-
το δικο μας ειναι εκτός, ουτως η αλλως αγορασμενο το 2006.... παντως ειναι κερατιατικα για τετοιο ανταλλακτικο...
-
ειναι κερατιατικα..και γενικα με εχει στεναχορησει πολυ σαν αμαξι..αλλα τι να κανεις..χτεσ ημουνα ετοιμος να τους πω παρτε το να παω να παρω ενα αλλο..ας οψεται η καταναλωση του
-
τον κλιματισμό τον είχαν κάνει ποτέ service; από ότι γνωρίζω τότε φροντίζουν και ένα λιπαντικό που παίρνει.
γενικά ποιά ήταν η χρήση του κλιματισμού, συχνή ή σπάνια. (τον ανάβατε τουλάχιστον μια φορά τον μήνα όπως γράφουν μερικά manuals - δεν ξέρω/θυμάμαι για το συγκεκριμένο manual)
-
ελαχιστα τον εχο χρησιμοποιησει..εν τω μεταξυ μου το γεμισανε φρεον και μ ειπανε..καλα σε κανα 2 ωρεσ θα το εχει χασει..και το αμαξι σημερα 3 μερες μετα ...ειναι μια χαρα..νομιζω οτι θελανε να μου τα αρπαξουνε στα μπαμ ...τωρα για λιπαντικο...θα σε γελασω
-
τελικα στα 90000χλμ+ θλει πλεον δισκο - πλατω και γενικα σερβις κ.λ.π. πηραν μια προσφορα στα 500 ευρω ?? ειναι καλη η τιμη?? (ΦΠΑ μεσα φυσικα) Το ΚΤΕΟ πλεον ποσο θελει εντος προθεσμιας?? 45??
-
Ο μαστρο Μήτσος της γειτονιάς σίγουρα μπορεί να κανει καλύτερη τιμή
-
ειναι εργαλειο δουλειας... και δεν πρεπει να μπλεξει αργοτερα με προβληματα λογω μαστρο μητσου και ανταλλακτικων, αλλωστε δισκος πλατω.. και ενα μεγαλο σερβις ουσιαστιακα ειναι αλλα οι νεοι βλεπεις οταν μεινουν η οταν ακουσουν ξαφνικα μεταλλικους θορυβους.. ανοιγουν το καπω να δουν τι τρεχει!!! εχει κανει δυσκολα χλμ..μεχρι και 3 Ακροπολις πηγε στις ειδικες φορτωμενο κ.λ.π. !
-
Καλησπερα .Σημερα πηρα ενα Aygo του 2007 μεταχειρισμενο για την μικρη μου κορη .
Το αμαξι εχει ιμαντα ή καδενα ?Ελληνικο manual ειδικα για το radiocd μπορω να βρω καπου ?
Ευχαριστω.
-
Καδένα έχει.
-
τι ψάχνεις για το ράδιο cd; είναι ιδιαίτερα απλό ...
-
Καλημέρα, θα εκτιμούσα την άποψη των χρηστών μοντέλου 2019 (facelift), γιατί με ενδιαφέρει η αγορά μεταχειρισμένου με περίπου 50000 χλμ, σχετικά με τυχόν προβλήματα κινητήρα - αν καίει λάδια, cvt αυτόματου κιβωτίου, δίσκου πλατώ, κλπ.
Ο κινητήρας είναι ο 1KR-FE 1000cc 3 cylinder.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
@evolander said in TOYOTA AYGO:
Καλημέρα, θα εκτιμούσα την άποψη των χρηστών μοντέλου 2019 (facelift), γιατί με ενδιαφέρει η αγορά μεταχειρισμένου με περίπου 50000 χλμ, σχετικά με τυχόν προβλήματα κινητήρα - αν καίει λάδια, cvt αυτόματου κιβωτίου, δίσκου πλατώ, κλπ.
Ο κινητήρας είναι ο 1KR-FE 1000cc 3 cylinder.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Είναι ενα κακό αναιμικό αυτοκινητακι χωρις κατι να σου δίνει πλην ομορφης εμφανισης
Ο κινητήρας του είναι χάλια
Αν ειναι να πάρεις κάτι σε αυτή την κατηγορία προτίμησε το Suzuki Ignis που είναι ανώτερο, στην πλουσια εκδοση εχει συρομενα πίσω καθίσματα, οι πισω πόρτες ανοιγουν περισσότερο εχει καλύτερους χώρους και καλύτερο κινητηράκι που θα αποδίδει λίγο καλύτερα από του αυγου. συν οτι το ignis εχει και τετρακίνητη εκδοση
-
Φαντάζομαι η χρήση θα είναι για μέσα στην πόλη κάτι το οποίο κάνει πάρα πολύ καλά μιας και έχει πολύ καλή ορατότητα. Επίσης πάρα το μικρό του μέγεθος για οδηγό συνοδηγό είναι άνετο.
Το μοτέρ δε βάζει φωτιά αλλά είναι επαρκές για βασική χρήση. Το κιβώτιο έχει εξαιρετικό κούμπωμα που θα ζήλευαν αυτοκίνητα ανώτερων κατηγοριών. Στα 50.000χλμ δεν έχει βγάλει κάτι.
Από Θεσσαλονίκη πήγα μέχρι Μετέωρα χωρίς να με κουράσει. Επίσης μέχρι Κέρκυρα τέσσερα άτομα. Στις ανηφόρες ήταν που καταλάβαινες την αδυναμία του μοτέρ.
-
Για μεσα στην πολη να παρει YUDO
Ετσι θα γινουν 2 στην ελλαδα μαζι με τον cirus -
@otso said in TOYOTA AYGO:
Για μεσα στην πολη να παρει YUDO
Ετσι θα γινουν 2 στην ελλαδα μαζι με τον cirusTo Yudo είναι υπεροχο μονο για πολη
Προτεινω ενα αμαξι σαν το Ignis που μπορει να πάει και ταξίδι καλύτερα από το αυγο
ΥΓ Εχουν ταξινομηθει 13 σε όλη την Ελλαδα, σπάμε κάθε ρεκορ
-
Κατ'αρχάς ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις, παρατηρήσεις και προτάσεις.
Για ηλεκτρικό ο περισσότερο αποτρεπτικός παράγοντας, είναι η απουσία πάρκιν, οπότε δε μπαίνει στην εξίσωση.Ψάχνοντας για τον κινητήρα του Aygo 1KR-FE, βρήκα κάποιες λίγες αναφορές ότι καίει λάδια, ωστόσο με χρήση 0W-20 για ένα σωστά συντηρημένο μεταχειρισμένο με 50κ χλμ (όχι leasing με αλλαγές λαδιών κάθε 30κ και αν!), θεωρώ το ξεπερνάμε.
Το Ignis φαίνεται ενδιαφέρον, αρκεί να "αρέσει" και στην κόρη
-
@cirus said in TOYOTA AYGO:
@otso said in TOYOTA AYGO:
Για μεσα στην πολη να παρει YUDO
Ετσι θα γινουν 2 στην ελλαδα μαζι με τον cirusTo Yudo είναι υπεροχο μονο για πολη
Προτεινω ενα αμαξι σαν το Ignis που μπορει να πάει και ταξίδι καλύτερα από το αυγο
ΥΓ Εχουν ταξινομηθει 13 σε όλη την Ελλαδα, σπάμε κάθε ρεκορ
Δεν έπαιζαν προπό καλύτερα αυτοί που το εισάγουν ?
-
@criuser said in TOYOTA AYGO:
@cirus said in TOYOTA AYGO:
@otso said in TOYOTA AYGO:
Για μεσα στην πολη να παρει YUDO
Ετσι θα γινουν 2 στην ελλαδα μαζι με τον cirusTo Yudo είναι υπεροχο μονο για πολη
Προτεινω ενα αμαξι σαν το Ignis που μπορει να πάει και ταξίδι καλύτερα από το αυγο
ΥΓ Εχουν ταξινομηθει 13 σε όλη την Ελλαδα, σπάμε κάθε ρεκορ
Δεν έπαιζαν προπό καλύτερα αυτοί που το εισάγουν ?
Κοίτα αν δεν είχε προσφορά το dolfin και το yudo έκανε 21K όσο το πήρα με τσάμπα φορτιστες φορητό και wallbox (αλλά 700 ευρώ δηλαδή) ήταν μια πολύ καλή πρόταση bsuv . Το πρόβλημα ανέκυψε με την προσφορά του dolfin και τους δασμούς που το πήγαν στα 24 k . Φαντάσου ότι ακόμα και τώρα είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό bsuv. Αλλά δεν αξίζει 24. 21 ήταν καλή τιμή γι'αυτό. Το θαψανε και δεν θα πουλήσει πλέον ετσι
Θα είχα πάρει το dolfin αν ήξερα ότι θα το έβγαζαν προσφορά αλλά βιαζομουν. Αλλά ακόμα και έτσι δεν μετανιωνω είναι πολύ καλό αμαξάκι για την τιμη που το πήρα εγώ τουλάχιστον. Υπερτερεί τουλάχιστον του dolfin σε μήκος που ήθελα μικρό και το dolfin είναι μακρύ
TOYOTA AYGO