-
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
@MangoΠάντως, καλά που δεν είσαι προκατειλλημένος!!!!! Όλα κουβάδες και σαπάκια και η μπεμπέ υπερκατασκευαστής!
Θερμή παράκληση, όχι άλλο κάψιμο με ντεμεκ premium vagelides και τα ολοκληρωμένα (μη χ..ω) αυτοκινητά τους... Είπαμε δεν ενδιαφέρει η εταιρία και τα κατασκευάσματά της, χώρια που είναι πιο μεγάλη φούσκα κι απο τα φωτοβολταικά στην Ελλάδα..
Βασικά αυτο ακριβώς για το οποίο κατηγορεις το Mango οτι κανει για τη BMW το κανείς εσυ απο την ανάποδη για την Audi.
Πλάκα εχει. -
Το freelander ?? είναι μεγαλύτερο από το evoque αν δεν κάνω λάθος.. βέβαια δεν είναι τόσο όμορφο!
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
Πολύ καλή επιλογή και θα ήταν σίγουρα και η δικιά μου, αν δεν ήταν τόσο παλιό! Οι βορειοευρωπαίοι τα χιλιομετρα τα εχουν σαν στραγάλια, οπότε αυτοκίνητο με κάτω απο 300000χλμ δύσκολα να υπάρχει... Μας πληγώνει η άλφα, αλλά αναμένω για την spider το 2015, όταν θα έχω μεγαλύτερη άνεση για αγορά ενός 'μικρού' πόλης για καθημερινές μετακινήσεις!!!
@alba
Όσλο για την ώρα, αλλά δεν θα αργήσει πολύ είτε το Μπέργκεν είτε το Στάβανγκερ..
Η 3er όντως θα ήταν πιο λογική επιλογή, αλλά αφενός φοβάμαι για τους διαθέσιμους χώρους (λόγω σκυλιού και γυναίκας που έχει μάθει από την πεθερά να παίρνει τα πάντα μαζί....) και αφετέρου έχω μέσα μου την βλαχοαμερικανοελληνιά που με αποτρέπει από την αγορά ενός sw και προτιμώ τα suv σε τέτοια σχήματα..
Το volvo όντως ήταν το πιο νωχελικό και το evoque το πιο άνετο απο θέμα αναρτήσεων..
Ιδανικά λοιπόν θα ήταν:
Σχέδιο μέσα έξω και άνεση ανάρτησης: evoque
Κινητήρας-κιβώτιο-κράτημα-χώροι: χ3
Ποιότητα κατασκευής μάλλον το volvo!
'Αίσθηση' ποιότητας κατασκευής εννοείται! -
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
Θερμή παράκληση, όχι άλλο κάψιμο με ντεμεκ premium vagelides και τα ολοκληρωμένα (μη χ..ω) αυτοκινητά τους... Είπαμε δεν ενδιαφέρει η εταιρία και τα κατασκευάσματά της, χώρια που είναι πιο μεγάλη φούσκα κι απο τα φωτοβολταικά στην Ελλάδα..
!http://uk.reuters.com/article/2013/07/2 ... VF20130724
Αλλά φαντάζομαι έχεις inside info για το ότι είναι φούσκα ε? -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Βασικά αυτο ακριβώς για το οποίο κατηγορεις το Mango οτι κανει για τη BMW το κανείς εσυ απο την ανάποδη για την Audi.
Πλάκα εχει.Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν προτίνω σε κάποιον αγορά συγκεκριμένου αυτοκινήτου, σε thread κάποιου υποψήφιου αγοραστή. Επίσης αναφέρομαι σε μία συγκεκριμένη εταιρία και όχι σε όλες πλην αυτής που είμαι φίλος (alfa romeo)...
http://uk.reuters.com/article/2013/07/2 ... VF20130724
Αλλά φαντάζομαι έχεις inside info για το ότι είναι φούσκα ε?Έκανα το thread για συγκερκιμένα μοντέλα που με ενδιαφέρουν και παρά την επισύμανση ότι ΔΕΝ με ενδιαφέρει κάποιο μοντέλο του group VAG κάποιοι, μεταξύ των οποίων και εσύ αν δεν κάνω λάθος, επιμένουν να προτίνουν audi. Επίσης την ειρωνία σου δεν την καταλαβαίνω. Τι ακριβώς λένε οι στόχοι πωλήσεων? Ξέρεις τι θα πει φούσκα?
Με την λογική σου λοιπόν όσον αφορά τις τιμές ακινήτων σε Ελλάδα και Ισπανία πριν 10 χρόνια, αν κάποιος σου μίλαγε για φούσκα, θα ειρωνευόσουν να φανταστώ?
Και για να εξηγηθώ, όπως είπε και ο Realzeus, τα audi (το ίδιο ισχύει για ολόκληρο το group, πλην των εταιριών που λειτουργούν αυτόνομα, γιατί ακόμα και στην lambo βάλανε το χεράκι τους στην Gallardo και την κάνανε την μλκία τους) δεν προσφέρουν κάτι που να είναι τοπ στην εκάστωτε κατηγορία πέραν των μαλακών πλαστικών και της αίσθησης που αυτά αποπνέουν...
Να μιλήσουμε για κινητήρες? Για κρατήματα? Αίσθηση οδήγησης? Κιβώτια ταχυτήτων? Αξιοπιστία? Σχέδιο? Σε όλες τις κατηγορίες βγάζουν ένα αξιοπρεπές σύνολο, αλλά μέχρι εκεί και χωρίς πολλά πολλά.. Χώρια που τα πουλάνε με το μέτρο... Ακόμα και στο σχεδιασμό οικονομίες κλίμακας χρησιμοποιούν... Και ζητάνε και ένα σκασμό λεφτά.. Και είναι και γερμανική εταιρία, με ότι αυτό συνεπάγεται για την Ευρώπη την εποχή που μιλάμε..
Γιατί λοιπόν να δώσω τα λέφτά μου σε ανθρώπους που δεν δουλεύουν και απλά αναπαράγουν ότι έχουν σε διάφορες κλίμακες? Και ο λόγος που την θεωρώ φούσκα είναι ότι αργά ή γρήγορα ο κάθε αγοραστής ανα τον κόσμο θα δει ότι θα πρέπει να ξαναεπενδύσει στο ίδιο αυτοκίνητο έιτε αλλάξει κατηγορία, είτε ανανεώσει το αυτοκίνητο του με το καινούριο audi.. Τώρα αν πέσω έξω δεν θα σκάσω κιόλας, αλλά η γνώμη μου θα παραμείνει η ίδια, αν δεν αλλάξει αυτή η εταιρία (είτε τρόπο λειτουργίας, είτε κατά πολύ τις τιμές της).. -
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
Βασικά αυτο ακριβώς για το οποίο κατηγορεις το Mango οτι κανει για τη BMW το κανείς εσυ απο την ανάποδη για την Audi.
Πλάκα εχει.Η διαφορά είναι ότι εγώ δεν προτίνω σε κάποιον αγορά συγκεκριμένου αυτοκινήτου, σε thread κάποιου υποψήφιου αγοραστή.
Δε νομιζω οτι εχει και ιδιαιτερη σημασια στη συγκεκριμενη περιπτωση ποιος ξεκινησε το thread.Ολες οι αποψεις που γραφονται υποκεινται σε κριτικη.Ετσι ειναι τα Fora.
Επίσης αναφέρομαι σε μία συγκεκριμένη εταιρία και όχι σε όλες πλην αυτής που είμαι φίλος (alfa romeo)...
Δε διαφωνω αλλα αυτο που γραφεις δεν αλλαζει κατι.Και ο ΜANGO σε μια συγκεκριμενη εταιρεια αναφερεται.Οπως εσυ χαρακτηριζεις το Μango θετικα προδιαθετημένο ως προς τη BMW ετσι και εγω νομιζω οτι εισαι αρνητικα προκατειλημμένος με την Αudi.Καθε νομισμα εχει δυο οψεις...
Να μιλήσουμε για κινητήρες? Για κρατήματα? Αίσθηση οδήγησης? Κιβώτια ταχυτήτων? Αξιοπιστία? Σχέδιο?
Ενω ας πουμε η Volvo και η Range Rover διαπρεπουν σε ολους αυτους τομεις?
-
Από την στιγμή που ο ενδιαφερόμενος δεν θέλει μια συγκεκριμένη μάρκα ή μοντέλο είναι εντελώς άκυρο να τα προτείνουμε αυτά. Αν του δίναμε εμείς τα λεφτά, τότε μπορούσαμε να επιμείνουμε.
-
Δεν ειδα κανεναν να επιμενει να αγορασει ο alfa Milan Audi.
Μια προταση εκανε πρωτος εκανε ο VolvoZeus και μετα εγω για το Α4 allroad και αυτο ηταν.O Mango ΒΜW προτεινε βασικα.
Η κριτικη μου εχει να κανει με αυτα που γραφει ο alfa-Milan για τα Audi τα οποια δεν ισχυουν κατα την αποψη μου.Δε μπορω να διαφωνησω?
Δε του ειπα παρε Audi σωνει και καλα τα αλλα ειναι μαπα. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
...Eγώ πάλι νομίζω ότι έχει σημασία το ποιός και γιατί ξεκίνησε ένα thread και μάλιστα την στιγμή που από το πρώτο πόστ έκανα ξεκάθαρο ότι ΔΕΝ με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη εταιρία που τόσο αγαπάς μάλλον! Άγνωστο το γιατί κατά τη γνώμη μου, αλλά anyway, ούτε θα επένδυα σε κάποιο από τα οχήματά της...
Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις? Δεν με ενδιαφέρει αν συμφωνείς ή διαφωνείς, είναι άποψή μου και απόφασή μου.-
Και φυσικά είμαι προκατειλλημένος με την συγκεκριμένη εταιρία και δεν το έκρυψα ούτε από το πρώτο μου πόστ..
Όσο για το Volvo και το Range, μονο το σχέδιο (ειδικά του evoque μιλάμε για αιώνες μπροστά) αρκεί.. Επίσης η άνεση του range δεν δέχεται αμφισβήτηση από κανένα ανταγωνιστικό μοντέλο, όπως και οι όποιες εκτός δρόμου δυνατότητες.. Στα υπόλοιπα είναι το ίδιο μέτρια με τα audi και η volvo αν δεν κάνω λάθος ζητάει τα λιγότερα χρήματα. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Δεν ειδα κανεναν να επιμενει να αγορασει ο alfa Milan Audi.
Μια προταση εκανε πρωτος εκανε ο VolvoZeus και μετα εγω για το Α4 allroad και αυτο ηταν.O Mango ΒΜW προτεινε βασικα.
Η κριτικη μου εχει να κανει με αυτα που γραφει ο alfa-Milan για τα Audi τα οποια δεν ισχυουν κατα την αποψη μου.Δε μπορω να διαφωνησω?
Δε του ειπα παρε Audi σωνει και καλα τα αλλα ειναι μαπα.Εσύ το έκανες, ο Volvozeus μου είπε απλά να το κοιτάξω και αυτός για τον οποίο προοριζόταν η παράκλιση ήταν ο JLopgr (ή κάπως έτσι, δεν θυμάμαι ακριβώς, ζητώ συγγνώμη) με το μαργαριτάρι 'πάρε ένα Q5 να ησυχάσεις'...
Αν θες να κάνουμε παραγωγικό διάλογο, εξήγησέ μου γιατί δεν ισχύουν αυτά που λέω για τα audi με επιχειρήματα.. -
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
...
Eγώ πάλι νομίζω ότι έχει σημασία το ποιός και γιατί ξεκίνησε ένα thread και μάλιστα την στιγμή που από το πρώτο πόστ έκανα ξεκάθαρο ότι ΔΕΝ με ενδιαφέρει η συγκεκριμένη εταιρία που τόσο αγαπάς μάλλον! Άγνωστο το γιατί κατά τη γνώμη μου, αλλά anyway, ούτε θα επένδυα σε κάποιο από τα οχήματά της...
Είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβεις? Δεν με ενδιαφέρει αν συμφωνείς ή διαφωνείς, είναι άποψή μου και απόφασή μου.-
Και φυσικά είμαι προκατειλλημένος με την συγκεκριμένη εταιρία και δεν το έκρυψα ούτε από το πρώτο μου πόστ..
Όσο για το Volvo και το Range, μονο το σχέδιο (ειδικά του evoque μιλάμε για αιώνες μπροστά) αρκεί.. Επίσης η άνεση του range δεν δέχεται αμφισβήτηση από κανένα ανταγωνιστικό μοντέλο, όπως και οι όποιες εκτός δρόμου δυνατότητες.. Στα υπόλοιπα είναι το ίδιο μέτρια με τα audi και η volvo αν δεν κάνω λάθος ζητάει τα λιγότερα χρήματα.Βασικα ουτε εμενα με ενδιαφερει αν διαφωνεις ή συμφωνεις αλλα αν νομιζεις οτι επειδη αρχισες ενα thread ,μπορεις να γραφεις οτι σου ερθει στο κεφαλι και οι υπολοιποι να μην εχουν δικαιωμα να ασκησουν κριτικη σε αυτα που γραφεις ,μαλλον κατι δεν εχεις καταλαβει καλα.
Εγω δεν σχολιασα την αποφαση σου να μη παρεις Audi,αλλα αυτα που εγραψες για τα Audi.Αποψη μου ειναι και την εγραψα.
Επισης δε ξερω αν το εχεις καταλαβει αλλα τα fora εχουν συγκεκριμενους κανονες λειτουργιας και ατομα που αποφασιζουν και συντονιζουν.Ετσι η αποφαση δεν ειναι δικη σου για το ποιος θα γραψει και τι σε καθε thread.
edit:Εγω επεμεινα να παρεις Audi?Που?Απλα εγραψα 'το Α4 allroad ειναι μια καλη λυση που τα συνδυαζει ολα' και τερμα .Δεν ξαναεκανα καμια αλλη προταση. -
@Kostis20
Μπορείς να μαλώσεις μόνος σου αν θέλεις, δεν πρόκειται να μπω σ' αυτό το τρυπάκι. Αφού δεν σε ενδιαφέρει γιατί ασχολείσαι με το τι γράφω και το τι πιστεύω?
Επίσης δεν είπα πουθενά ότι θα γράφει στο thread που άνοιξα όποιος θέλω και ότι θέλω... Το ότι σε ενοχλεί η άποψή μου για την audi δεν σε κάνει αυτόματα και ειδήμωνα για το τι ξέρω για τα fora και τον τρόπο λειτουργίας τους... Ίσα ίσα ο τρόπος μου νομίζω ότι είναι αρκετά φιλικός για να μιλάς έτσι για το προσωπό μου, την στιγμή που ούτε μέσω του φόρουμ με ξέρεις, ούτε προσωπικά..
Επίσης πιάστηκες από την αποστροφή μου στην audi και με χαρακτηρίζεις όπως σου κατέβει επειδή διαφωνείς. Κι αν θες σου είπα και πριν να κάνουμε παραγωγικό διάλογο, πες μου σε τι ακριβώς διαφωνείς πάνω σ' αυτά που είπα για την συγκεκριμένη εταιρία, ούτε χαρακτηρισμοί χρειάζονται, ούτε υποδείξεις λειτουργίας του φόρουμ, ούτε εξυπνάδες.
Τέλος να ξαναπώ ότι η παράκληση που έκανα αφορούσε τον Jpolgr και όχι εσένα. Τώρα το πώς πίαστηκες από τα λεγόμενα μου για μια εταιρία και έβγαλες τόσα συμπεράσματα, ένας θεός το ξέρει.Στην ταμπακέρα τώρα, το A4 allroad (πέρα από το γεγονός ότι δεν θέλω audi για πολλοστή φορά) είναι μικρότερης κατηγορίας SW από αυτά που κοιτάω, έχει τα χειρότερα looks από τα υπόλοιπα, η τιμή του είναι κλασσικά υπερβολική κοστίζοντας όσο και τα υπόλοιπα τα οποία ενδιαφέρομαι και πέρα από όλα αυτά χάνεις και τα καλά ενός SW και τα καλά ενός SUV. Πώς τώρα γίνεται αυτό το πράγμα να θεωρείται καλή περίπτωση, θα ήθελα πολύ να μου το εξηγήσεις.. Α και πόσα χρόνια είναι στην αγορά είπαμε??
-
Οκ δεν ασχολούμαι άλλο.
-
Πραγματικά δεν βλέπω να έχεις λόγο να πας σε φουλ SUV, καλύτερα κάτι πιο χαμηλό για καλύτερη συμπεριφορά σε ταξίδι, αέρα, άνεση, οικονομία και ίσως και χώρους (αν και μάλλον έχεις άλλη άποψη για τους χώρους...).
Όλοι έχουν έρευνα και τεχνολογία ας μην τους υποτιμάμε. Και ό,τι έχουν συνέχεια το βελτιώνουν. Απλά στοχεύουν διαφορετικά.
Και τα Audi είναι καλά και έχουν τεχνογνωσία, αισθητική, χώρους και μια χαρά εμφάνιση. Αν δεν έχεις κάποιον λόγο να μην τα γουστάρεις θα μπορούσαν να παίξουν δυνατά.
Μην πάρεις Jaguar εκτός του ότι σε στέισον είναι άσχημη (ενώ η 5άρα κούκλα αν και προφανώς έχεις την αντίθετη άποψη!) χάνουν πολύ λόγω απαξίωσης. Και όπως ακούστηκε δεν έχουν καλή φήμη, εξ'ού και η απαξίωση, όπου υπάρχει καπνός υπάρχει φωτιά. Μπορεί να έχουν στρώσει τα πράματα αλλά προσωπικά δεν θα το ρίσκαρα.
Η 3αρα σίγουρα δεν σου φτάνει; Δεν είναι μικρό αυτοκίνητο και θα είναι πιο ευέλικτο από την 5άρα και πιο οικονομικό σε όλα. Κακώς συζητάς για πισωκίνητα και τετρακίνητα. Πάρε απόφαση και νομίζω καλύτερα ό,τι πάρεις να είναι 4χ4.
Tα Subaru (Forester, Legacy) έχουν πολύ καλή τετρακίνηση για χιόνια κλπ καλά και εκτός δρόμου και δεν χαλάει οπότε όποιος το έχει δεν το αλλάζει. Από ντίζελ είναι νέοπες αλλά μάλλον καλό τους έχει βγει λένε. Δεν είναι μούρη αλλά ρίξε μια ματιά μήπως έχουν στρώσει εξωτερικά. (κοντές σχέσεις νομίζω έχουν μόνο τα χειροκίνητα).
Οι δοκιμές θα παίξουν ρόλο, βλέπεις κινητήρα αλλάκαι κιβώτιο (σημαντικό) και γενική αίσθηση και βέβαια χώρους. Να παίρνεις γυναίκα και σκύλο να δεις τι λέει η πρώτη και πως χωράει ο δεύτερος. Λόγω μεγάλου σκύλου πάντως θέλεις χώρους οπότε Α4, 3άρα και άλλα ίσως δεν σου φτάνουν.
Για τις τρίχες υπάρχουν καλύμματα που πιάνουν μέχρι και την πλάτη των καθισμάτων. Τα βγάζεις τα τινάζεις και πάνε οι τρίχες και η μοκέτα άθικτη. -
Καλησπέρα!
@onyx
Όσον αφορά την επιλογή κατηγορίας χώρων, μόνο το σκυλί να βάλεις, το μεσαία αμαξώματα είναι αρκετά, αλλά γεμίζοντας και τις πίσω θέσεις (κυρίως λόγω κολλήματος του αισθήματος να κουβαλάμε μπόλικη προίκα!). Κοινώς με την προσθήκη κάπου παιδιού ή σε περίπτωση που έχουμε παρέα μέσα σε πιθανό weekend road trip, δεν αρκεί με τίποτα (τουλάχιστον για να πας σαν άνθρωπος). Τώρα για SUV και SW, το γνωρίζω ότι η ορθολογικότερη επιλογή θα ήταν ένα SW και ειδικότερα η 5άρα, την οποία παρεπιπτόντως αρχίζω και καλοβλέπω καθώς συνήθισε το μάτι μου να βλέπω συνεχώς, αλλά έχω την εντύπωση ότι παρόλο που ο χώρος αποσκευών στην 5άρα είναι μεγαλύτερος της Χ3 (για παράδειγμα) νομίζω ότι ο αέρας πάνω από την εταζαίρα είναι μεγαλύτερος στα SUV οπότε τελικά ο συνολικός χώρος για αποσκευές-σκυλί έχει σημαντικά οφέλη συν τις κάποιες δυνατότητες 'εκτός δρόμου' συν της εμφάνισης που είναι και το μεγαλύτερο προσόν μαζί με τους χώρους, τουλάχιστον για τα γούστα μου.
Τα subaru θα ήταν αρκετά ψηλά αν βλεπόντουσαν, αλλά δυστυχώς ειδικά εσωτερικά μιλάμε ότι παρακαλάς να κατέβεις από το αυτοκίνητο.
Όσον αφορά την Jaguar, αν μιλούσαμε για berlina θα ήταν κατα 90% η επιλογή μου, το υπόλοιπο 10% θα ήταν η 5άρα. Γενικά η μηχανική-ηλεκτρονική αξιοπιστία δεν με ενδιαφέρει τόσο πολύ καθώς αφενός πρόκειται για leasing (κοινώς στα 3 χρόνια ότι είναι να βγάλει θα το έχει βγάλει, οπότε μετά δεν το κρατάω) και αφετέρου εδώ όλοι οι κατασκευαστές δίνουν 5 χρόνια εγγύηση και όχι 2 όπως στην υπόλοιπη ευρώπη
Τα audi τώρα, πέρα από το κόλλημά μου, δεν νομίζω ότι έχουν κάτι να δείξουν στις κατηγορίες πάνω από το Α4/Α5/Q5 σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δηλαδή σε σχέση με την 5αρα και την Ε, ποιος αγοράζει Α6? Και δεν πάω και παραπάνω γιατί το χάσμα μεγαλώνει ακόμα περσισσότερο.
Thanks a lot για το tip με την μοκέτα, το ήξερα αλλά δεν είχα βρει διαθέσιμο σε κάποιο petshop στην Ελλάδα. Υπάρχει κάτι αντίστοιχο που να πιάνει μόνο τον χώρο στον οποίο βρίσκεται το σκυλί όταν χωρίζεις τον χώρο αποσκευών με την κλασσική μεταλλική κατασκευή? -
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
@Kostis20
A4 allroad...χάνεις και τα καλά ενός SW και τα καλά ενός SUV. Πώς τώρα γίνεται αυτό το πράγμα να θεωρείται καλή περίπτωση, θα ήθελα πολύ να μου το εξηγήσεις...Αναλυσε μας λιγο αυτο αν θελεις δλδ...
...μιας και εγινε σωβρακο το θεμα δλδ...
-
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
Καλησπέρα!Τα audi τώρα, πέρα από το κόλλημά μου, δεν νομίζω ότι έχουν κάτι να δείξουν στις κατηγορίες πάνω από το Α4/Α5/Q5 σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Δηλαδή σε σχέση με την 5αρα και την Ε, ποιος αγοράζει Α6? Και δεν πάω και παραπάνω γιατί το χάσμα μεγαλώνει ακόμα περσισσότερο.
Σορυ που ξανα ασχολουμαι αλλα το νεο Α6 ειναι εντυπωσιακοτατο σαν εμφανιση και σαν τεχνολογια . Επισης σαν χωροι ειναι τεραστιο. Ειπαμε στο λεει καποιος που ειχε Alfa 166 & 156 (πηρα approved ) . Συν τοις αλλοις στην Ευρωπη αν δεν κανω λαθος το Α6 ηταν με διαφορα πιο καλοπουλημενο σε σχεση με τα Ε και τις 5αρες.
Τωρα παιζει να μην ξερουν ολοι αυτοι οι παλιοευρωπαιοι-ρωσσοι-ασιατες-αμερικανοι τι θελουν και να γνωριζουν μονο οι σχεδιαστες του centro stile(πως σταδιαολο το λενε, καλα το ειπα?) αλλα επειδη δεν εχουν λεφτα τελικα να μεινουν μονο 2-3 γκρουπ τα οποια θα κατασκευαζουν αυτοκινητα-πλυντηρια-ψυγεια κτλπ . αυτο το πηρα απο αλλο τοπικο
Κολλητε σορυ για το υφος μου, καποιες πολυ ακραιες αποψεις σχολιαζω, τιποτα το προσωπικο μαζι σου, ποτε θα παμε για ενα χυμο να τα πουμε απο κοντα, τους παω τους μηχανικους παρα πολυ.
-
@vaggman
Τι ακριβώς να αναλύσω? Μεταξύ SW & SUV το ένα υπερτερεί του άλλου σε δεδομένα πράγματα.. Με το να πάω σε ένα υβρίδιο τύπου Α4 allroad πιστεύω ότι χάνω και τα καλά χαρακτηριστικά ενός SW και ενός SUV.
Τώρα το θέμα σώβρακο δεν γνωρίζω τι είναι, οπότε το προσπερνάω@Mango2
Γιατί σορρυ ρε φιλε?? Κουβέντα κάνουμε!
Έχω εντελώς αντίθετη άποψη από τον εντυπωσιασμό σου με την εμφάνιση του Α6.. Το λες τραβηγμένο Α1, Α3, Α4 ή μαζεμένο Α8.. Και επίσης και αυτά δεν τα λες εντυπωσιακά.. Τώρα αυτό με την τεχνολογία πάλι που το έλεγες και για την BMW, θα ήθελα να μου το εξηγήσεις γιατί και την προηγούμενη φορά απέτυχες να μου το κάνεις πιο λιανό. Ποια είναι αυτή η εντυπωσιακή τεχνολογία που έχει το Α6 (και η BMW, Mercedes κτλ)? Και τι την κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό? Γιατί πραγματικά αδυνατώ να εξηγήσω το σκεπτικό σου με τις τεχνολογίες!Τώρα για το ότι είχες 166/156 δεν λέει κάτι.. Κι ο μελλοντικός πεθερός μου είχε 75, 166, CLK και S-class και από τότε που πήρε το DAS AUTO μ' έχει πρήξει και με την συγκεκριμένη εταιρία και με το γεγονός ότι το Golf είναι το καλύτερο αυτοκίνητο του κοσμου.....
Στην δεύτερη παράγραφό σου αν κατάλαβα καλά μου την λες για ένα σχόλιο σε άλλο τοπικό? Αν ναι, πες μου σε τι διαφωνείς μ' εκείνο το σχόλιο είτε σε pm είτε σ' εκείνο το τοπικό. Αν όχι, επεξήγηση παρακαλώ!
Για τις πωλήσεις πέφτεις πολύ έξω φίλε μου:
http://bestsellingcarsblog.com/2013/02/ ... available/
Η διαφορά είναι χαωτική και τα προηγούμενα χρόνια.
Οι απόψεις μου είναι πιο ακραίες από το:
' Ιταλικά σαπάκια, Βρετανικά τρακτέρ, Γερμανικά χούφταλα κτλ και μόνο η BMW βγάζει αυτοκίνητα' ?
Χυμούλη μόνο αν βρεθείς κατά δω μεριά, αλλά να ξέρεις εγώ τους μανατζαρέους κτλ δεν τους πολυπάω!!!! -
Μιας που εκανα την αναφορα στο Α4 allroad να αναφερω και το σκεπτικο...Γενικα τα SUV για τα οποια ο λογος εχουν περισσοτερο προσανατολισμο σε road manners παρα σε off road καταστασεις. Επομενως το μονο μειονεκτημα του allroad σε σχεση με αυτα ειναι το μικροτερο ground clearence το οποιο ομως σε light offroad καταστασεις δεν ειναι τοσο crucial. Παραλληλα ομως το οτι ειναι πιο χαμηλο δινει καλυτερα properties στο δρομο. Σιγουρα κανενα απο αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι στριφτερο (θεωρω αστειο το κριτηριο να ειναι αυτο σε αυτη την κατηγορια οχηματων -εκτος αν μιλαμε για Cayenne).
Τωρα στους χωρους, ολα αυτα τα ΧC60/X3/Q5 ουσιαστικα βαζιζονται στα πατωματα των αντιστοιχων D-Seg οχηματων των εταιρειων τους, επομενως το Α4 station δεν εχει συγκλονιστηκα μικροτερο χωρο, εκτος ισως απο το συνολικο υψος στο χωρο αποσκευων, αφαιροντας την εταζερα.
Γενικα και επειδη σε βλεπω πολυ αρνητικο (δικαιωμα σου) για το group, η αληθεια ειναι οτι και τεχνολογικα προηγμενο ειναι (αυτοματα, κινητηρες μεταδοσεις, οτι τυπο γουσταρεις σε οποιο συνδιασμο, για ολες τις κατηγοριες) και το κυριοτερο, εχοντας μαζεψει ολο το χρημα, ειναι σε θεση οχι μονο να παρουσιαζει μοντελα στις υπαρχουσες κατηγοριες, αλλα να ρισκαρει και τη δημιουργια νεων. Βλεποντας το λοιπον συνολικα, ειτε ψαχνεις για αυτοκινητο πολης, ειτε για σουπερκαρ, ειναι δυσκολο να μην κανεις cross shop προιον του γκρουπ, χωρις να σημαινει οτι παραγουν τα καλυτερα αυτοκινητα του κοσμου.Στα περι πωλησεων τωρα που λεει ο MANGO ακομα κι αν το Α6 πουλαει περισσοτερο (ειδικα στη Γερμανια η 5αρα πρεπει να τους εχει παρει τα σωβρακα απ' οσο μπορει να καταλαβει κανεις παρατηροντας τα οχηματα που κυκλοφορουν) δεν σημαινει τιποτα. Αν ειναι ετσι αντιστοιχα στη μουσικη o Bieber ειναι γαματος αφου ηταν artist of the year τοσες χρονιες και εχει και ενα σωρο Νο1 hit, επομενως πρεπει ολοι να ακουμε τις μαλακιες του
Για το XC60, γενικα θεωρω αστειες τις μπροστιοκινητες εκδοσεις, οποτε μιλαμε αποκλειστικα για 3.0 βενζινη ή 2.4 πετρελαιο. Απο μοτερ ειναι και τα δυο (τρεις εκδοσεις με την D4 awd) απροβληματιστα, το diesel δε μοιραζεται κοινα μερη με την μικρη penta, οποτε λεει αρκετα για την αξιοπιστια του. Το θεμα και στα δυο ειναι το αυτοματο κιβωτιο. Οχι οτι εμφανιζει προβληματα (Aisin), αλλα προκειται για αρκετα παλαιο σχεδιο, με πολλες αναβαθμισεις ωστε να ειναι καπως ανταγωνιστικο. Κι αν στην συγκεκριμενη κατηγορια το ζητουμενο δεν ειναι οι γρηγορες αλλα οι ομαλες αλλαγες, που εχει, επισης ζητουμενο ειναι η οικονομια, που δεν εχει.
Στο δρομο το T6 το οποιο εχω οδηγησει ειναι πολυ καλο, ανετο, με πολυ καλα μονωμενη καμπινα, χωρις αεροδυναμικους θορυβους και με μικρες κλισεις, και φυσικα τις καθισματαρες Volvo που δεν θα τις βρεις πουθενα, οτι πρεπει για μεγαλα ταξιδια. -
Ο χρήστης alfa-milan έγραψε:
@vaggman
Τι ακριβώς να αναλύσω? Μεταξύ SW & SUV το ένα υπερτερεί του άλλου σε δεδομένα πράγματα.. Με το να πάω σε ένα υβρίδιο τύπου Α4 allroad πιστεύω ότι χάνω και τα καλά χαρακτηριστικά ενός SW και ενός SUV.Τεκμηριωμενη απαντηση ευχαριστω!
Μιας που εκανα την αναφορα στο Α4 allroad να αναφερω και το σκεπτικο...Γενικα τα SUV για τα οποια ο λογος εχουν περισσοτερο προσανατολισμο σε road manners παρα σε off road καταστασεις. Επομενως το μονο μειονεκτημα του allroad σε σχεση με αυτα ειναι το μικροτερο ground clearence το οποιο ομως σε light offroad καταστασεις δεν ειναι τοσο crucial. Παραλληλα ομως το οτι ειναι πιο χαμηλο δινει καλυτερα properties στο δρομο. Σιγουρα κανενα απο αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι στριφτερο.
Σωστος,ωστοσο και στριφτερο ειναι (για 1,800 κιλα αυτοκινητο),και δε θα απογοητευσει σε light off road καταστασεις...
Ακομη και το ξαδερφακι Q5,που ειναι ιδια αυτοκινητα ουσιαστικα,δεν εχουν καμια μα καμια σχεση στο στριψιμο... -
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
@vaggman
Τι ακριβώς να αναλύσω? Μεταξύ SW & SUV το ένα υπερτερεί του άλλου σε δεδομένα πράγματα.. Με το να πάω σε ένα υβρίδιο τύπου Α4 allroad πιστεύω ότι χάνω και τα καλά χαρακτηριστικά ενός SW και ενός SUV.Τεκμηριωμενη απαντηση ευχαριστω!
Μιας που εκανα την αναφορα στο Α4 allroad να αναφερω και το σκεπτικο...Γενικα τα SUV για τα οποια ο λογος εχουν περισσοτερο προσανατολισμο σε road manners παρα σε off road καταστασεις. Επομενως το μονο μειονεκτημα του allroad σε σχεση με αυτα ειναι το μικροτερο ground clearence το οποιο ομως σε light offroad καταστασεις δεν ειναι τοσο crucial. Παραλληλα ομως το οτι ειναι πιο χαμηλο δινει καλυτερα properties στο δρομο. Σιγουρα κανενα απο αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι στριφτερο.
Σωστος,ωστοσο και στριφτερο ειναι (για 1,800 κιλα αυτοκινητο),και δε θα απογοητευσει σε light off road καταστασεις...
Ακομη και το ξαδερφακι Q5,που ειναι ιδια αυτοκινητα ουσιαστικα,δεν εχουν καμια μα καμια σχεση στο στριψιμο...Όσο τεκμηριωμένη είναι η άποψη περί 'στριφτερού αυτοκινήτου σχεδόν 2 τόνων'...
Βέβαια ένα πέρασμα από τις τελευταίες σελίδες του τοπικού της Audi, μου έλυσε τις απορίες για τις φλύκτενες που βγάλατε κάποιοι, αλλά τι να κάνουμε, c'est la vie! Εσείς που τα εμπιστέυετε να τα χαίρεστε, αλλά μη κάνετε και τους πωλητές στους υπόλοιπους που έχουν διαφορετική άποψη.
Αλλά θα ήθελα να μου λύσεις μια απορία κι εσύ, γιατί το Α4 allroad και όχι το αντίστοιχο Skoda? Eκείνο δεν στρίβει, δεν έχει ποιότητα, dsg, ίδια τετρακίνηση κτλ?@Volvozeus
Προσυπογράφω για τα όσα είπες για το XC60 και όντως το κιβώτιό του είναι πολύ αργό. Ο κινητήρας του δεν με χάλασε καθόλου θα έλεγα.
Για το all road διαφωνώ όμως. Πέρνεις ένα αυτοκίνητο ίδιο με το sw, με κάποια εκατοστά μεγαλύτερο ύψος, το οποίο παραμένει άσχημο στα δικά μου μάτια σε σχέση με όλα τα SUV της κατηγορίας. Τα οποία SUV, χωρίς την εταζαίρα πίσω έχουν περισσότερο αέρα και είναι και ακόμα καλύτερα στις light off road καταστάσεις, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί κριτήριο. Το μείζον θέμα μου όμως είναι η εμφάνιση και αν επιλέξω SW αυτό θα είναι για μεγαλύτερη άνεση στα ταξίδια και χαμηλότερη κατανάλωση/βάρος.Για τις πωλήσεις συμφωνώ ότι δεν παίζουν ρόλο, απλά όταν είπε ο Mango ότι το Α6 πουλάει περισσότερο από 5άρα και Ε μου φάνηκε αστείο και γι αυτό μπήκα στην διαδικασία να το ψάξω. Ακόμα και στην προηγούμενη κατηγορία η 3άρα κάνει πάρτυ και λογικό κατ' εμέ.
Στα της audi έχω βαρεθεί να λέω την άποψή μου και ξέρω ότι ισχύουν αυτά που λες. Και φυσικά ποτέ δν είπα ότι είναι κακά αυτοκίνητα. Το πρόβλημά μου είναι η τακτική τους τόσο τιμολογιακά όσο και αυτοκινητιστικά. Βάζουν παντού τα ίδια, έχουν οικονομία κλίμακας ακόμα και στο σχεδιασμό, δεν διακρίνονται σε κάποιον συγκεκριμένο τομέα, δεν προσφέρουν κάτι παραπάνω από τον ανταγωνισμό σε κάποια κατηγορία και ζητάνε και ένα σκασμό λεφτά. Αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ, λυπάμαι.
Αναζήτηση οικογενειακού SUV-λακίου ή SW