Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Διλημμα νεα BMW 116D vs ALFA romeo giulietta 1.6 diesel
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    95
    1068
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dasimo last edited by

      Πάντως την άλφα πριν τα cc την έβρισκα κλειδί έτοιμη.....κάτω απο τα 20 χιλιάρικα......distinctive σε κόκκινο απλό ......και μάλιστα με 18 μπροστά...

      Sent from my iPad using Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης nonos έγραψε:
        Αν ημουνα στη θεση σου ,και δε περιμενω να το κατανοησει κανεις αυτο, λεφτα για καινουργιο αμαξι σε γερμανια δεν εδινα...

        +1

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          design26 last edited by

          Ναι με το κλειδι.στειλε μου μηνυμα αν θες που τη βρισκεις τοσο χαμηλα

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • sargus
            sargus last edited by

            Ο χρήστης design26 έγραψε:
            Ναι με το κλειδι.στειλε μου μηνυμα αν θες που τη βρισκεις τοσο χαμηλα

            Με το κλειδί στο χέρι δεν ξέρω και για αυτό σε ρώτησα κιόλας. Τώρα έβλεπα στην autoone την δίνουν με 20120 (με παστελ χρώμα και πίσω αισθητήρες - δε θυμάμαι αν περιλαμβάνονται στο πακέτο distinctive ούτως ή άλλως):
            http://www.autoone.gr/κα�%B ... F%84%CE%B1

            Δε χάνεις βέβαια τίποτα να τους κάνεις μια ερώτηση.

            Στο car.gr βρίσκω 3 καινούργιες με 20100, 20100 και 20300. Τους ρώτησες αυτούς;
            Αν και με 20600 τελική τιμή νομίζω ότι είσαι καλά.
            Να έχεις υπόψη σου μόνο για τη BMW -επειδή την έχω ψάξει πολύ- ότι για να έρθει σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο (για τα δικά μου πάντα γούστα) πρέπει να δώσεις αρκετά λεφτά καθώς η βασική είναι πολύ άδεια. Ούτε τεμπέλη δε δίνουν στάνταρντ. Όταν λες για 23800 είσαι σίγουρος ότι δε σου λείπει κάτι;

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              design26 last edited by

              Τους εχω ρωτησει,δεν παιζουν αυτες οι τιμες πλεον.Ακομα και εκδοση sprint να συγκρινω με sportline bmw παλι η ιδια διαφορα χρηματων ειναι περιπου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gauss last edited by

                Ο χρήστης nonos έγραψε:
                Ενα μικρο + υπερ της bmw.
                Αν ημουνα στη θεση σου ,και δε περιμενω να το κατανοησει κανεις αυτο, λεφτα για καινουργιο αμαξι σε γερμανια δεν εδινα...

                Όπως τα λες είναι, συμφωνώ απόλυτα. Και θα του μείνουν και 3000€+ στην τσέπη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sbouras last edited by

                  Είμαι κάτοχος της BMW με 70.000 km και γενικότερα ικανοποιημένος. Εάν πρέπει να βρω κάποια αρνητικά αυτά είναι :

                  1. Η βασική ανάρτηση του αυτοκινήτου (μεγαλύτερο αρνητικό) έχει μικρή διαδρομή και εκτονώνεται απότομα με αποτέλεσμα να χάνει επαφή με το δρόμο εύκολα στη γρήγορη οδήγηση. Παράδειγμα κοντά στις Θερμοπύλες που έχει κάτι σαμαράκια στην Εθνική το αυτοκίνητο το νιώθεις να σηκώνεται όλο στον αέρα με παρεμβαίνει το ESP φρενάροντας τους τροχούς (στην ευθεία) ενώ στο ίδιο σαμαράκι περνάς με γαλλικό με 30+km/h και δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
                  2. Μάλλον ακριβή συντήρηση ανταλλακτικά (ενδεικτικά 120-130 ευρώ για αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία, περίπου 400 ευρώ για service όλα τα φίλτρα και λάδια, και περίπου 200 ευρώ τα τακάκια ανά άξονα).
                  3. Δεν φεύγει εύκολα η σκόνη από τα καθίσματα.
                  4. Χαμηλό ύψος αμαξόματος που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται προσοχή.
                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • K
                    koralli last edited by

                    Ο χρήστης design26 έγραψε:
                    koralli σε ευχαριστώ για τη γνώμη σου.
                    Αν θες πες μου περισσότερες λεπτομέρεις από τη συμβίωσή σου με την ιταλίδα, στην εθνική αλλά και στην πόλη.Ποιά έκδοση έχεις, σε ποιό χρώμα?

                    Έχω ακριβώς πάντως την ίδια αίσθηση με τον sargus, δηλαδή πιο στριφτερή και πιο ροπατη οδήγηση με αλφα, αλλα η μπεμπα πιο ανετη οδηγικά, νιώθεις καπως αριστοκρατικά να το πω, και σαν ειναι και πιο στιβαρή οδηγικά και επίσης η εργονομία της ειναι καλύτερη σίγουρα, καθώς και τα χειριστήρια του idrive πιο εύκολα να τα χειριστείς....δίλημμα ξανά...

                    1.6 distictive λευκο.

                    Στην πόλη είναι το χειρότερο σημείο της και διαμαρτύρεται. Είναι αρκετά φαρδια (εχω κανει οπισθεν σε στενο επειδή δεν χωρουσα να περασω), ενώ και η ορατοτητα είναι μετρια ειδικα προς τα πισω και 3/4.

                    Από την άλλη στον ανοικτο δρομο τα πραγματα είναι τελειως αντίθετα. Ειδικα όταν στριβει ο δρομος

                    Στα μειον ο νωχελικος (στο N) και όχι τοσο γραμμικος κινητήρας, η αποσβεση της αναρτησης και το μετριοτατο κιβωτιο και οι μετριοι χωροι (αν εχεις οικογενεια υπολογισε ότι θα χρειαστείς μπαγκαζιερα οπωσδηποτε).

                    Σε νορμαλ χρηση παντως αυτά δεν ενοχλουν ιδιαιτερα.

                    Από την άλλη το τιμονι είναι κοφτερο σαν ξυραφι και η οδικη συμπεριφορα για σεμιναριο, η εργονομια μια χαρα (καμια σχεση με τα φαντάσματα του παρελθοντος της εταιρειας, π.χ. 33/145) και τα φρενα πολύ καλα. Και βεβαια η εικονα μεσα-εξω!

                    Αυτά εμενα με κερδισαν.

                    Α, και το πιο σημαντικο ολων: Όταν την πλησιαζεις το πρωι σου φτιαχνει τη μερα! Κατι που για μενα η BMW οσο καλη κι αν είναι δεν μπορει να το κανει με τιποτα!

                    Ελπιζω να σε καλυψα αλλα κι αν δεν, εδώ ειμαστε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tempo last edited by

                      Ο χρήστης design26 έγραψε:
                      ...αλλα η μπεμπα πιο ανετη οδηγικά, νιώθεις καπως αριστοκρατικά να το πω, και σαν ειναι και πιο στιβαρή οδηγικά και επίσης η εργονομία της ειναι καλύτερη σίγουρα, καθώς και τα χειριστήρια του idrive πιο εύκολα να τα χειριστείς....δίλημμα ξανά...

                      δεν νομίζω ότι το idrive είναι πιο εύκολο στον χειρισμό απο την touch οθόνη (που διαθέτει η giulietta)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tempo last edited by

                        Ο χρήστης sbouras έγραψε:
                        Είμαι κάτοχος της BMW με 70.000 km και γενικότερα ικανοποιημένος. Εάν πρέπει να βρω κάποια αρνητικά αυτά είναι :

                        1. Η βασική ανάρτηση του αυτοκινήτου (μεγαλύτερο αρνητικό) έχει μικρή διαδρομή και εκτονώνεται απότομα με αποτέλεσμα να χάνει επαφή με το δρόμο εύκολα στη γρήγορη οδήγηση. Παράδειγμα κοντά στις Θερμοπύλες που έχει κάτι σαμαράκια στην Εθνική το αυτοκίνητο το νιώθεις να σηκώνεται όλο στον αέρα με παρεμβαίνει το ESP φρενάροντας τους τροχούς (στην ευθεία) ενώ στο ίδιο σαμαράκι περνάς με γαλλικό με 30+km/h και δεν καταλαβαίνεις τίποτα.
                        2. Μάλλον ακριβή συντήρηση ανταλλακτικά (ενδεικτικά 120-130 ευρώ για αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία, περίπου 400 ευρώ για service όλα τα φίλτρα και λάδια, και περίπου 200 ευρώ τα τακάκια ανά άξονα).
                        3. Δεν φεύγει εύκολα η σκόνη από τα καθίσματα.
                        4. Χαμηλό ύψος αμαξόματος που σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται προσοχή.

                        να ενημερώσω τον φίλο που συγκρίνει για να αποφασίσει ότι τα ίδια περίπου χρήματα πλήρωσα για αλλαγή λαδιών στην giulietta σε αντιπροσωπεία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tempo last edited by

                          πάντως πριν απο λίγο καιρό στο car υπήρχαν αρκετές giulietta 105 diesel distinctive με 0 χιλιόμετρα σε τιμές απο 19600 εως 20000 ευρώ.
                          Τώρα κοιτάω και βλέπω απο 20000 και πάνω.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            design26 last edited by

                            Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια τους, και ειδικά τους κατόχους (tempo,koralli,sbouras).
                            Αρα αν καταλαβαινω καλα στην ανάρτηση και στα δυο έχουμε κάποια θεματάκια, όπως και το οτι τα σερβις ειναι περίπου ίδια σε κόστος...(πλωρώνουμε premium )
                            To Idrive ειναι δίπλα στον οδηγό, πιο εύκολο να το χειριστείς, ενω της αλφα πρέπει να αποσπάσεις την προσοχή σου λίγο απο το δρόμο, περισσότερο.λεπτομέρεια βεβαια.Γενικά η θέση οδήγησης στον άσο πιστεύω ειναι καλύτερη με πιο πολλές ρυθμίσεις (κατι σαν καρέκλα γραφειου relax δηλαδή!)
                            Σαν ροπή βεβαια κινητήρα η αλφα ειναι ολα τα λεφτά,αλλα δεν ξέρω σε υψηλές ταχύτητες λόγω ιπποδύναμης αν θα ειναι χειρότερη σε κατανάλωση και δύναμη απο τον Άσο.
                            Ποιοτικά ήθελα να ρωτήσω, δηλαδή σε 5-8 χρόνια, θα υπάρχει κάποια διαφορά? εχω την αίσθηση (αλλα περί αίσθησης προκειται) ότι ο ασος υπερέχει. Ισχύει?
                            Δεν θα μπω σε συζήτηση περι γερμανικού κτλπ...παμε αλλού και νομίζω πρώτα πρέπει να δουμε τα του οίκου μας και μετά να κοιτάμε τους ξένους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              design26 last edited by

                              sbouras ποια έκδοση έχεις, για τη σκόνη που είπες στα καθίσματα?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης koralli έγραψε:
                                το μετριοτατο κιβωτιο

                                Περίεργο. Το κιβώτιο της το βρήκα υπέροχο. Αλλά μιλάω για το καινούριο που μπαίνεις στις βενζίνες, το 635 δηλαδή. Τα πετρέλαια έχουν άλλο κιβώτιο;

                                Δεν θα μπω σε συζήτηση περι γερμανικού κτλπ...παμε αλλού και νομίζω πρώτα πρέπει να δουμε τα του οίκου μας και μετά να κοιτάμε τους ξένους.

                                Ναι σίγουρα, αλλά για αυτό έφτασαν να τυραννούν την Ευρώπη. Προσωπικά θα προτιμούσα 1000 φορές να τα δώσω στους Ιταλούς αν τα δύο προϊόντα ήταν ισάξια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  design26 last edited by

                                  Αν ειναι ισαξια, μαζι σου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... 52&t=12191

                                    Αυτος που την εχει ειναι γραμμενος στο club λογω κατοχης και c5.. οντως γι αυτο τη δινει και ειναι ψειρας... Ας ελπισουμε οτι σου κανει και σε γλιτωσαμε και μερικα χιλιαρικα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tempo last edited by

                                      Ο χρήστης design26 έγραψε:

                                      Ποιοτικά ήθελα να ρωτήσω, δηλαδή σε 5-8 χρόνια, θα υπάρχει κάποια διαφορά? εχω την αίσθηση (αλλα περί αίσθησης προκειται) ότι ο ασος υπερέχει. Ισχύει?

                                      έχω την αίσθηση απο αυτά που διαβάζω ότι οι κινητήρες της giulietta είναι αρκετά χρόνια χωρίς να έχουν αναφερθεί ιδιαίτερα προβλήματα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        design26 last edited by

                                        Μηχανικά το πιστευω κι εγώ, αλλά μιλαω γενικότερα, none σε ευχαριστώ,αλλα μιλάω ΜΟΝΟ για καινούργιο αυτοκίνητο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Πάντως είναι κούκλα στο λευκό αν και θα την προτιμούσα σε κόκκινο

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jackdaniels last edited by

                                            Ο χρήστης nonos έγραψε:
                                            Ενα μικρο + υπερ της bmw.
                                            Αν ημουνα στη θεση σου ,και δε περιμενω να το κατανοησει κανεις αυτο, λεφτα για καινουργιο αμαξι σε γερμανια δεν εδινα...

                                            Γιατί όμως? Ένεκα της ποιότητας των προϊόντων που φτιάχνουν τώρα ή για άλλους λόγους?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr