Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 53
    • Best 0
    • Groups 0

    sbouras

    @sbouras

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    53
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sbouras Unfollow Follow

    Latest posts made by sbouras

    • Πωλούνται περιοδικά αυτοκινήτου από 1990

      Πωλούνται παλιά περιοδικά αυτοκινήτου Drive, Auto Motor Sport και Car & Driver. Τα περισσότερα είναι σε άριστη κατάσταση.

      Τα drive είναι τα τεύχη : 1,2,5,11,117,118,119,120,121,122,123,124,125,126,127,128,129,130, 131,132,133,134,135,136,137,138,139,140,141,142,143,144,145,146, 147,152,154,156,157,158,159,160,161,163,164,165, 166,172,183,196,199,201,203

      Οι 4Τροχοί είναι τα τεύχη : 222,233,235,236,238,240,243,244,245,248,252,262,271,284,286,287,288, 289,292,293,294,295,297,300,301,302,303,304,305,307,309,311,312,313, 314,322,325,330,333,334,338,340,341,344,346,430,433,434,436,439,443, 444,453,455,458,460,479,484,485,486,490,496,497,498,504

      Τα Auto Moto & Sport είναι τα τεύχη : 1,3,4,5,6,7,8,11,18,19,21,25,28,45,55,63,64,65,70,73,2/96,14/96, 16/96,18/96,19/96,20/96,22/96 Car &ίDriver είναι τα τεύχη : 14,22,23,24,25,26,29,35,59,63,85

      Car & Driver είναι τα τεύχη : 14,22,23,24,25,26,29,35,59,63,85

      Τα νούμερο 1-11 drive και τα 1-19 Auto Moto & Sport 7 ευρώ το ένα. Τα υπόλοιπα 5 ευρώ το ένα.

      Όλα μαζί 500 ευρώ.

      posted in Μικρές Αγγελίες
      S
      sbouras
    • RE: Lancia Ypsilon

      Έχω ένα ypsilon 1o χέρι από το 2004. Τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει βγαλει μερικά θεματάκια. Έχει χαλάσει η χειρολαβή της πόρτας, και έσπασε ο διακόπτης των ηλεκτρικών παραθυρων. Επιπλέον χάλασε ο διακόπτης των φλάς και αλλάχτηκε όλη η μονάδα διακοπτών με μεταχειρισμένη. Επίσης τον τελευταίο μήνα έβγαλε διαρροή απο τισμούχα στο κιβώτιο και με ενημέρωσαν ότι είναι κλασικό πρόβλημα όλων των fiat/lancia και δεν είναι ανυσυχητικό (η επισκευή απαιτεί αρκετή εργασία). Επίσης πριν απο περίπου 3 χρόνια χρειάστηκε και έναν πολλαπλασιαστή (κόστος εάν θυμάμαι καλά 60 ευρώ).Μέχρι το 2015 ήταν μόνο φίλτρα,λάδια,τακάκια.
      Λάδι δεν καίει σταγόνα. Γενικά είμαι ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο και η συντήρηση του είναι πολύ οικονομική. Ο κινητήρας του είναι ο 1.4 με τα 95 άλογα είναι η έκδοση platino (η πιο πλούσια με δέρμα, ηχοσύστημα boss με ενισχυτή, cruise control κτλ.) και έχει κάνει 145.000 km. To αυτοκίνητο είναι ευχάριστο στο δρόμο λόγω νευρικού κινητήρα και γρήγορου τιμονιού. Η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ ασφαλής αλλά δεν εμπνέει για γρήγορη οδήγηση γιατί έχει πολύ μαλακή ανάρτηση και παίρνει μεγάλες κλίσεις. Τα φρένα είναι πολύ καλά. Επίσης με την πάροδο του χρόνου έχουν εμφανιστεί τριγμοί και στο ταξίδι κάνει θόρυβο ο κινητήρας (μάλλον λόγω εξάτμισης) ενώ καινούργιο ήταν τελείως αθόρυβο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • RE: Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel

      Ο χρήστης mrclouzo έγραψε:

      Κόστος service : 100 ευρώ το μικρό (λάδια φίλτρα) και 200 το 'μεγάλο'. Οι τιμές αυτές σε επίσημη αντιπροσωπεία.

      Μπορείς σε παρακαλώ να αναφέρεις από πιο εξουσιοδοτημένο είναι αυτές οι τιμές ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • RE: Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel

      Ο χρήστης design26 έγραψε:
      Επισημαίνω οτι η BMW δίνει 5 χρόνια ή 60.0000 χλμ δωρεαν service, που ειναι σιγουρα ενα plus.

      To πακέτο αυτό υποψιάζομαι ότι απλώς καλύπτει μια αλλαγή λαδιών και ένα service (αλλαγή λαδιών και φίλτρων) καθώς μέχρι τα 60000 km σύμφωνα με τον κατασκευαστή προβλέπει μόνο αυτά τα 2 (συνολικό κόστος περίπου 500 ευρώ). Σημαντικό είναι να δεις εάν καλύπτει τακάκια που πιο πιθανό είναι να χρειαστούν αλλαγή μετά τα 60.000km

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • RE: Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel

      Ο χρήστης tempo έγραψε:
      καλό είναι να γνωρίζεις ότι θα κυκλοφορήσει νέο megane - δεν ξέρω πότε απλά κάπου το διάβασα.

      Μπορεί να κυκλοφορήσει σύντομα νέα έκδοση αλλά η τωρινή αξίζει να μπει στα 'sport' (με πολλά εισαγωγικά) 1600 diesel.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • RE: Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel

      Ο χρήστης design26 έγραψε:
      Sbouras εχεις το προ facelift μοντελο?σε ευχαριστω για τις πληροφοριες.den exo idea πες μου τις εντυπωσεις σου απο τον ασο.ποια εκδοση εχεις?

      Η έκδοση είναι η απλή με advantage πακέτο και κάποια ακόμα extra. Επίσης είναι από τα πρώτα με κατασκευή Μάρτιο του 2012.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • RE: Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel

      Επίσης δεν θα έλεγα ότι η οδική συμπεριφορά της BMW είναι ότι καλύτερο. Σε εξιτάρει το γεγονός ότι είναι πισωκίνητο και παιχνιδιάρικη υπό προουποθέσεις αλλά δεν είναι το αυτοκίνητο που θα σου δώσει τη σιγουριά να το πας όσο πάει. Στην είσοδο των στροφών πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός για υποστροφή (που μπορεί να έρθει απότομα χωρίς προειδοποίηση όταν δεν υπάρχει πολύ πρόσφυση) αλλά στη συνέχεια απολαμβάνεις πολύ υχηλό κράτημα μέχρι την έξοδο. Και αυτό γιατί ο πίσω άξονας έχει εκπληκτική πρόσφυση στην έξοδο των στροφών με τέρμα γκάζι. Το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό (με κλειστό το DSC) φαίνεται να είναι περισσότερο marketing παρά ουσία. Θα μπορούσα να πω ότι το νοιώθω σαν ένα antispin όπου αφήνει κάποια ελευθερία στους τροχούς. Βέβαια η ροπή είναι μικρή για να καταλάβεις περισσότερα.Ίσως στα μεγαλύτερα diesel να το αντιλαμβάνεσαι διαφορετικά.Επίσης υπάρχει και μια ευπάθεια στους πλευρικούς ανέμους (όχι πολύ αλλά υπάρχει). Τέλος τιμόνι/σασί πληροφορούν μόνο σε δρόμους με πολύ καλή πρόσφυση όπου εκεί εμφανίζονται και σχετικά μεγάλες κλίσεις (αναλογικά με τη σκληρότητα της ανάρτησης)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • RE: Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel

      Το idrive δεν είναι πιο βολικό από την οθόνη αφής και το λέω γιατί το προηγούμενο αυτοκίνητο που είχα είχε οθόνη αφής. Παράδειγμα με το idrive για να πας στον 5ο σταθμό στη σειρά θα πρέπει να κοιτάς την οθόνη και να κάνεις με το ιdrive μια περιστροφή με 5 κλίκ για να σταματήσεις στον σταθμό που θες. Με την οθόνη αφής απλά επιλέγεις κατευθείαν και ξεμπερδεύεις. Γενικά όταν χάσεις την οθόνη αφής τότε καταλαβαίνεις πόσο σημαντική είναι.
      Όσο αφορά τριγμούς κτλ. στο bmw δεν υπάρχει κάτι που να ενοχλεί. Το κιβώτιο και το τιμόνι απαιτούν δύναμη αν και αυτό το καταλαβαίνεις εάν αλλάξεις αυτοκίνητο. Όσο αφορά την ποιότητα το μόνο που μου έχει κάνει άσχημη εντύπωση είναι ότι έχει σχιστεί στο bmw το υποβραχιόνιο της πόρτας του οδηγού σε 5-6 σημεία χωρίς να δικαιολογείται μια τέτοια φθορά.
      Τα καθίσματα που έχω πρόβλημα με την σκόνη είναι τα μαύρα της βασικής έκδοσης.

      Επίσης στη θέση σας θα κοίταζα και το megane με το κινητήρα με τα 130 άλογα που λένε ότι έχει και πολύ καλή οδική συμπεριφορά (ίσως αντάξια της alfa παρόλο που είναι αρκετά πιο απλή η αρχιτεκτονική της ανάρτησης του). Ειδικότερα στην έκδοση gt line με τη sport ανάρτηση και τα φοβερά bucket δεν παίζεται

      Επίσης ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και με το καλύτερο value for money είναι το Citroen C4 στο οποίο πρόσφατα έγινε ανανέωση (facelift).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • RE: Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel

      Είμαι κάτοχος της BMW με 70.000 km και γενικότερα ικανοποιημένος. Εάν πρέπει να βρω κάποια αρνητικά αυτά είναι :

      1. Η βασική ανάρτηση του αυτοκινήτου (μεγαλύτερο αρνητικό) έχει μικρή διαδρομή και εκτονώνεται απότομα με αποτέλεσμα να χάνει επαφή με το δρόμο εύκολα στη γρήγορη οδήγηση. Παράδειγμα κοντά στις Θερμοπύλες που έχει κάτι σαμαράκια στην Εθνική το αυτοκίνητο το νιώθεις να σηκώνεται όλο στον αέρα με παρεμβαίνει το ESP φρενάροντας τους τροχούς (στην ευθεία) ενώ στο ίδιο σαμαράκι περνάς με γαλλικό με 30+km/h και δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
      2. Μάλλον ακριβή συντήρηση ανταλλακτικά (ενδεικτικά 120-130 ευρώ για αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία, περίπου 400 ευρώ για service όλα τα φίλτρα και λάδια, και περίπου 200 ευρώ τα τακάκια ανά άξονα).
      3. Δεν φεύγει εύκολα η σκόνη από τα καθίσματα.
      4. Χαμηλό ύψος αμαξόματος που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται προσοχή.
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • RE: Αγορά Νέου Αυτοκινήτου: Pulsar VS Astra

      Pulsar. Εναλλακτικά Citroen C4 που έχει και κάνει πρόσφατα και facelift

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sbouras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr