-
Πάντως την άλφα πριν τα cc την έβρισκα κλειδί έτοιμη.....κάτω απο τα 20 χιλιάρικα......distinctive σε κόκκινο απλό ......και μάλιστα με 18 μπροστά...
Sent from my iPad using Tapatalk
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αν ημουνα στη θεση σου ,και δε περιμενω να το κατανοησει κανεις αυτο, λεφτα για καινουργιο αμαξι σε γερμανια δεν εδινα...+1
-
Ναι με το κλειδι.στειλε μου μηνυμα αν θες που τη βρισκεις τοσο χαμηλα
-
Ο χρήστης design26 έγραψε:
Ναι με το κλειδι.στειλε μου μηνυμα αν θες που τη βρισκεις τοσο χαμηλαΜε το κλειδί στο χέρι δεν ξέρω και για αυτό σε ρώτησα κιόλας. Τώρα έβλεπα στην autoone την δίνουν με 20120 (με παστελ χρώμα και πίσω αισθητήρες - δε θυμάμαι αν περιλαμβάνονται στο πακέτο distinctive ούτως ή άλλως):
http://www.autoone.gr/κα�%B ... F%84%CE%B1Δε χάνεις βέβαια τίποτα να τους κάνεις μια ερώτηση.
Στο car.gr βρίσκω 3 καινούργιες με 20100, 20100 και 20300. Τους ρώτησες αυτούς;
Αν και με 20600 τελική τιμή νομίζω ότι είσαι καλά.
Να έχεις υπόψη σου μόνο για τη BMW -επειδή την έχω ψάξει πολύ- ότι για να έρθει σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο (για τα δικά μου πάντα γούστα) πρέπει να δώσεις αρκετά λεφτά καθώς η βασική είναι πολύ άδεια. Ούτε τεμπέλη δε δίνουν στάνταρντ. Όταν λες για 23800 είσαι σίγουρος ότι δε σου λείπει κάτι; -
Τους εχω ρωτησει,δεν παιζουν αυτες οι τιμες πλεον.Ακομα και εκδοση sprint να συγκρινω με sportline bmw παλι η ιδια διαφορα χρηματων ειναι περιπου
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ενα μικρο + υπερ της bmw.
Αν ημουνα στη θεση σου ,και δε περιμενω να το κατανοησει κανεις αυτο, λεφτα για καινουργιο αμαξι σε γερμανια δεν εδινα...Όπως τα λες είναι, συμφωνώ απόλυτα. Και θα του μείνουν και 3000€+ στην τσέπη...
-
Είμαι κάτοχος της BMW με 70.000 km και γενικότερα ικανοποιημένος. Εάν πρέπει να βρω κάποια αρνητικά αυτά είναι :
- Η βασική ανάρτηση του αυτοκινήτου (μεγαλύτερο αρνητικό) έχει μικρή διαδρομή και εκτονώνεται απότομα με αποτέλεσμα να χάνει επαφή με το δρόμο εύκολα στη γρήγορη οδήγηση. Παράδειγμα κοντά στις Θερμοπύλες που έχει κάτι σαμαράκια στην Εθνική το αυτοκίνητο το νιώθεις να σηκώνεται όλο στον αέρα με παρεμβαίνει το ESP φρενάροντας τους τροχούς (στην ευθεία) ενώ στο ίδιο σαμαράκι περνάς με γαλλικό με 30+km/h και δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
- Μάλλον ακριβή συντήρηση ανταλλακτικά (ενδεικτικά 120-130 ευρώ για αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία, περίπου 400 ευρώ για service όλα τα φίλτρα και λάδια, και περίπου 200 ευρώ τα τακάκια ανά άξονα).
- Δεν φεύγει εύκολα η σκόνη από τα καθίσματα.
- Χαμηλό ύψος αμαξόματος που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται προσοχή.
-
Ο χρήστης design26 έγραψε:
koralli σε ευχαριστώ για τη γνώμη σου.
Αν θες πες μου περισσότερες λεπτομέρεις από τη συμβίωσή σου με την ιταλίδα, στην εθνική αλλά και στην πόλη.Ποιά έκδοση έχεις, σε ποιό χρώμα?Έχω ακριβώς πάντως την ίδια αίσθηση με τον sargus, δηλαδή πιο στριφτερή και πιο ροπατη οδήγηση με αλφα, αλλα η μπεμπα πιο ανετη οδηγικά, νιώθεις καπως αριστοκρατικά να το πω, και σαν ειναι και πιο στιβαρή οδηγικά και επίσης η εργονομία της ειναι καλύτερη σίγουρα, καθώς και τα χειριστήρια του idrive πιο εύκολα να τα χειριστείς....δίλημμα ξανά...
1.6 distictive λευκο.
Στην πόλη είναι το χειρότερο σημείο της και διαμαρτύρεται. Είναι αρκετά φαρδια (εχω κανει οπισθεν σε στενο επειδή δεν χωρουσα να περασω), ενώ και η ορατοτητα είναι μετρια ειδικα προς τα πισω και 3/4.
Από την άλλη στον ανοικτο δρομο τα πραγματα είναι τελειως αντίθετα. Ειδικα όταν στριβει ο δρομος
Στα μειον ο νωχελικος (στο N) και όχι τοσο γραμμικος κινητήρας, η αποσβεση της αναρτησης και το μετριοτατο κιβωτιο και οι μετριοι χωροι (αν εχεις οικογενεια υπολογισε ότι θα χρειαστείς μπαγκαζιερα οπωσδηποτε).
Σε νορμαλ χρηση παντως αυτά δεν ενοχλουν ιδιαιτερα.
Από την άλλη το τιμονι είναι κοφτερο σαν ξυραφι και η οδικη συμπεριφορα για σεμιναριο, η εργονομια μια χαρα (καμια σχεση με τα φαντάσματα του παρελθοντος της εταιρειας, π.χ. 33/145) και τα φρενα πολύ καλα. Και βεβαια η εικονα μεσα-εξω!
Αυτά εμενα με κερδισαν.
Α, και το πιο σημαντικο ολων: Όταν την πλησιαζεις το πρωι σου φτιαχνει τη μερα! Κατι που για μενα η BMW οσο καλη κι αν είναι δεν μπορει να το κανει με τιποτα!
Ελπιζω να σε καλυψα αλλα κι αν δεν, εδώ ειμαστε.
-
Ο χρήστης design26 έγραψε:
...αλλα η μπεμπα πιο ανετη οδηγικά, νιώθεις καπως αριστοκρατικά να το πω, και σαν ειναι και πιο στιβαρή οδηγικά και επίσης η εργονομία της ειναι καλύτερη σίγουρα, καθώς και τα χειριστήρια του idrive πιο εύκολα να τα χειριστείς....δίλημμα ξανά...δεν νομίζω ότι το idrive είναι πιο εύκολο στον χειρισμό απο την touch οθόνη (που διαθέτει η giulietta)
-
Ο χρήστης sbouras έγραψε:
Είμαι κάτοχος της BMW με 70.000 km και γενικότερα ικανοποιημένος. Εάν πρέπει να βρω κάποια αρνητικά αυτά είναι :- Η βασική ανάρτηση του αυτοκινήτου (μεγαλύτερο αρνητικό) έχει μικρή διαδρομή και εκτονώνεται απότομα με αποτέλεσμα να χάνει επαφή με το δρόμο εύκολα στη γρήγορη οδήγηση. Παράδειγμα κοντά στις Θερμοπύλες που έχει κάτι σαμαράκια στην Εθνική το αυτοκίνητο το νιώθεις να σηκώνεται όλο στον αέρα με παρεμβαίνει το ESP φρενάροντας τους τροχούς (στην ευθεία) ενώ στο ίδιο σαμαράκι περνάς με γαλλικό με 30+km/h και δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
- Μάλλον ακριβή συντήρηση ανταλλακτικά (ενδεικτικά 120-130 ευρώ για αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία, περίπου 400 ευρώ για service όλα τα φίλτρα και λάδια, και περίπου 200 ευρώ τα τακάκια ανά άξονα).
- Δεν φεύγει εύκολα η σκόνη από τα καθίσματα.
- Χαμηλό ύψος αμαξόματος που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται προσοχή.
να ενημερώσω τον φίλο που συγκρίνει για να αποφασίσει ότι τα ίδια περίπου χρήματα πλήρωσα για αλλαγή λαδιών στην giulietta σε αντιπροσωπεία.
-
πάντως πριν απο λίγο καιρό στο car υπήρχαν αρκετές giulietta 105 diesel distinctive με 0 χιλιόμετρα σε τιμές απο 19600 εως 20000 ευρώ.
Τώρα κοιτάω και βλέπω απο 20000 και πάνω..... -
Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια τους, και ειδικά τους κατόχους (tempo,koralli,sbouras).
Αρα αν καταλαβαινω καλα στην ανάρτηση και στα δυο έχουμε κάποια θεματάκια, όπως και το οτι τα σερβις ειναι περίπου ίδια σε κόστος...(πλωρώνουμε premium )
To Idrive ειναι δίπλα στον οδηγό, πιο εύκολο να το χειριστείς, ενω της αλφα πρέπει να αποσπάσεις την προσοχή σου λίγο απο το δρόμο, περισσότερο.λεπτομέρεια βεβαια.Γενικά η θέση οδήγησης στον άσο πιστεύω ειναι καλύτερη με πιο πολλές ρυθμίσεις (κατι σαν καρέκλα γραφειου relax δηλαδή!)
Σαν ροπή βεβαια κινητήρα η αλφα ειναι ολα τα λεφτά,αλλα δεν ξέρω σε υψηλές ταχύτητες λόγω ιπποδύναμης αν θα ειναι χειρότερη σε κατανάλωση και δύναμη απο τον Άσο.
Ποιοτικά ήθελα να ρωτήσω, δηλαδή σε 5-8 χρόνια, θα υπάρχει κάποια διαφορά? εχω την αίσθηση (αλλα περί αίσθησης προκειται) ότι ο ασος υπερέχει. Ισχύει?
Δεν θα μπω σε συζήτηση περι γερμανικού κτλπ...παμε αλλού και νομίζω πρώτα πρέπει να δουμε τα του οίκου μας και μετά να κοιτάμε τους ξένους. -
sbouras ποια έκδοση έχεις, για τη σκόνη που είπες στα καθίσματα?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
το μετριοτατο κιβωτιοΠερίεργο. Το κιβώτιο της το βρήκα υπέροχο. Αλλά μιλάω για το καινούριο που μπαίνεις στις βενζίνες, το 635 δηλαδή. Τα πετρέλαια έχουν άλλο κιβώτιο;
Δεν θα μπω σε συζήτηση περι γερμανικού κτλπ...παμε αλλού και νομίζω πρώτα πρέπει να δουμε τα του οίκου μας και μετά να κοιτάμε τους ξένους.
Ναι σίγουρα, αλλά για αυτό έφτασαν να τυραννούν την Ευρώπη. Προσωπικά θα προτιμούσα 1000 φορές να τα δώσω στους Ιταλούς αν τα δύο προϊόντα ήταν ισάξια.
-
Αν ειναι ισαξια, μαζι σου!
-
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... 52&t=12191
Αυτος που την εχει ειναι γραμμενος στο club λογω κατοχης και c5.. οντως γι αυτο τη δινει και ειναι ψειρας... Ας ελπισουμε οτι σου κανει και σε γλιτωσαμε και μερικα χιλιαρικα...
-
Ο χρήστης design26 έγραψε:
Ποιοτικά ήθελα να ρωτήσω, δηλαδή σε 5-8 χρόνια, θα υπάρχει κάποια διαφορά? εχω την αίσθηση (αλλα περί αίσθησης προκειται) ότι ο ασος υπερέχει. Ισχύει?
έχω την αίσθηση απο αυτά που διαβάζω ότι οι κινητήρες της giulietta είναι αρκετά χρόνια χωρίς να έχουν αναφερθεί ιδιαίτερα προβλήματα....
-
Μηχανικά το πιστευω κι εγώ, αλλά μιλαω γενικότερα, none σε ευχαριστώ,αλλα μιλάω ΜΟΝΟ για καινούργιο αυτοκίνητο
-
Πάντως είναι κούκλα στο λευκό αν και θα την προτιμούσα σε κόκκινο
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ενα μικρο + υπερ της bmw.
Αν ημουνα στη θεση σου ,και δε περιμενω να το κατανοησει κανεις αυτο, λεφτα για καινουργιο αμαξι σε γερμανια δεν εδινα...Γιατί όμως? Ένεκα της ποιότητας των προϊόντων που φτιάχνουν τώρα ή για άλλους λόγους?
Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel