Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απλά πράγματα......Μπες σε μια 911 και μετά σε μια 430.Και αποφασίζεις........
Εισαι ο ανθρωπος μου!!!Συμφωνω απόλυτα!Η μονη 911 που ισως να προτιμουσα απο 430 ειναι η gt2 η οποια ομως ειναι και ακριβοτερη αν δεν κανω λαθος!
ΜΑΘΗΤΗΣ - karting,αυτοκινητα
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Απλά πράγματα......Μπες σε μια 911 και μετά σε μια 430.Και αποφασίζεις........
Εισαι ο ανθρωπος μου!!!Συμφωνω απόλυτα!Η μονη 911 που ισως να προτιμουσα απο 430 ειναι η gt2 η οποια ομως ειναι και ακριβοτερη αν δεν κανω λαθος!
η 911T δεν ειναι και πολυ πιο φθηνη απο την 430.Επισης μπορει η 911Τ να ειναι πιο γρηγορη απο την 430 αλλα η αισθηση που εχεις οταν καθεσαι πισω απο το τιμονι της 430 ειναι πολυ ανωτερη,πιστεψε με!φιλικα παντα!
Αυτο που παθαινει ο kimi με το κιβωτιο το εχω παθει με f430 και ειχα φρικαρει.Για καμια 20αρια δευτερολεπτα ειχε κολλησει η τριτη μεσα και δεν εκανε τπτ,μετα εβαλε 6 και αρχισε να δουλευει παλι
οσο γιαυτο που λετε για γυναικειες ferrari κτλ ολες οι φερραρι μπορει να ειναι γυναικειες αρκει να τις οδηγουν!Εγω προσωπικα εχω δει κοπελα(ομορφη κιολας) με F430 spider να κανει απιστευτα πραγματα...
http://www.renault-sport.com/en/Images/X44RS accessories UK_tcm3-53765.pdf
σε αυτη την σελιδα ειναι τα εξτρα του twingo rs.κατω κατω ειναι τα κλειδια
παιδια βοηθηστε με σας παρακαλω.Εβαλα το gpl μετα απο ενα χρονο ξανα στο pc και θελω να μου πειτε πως θα παιξω online. Καποτε επαιζα με το vroc αλλα τωρα π εριξα μια ματια κατι λεει οτι για τα xp θελει ιστορια για να δουλεψει.
HELPPP!!!
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ξαφνικά έκανε ένα μπάμ με μαύρο καπνό και ξεπρόβαλε αυτή η ¨τριχιά¨από την εξάτμιση
δεν βλεπω την photo καθολου...
edit: τωρα την βλεπω
ποιο δεν εχει δονηση????το χειριστηριο του ps3?????Αν ναι, Ε Λ Ε Ο Σ.- προς τα πισω πανε αυτοι ρε?
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Μια Ferrari F355 spider έκανε ανοίγματα χτές το βράδυ απο φανάρι σε φανάρι...τι ήχος
αχ...!Εγω και αμνησια να παθω δεν θα ξεχασω πως ενιωσα οταν με μια f430 με το manettino στην θεση off σε μετριο ελληνικο δρομο με τριτη και 3.5κ-4κ στροφες πατουσα γκαζι ωραιο πραμα!Οπως επισης δεν προκειτε να ξεχασω το L.C.
(δυστυχως επειδη δεν παιζει διπλωμα λογω ηλικιας δεν επαιξε και οδηγηση σε
κανα στροφιλικι,οχι οτι θα το εστριβα κιολας αλλα λεμε τωρα, και επειδη ο φιλος το πουλησε δεν πηγαμε κ πιστα ρε γμτ )
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Εσύ το cup έχεις Βαγγέλη? Μέχρι και πιο λεπτά τζάμια είχα διαβάσει κάποτε ότι έβαζαν στις εκδόσεις cup!...
Ο Βαγγέλης έχει το 182 με το πακέτο Cup, όχι την έκδοση Cup που ήταν πιο ελαφριά και χωρίς διάφορα καλούδια πάνω! Αυτή σταμάτησε με την έλευση της 182αρας έκδοσης νομίζω.
Ακριβως,αυτο με τα τζαμια κτλ ισχυει μονο για το 172 cup ή Ragnotti.
επισης καπου πιο πισω διαβασα για χρονους 0-100 7,2 και 7,8...που εγιναν αυτα ρε παιδια???οι Αγγλοι kai oi Γαλλοι ειχαν μετρησει καποτε το πρωτο 172 στα 7 και εχει το καινουργιο και το 182 7,2-7,8??αποκλειεται.
Τεσπα, η ουσια σε αυτα τα αυτοκινητα δεν ειναι το 0-100
Ο χρήστης wantone έγραψε:
30-40.000ε ίσως, αλλα 10-15.000 το χρονο για ασφαλεια και συντηρηση για ενα αυτοκινητο που κανει 3-5000 χμ τον χρονο. Αν το αντεχεις το κοστος...
μπααααα...δεν νομιζω να εχει τοσο αλλα κανα 90αρι με 100αρικο...
και δεν νομιζω οτι με 15 χιλιαρικα βγαζεις μονο 5.000 χλμ αλλα κ παραπανω.