, γιατι απ οτι καταλαβα μιλαμε για μια μικρη διαδρομη ταξεως των 5-10κμ. Ε λιγο να βγεις σε ανοιχτο δρομο πεφτει αμεσως η καταναλωση. Οσο για το start-stop που αναφερθηκε, εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, μια δυο φορες μου χει κανει ταρζανια, επειδη ειχα μισοβαλει πρωτη. Σταματαει οταν σταματησεις και ξεκιναει στην ωρα του για την εκκινηση. Το αμαξι μου εχει σχεδον 3000χλμ. Σαφως μιλαμε για αλλο βαρος αυτοκινητου βεβαια + τα 15 αλογα παραπανω αν δεν κανω λαθος, τα οποια νομιζω οτι βοηθανε αναλογικα με το βαρος του αυτοκινητου και σε σχεση με το πιο ελαφρυ α1.
Επισης τα 1000 για αισθητηρες συναγερμο ειναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΠΟΛΛΑ. Ο συναγερμος κοστιζει 300 σ αυτους 100, και 100 οι αισθητηρες...Επισης δεν νομιζω οτι θα μπορουσες να βαλεις εργοστασιακους σε ετοιμοπαραδοτο αλλα αυτοι ειναι ακριβοι οντως.