Το να καταθετεις τις πινακιδες μιας φεραρι και να σκεφτεσαι να παρεις μια μερσεντες η μια BMW ειναι λιγο .
Αληθεια τις κατεθεσε? Αφου εχει χρηματα ο ανθρωπος, γιατι το εκανε ??? 'Μηπως ειναι μ.....ας' ?
Πλακα κανω SV2 το καταλαβαινεις!
Το να καταθετεις τις πινακιδες μιας φεραρι και να σκεφτεσαι να παρεις μια μερσεντες η μια BMW ειναι λιγο .
Αληθεια τις κατεθεσε? Αφου εχει χρηματα ο ανθρωπος, γιατι το εκανε ??? 'Μηπως ειναι μ.....ας' ?
Πλακα κανω SV2 το καταλαβαινεις!
Ο χρήστης sportbilly3 έγραψε:
Λοιπόν, τροφή για σχόλια μετά από τη σημερινή μου επίσκεψη στις αντιπροσωπείες, οπότε κι έχουμε τα εξής:
Volvo V40 R Design T3: 26.000 ευρώ με active xenon και bysiness pack (αισθ. παρκαρίσματος, cruise control, usb ktl.)
Volvo V40 R Design T4: 27.500 με active xenon και bysiness pack
Audi A3 sportback 1.4 140ps: 28.000 με s line, αισθ. παρκαρίσματος, αισθ. βροχής-φώτων, πακέτο comfort (cruise, usb ktl.)
Περίπου 500 ευρώ μείον για το 1.6 diesel (έτσι για τη συγκριση...)
ΒΜW 316i M pack: 31.000 με αισθ. παρκαρίσματος, αισθ. φώτων-βροχής, usb
Για την 118i δεν ρώτησα τιμή, γιατί απλά ήταν παρκαρισμένη δίπλα στην ολοκαίνουρια 220i Μ pack (που είναι όλα τα λεφτά) και κάτι με χάλασε...sorry παίδες, αλλά η διαφορά ήταν χαοτική (παρεμπιπτόντως μου είπαν ότι θα βγει σύντομα και σε 1.6, γεγονός που με έβαλε σε σκέψεις...αμαρτωλές)
Mercedes A200 AMG: 30.000 με xenon, κάμερα οπισθοπορείας, τις 5κτινες ζάντες και cruise control (ναι, θα είναι όπως της φωτογραφίας, απλά χωρίς μεταλλικό χρώμα)ΥΓ: όλα σε λευκό χρώμα
και έτσι για τη συζήτηση περί κατανάλωσης, έκανα test drive το Audi 1.6 diesel περίπου 30χλμ, μισά εθνική και μισά επαρχιακή με 5-6 φανάρια κι έκαψε 5,8λτ/100χλμ. Την ίδια διαδρομή με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και ταχύτητα έκανα στο καπάκι με το δικό μου Peugeot 206 GTi 1.6 16v κι έκαψε 6,9λτ/100χλμ.....
φιλε την εποχη που ολα τα αυτοκινητα ερχονται με φανταστικα LED φωτιστικα σωματα ημερας σε συνδυασμο με τα ξενον φωτα, δεν νοειται οτι θα δωσεις τοσα λεφτα χωρις να τικαρεις αυτο το βασικο εξτρα. Αρα AUDI και BMW + 1000-1500 ευρω! Audi A3 ambition η εκδοση ή attrction ??
Κατα την δικη μου ταπεινη αποψη περιμενε και τη σειρα 2 στα 1,6 εφοσον το διπορτο σχημα καταλαβα οτι δεν το αποριπτεις.
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Τι διαφορες εχουν μεταξυ τους τα Ε και F πατωματα αυτης της σειρας, και τι ειναι αυτο που καθιστα τα Ε παλια?
Μια γενιά πίσω σε πάτωμα, αναρτήσεις και κυρίως ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά. Επίσης, με τις σειρές F, επανήλθε το οδηγοκεντρικό ταμπλό (με μικρότερη κλίση, αλλά υπάρχει).
F με Ε οι αναρτησεις ειναι ουσιαστικα ιδιες (γεωμετρια, αντιστρεπτικες.........................
Επομενως, ειναι παλιο το πατωμα της X1? Δεν ειναι το τελευταιας γεννιας, αλλα σιγουρα δεν δικαιολογει το παραπανω σχολιο σου. Η Χ1 ειναι απλα ενα κακο αυτοκινητο! Ενα ψηλομενο 3αρι που για να δικαιολογει το σημα του ειναι σκληρο χωρις λογο, και με ποιοτητα κατωτερη της σειρας 1. Ειδικα αν βγεις απο 5αρα, ακομα και E39 ( ) δεν υπαρχει καμια επαφη...
ΠΟλυ σωστος ο Σουηδος το εχει πιασει το θεμα.
Η BMW εχει παρασυρθει πολυ απο το τμημα marketing .
Στο αμερικανικο Bimmerpost ανεβηκε πριν λιγες μερες ενα θεμα το οποιο αφορουσε το βαρος της νεας Μ3/4 . Η ζυγαρια εβγαζε το νεο Μ3 το οποιο καποιος πηγε και το ζυγισε πανω απο 1.600 κιλα ( Η BMW ειχε ανακοινωσει οτι θα ειναι κατω απο 1500 ενω στο επισημο site της το εχει στα 1612 ) , θεμα το οποιο ανεβηκε το πρωι , ειχε τρομερη επισκεψιμοτητα και ποστ και το απογευμα ειχε κατεβει και χωθει καπου βαθια.... Ορισμενοι Αμερικανοι επεκριναν την τακτικη της BMW να λεει παπατζες μιας και δεν παρουσιασε τιποτα καινουριο με τις F σειρες 3 και 4.
Οντως η νεες σειρες F ειναι ολοιδιες με τις σειρες Ε . Ιδιο βαρος, ιδια τεχνολογια κτλπ.
Οσον αφορα το Χ1, αυτοκινητο που φοραει ΜΟΝΟ τους νεους κινητηρες βενζινης και diesel καθως και το 8αρι αυτοματο κιβωτιο, δεν το λες και κακο. Ειδικα μετα το facelift που του εγινε μεσα εξω, εμενα με κερδισε. Αν του βαλεις ενα Μ πακ και το καβαλησεις , ειναι το ΜΟΝΟ αυτοκινητο της εταιρειας που πωλειται ακομα και εχει το παλιο feeling των BMW.
Νικο ΜΗΝ παρεις SAAB . Θα βρεις πολλα αξιολογα αυτοκινητα αλλα προς θεου ΟΧΙ SAAB . Πιασε αλλον κατασκευαστη.
Ειπαμε να κανουμε παραχωρησεις αλλα αυτο ειναι αυτοκτονια
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
105.950 € η τιμή της νέας Μ4, 3000 φθηνότερη από την απερχόμενη Ε92 M3. Ευκαιρία...
http://www.drive.gr/news/agora/anoixan- ... i-m4-coupe
114.500 λεει στο επισημο site .
Με τα βασικα εξτρα οπως DCT, m drive κτλπ φτανει στην τιμη της Μ5 για πλακα . Μεταξυ των 2 θα προτιμουσα το V8 ευκολα!
Κατ αρχας νομιζω οτι οι γυναικες ειναι με διαφορα απο τους αντρες πλασματα τα οποια ξερουν πως να υπερασπιζονται πιο σθεναρα τα συμφεροντα τους.
Η κοπελα αν τη συζητησεις θα διαπιστωσεις οτι θεωρει το μπαμπα της χαζο και αφελη για αυτο που εκανε. Λογικο μιας και μονο ενας χαζος-αφελης θα διαλυε την οικογενεια του για καποια αλλη και Ετσι ειναι μεσα στο μυαλο της κοπελας σου μολονοτι αν το παρουμε αντικειμενικα δεν ειναι παντα ετσι.
Βλεποντας λοιπον εκεινη το ποσο εσυ αφηνεσαι να κανεις τον 'ξενοδοχο' στα αλλα κοριτσια , τα οποια για εκεινη δεν θα επρεπε καν να σου ζητησουν κατι τετοιο εφοσον ξερουν οτι εχεις κοπελα (αρα εφοσον δεν τη σεβονται σε αυτο, δεν θα τη σεβαστουν και αργοτερα σε μια ενδεχομενη 'εικονικη' διεκδικηση ) , ισως να σε κατατασει στην κατηγορια του υποψηφιου αφελη (οπως στο μυαλο της ισως ηταν ο μπαμπας της) ο οποιος εφοσον υποκυπτει τοσο ευκολα και κανει αυτα τα χατηρια και δεν λεει 'οχι' τοτε εχει ολα τα χαρακτηριστικα του να πιαστει στα διχτυα καποιας αλλης .
Δεν ξερω αν πιανεις το νοημα . Οτι αλλο και να σου πει, να εισαι βεβαιος οτι δεν υπαρχει αλλη εξηγηση παρα ακριβως αυτη που σου γραφω.
Επισης φιλε μου, δεν υπαρχει μεγαλυτερος χαμενος απο αυτον που προσπαθει να κανει τα παντα για τους αλλους, να τους εχει ολους ευχαριστημενους και να αφηνει τον εαυτο του τελευταιο. Στην προκειμενη περιπτωση βαζεις τον εαυτο σου και την ηρεμια σου πιο κατω απο το που θα μεινουν 2 κοριτσια (φιλιες μεταξυ αντρων και γυναικων δεν υπαρχουν αγορι μου)
Αν η κοπελα σου σου ελεγε οτι θελει να φιλοξενησει 2 φιλους της , εσυ της ελεγες οχι και εβλεπες οτι αυτη το παλευει για να της περασει, θα σου ειχαν μπει ψιλοι στα αυτια, στον κωλο και θα ειχες χασει 10 κιλα απο το σφιξιμο στο στομαχι ..
φιλικα ! ! !
Βρες και βαλε μια τελευταια καμπανια που κανουν για να μαθουν τον κοσμο οτι δεν πρεπει να πλακωνονται μεσα στη μεση του δρομου και εχει για σημα εναν τραγο !
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν δεν σου φτάνουν 420 λίτρα πας σε φορτηγό μετά.
Αστο, εχει απαραδεκτο χωρο αποσκευων.
Μεσα δε οι χωροι του ειναι σχεδον ισαξιοι ενος Polo με την ζυγαρια να γερνει υπερ του polo. Το golf σε συγκριση φανταζει σαν GL σαν χωροι .
Για μενα ειναι σχεδον ρατσιτικα μικρο. Αποκλειει εντελως προκλητικα τους οδηγους ανω του 1,90.
Ομορφο παντως και ΑΝ ημουν περιπου 1,80 θα ηταν πρωτο στις προτιμησεις μου.
Δεν ξερω, εχω την αισθηση πως τιποτα δεν θα ψηφιστει τελικα.
Πιστευω πως αν μειωθει κατι θα ειναι μονο τα τεκμηρια 30% . Ισως καταργηθει και ο φορος πολυτελειας στην εισαγωγη .
Με τη νεα 4αρα συμβαινει το εξης μαγικο.
Πετυχα παρκαρισμενες τη μια πισω απο την αλλη 1 λευκη και μια εστοριλ και οι 2 Μ πακ, που αλλου? στο Σπανο. Μου αρεσαν και οι 2 πολυ, προσωπικα εδωσα προβαδισμα στη λευκη γατι η μπλε εχανε καπως σε εκεινη την απ ευθειας συγκριση
Προχτες ομως καθως πηγαινα να πιασω αμφιθεας πετυχα μια σαυρα φαρδια επιθετικη με κατι λενταρες να φωτζουν και ψαρωσα ασχημα. Ηταν η ιδια μπλε τεσσαρα Μ πακ. Δηλαδη νυχτα εν κινηση , το μπλε το εστοριλ ηταν φανταστικο! καμια σχεση με Ε 92 !
Και ενω εβλεπα την τεσσαρα σχεδον αδιαφορα, ξαφνικα μου εκανε κεφαλογυρισμα!!!
Τωρα καλα κανει ο καθενας και παινευει το σπιτι του, τουλαχιστον να το πιστευει και οχι να του τρεχουν τα σαλια μολις βλεπει το επομενο μοντελο και να λεει το αντιθετο.