-
1977-308 GTB Competition Michelotto
1977-312 T2
1978-308 Bi Turbo
1978-312 T2
1978-312 T3
1978-BB 512 LM
1979-308 GTBi-33467
1979-312 T4
1979-400 i
1979-400 i Automatic
1980-126 CK (essais GP Italie à Imola)
1980-208 GTB & GTS
1980-312 T5
1980-Mondial 8
1981-126 CK
1981-BB 512 i
1982-126 C2
1982-Mondial GTB & GTS Quatrovalvole
1983-126 C2B
1983-126 C3
1984-126 C4
1984-126 C4/M-077
1984-288 GTO
1984-308 GT/M-21343
1985-308 GTB & GTS Quatrovalvole
1985-328 GTB & GTS
1985-412
1985-F1/85
1985-Testarossa
1985-Testarossa
Σκουριάσαμε λίγο ε??
1977 - 1985 κι έχουμε και λέμε
-
-
30-40.000ε ίσως, αλλα 10-15.000 το χρονο για ασφαλεια και συντηρηση για ενα αυτοκινητο που κανει 3-5000 χμ τον χρονο. Αν το αντεχεις το κοστος...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
30-40.000ε ίσως, αλλα 10-15.000 το χρονο για ασφαλεια και συντηρηση για ενα αυτοκινητο που κανει 3-5000 χμ τον χρονο. Αν το αντεχεις το κοστος...Ξέχασες έναν άσσο ε?
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
30-40.000ε ίσως, αλλα 10-15.000 το χρονο για ασφαλεια και συντηρηση για ενα αυτοκινητο που κανει 3-5000 χμ τον χρονο. Αν το αντεχεις το κοστος...μπααααα...δεν νομιζω να εχει τοσο αλλα κανα 90αρι με 100αρικο...
και δεν νομιζω οτι με 15 χιλιαρικα βγαζεις μονο 5.000 χλμ αλλα κ παραπανω. -
Ok, εριξα μια ματια στις τιμες των 355 10ετιας και ειναι γυρω στα 45000ε για καλοσυντηρημενα αυτοκινητα.
Φυσικα μιλαμε για ευρωπαικες τιμες, εξαλλου στην ελλαδα δεν υπαρχουν πολλα απο αυτα τα αυτοκινητα.
-
Το είχα σκεφτεί και εγώ κάποια στιγμή, αλλά τα έξοδα συντήρησης υπερβαίνουν κατά πολύ (πάρα πολύ) τον προϋπολογισμό μου.
-
where is she???
-
Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι στα κεντρικά στην Genesis ;
-
-
Νέκρωσε το θέμα.....
Που είσαι CARυοθραύστη...... -
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Νέκρωσε το θέμα.....
Που είσαι CARυοθραύστη......το εφαγε η μαρμαγκα και το παρακρατος....
-
MIAS KAI TON FILO MOY TON CARIO8RAYSTH TON FAGATE LAXANO TETOIOI POY EISTE, 8A SYNEXISW EGW TO ERGO TOY
1986-288 GTO Evoluzione
1986-F1 86
1986-GTB Turbo
1986-GTS Turbo
1986-Mondial 3,2 T Cabriolet & Coupe
1987-637 Indy (jamais engagée)
1987-408 4RM (jamais produite)
1987-F40
1987-F1/87
1987-Testarossa Spider
1988-639/F1 (1ere F1 à boite commande au volant)
1988-F1/87-88C
1989-348 TB
1989-348 TS
1989-F1/89
1990-F40 LM
1990-F1/90
1991-F1/91 642
1991-F1/91 643
1992-456 GT
1992-512 TR
1992-F 92 A
1993-348 Spider
1993-F 93 A
1994-333 SP
1994-412 T
1994-F 355 Berlinetta
1994-F 512 M
1995-412 T2
1995-F40 GTE-82404
1995-F50
1995-F 355 GTS
1996-F50 GT
1996-F310
1996-F 355 Spider
1997-550 Maranello
1997-F310 B
1997-F 355 Challenge
1997-F 355 F1 Berlinetta
1997-F 360 Spider
1998-456 M GT
1998-F300
1999-360 Modena
1999-F399
2000-360 Modena Spider
2000-456 GT Automatic
2000-550 Barchetta
2000-F1-2000
1987-2000
ME TIS EYXES MOY
-
-
Θα ήταν ακόμα πιο απλό να δώσεις το λινκ απο το φόρουμ που τα κάνεις copy paste
Εκτός αν είσαι γαλλόφωνος εκ γεννετής
-
MIAS KAI TON FILO MOY TON CARIO8RAYSTH TON FAGATE LAXANO TETOIOI POY EISTE, 8A SYNEXISW EGW TO ERGO TOY
1986-288 GTO Evoluzione
1986-F1 86
1986-GTB Turbo
1986-GTS Turbo
1986-Mondial 3,2 T Cabriolet & Coupe
1987-637 Indy (jamais engagée)
1987-408 4RM (jamais produite)
1987-F40
1987-F1/87
1987-Testarossa Spider
1988-639/F1 (1ere F1 à boite commande au volant)
1988-F1/87-88C
1989-348 TB
1989-348 TS
1989-F1/89
1990-F40 LM
1990-F1/90
1991-F1/91 642
1991-F1/91 643
1992-456 GT
1992-512 TR
1992-F 92 A
1993-348 Spider
1993-F 93 A
1994-333 SP
1994-412 T
1994-F 355 Berlinetta
1994-F 512 M
1995-412 T2
1995-F40 GTE-82404
1995-F50
1995-F 355 GTS
1996-F50 GT
1996-F310
1996-F 355 Spider
1997-550 Maranello
1997-F310 B
1997-F 355 Challenge
1997-F 355 F1 Berlinetta
1997-F 360 Spider
1998-456 M GT
1998-F300
1999-360 Modena
1999-F399
2000-360 Modena Spider
2000-456 GT Automatic
2000-550 Barchetta
2000-F1-2000
1987-2000
ME TIS EYXES MOY
-
History of: Ferrari F40
http://www.techeblog.com/index.php/tech ... errari-f40
-
Και λίγη τέχνη (με την πιο διαδεδομένη έννοια του όρου):
-
@cavalino μαλλον δεν τις προλαβες τις φωτο που ανεβασε ο καρ. Ο καρ θα τις ποσταρει τελικα τις φώτο ομως του γλυπτου αυτού μολις μου ειπε. Πρωτα να τελειωσει την αναδρομη στα μοντελα της εταιριας θα γινει.
μετα θα ακολουθήσει ο Ζιλ, το εργοστασιο, ο Ενζο κλπ.
ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΓΑΤΕ ΤΟΝ ΚΑΡ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΟΝΑΧΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΙ
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)