Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    maybe_megane

    @maybe_megane

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    maybe_megane Unfollow Follow

    Latest posts made by maybe_megane

    • RE: Αγορά premium sport μικρομεσαίου

      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

      Το V40 έχει καλύτερο πλαίσιο και ανάρτηση (τυπολογία - πολλαπλοί πίσω - και ρύθμιση) σε σχέση με το Astra. Έχει επίσης πιο ποιοτικά πλαστικά αλλά και μικρότερους χώρους. Στον δρόμο είναι ελαφρά καλύτερο. Για πες μας τώρα σε τι υπερέχει το V40 σε σχέση με μια Giulietta ή ένα Focus...

      Το V40 δεν είναι ένα Ford Focus??

      Με αυτή την λογική η a-class ειναι ένα ακριβό megane, το Leon = a3, ακόμα και το Ibiza I ειναι μια Porsche???
      Νομίζω οτι δεν ειναι τόσο απλό.
      Άσχετα με την ταμπέλα premium πιστεύεις αλήθεια οτι το focus ειναι ίδιο με ένα v40 ?
      Έχουν κοινό πλαίσιο και δανείζεται τον κινητήρα της ford. Σύγκρινε αν θέλεις και στοιχεία ασφαλείας (κορυφαίο), ανάρτησης, εξοπλισμού (προαιρετικός και μη), σχεδίαση (υποκειμενικό βέβαια), ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, ρύθμισης κινητήρα, κλιμάκωση και αίσθηση κιβωτίου, start-stop σύστημα..
      Δεν λέω οτι το focus δεν ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
      Αλλά η διαφορα του δεν ειναι το σήμα. Δεν επιλέγουν v40 όσοι έχουν ψωνίστει και δεν θέλουν το φτωχο-λαϊκό-focus...
      Ειδικά στο θέμα ασφαλείας, αν παίζει μια στις χίλιες να με γλιτώσει και να βγω όρθιος, τότε βάζω ένα χρόνο ακόμη δόσεις χωρίς τύψεις....

      χαχαχ τι τρόλ είσαι εσύ , ο κινητήρας δεν είναι το αυτοκίνητο.

      Χμμμ...σε ευχαριστω για το σχόλιο σου.
      Λέει πολλα για τις απόψεις σου. Θα το εχω υπόψη μου, ώστε να αντιμετωπιζω τις αναρτήσεις σου με την αρμοζουσα σημασία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: Αγορά premium sport μικρομεσαίου

      Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

      Το V40 έχει καλύτερο πλαίσιο και ανάρτηση (τυπολογία - πολλαπλοί πίσω - και ρύθμιση) σε σχέση με το Astra. Έχει επίσης πιο ποιοτικά πλαστικά αλλά και μικρότερους χώρους. Στον δρόμο είναι ελαφρά καλύτερο. Για πες μας τώρα σε τι υπερέχει το V40 σε σχέση με μια Giulietta ή ένα Focus...

      Το V40 δεν είναι ένα Ford Focus??

      Με αυτή την λογική η a-class ειναι ένα ακριβό megane, το Leon = a3, ακόμα και το Ibiza I ειναι μια Porsche???
      Νομίζω οτι δεν ειναι τόσο απλό.
      Άσχετα με την ταμπέλα premium πιστεύεις αλήθεια οτι το focus ειναι ίδιο με ένα v40 ?
      Έχουν κοινό πλαίσιο και δανείζεται τον κινητήρα της ford. Σύγκρινε αν θέλεις και στοιχεία ασφαλείας (κορυφαίο), ανάρτησης, εξοπλισμού (προαιρετικός και μη), σχεδίαση (υποκειμενικό βέβαια), ποιότητα κύλισης, ηχομόνωση, ρύθμισης κινητήρα, κλιμάκωση και αίσθηση κιβωτίου, start-stop σύστημα..
      Δεν λέω οτι το focus δεν ειναι εξαιρετικό αυτοκίνητο.
      Αλλά η διαφορα του δεν ειναι το σήμα. Δεν επιλέγουν v40 όσοι έχουν ψωνίστει και δεν θέλουν το φτωχο-λαϊκό-focus...
      Ειδικά στο θέμα ασφαλείας, αν παίζει μια στις χίλιες να με γλιτώσει και να βγω όρθιος, τότε βάζω ένα χρόνο ακόμη δόσεις χωρίς τύψεις....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: Renault Megane III

      Καλό
      Ty

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου

      Ο χρήστης koralli έγραψε:

      Για V40 D2 kinetik, μεταλλικό χρώμα & εξτρα εξοπλισμό αξίας 2.500€ πήρα προσφορά 22.200€
      Δεν είμαι ιδιαίτερα δυνατός στις διαπραγματεύσεις, οπότε ίσως θα μπορούσε κάποιος να πετύχει κάτι καλύτερο.
      Σαν αυτοκίνητο πάντως μου αρέσει πολύ! Νομίζω ότι μαζί με BMW 116 & Civic (ανάλογα τα γούστα και τις προτεραιότητες) είναι κορυφή.

      Δηλαδή η τιμή του βασικού kinetic είναι 22200-700-2500=19000 ευρω;

      Αν ειναι ετσι ειναι πολυ καλή. Τι εξτρα εβαλες;

      Τα 22.200 είναι η τελική. Μετά από απόσυρση, προσφορά και έξτρα έκπτωση.
      Το αυτοκίνητο έβγαινε στα 27.500
      Με απόσυρση και προσφορά πήγε 23.500. Τα υπόλοιπα έξτρα έκπτωση στην αντιπροσωπία (πήγα σε τρεις και παζάρεψα)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: Renault Megane III

      Καλησπέρα σε όλους
      Την σύγκριση Megane - V40 την άνοιξα εγώ (αθελά μου...)
      Απλά είχα δει το Megane τον 11/2013 και περίμενα το f/l 2014 για να προχωρήσω.
      Τα θετικά και αρνητικά έχουν ήδη γραφτεί στο forum.
      Τελικά απογοητεύτικα από την τιμολόγηση του Megane 2014 και ξεκίνησα να δω ξανά τα υπόλοιπα hatchback με τιμή 17.000-19.000
      Δεν με κάλυψε κανένα, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια, οπότε ανέβασα το budget μου και αγόρασα το καλύτερο δυνατό αυτοκίνητο στα 22.000, το V40 (σύμφωνα πάντα με τις προτεραιότητές και κριτήρια μου). Έβαλα τον εξόπλισμό που ήθελα, πέτυχα καλή τιμή και τέλος.
      Καλό το Megane και ο dci, αλλά όχι 19.500 (με χρώμα, πινακίδες και tom tom) !!!!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: Αγορά νέου diesel αυτοκινήτου

      Για V40 D2 kinetik, μεταλλικό χρώμα & εξτρα εξοπλισμό αξίας 2.500€ πήρα προσφορά 22.200€
      Δεν είμαι ιδιαίτερα δυνατός στις διαπραγματεύσεις, οπότε ίσως θα μπορούσε κάποιος να πετύχει κάτι καλύτερο.
      Σαν αυτοκίνητο πάντως μου αρέσει πολύ! Νομίζω ότι μαζί με BMW 116 & Civic (ανάλογα τα γούστα και τις προτεραιότητες) είναι κορυφή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: diesel μικρομεσαίο (κατά προτίμηση χωρίς τέλη)

      Έκανα test drive σε v40 d2 & ειμαι ενθουσιασμενος!
      Κοιτάζω το kinetic με πακέτο business (cruise,χειριστήρια στο τιμόνι,parking sensors,ηχοσύστημα 6 ηχεία) και ψηφιακό καντράν (με φτιάχνει απίστευτα )
      Θα κλείσω όπου βρω καλύτερη τιμη- χρηματοδότηση.
      Οι προτεραιότητες μου στην επιλογή ήταν :
      Κινητήρας οικονομία
      Επιδόσεις ( με την έννοια της ασφαλούς και γρηγόρης προσπερασης - άνετο ταξίδι)
      Ασφάλεια
      Ηχομόνωση καμπίνας ( δεν ξέρω αν το βρίσκετε παράξενο, αλλά εχω corsa και πάνω απο τα 110.....χαμός )
      Αξιοπιστία
      Και εμφάνιση (μετα την giulietta το θεωρώ το πιο όμορφο)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: Renault Megane III

      Απογοητευτική τιμολόγηση...
      έκανα test drive σε v40. Δεν υπάρχει συγκριση!
      Θα κάνω νέους υπολογισμούς και δίνοντας κάτι παραπάνω να αγοράσω κάτι που για μένα θα το αξίζει...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: diesel μικρομεσαίο (κατά προτίμηση χωρίς τέλη)

      Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απόψεις σας.

      Τα 21.500 είναι για την ΜΥ2014, οπότε κι εγώ έχω διαβάσει ότι έχουν βελτιώσει εσωτερικό.

      Σήμερα οδήγησα μια Giulietta 1.4 105bh βενζίνη (2013) -εταιρικό -
      Πολύ σπιρτάτο, αλλά είδα κάτι τρεμοπαίγματα στα πλαστικά και αριστερό καθρέπτη στο ρελαντί.

      Θα κάνω test drive σε Giulietta 1.6jtdm-2 και Volvo V-40
      Θα επανέλθω με εντυπώσεις για τον σχολιασμό σας...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • RE: diesel μικρομεσαίο (κατά προτίμηση χωρίς τέλη)

      Είμαι κι εγώ στην αναζήτηση ενός diesel hatchback.
      Έκανα υπομονή για το Megane 1.5dci f/l 2014 και οι πρώτες τιμές που ακούω (18k) είναι απογοητευτικές.
      οκ σουπερ ο κινητήρας αλλά το αυτοκίνητο είναι 6 χρόνια παλιό.
      Οπότε είπα να ανεβάσω το budget σε civic - v40 - giulietta

      -Το civic δεν με φτιάχνει με την εμφανισή του καθόλου. Για 22k θα ήθελα να μου αρέσει και η εμφανισή του.
      -To v40 θα ήθελα να μην το αγοράσω στην πρώτη έκδοση (νομίζω έχει 15'' ατσαλινες ζάντες) οπότε πάει σχετικά ψηλά (23.500)
      -Οπότε λέω για Giulietta. Είναι πανέμορφη, το distictive έχει 21.500 και 5,85% επιτόκιο (στα αλλα παμε γύρω στο 9% αν δεν κανω λάθος). Θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε στους εξης προβληματισμούς μου.

      Η Giulietta :

      1. Τι λέει από αξιοπιστία. Ισχύουν τα κλασσικά που λένε για τα ιταλικά αυτοκίνητα στην περίπτωση της Giulietta?
      2. Ο 1.6 jtdm-2 διαβάζω ότι είναι σχετικά οικονομικός (4,1Lt/100). Με ενδιαφέρει άνετη οδήγηση στην πόλη και σε ταξίδι να προσπερνάω νταλίκα (από τα σχολιά σας βλέπω ότι στα ρεπρίζ χάνει από civic αλλά είναι γρηγορότερη από v40?). Όπως και να έχει είναι αρκετά γρήγορη για αυτό, σωστά ?
        3.Είναι ήσυχη στο ταξίδι? Θα μπορούσε να μου κάποιος σε εθνική με 120-140 τι επικρατεί στην καμπίνα ???

      Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μεγάλο post.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      maybe_megane
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr