Μιας που εκανα την αναφορα στο Α4 allroad να αναφερω και το σκεπτικο...Γενικα τα SUV για τα οποια ο λογος εχουν περισσοτερο προσανατολισμο σε road manners παρα σε off road καταστασεις. Επομενως το μονο μειονεκτημα του allroad σε σχεση με αυτα ειναι το μικροτερο ground clearence το οποιο ομως σε light offroad καταστασεις δεν ειναι τοσο crucial. Παραλληλα ομως το οτι ειναι πιο χαμηλο δινει καλυτερα properties στο δρομο. Σιγουρα κανενα απο αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι στριφτερο (θεωρω αστειο το κριτηριο να ειναι αυτο σε αυτη την κατηγορια οχηματων -εκτος αν μιλαμε για Cayenne).
Τωρα στους χωρους, ολα αυτα τα ΧC60/X3/Q5 ουσιαστικα βαζιζονται στα πατωματα των αντιστοιχων D-Seg οχηματων των εταιρειων τους, επομενως το Α4 station δεν εχει συγκλονιστηκα μικροτερο χωρο, εκτος ισως απο το συνολικο υψος στο χωρο αποσκευων, αφαιροντας την εταζερα.
Γενικα και επειδη σε βλεπω πολυ αρνητικο (δικαιωμα σου) για το group, η αληθεια ειναι οτι και τεχνολογικα προηγμενο ειναι (αυτοματα, κινητηρες μεταδοσεις, οτι τυπο γουσταρεις σε οποιο συνδιασμο, για ολες τις κατηγοριες) και το κυριοτερο, εχοντας μαζεψει ολο το χρημα, ειναι σε θεση οχι μονο να παρουσιαζει μοντελα στις υπαρχουσες κατηγοριες, αλλα να ρισκαρει και τη δημιουργια νεων. Βλεποντας το λοιπον συνολικα, ειτε ψαχνεις για αυτοκινητο πολης, ειτε για σουπερκαρ, ειναι δυσκολο να μην κανεις cross shop προιον του γκρουπ, χωρις να σημαινει οτι παραγουν τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου.
Στα περι πωλησεων τωρα που λεει ο MANGO ακομα κι αν το Α6 πουλαει περισσοτερο (ειδικα στη Γερμανια η 5αρα πρεπει να τους εχει παρει τα σωβρακα απ' οσο μπορει να καταλαβει κανεις παρατηροντας τα οχηματα που κυκλοφορουν) δεν σημαινει τιποτα. Αν ειναι ετσι αντιστοιχα στη μουσικη o Bieber ειναι γαματος αφου ηταν artist of the year τοσες χρονιες και εχει και ενα σωρο Νο1 hit, επομενως πρεπει ολοι να ακουμε τις μαλακιες του
Για το XC60, γενικα θεωρω αστειες τις μπροστιοκινητες εκδοσεις, οποτε μιλαμε αποκλειστικα για 3.0 βενζινη ή 2.4 πετρελαιο. Απο μοτερ ειναι και τα δυο (τρεις εκδοσεις με την D4 awd) απροβληματιστα, το diesel δε μοιραζεται κοινα μερη με την μικρη penta, οποτε λεει αρκετα για την αξιοπιστια του. Το θεμα και στα δυο ειναι το αυτοματο κιβωτιο. Οχι οτι εμφανιζει προβληματα (Aisin), αλλα προκειται για αρκετα παλαιο σχεδιο, με πολλες αναβαθμισεις ωστε να ειναι καπως ανταγωνιστικο. Κι αν στην συγκεκριμενη κατηγορια το ζητουμενο δεν ειναι οι γρηγορες αλλα οι ομαλες αλλαγες, που εχει, επισης ζητουμενο ειναι η οικονομια, που δεν εχει.
Στο δρομο το T6 το οποιο εχω οδηγησει ειναι πολυ καλο, ανετο, με πολυ καλα μονωμενη καμπινα, χωρις αεροδυναμικους θορυβους και με μικρες κλισεις, και φυσικα τις καθισματαρες Volvo που δεν θα τις βρεις πουθενα, οτι πρεπει για μεγαλα ταξιδια.