Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2.300κ.ε. Vs 3.500κ.ε. ...και μερικές χαζές ερωτήσεις :-(
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 2.300κ.ε. Vs 3.500κ.ε. ...και μερικές χαζές ερωτήσεις :-(
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    18
    46
    69
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      There is no substitute for cubic inches λένε οι φίλοι μας. Αντιπαραθέτω όμως τα παρακατω τεχνικά στοιχεία:

      Saab 9.3 Aero
      Κυβισμός(κ.εκ) **2.290 **
      Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 250/5.300
      Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 35,7/1.900

      Nissan 350Z
      Κυβισμός(κ.εκ) **3.498 **
      Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 280/6.200
      Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 37,0/4.800

      Ας υποθέσουμε οτι ξέρουμε τα αυτοκίνητα μόνο στα 'χαρτιά'. Πολλοί θα λέγανε ότι το Saab είναι 'πολύ κοντά' σε επιδόσεις στο Ζ (ας ξεχάσουμε το θέμα βάρους προς το παρόν - ας εστιάσουμε την προσοχή μας στον κινητήρα ) διότι:

      • αποδίδει 250 ίππους σε περίπου 1.000σ.α.λ. πιο 'χαμηλά'
      • αποδίδει παραπλήσια ροπή περίπου 2.500 σ.α.λ. πιο χαμηλά.

      Μου κάνει εντύπωση πως ένας 'μικρός' κινητήρας 'φτάνει' τον 3.5V6 που υποτίθεται ότι είναι και απο τους καλύτερους στην αγορά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        maxmara last edited by

        There is no substitute for cubic inches λένε οι φίλοι μας. Αντιπαραθέτω όμως τα παρακατω τεχνικά στοιχεία:

        Saab 9.3 Aero
        Κυβισμός(κ.εκ) **2.290 **
        Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 250/5.300
        Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 35,7/1.900

        Nissan 350Z
        Κυβισμός(κ.εκ) **3.498 **
        Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 280/6.200
        Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 37,0/4.800

        Ας υποθέσουμε οτι ξέρουμε τα αυτοκίνητα μόνο στα 'χαρτιά'. Πολλοί θα λέγανε ότι το Saab είναι 'πολύ κοντά' σε επιδόσεις στο Ζ (ας ξεχάσουμε το θέμα βάρους προς το παρόν - ας εστιάσουμε την προσοχή μας στον κινητήρα ) διότι:

        • αποδίδει 250 ίππους σε περίπου 1.000σ.α.λ. πιο 'χαμηλά'
        • αποδίδει παραπλήσια ροπή περίπου 2.500 σ.α.λ. πιο χαμηλά.

        Μου κάνει εντύπωση πως ένας 'μικρός' κινητήρας 'φτάνει' τον 3.5V6 που υποτίθεται ότι είναι και απο τους καλύτερους στην αγορά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          There is no substitute for cubic inches λένε οι φίλοι μας. Αντιπαραθέτω όμως τα παρακατω τεχνικά στοιχεία:

          Saab 9.3 Aero
          Κυβισμός(κ.εκ) **2.290 **
          Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 250/5.300
          Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 35,7/1.900

          Nissan 350Z
          Κυβισμός(κ.εκ) **3.498 **
          Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 280/6.200
          Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 37,0/4.800

          Ας υποθέσουμε οτι ξέρουμε τα αυτοκίνητα μόνο στα 'χαρτιά'. Πολλοί θα λέγανε ότι το Saab είναι 'πολύ κοντά' σε επιδόσεις στο Ζ (ας ξεχάσουμε το θέμα βάρους προς το παρόν - ας εστιάσουμε την προσοχή μας στον κινητήρα ) διότι:

          • αποδίδει 250 ίππους σε περίπου 1.000σ.α.λ. πιο 'χαμηλά'
          • αποδίδει παραπλήσια ροπή περίπου 2.500 σ.α.λ. πιο χαμηλά.

          Μου κάνει εντύπωση πως ένας 'μικρός' κινητήρας 'φτάνει' τον 3.5V6 που υποτίθεται ότι είναι και απο τους καλύτερους στην αγορά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sirbasil last edited by

            Όλα γίνονται! (βλ. Formula 1)
            Άλλα οι μεγάλοι κινητήρες V6 & κυρίως V8 βγάζουν και μία μελωδία τόσο αγνή και βάρβαρη ταυτόχρονα, που δύσκολα αντιστέκεται κανείς!
            Άσε που δεν είναι καλό και από πλευράς αξιοπιστίας να πιέζεις μικρούς κινητήρες να βγάζουν τόσο πολλή δύναμη.
            Παραθέτω κι ένα αποτυχημένο παράδειγμα μικρού κινητήρα:
            Το Mitsubishi Evo με τους 400 ίππους (κυκλοφορεί στην Αγγλία) από 2000 κυβικά.
            Κάνει αυτά που κάνει μόνο από τις 4000 στροφές και πάνω και με κατανάλωση 4mpg. Τη στιγμή που για παράδειγμα ένα τερατώδες Grand Cherokee περίπου 5000 κυβικών έχει κατανάλωση 13mpg!
            Στο Τοp Gear μάλιστα του BBC έκαναν ένα πείραμα. Κινούνταν στην ίδια ευθεία με 60χλμ/ώρα το Εvo 400hp και ένα κοινό απλό Fiat Stilo. Όσο κρατούσαν το Evo κάτω από τις 4000 και προσπαθούσαν να επιταχύνουν, το STILO (STILO ε?!) περνούσε το Evo!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maxmara last edited by

              Σε 'αισθηση' θα υστερεί το 'μοτεράκι' του Saab?

              Δεν μπορεί, κάπου θα το νιώθεις 'λίγο' - ή μήπως όχι?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                johnnypatras last edited by

                Ο χρήστης maxmara έγραψε:

                Μου κάνει εντύπωση πως ένας 'μικρός' κινητήρας 'φτάνει' τον 3.5V6 που υποτίθεται ότι είναι και απο τους καλύτερους στην αγορά...

                Ο 3.5 V6 όμως είναι ατμοσφαιρικός, εν αντιθέσει με τον κινητήρα του Saab που έχει turbo...επίσης, όταν βγήκε το 350z στην Ιαπωνία υπήρχε το όριο των 280hp για τους κινητήρες...οπότε δεν ξέρουμε αν ο κινητήρας αυτός είχε να δώσει κι άλλο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sirbasil last edited by

                  Πολύ σωστό και αυτό που λέει ο johnnypatras.
                  Στην Αμερική βέβαια που κυκλοφορεί το 350Ζ δίνει 287 ίππους.
                  Γενικά πάντως πολλοί ίπποι από μικρό κινητήρα υστερούν στην 'αίσθηση'.
                  Για παράδειγμα και τα 100σταρια των 1400 κ.εκ. του VAG πολλοί διαμαρτύρονται για το τράβηγμα στα χαμηλά. (δες θέμα στο forum για το Polo 75 ή 100 ίππων)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cliov6 last edited by

                    Ο χρήστης johnnypatras έγραψε:

                    Μου κάνει εντύπωση πως ένας 'μικρός' κινητήρας 'φτάνει' τον 3.5V6 που υποτίθεται ότι είναι και απο τους καλύτερους στην αγορά...

                    Ο 3.5 V6 όμως είναι ατμοσφαιρικός, εν αντιθέσει με τον κινητήρα του Saab που έχει turbo...επίσης, όταν βγήκε το 350z στην Ιαπωνία υπήρχε το όριο των 280hp για τους κινητήρες...οπότε δεν ξέρουμε αν ο κινητήρας αυτός είχε να δώσει κι άλλο...

                    Σιγουρα εχει να δωσει κι αλλο το μοτερ του Ζ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • P
                      panos7 last edited by

                      Και σε λιγο καιρο θα κυκλοφορησει το επετειακο Nissan 350Z GT4 με 300 ιππους.Υπαρχουν πολλα περιθωρια βελτιωσης στον κινητηρα της Nissan.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kid last edited by

                        Αν δεν κάνω λάθος το GT4 θα κυκλοφορήσει μόνο στην Αγγλία και σε περιορισμένο αριθμό.. Μάλιστα, το 'GT4' σημαίνει 'Gran Turismo 4' από το ομόνυμο παιχνίδι, εξ ου και η ειδική έκδοση. Μαζί με τον 'ντάτσουν' θα δίνεται δώρο ένα PS2 μαζί με το Gran Turismo 4..

                        Υ.Γ. αν κάνω λάθος διορθώστε με.
                        Υ.Γ.2 κάπου είχα διαβάσει ένα αρθράκι για το συγκεκριμένο μοντέλο, αν το βρώ θα το βάλω.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          panos7 last edited by

                          Σωστος σε ολα αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ολα τα περιορισμενα κομματια θα διατεθουν ολα μονο στην Αγγλια

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            kpsig moderator last edited by

                            Το 350Ζ δεν έχει μοτέρ ΡΕΝΩ?????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                              Το 350Ζ δεν έχει μοτέρ ΡΕΝΩ?????

                              Ναι,του vel satis.

                              Άσχετο,αλλά ο Clarkson ισχυρίζεται ότι κάνει απίστευτα κουραστικό και 'άσχημο' θόρυβο (και όχι απλά ήχο).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wantone last edited by

                                to 350Z me 300 HP kykloforei sthn ameriki san 35th Anniversary coupe, 3ekinaei apo $36000 h 28k eura peripou.

                                http://www.nissanusa.com/vehicles/Model ... 17,00.html

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sado last edited by

                                  Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                  Το 350Ζ δεν έχει μοτέρ ΡΕΝΩ?????

                                  Ναι,του vel satis.

                                  Φοβερό!
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης sado έγραψε:

                                    Το 350Ζ δεν έχει μοτέρ ΡΕΝΩ?????

                                    Ναι,του vel satis.

                                    Φοβερό!

                                    Γιατί σου κάνει εντύπωση; Saab και Renault έχουν επίσης κοινό κινητήρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                                      Το 350Ζ δεν έχει μοτέρ ΡΕΝΩ?????

                                      Ανάποδα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sado last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        Το 350Ζ δεν έχει μοτέρ ΡΕΝΩ?????

                                        Ναι,του vel satis.

                                        Φοβερό!

                                        Γιατί σου κάνει εντύπωση; Saab και Renault έχουν επίσης κοινό κινητήρα

                                        Για ποιον κινητήρα λες; Γιατί απ' οτι ξέρω τώρα όλα τα μοντέλα της SAAB έχουν σαν βάση τους κινητήρες της GM.
                                        ....GM... όποτε λέω αυτην λέξη θυμάμαι οτι διάλυσε την SAAB και γίνομαι μπαρούτι!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          meco last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                          Το 350Ζ δεν έχει μοτέρ ΡΕΝΩ?????

                                          Ανάποδα

                                          To VelSatis έχει κινητήρα Νιssan...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Άρα=

                                            Μηχανή 350Z = μηχανή Renault = μηχανή SAAB =>

                                            Μηχανή 350Z = μηχανή SAAB!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr