-
Ομολογώ ότι δεν σε πιάνω Όταν λες να γλυστρίσει αρκετά το πίσω μέρος μιλάς για ηθελημένη πρόκληση υπερστροφής με τα ηλεκτρονικά off ή για τοποθέτηση πριν τη στροφή? Πάντως μέχρι τώρα και σε ρυθμούς έως και γρήγορους (full attack δεν έχω δοκιμάσει ακόμα γιατί έχω λίγα χιλιόμετρα) δεν έχω παρατηρήσει περίεργες και ατσούμπαλες αντιδράσεις από την ανάρτηση. Παίρνει μια κλίση αλλά κρατάει σταθερά και γερά από την είσοδο μέχρι την έξοδο της στροφής. Με γραμμές και σε καλή άσφαλτο είναι ουδέτερο, σε γλιστερό δρόμο και με διάθεση για ταρζανιές η ουρά ξεκολλάει γλυκά και δεν σε ''χαστουκίζει'' στην επαναφορά. Όσον αφορά ελατήρια-αμορτισέρ ίσως ισχύει αυτό που λες, τα αμορτισέρ να είναι πιο μαλακά από τα ελατήρια οπότε σε αυτή την περίπτωση το αντίδοτο είναι πιο σφικτή aftermarket λύση (όπως τα bilstein B6 sport, περίπου 600 ευρώ η τετράδα). Όταν έρθει η ώρα της αλλαγής των αμορτισέρ μάλλον θα βάλω πιο σφικτά (αλλά όχι υπερβολές, δεν μπορώ τα κοπανήματα).
-
Ο χρήστης sbouras έγραψε:
...Αλλά εκνευρίζομαι να θεωρούν οι περισσότεροι ότι τα premium επειδή είναι ακριβότερα είναι και καλύτερα σε όλους τους τομείς σε σχέση με τα πιο ταπεινά αυτοκίνητα.Σήμερα δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα με την στενή έννοια του όρου. Τα premium -κατά κανόνα- υπερτερούν συνήθως σε ποιότητα κατασκευής, αίσθηση πολυτέλειας, ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης και γενικά refinement. Αν κάποιον δεν τον απασχολούν τα παραπάνω και θέλει να πηγαίνει στη δουλειά του με ασφάλεια, με ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο θα είναι 100% ικανοποιημένος. Φυσικά και ένα premium δεν σημαίνει ότι είναι καλύτερο παντού αλλά -πλέον- η τιμολογιακή ψαλίδα μεταξύ premium-mainstream έχει μειωθεί αρκετά οπότε αν αντέχει κάποιος την σχετικά μικρή υπέρβαση γιατί όχι. Άλλωστε ένα μέρος της διαφοράς θα το πάρει πίσω στη μεταπώληση.
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Ομολογώ ότι δεν σε πιάνω Όταν λες να γλυστρίσει αρκετά το πίσω μέρος μιλάς για ηθελημένη πρόκληση υπερστροφής με τα ηλεκτρονικά off ή για τοποθέτηση πριν τη στροφή? Πάντως μέχρι τώρα και σε ρυθμούς έως και γρήγορους (full attack δεν έχω δοκιμάσει ακόμα γιατί έχω λίγα χιλιόμετρα) δεν έχω παρατηρήσει περίεργες και ατσούμπαλες αντιδράσεις από την ανάρτηση. Παίρνει μια κλίση αλλά κρατάει σταθερά και γερά από την είσοδο μέχρι την έξοδο της στροφής. Με γραμμές και σε καλή άσφαλτο είναι ουδέτερο, σε γλιστερό δρόμο και με διάθεση για ταρζανιές η ουρά ξεκολλάει γλυκά και δεν σε ''χαστουκίζει'' στην επαναφορά. Όσον αφορά ελατήρια-αμορτισέρ ίσως ισχύει αυτό που λες, τα αμορτισέρ να είναι πιο μαλακά από τα ελατήρια οπότε σε αυτή την περίπτωση το αντίδοτο είναι πιο σφικτή aftermarket λύση (όπως τα bilstein B6 sport, περίπου 600 ευρώ η τετράδα). Όταν έρθει η ώρα της αλλαγής των αμορτισέρ μάλλον θα βάλω πιο σφικτά (αλλά όχι υπερβολές, δεν μπορώ τα κοπανήματα).Ναι μιλάω για ηθελημένη πρόκληση υπερστροφής με τα ηλεκτρονικά στο off. Και μιλάω για 'χαστούκισμα' όταν εχει αρκετή υπερστροφή.
-
Ο χρήστης sbouras έγραψε:
Ναι μιλάω για ηθελημένη πρόκληση υπερστροφής με τα ηλεκτρονικά στο off. Και μιλάω για 'χαστούκισμα' όταν εχει αρκετή υπερστροφή.Σύμφωνοι αλλά αυτό το χαστούκισμα στο rebound δεν προκαλεί μετατόπιση του πίσω μέρους προς την αντίθετη κατεύθυνση όπως περιγράφεις.
Ας πούμε αριστερή κλειστή στροφή, δευτέρα στο κιβώτιο, γκάζι στην είσοδο, προοδευτικό ξεκόλλημα του πίσω μέρους προς το εξωτερικό της στροφής, φορτίζονται οι δεξιές αναρτήσεις και με το που ισιώνεις το τιμόνι νιώθεις μια ταλάντωση (επειδή σταματά να φορτίζεται η δεξιά πλευρά και ισιώνει) και συνεχίζεις για την επόμενη στροφή. Δεν έχω διαπιστώσει (πέραν του χαστουκίσματος, της ταλάντωσης στην ουσία) άλλες παρενέργειες, είναι καθαρά θέμα μαλακού set up. Ούτε αλλάζει κατεύθυνση η ουρά. -
Πόσο πάει σε € η bmw??
-
Συγκριτικό Leon 1.2TSI vs 1.6TDI http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 111183.asp
5,5 χρόνια για απόσβεση της διαφοράς τιμής... (15.000 km/έτος)
Όταν υπάρχει μικρότερος turbo βενζίνης στην γκάμα, μάλλον είναι πιο συμφέρουσα επιλογή τελικά...
-
Δεν λέει όλη την αλήθεια το συγκεκριμένο συγκριτικό. Τα 5.5 χρόνια για την απόσβεση του diesel προκύπτουν γιατί παίρνει σαν βάση τις εργοστασιακές καταναλώσεις (3.8 το diesel και 4.9 ο tsi). Στην πράξη η διαφορά μεταξύ τους είναι τουλάχιστον 2.5 με 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα η οποία ανεβαίνει όταν σε γαργαλάει το δεξί πόδι (ο tsi πίνει όταν πιέζεται). Συνεπώς η απόσβεση γίνεται αρκετά συντομότερα.
Ανεξάρτητα από αυτό, καλό θα είναι ο κάθε υποψήφιος να βάλει κάτω τις πραγματικές του ανάγκες, πόσα χιλιόμετρα καλύπτει περίπου ετησίως και πού γίνονται αυτά τα χιλιόμετρα καθώς και αν του αρέσει ο διαφορετικός τρόπος λειτουργίας των diesel (αν και στους σύγχρονους turbo βενζινοκινητήρες η οδήγηση μοιάζει με αυτή των diesel, ροπή χαμηλά, αλλαγές νωρίς). Οι περισσότεροι diesel πάντως έχουν φτάσει σε αρκετά καλό σημείο εξέλιξης σε θέματα απόδοσης, τρόπου λειτουργίας, κραδασμών και είναι αρκετά ευχάριστοι στην οδήγηση. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι έχω κάνει τρομερούς συμβιβασμούς με τον diesel με bonus ότι φτιάχνει η διάθεσή μου όποτε πάω στο βενζινάδικο και με 60 ευρώ πετρέλαιο βλέπω στο trip 950-1000 χλμ αυτονομίας -
Ο χρήστης jasonpap έγραψε:
Πόσο πάει σε € η bmw??Μέχρι πριν από 1 μήνα έπαιρνες μια πεντάπορτη 116 d σε απλό χρώμα με 21.300 ευρώ, η συνολική έκπτωση (μαζί με την απόσυρση) έπαιζε από 4.000+ μέχρι 5000+ ευρώ. Σήμερα δεν ξέρω αν τρέχουν οι ίδιες προσφορές. Αναλόγως τα extra που θα βάλεις ανεβαίνει η τιμή. Με 2 πακέτα που πρόσθεσα βγήκε 23.000 ευρώ και δεν λείπει κάτι ουσιαστικό, αν σε τρώει η τσέπη η τιμή ανεβαίνει χαλαρά 3.000-4000 ευρώ ακόμα...
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Πόσο πάει σε € η bmw??
Μέχρι πριν από 1 μήνα έπαιρνες μια πεντάπορτη 116 d σε απλό χρώμα με 21.300 ευρώ, η συνολική έκπτωση (μαζί με την απόσυρση) έπαιζε από 4.000+ μέχρι 5000+ ευρώ. Σήμερα δεν ξέρω αν τρέχουν οι ίδιες προσφορές. Αναλόγως τα extra που θα βάλεις ανεβαίνει η τιμή. Με 2 πακέτα που πρόσθεσα βγήκε 23.000 ευρώ και δεν λείπει κάτι ουσιαστικό, αν σε τρώει η τσέπη η τιμή ανεβαίνει χαλαρά 3.000-4000 ευρώ ακόμα...
OK thanks for the info!
-
Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:
Προσωπικά ήμουν μεταξύ v40 και άσου, αν το volvo δεν ήταν τόσο στενό και χαμηλό πίσω (χειρότερο από τον άσο και ας έχει ο τελευταίος το τούνελ μετάδοσης) και με τόσο μικρό πορτ μπαγκάζ ίσως να το είχα επιλέξει. Όσον αφορά τα video είναι γνωστά, δεν ξέρουμε αν το volvo φοράει τη standard ανάρτηση. Ο άσος με την βασική ανάρτηση γέρνει αλλά κρατάει μια χαρά και φυσικά ισοπεδώνει τις λακούβες καλύτερα από το volvo, το πίσω μέρος του οποίου αντιδρά άτσαλα σε εγκάρσιες ανωμαλίες κυρίως. Δεν σημαίνει ότι αυτοκίνητο που γέρνει λίγο παραπάνω δεν κρατάει, ας θυμηθούμε τα παλιά citroen που νόμιζες ότι θα γυρίσουν τούμπα και εκείνα έστριβαν λες και ήταν σε ράγες. Οκ, δεν θα με χάλαγε να ήταν 1-2 κλικ πιο σφιχτή η ανάρτηση της bmw αλλά χαρίζει στο αυτοκίνητο αρχοντική κύλιση και άνεση χωρίς παράλληλα να ξενερώνεις σε απαιτητικό στροφιλίκι. Ταιριάζει δηλαδή στον green χαρακτήρα του μοντέλου και με ένα σετ πιο σφικτά ελατήρια ή και aftermarket αμορτισέρ θα είναι super για όποιον έχει άλλες βλέψεις. Είναι και η πίσω κίνηση και η δυνατότητα να βγάλεις τελείως off τα ηλεκτρονικά...
Αυτο για την ατσαλη αντιδραση το Volvo το διαπιστωσες σε test drive; Γιατι εγω δεν ειδα πουθενα τετοιες αντιδρασεις, αντιθετα θα ελεγα οτι η αναρτηση του ειναι η χρηση τομη αναμεσα στην ανεση και στον ικανοποιητικο ελεγχο του αμαξωματος, με λογικες κλισεις και φιλτραρισμα των ανωμαλιων, παρεχοντας συναμα και εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης. Και για να ειμαι πιο ακριβης, μου θυμισε περισσοτερο και απο τα 3 (το Civic δεν το εχω οδηγησει ακομα, αλλα εικαζω οτι θα ειναι ενα κλικ πιο κανω σε αυτο τον τομεα - κρινοντας απο την προηγουμενη γενια), την αναρτηση του Golf V Sportline, την οποια θεωρω εξαιρετικη απο καθε αποψη.
Η BMW ειναι επισης πολυ ανετη, αλλα γερνει περισσοτερο, κραταει μια χαρα μεν, αλλα καπου οι κλισεις με ξενερωσαν λιγο.
Η Alfa το αντιθετο ακριβως.Μια που λεμε για την πισω κινηση της, εχεις δοκιμασει να προκαλεσεις υπερστροφη ισχυος και να συνεχισεις να πηγαινεις με το πλαϊ; Το λεω αυτο γιατι πιστευω οτι η πισω κινηση εχει περισσοτερο νοημα σε ισχυροτερες εκδοσεις και οχι σε αυτες που συζηταμε.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Αυτο για την ατσαλη αντιδραση το Volvo το διαπιστωσες σε test drive; Γιατι εγω δεν ειδα πουθενα τετοιες αντιδρασεις, αντιθετα θα ελεγα οτι η αναρτηση του ειναι η χρηση τομη αναμεσα στην ανεση και στον ικανοποιητικο ελεγχο του αμαξωματος, με λογικες κλισεις και φιλτραρισμα των ανωμαλιων, παρεχοντας συναμα και εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης. Και για να ειμαι πιο ακριβης, μου θυμισε περισσοτερο και απο τα 3 (το Civic δεν το εχω οδηγησει ακομα, αλλα εικαζω οτι θα ειναι ενα κλικ πιο κανω σε αυτο τον τομεα - κρινοντας απο την προηγουμενη γενια), την αναρτηση του Golf V Sportline, την οποια θεωρω εξαιρετικη απο καθε αποψη.Η BMW ειναι επισης πολυ ανετη, αλλα γερνει περισσοτερο, κραταει μια χαρα μεν, αλλα καπου οι κλισεις με ξενερωσαν λιγο.
Η Alfa το αντιθετο ακριβως.Μια που λεμε για την πισω κινηση της, εχεις δοκιμασει να προκαλεσεις υπερστροφη ισχυος και να συνεχισεις να πηγαινεις με το πλαϊ; Το λεω αυτο γιατι πιστευω οτι η πισω κινηση εχει περισσοτερο νοημα σε ισχυροτερες εκδοσεις και οχι σε αυτες που συζηταμε.
Βασικά το αυτοκίνητο του test drive φορούσε 17αρες ζάντες, η ποιότητα κύλισης παρόλα αυτά εξαιρετική όπως λες. Απλά σε 1-2 σαμαράκια (και γενικά στις εγκάρσιες ανωμαλίες) έδειξε να αναπηδά ελαφρώς το πίσω μέρος, λίγο υπερβολική η λέξη ' άτσαλα' που χρησιμοποίησα. Εννοώ από θέμα απόσβεσης και όχι κρατήματος όπου σίγουρα το v40 είναι πολύ καλό. Δυστυχώς το κράτημα δεν μπόρεσα να το δω όπως θα ήθελα γιατί οι συνθήκες του test drive ήταν ακατάλληλες. Είδα χτες ένα λευκό crosscountry d2 και είναι , δεν μπορώ να πιστέψω πώς κατάφεραν και το έκαναν τόσο στενό για τους πίσω επιβάτες και τις αποσκευές.
Όσον αφορά την πίσω κίνηση, για μένα είναι ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει την bmw μοναδικό στην κατηγορία. Δεν μπορώ να μιλήσω για υπερστροφή ισχύος γιατί τα λάστιχα είναι καινούρια και η ιπποδύναμη δεν βοηθάει για πλαγιολισθήσεις διαρκείας. Ακόμα και έτσι γυρίζει εύκολα σε οποιοδήποτε άσφαλτο με συντελεστή πρόσφυσης κάτω του καλού λόγω ροπής από χαμηλά. Σε σβέλτη προς γρήγορη οδήγηση μούτρα δεν έχει βγάλει ποτέ και βγαίνεις από κάθε στροφή είτε ελαφρώς υπερστροφικά είτε εντελώς ουδέτερα (αναλόγως την άσφαλτο). Με φθαρμένα λάστιχα θα κάνεις περισσότερο παιχνίδι, φαντάσου ότι σε δεξιά μέτρια στροφή με τυπική ελληνική άσφαλτο και τρίτη στο κιβώτιο με μισό γκάζι η ουρά ξεκόλλησε χωρίς να το περιμένω (είχα το esp στο off). Επίσης μου αρέσει πολύ που έχω την επιλογή να στείλω για ύπνο τα ηλεκτρονικά κάτι που τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας δεν έχουν. Τέλος, αναφορικά με τον κινητήρα, διαπιστώνω ότι ανοίγει όλο και περισσότερο και στο sport οι επιταχύνσεις και η απόκριση του γκαζιού είναι πολύ καλές από τις 1200 στροφές μέχρι τις 4000 στροφές χωρίς ίχνος λαχανιάσματος (δεν έχω ανεβάσει παραπάνω ακόμα, άλλωστε δεν θα έχει και ιδιαίτερο νόημα παρόλο που τα κόκκινα στο σροφόμετρο ξεκινάνε στις 5200-5300 στροφές) με bonus κάτι σκασίματα που ακούγονται στα διαδοχικά πάτα-άσε του δεξιού πεντάλ -
Είδα ότι ξεχάστηκε το θέμα,ας το ανανεώσω.....
Duel : Honda Civic 1.6 i-DTEC vs Volvo V40 D2 -
Είμαι κι εγώ στην αναζήτηση ενός diesel hatchback.
Έκανα υπομονή για το Megane 1.5dci f/l 2014 και οι πρώτες τιμές που ακούω (18k) είναι απογοητευτικές.
οκ σουπερ ο κινητήρας αλλά το αυτοκίνητο είναι 6 χρόνια παλιό.
Οπότε είπα να ανεβάσω το budget σε civic - v40 - giulietta-Το civic δεν με φτιάχνει με την εμφανισή του καθόλου. Για 22k θα ήθελα να μου αρέσει και η εμφανισή του.
-To v40 θα ήθελα να μην το αγοράσω στην πρώτη έκδοση (νομίζω έχει 15'' ατσαλινες ζάντες) οπότε πάει σχετικά ψηλά (23.500)
-Οπότε λέω για Giulietta. Είναι πανέμορφη, το distictive έχει 21.500 και 5,85% επιτόκιο (στα αλλα παμε γύρω στο 9% αν δεν κανω λάθος). Θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε στους εξης προβληματισμούς μου.Η Giulietta :
- Τι λέει από αξιοπιστία. Ισχύουν τα κλασσικά που λένε για τα ιταλικά αυτοκίνητα στην περίπτωση της Giulietta?
- Ο 1.6 jtdm-2 διαβάζω ότι είναι σχετικά οικονομικός (4,1Lt/100). Με ενδιαφέρει άνετη οδήγηση στην πόλη και σε ταξίδι να προσπερνάω νταλίκα (από τα σχολιά σας βλέπω ότι στα ρεπρίζ χάνει από civic αλλά είναι γρηγορότερη από v40?). Όπως και να έχει είναι αρκετά γρήγορη για αυτό, σωστά ?
3.Είναι ήσυχη στο ταξίδι? Θα μπορούσε να μου κάποιος σε εθνική με 120-140 τι επικρατεί στην καμπίνα ???
Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μεγάλο post.
-
Ο χρήστης Maybe_Megane έγραψε:
Είμαι κι εγώ στην αναζήτηση ενός diesel hatchback.
Έκανα υπομονή για το Megane 1.5dci f/l 2014 και οι πρώτες τιμές που ακούω (18k) είναι απογοητευτικές.
οκ σουπερ ο κινητήρας αλλά το αυτοκίνητο είναι 6 χρόνια παλιό.
Οπότε είπα να ανεβάσω το budget σε civic - v40 - giulietta-Το civic δεν με φτιάχνει με την εμφανισή του καθόλου. Για 22k θα ήθελα να μου αρέσει και η εμφανισή του.
-To v40 θα ήθελα να μην το αγοράσω στην πρώτη έκδοση (νομίζω έχει 15'' ατσαλινες ζάντες) οπότε πάει σχετικά ψηλά (23.500)
-Οπότε λέω για Giulietta. Είναι πανέμορφη, το distictive έχει 21.500 και 5,85% επιτόκιο (στα αλλα παμε γύρω στο 9% αν δεν κανω λάθος). Θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε στους εξης προβληματισμούς μου.Η Giulietta :
- Τι λέει από αξιοπιστία. Ισχύουν τα κλασσικά που λένε για τα ιταλικά αυτοκίνητα στην περίπτωση της Giulietta?
- Ο 1.6 jtdm-2 διαβάζω ότι είναι σχετικά οικονομικός (4,1Lt/100). Με ενδιαφέρει άνετη οδήγηση στην πόλη και σε ταξίδι να προσπερνάω νταλίκα (από τα σχολιά σας βλέπω ότι στα ρεπρίζ χάνει από civic αλλά είναι γρηγορότερη από v40?). Όπως και να έχει είναι αρκετά γρήγορη για αυτό, σωστά ?
3.Είναι ήσυχη στο ταξίδι? Θα μπορούσε να μου κάποιος σε εθνική με 120-140 τι επικρατεί στην καμπίνα ???
Ευχαριστώ και συγγνώμη για το μεγάλο post.
Βασικα πες μας ποιες ειναι οι προτεραιοτητες σου για να προτεινουμε βασει αυτων..
Σε οτι αφορα τη Giulietta, εχει λιγο ψηλοτερη καταναλωση απο τον μ.ο. των αντιστοιχων diesel. Ο κινητηρας ειναι πολυ καλος μεχρι τις 3-3.5k στροφες, απο εκει και πανω ψοφαει... Γι' αυτο και εχει μετριες ρεπριζ στις ψηλες στροφες. Οποτε θελει και την αναλογη προσοχη στο προσπερασμα.
Σαν ποιοτητα κυλισης και κυριως ποιοτητα εσωτερικου θα ελεγα οτι ειναι μετρια. 116 και ειδικα V40 ειναι πολυ καλυτερα σε αυτους τους τομεις.
Οι αρετες της ειναι κατα κυριο λογο στην εμφανιση και φυσικα στην οδικη συμπεριφορα.Απο αξιοπιστια του μοντελου δεν εχω προσωπικη αποψη.
Το Civic ειναι καλο, αλλα εμφανισιακα δεν μου αρεσει καθολου. Δε θα αγοραζα ποτε αυτοκινητο που δεν μου αρεσει.
-
Η alfa έχει πολύ καλή ροπή αλλά σε αρκετά στενό εύρος λειτουργίας. Βασικά οδηγείται με μια ταχύτητα πάνω σε σχέση με άλλα diesel της κατηγορίας ακριβώς γιατί τελειώνει γρήγορα ο κινητήρας. Δεν θα σε προβληματίσει ποτέ αρκεί να τον δουλεύεις όπως πρέπει. Από κατανάλωση υπολόγιζε με φυσιολογικούς ρυθμούς χωρίς πολλούς συμβιβασμούς σε μεικτές συνθήκες γύρω στα 6 lt/100. Με οικονομική οδήγηση πέφτει πιο χαμηλά φυσικά (τα 4.1 του κατασκευαστή μπορεί να τα δεις μόνο στην εθνική και με χαμηλή μέση ταχύτητα). Όσον αφορά την αξιοπιστία, οι ιταλοί έχουν κάνει άλματα και ειδικά οι multijet είναι από τους πιο αξιόπιστους diesel της αγοράς και σαν μοντέλο η giulietta έχει ωριμάσει μιας και κυκλοφορεί ήδη 4 χρόνια. Πέτυχα πρόσφατα σε βενζινάδικο έναν τύπο με giulietta diesel που έχει γράψει 105.000 χλμ και μου είπε ότι δεν του έχει βγάλει το παραμικρό (απλά μετά τα 80.000 χλμ σύμφωνα με τον ίδιο διάφοροι μικροτριγμοί έκαναν την εμφάνισή τους). Κατά τα λοιπά, υστερεί σε άνεση και ποιότητα κύλισης ειδικά με 17αρες ζάντες ενώ φινίρισμα και ποιότητα κατασκευής απέχουν από το να χαρακτηριστούν κορυφαία. Τα 21.500 αφορούν το f/l μοντέλο? Λένε ότι στην f/l βελτίωσαν την ποιότητα του εσωτερικού και με κάποιες ρυθμίσεις στην ανάρτηση βελτιώθηκε λίγο και η άνεση. Αν πρόκειται για το προ f/l μοντέλο είναι πολλά.
-
Καλησπέρα και ευχαριστώ για τις απόψεις σας.
Τα 21.500 είναι για την ΜΥ2014, οπότε κι εγώ έχω διαβάσει ότι έχουν βελτιώσει εσωτερικό.
Σήμερα οδήγησα μια Giulietta 1.4 105bh βενζίνη (2013) -εταιρικό -
Πολύ σπιρτάτο, αλλά είδα κάτι τρεμοπαίγματα στα πλαστικά και αριστερό καθρέπτη στο ρελαντί.Θα κάνω test drive σε Giulietta 1.6jtdm-2 και Volvo V-40
Θα επανέλθω με εντυπώσεις για τον σχολιασμό σας... -
Νομιζω τζουλιεττα θα βρεις και δθηνοτερα αμα ψαξεις λιγο....παιζει ΜΥ14 στους εμπορους 19 με 20 χιλιαδες και εκει νομιζω το συγκεκριμενο πλαισιο, κινητηρας μεταδοση ειναι no questions asked. Συμφωνω για το εσωτερικο , και σε ενα MITO που ειχα καποιο διαστημα μου εκανε εντυπωση και η κετρια ποιοτητα πλαστικων , αλλα και το φινιρισμα και καποιες ταλαντωσεις, οπως και κουνημα ολου του ταμπλω σε αδυναμιες. Απο την αλλη θεωρω τον εαυτο μου κακομαθημενο μιας και εχω ενα Ε90 BMW του οποιου η ποιοτητα συρναμογης νομιζω ειναι απο αλλο πλανητη αλλα και ενα καινουργιο Citroen C4 ου οποιου το εωτερικο θεωρω απο τα καλυτερα και πιο ποιοτικα στην κατηγορια.
-
Η Mito Twinair που κυκλοφορουσα για λιγες μερες με 39.000χλμ δεν εκανε τσικ.
Τωρα περι κουνηματος ταμπλω τι να πω.
Παντως εχουν μεινει μερικες προ fl giulietta distinctive diesel με 18000-18500€ που θεωρω οτι ειναι πολυ καλη τιμη για ενα αρκετα ολοκληρωμενο και ομορφο αυτοκινητο. -
Φιλε μου δεν ειναι ολα τα αμαξια ιδια σε αυτον τον κοσμο. Το δικο μου ΜΙΤΟ ηταν εταιρικο και συντονιζοταν ολο το ταμπλω...απο εκει και περα υπαρχει μια ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ σιαφορα στα πλαστικα των Ιταλων και των υπολοιπων.
-
Ο χρήστης Dasimo έγραψε:
Φιλε μου δεν ειναι ολα τα αμαξια ιδια σε αυτον τον κοσμο. Το δικο μου ΜΙΤΟ ηταν εταιρικο και συντονιζοταν ολο το ταμπλω...απο εκει και περα υπαρχει μια ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΗ σιαφορα στα πλαστικα των Ιταλων και των υπολοιπων.+1
Τα πλαστικά και η συναρμολόγηση της Giulietta, ακομα στη fl ειναι σαφώς κατώτερα του ανταγωνισμού και σίγουρα δεν αντιστοιχούν στην αξία του αυτοκινήτου. Π.χ. ακόμα και το Megane που εχει κλείσει 6 χρόνια πλέον είναι πολύ καλύτερο σε αυτά.
Θυμάμαι στο td της G που είχα κάνει ότι ήδη ακούγονταν τριγμοί, αν προσθέσεις και την σφιχτή ανάρτηση με τα χαμηλού προφίλ ελαστικα, μετά από 5-6 χρόνια τι θα γίνεται;Ειναι πραγματικά κρίμα γιατι κατά τα άλλα είναι πολύ αξιόλογη επιλογή.
-
Έκανα test drive σε v40 d2 & ειμαι ενθουσιασμενος!
Κοιτάζω το kinetic με πακέτο business (cruise,χειριστήρια στο τιμόνι,parking sensors,ηχοσύστημα 6 ηχεία) και ψηφιακό καντράν (με φτιάχνει απίστευτα )
Θα κλείσω όπου βρω καλύτερη τιμη- χρηματοδότηση.
Οι προτεραιότητες μου στην επιλογή ήταν :
Κινητήρας οικονομία
Επιδόσεις ( με την έννοια της ασφαλούς και γρηγόρης προσπερασης - άνετο ταξίδι)
Ασφάλεια
Ηχομόνωση καμπίνας ( δεν ξέρω αν το βρίσκετε παράξενο, αλλά εχω corsa και πάνω απο τα 110.....χαμός )
Αξιοπιστία
Και εμφάνιση (μετα την giulietta το θεωρώ το πιο όμορφο)
diesel μικρομεσαίο (κατά προτίμηση χωρίς τέλη)