-
να με συμπαθάτε, αλλά όλη αυτή η στιχομυθία δεν τιμά κανέναν σας. Εγώ εχω κάνει το ένα, εγώ έχω κάνει το άλλο μπλα μπλα μπλα....
αν υπάρχουν επιχειρήματα καλώς, αλλά η περιαυτολογία δε νομίζω να βγάλει πουθενά
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Δεν μπορείς να συγκρίνεις άμεσα τα οκτάνια στις ΗΠΑ με Ελλάδα.ΗΠΑ οκτάνια = (RON + MON) / 2
Ευρώπη οκτάνια = RONΠχ. η ευρωπαϊκή '95άρα' βενζίνη είναι ~92 στις ΗΠΑ (95 RON, 88 MON).
Φίλοι dimitrios2004 (εσύ τουλάχιστον είσαι 'νέος' ) και titsataki (εσύ που είσαι 'παλιός' θα έπρεπε να ξέρεις ), σας προτρέπω να μην προσπαθείτε να κάνετε διάλογο με φανατικούς που, παρά τα όσα ευαγγελίζονται κατά καιρούς, δεν καταλαβαίνουν από διάλογο και δεν ενδιαφέρονται να κάνουν διάλογο παρά μονάχα κήρυγμα, διότι νομίζουν πως αυτοί 'έχουν πιάσει τον Πάπα από τ΄ αρχίδια' και 'τα έχουν κάνει όλα' (πχ. και ποιό αυτοκίνητο ΔΕΝ έχουν οδηγήσει, και ποιά θεωρία (από κοσμολογία και θεολογία μέχρι μουσική και τέχνη) δεν κατέχουν) και κατέχουν την υπέρτατη αλήθεια και όλοι οι άλλοι, μόνο και μόνο επειδή δεν συμφωνούν μαζί τους, είναι ηλίθιοι ή θεούσες ή οτιδήποτε άλλο μειωτικό τους προσάπτουν κατά καιρούς.
Το χρόνο σας χάνετε και την ηρεμία σας. Lean back and enjoy... και βάλτε τους (όπως έχω κάνει και εγώ και ελπίζω να έχουν κάνει και αυτοί για μένα) στο προσωπικό σας kill file.
-
Καλά, πάλι τσακωνόμαστε μέσω πληκτρολογίου και ομολογώ ότι φταίω και εγώ.
Αλλά ΕΛΕΟΣ. Και τον πρωθυπουργό της χώρας να μου φέρετε, και τον πρόεδρο της Unilever και δεν ξέρω τι άλλο φυσικά και δεν θα ασπαστώ τη γνώμη του σε όποιο θέμα δεν έχει εμπειρία μαζί με γνώση, ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ όταν εγώ έχω ένα μικρό ή ελάχιστο μέρος της. Κάποιοι βεβαίως πιαστήκατε από το 'τρίψιμο βαλβίδων' και για να υποβιβάσετε το μήνυμα μου αποστείλατε βιογραφικά και άλλα πομπώδη στοιχεία για την επαγγελματική σας πορεία.
Αυτοκινητιστική κολτούρα σημαίνει καθολική γνώση, θεωρητική και πρακτική γνώση και αν μη τι άλλο, οδήγηση. Δεν λέω ότι τα έχω σε σημείο που μου επιτρέπουν να το παίζω έξυπνος (μπορεί να έχει φανεί έτσι μερικές φορές αλλά είπαμε, το πληκτρολόγιο) αλλά ευτυχώς, το παλεύω καθημερινά.
Και βεβαίως, θα αρνηθώ οποιοδήποτε δογματισμό. Μπορεί να είμαστε μερικοί από πεποιθήσεως δύσπιστοι ή ακόμη και φανατικοί αλλά αυτό δεν επιτρέπει τον υποβιβασμό και τις δηλώσεις του τύπου 'σας γράφουμε'. Συγγνώμη, αλλά όποιος έχει την άνεση να υποβιβάζει (ή και ανυψώνει) ανθρώπους έτσι εύκολα θα πρέπει να σκέφτεται ότι δεν ξέρει ούτε τη φάτσα τους ούτε έχει πιει έναν καφέ μαζί τους ούτε έχει συνεργαστεί, παρά ανταλάσσει επιπόλαιες (συνήθως) απόψεις μέσω ενός προσωπικού υπολογ.
Τώρα tsitatsaki αν νομίζεις ότι δεν θα πάω μπροστά (προσωπική επίθεση και προσβολή) τότε πραγματικά μου έκοψες τα πόδια.
Θα με τρελλάνετε, εκτός εάν καταφέρω να το κάνω πρώτος εγώ -
'Πρωτα πρωτα δεν εχεις ιδεα τι εχει κανει και στο κατω κατω τι δηλαδη επειδη δεν εχει κανει φαναρτζης δεν ξερει απο μηχανες αυτοκινητων. Αμαν πια ποσες αλλες μπαρουφες θα ακουσουμε εδω μεσα. '
Tsitatsaki είδες που έχεις επιλεκτικές αντιδράσεις; Όπως μας έγραψες για το τι έχεις καταφέρει (και οπωσδήποτε είναι αξιέπαινα) θα έπρεπε να σεβαστείς τα γραφόμενα μου και να μη γράφεις για μπαρούφες. Αν μάλιστα τα είχες διαβάσει προσεκτικά και είχες ανοικτό πνεύμα (έστω εκείνη τη στιγμή) θα καταλάβαινες ότι μιλάω για το μεράκι που συνδυάζεται με τις όποιες σπουδές έχουμε μερικοί και για ενασχόληση με τα αυτοκίνητα που μας οδηγεί στο να τα 'ξεκοκκαλίζουμε' μέχρι την τελευταία βίδα ξημεροβραδιαζόμενοι, με το βιβλίο στο ένα χέρι και τα όργανα στο άλλο και μετά τρέχουμε και κάνουμε δοκιμές και άλλες 'επικίνδυνες' βλακείες, δυστυχώς ώρες ώρες.
Εσύ εξάπτεσαι επειδή κάποιος νομίζεις ότι σε έθιξε προσωπικά και καλά κανεις. Επέτρεψε μου και εμένα όμως να γράφω τα πιο λαικά μου χωρίς να λές ότι γράφω μπαρούφες, γιατί εγώ τουλάχιστον συγκρατούμαι σε αυτό το επίπεδο...
Και για να κλείσω το τι σχέση έχει το φαναρτζίδικο με τους κινητήρες, θα πω ΞΑΝΑ ότι μιλάω για ανάπτυξη αυτοκινητιστικής παιδείας μέσα και από την ταπεινή ενασχόληση με στόκους γράσσα και ντουκόχαρτα, που αν μη τι άλλο, αν έχεις όρεξη για διάβασμα και πρακτική εφαρμογή, σου φτιάχνει ένα μέρος των βάσεων. Εσύ προσέλαβες ποτέ Project Manager για Engineering αν δεν είχε πρώτα Field και hands on Experience?
Α, και για να κλείσω το θέμα των κινητήρων ευρείας παραγωγής, κινητήρες όπως αυτοί που τοποθετεί η Χόντα στα S2000 και TypeR δεν φτιάχνουν ούτε οι αμερικάνοι ούτε κανείς άλλος. Για ποιες S500 και Northstar Μιλάτε... -
Συμφωνω με τον nass,τετοιο μισος με τα συγκεκριμενα αυτοκινητα δεν εχω ξαναδει.Παντως τοσα χρονια που κυκλοφορω με αμερικανικα ολο καλα λογια ακουω(και απο μηχανικους και ανθρωπους που ξερουν απο αυτοκ.).Αν το κωλοκρατος δεν ειχε τα τεκμηρια και τα εππαγγελματικα αλλοι τοσοι και παραπανω ελληνες θα ειχαν αμερικανικα.
-
Ο χρήστης jimmcom έγραψε:
Συμφωνω με τον nass,τετοιο μισος με τα συγκεκριμενα αυτοκινητα δεν εχω ξαναδει.Παντως τοσα χρονια που κυκλοφορω με αμερικανικα ολο καλα λογια ακουω(και απο μηχανικους και ανθρωπους που ξερουν απο αυτοκ.).Αν το κωλοκρατος δεν ειχε τα τεκμηρια και τα εππαγγελματικα αλλοι τοσοι και παραπανω ελληνες θα ειχαν αμερικανικα.Φταίει η κατά βάση αντιαμερικάνικη νοοτροπία που επικρατεί στην Ευρώπη γενικότερα και η οπωσδήποτε ξένη προς την Ευρωπαική νοοτροπία αισθητική τους (υπερβολική), στην οδική συμπεριφορα ('χαλαρή'), στην κακή εκμετάλλευση χώρων και στη λειτουργία των κινητήρων τους (τεμπέλικη και όχι ραφιναρισμένη).
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
οκ αυτη η πρωτη και η τελευταια φορα που σου απαντω.που εχεις το θρασος να νομιζεις οτι επειδη εισαι στο πολυτεχνειο εισαι και μαγκας.
τι εκανες στη ζωη σου φιλε μου; τι εκανες στην καριερα σου;
Εχεις ποτε στη ζωη σου γραψει business plan και δεν μιλαω για τους καθηγητες σου στο σχολειο που την πρωτη ημερα εκανε τζιρο πανω απο 100 εκατ δολλαρια;
Εχεις δουλεψει ποτε σε fortune 50 εταιρεια.
Εχεις ποτε ηγηθει team απο πανω απο 200 ατομα;
ναι εγω εχω πολλες φορες.ειχες ποτε προυπολογισμο στο team πανω απο 10 εκατομ δολλαρια;
Εχεις απολυσει ποτε ατομο απο την δουλεια τους;
εχεις ποτε δωσει προαγωγη σε ατομο γιατι το αξιζε εχεις υποβαθμισει ατομο γιατι δεν το αξιζε;Εχεις ποτε κανει manage μια ομαδα με πανω απο 12 ανεξαρτητες ομαδες που επρεπε να ησουν 100% υπευθυνος για το τι εκαναν και για τι δεν εκαναν;
Ρε να παρει εχουμε φαει τα νειατα μας στο Αμερικα και εχουμε γκριζα μαλλια απο τα ξενυχτια και την ανησυχια αν θα πανε τα πραγματα καλα και εχουμε καθε φοιτητη να μου παιζει δηθεν μαγκας και τα ξερει ολα...
εχεις παρα πολλα να μαθεις και πολυ λιγο καιρο να αλλαξεις .
Και ξερεις τι μακαρι να μην μαθεις τιποτα και μαην αλλαξεις γιατι εσυ θα χασεις και κανενας αλλος.
Νικος
Νίκο, ( μου επιτρέπεις την οικειότητα, έτσι; )
Μέχρι στιγμής σε συμπαθούσα και κατανοούσα το παράπονό σου από εμάς τους Έλληνες. Όμως μετά από αυτό το post τείνω να σε αντιπαθήσω.
Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που λένε 'ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;' και με αυτό το post έκανες ακριβώς αυτό. Θέλω να πιστεύω πως αυτό το επιεικώς άκομψο ξέσπασμα ήταν αποτέλεσμα επίκτητων αντανακλαστικών προς το συγκεκριμένο μέλος του φόρουμ και όχι τυπικό του χαρακτήρα σου. Ειλικρινά ελπίζω να μη με διαψεύσεις.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Σιχαίνομαι τους ανθρώπους που λένε 'ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε;' και με αυτό το post έκανες ακριβώς αυτό. Θέλω να πιστεύω πως αυτό το επιεικώς άκομψο ξέσπασμα ήταν αποτέλεσμα επίκτητων αντανακλαστικών προς το συγκεκριμένο μέλος του φόρουμ και όχι τυπικό του χαρακτήρα σου. Ειλικρινά ελπίζω να μη με διαψεύσεις.
Από το ύφος του post και το χρόνο δημοσίευσης είναι ολοφάνερο ότι ο Νίκος αντέδρασε σπασμωδικά και δεν ειναι αυτό το τυπικό του χαρακτήρα του.
3 χρόνια που γράφει εδώ μέσα δεν έχει ξαναδείξει 'κακή' συμπεριφορά, αν θυμάμαι καλά... -
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Τον αδικείς. Όλα αυτά που αναφέρεις θα μπορούσε να τα είχε κάνει και με το παραπάνω αν ήταν στην Αμερική.
Μην ξεχνάς και τις ευκαιρίες που προσφέροντε σε κάθε τοπο.
Συμφωνώ με τα περί ξερόλας των Ελλήνων φοιτητών.
Aγη δεν νομίζω οτι είναι θέμα αδικίας. Προσωπικά με ενδιαφέρει το τι έχει κάνει κάποιος και όχι τι θα μπορούσε να κάνει.
Για την ξερόλα των Ελλήνων φοιτητών όλων δεν ξέρω, αλλά μερικοί το παρακάνουν.
Δημήτρη, οι ευκαιρίες που εχει καποιος στην Αμερική δεν συγκρίνονται με την Ελλαδα, απο αυτή την πλευρά το λέω. Το να λεει ο Τσιτσατακι οτι εχω κανει αυτο και το αλλο ενω βρισκεται στην Καλιφορνια ενώ ο άλλος στην Κρήτη ειναι τραβηγμένο. Οπότε ο Σκουλόνε πρέπει να βρεθεί στην Αμερική για να συγκριθεί με τον Τιτσατακι έτσι όπως το θέτει ο τελευταίος κατι το οποίο ο πρώτος δεν μπορεί να το κανει λόγου ότι δεν περιλαμβάνεται στο εργατικό δυναμικό της Αμερικής.
-
Όλοι κάποια στιγμή χάνουν την ψυχραιμία τους. Σημασία έχει να μπορείς να συζητάς με επιχειρήματα.
Συνέλθετε -
Ο χρήστης greo έγραψε:
- Oι Opel, Jaguar, Volvo, SAAB κλπ ειναι τοσο αμερικανικες όσο γαλλικη ειναι η Νισαν. Αν ο σουλτανος του Μπρουνέι αγορασει τη Φορντ τι θα γινει η Φορντ; Μπρουνέικη;
- Το να μην αρεσουν τα αμερικανικα αυτοκινητα σε καποιον δε δειχνει αντι-αμερικανισμο! Ουτε τα Polski μου άρεσαν! Τι είμαι; Αντιπολωνος; Απο αυτα που διαβαζω (γενικοτερα) όμως το δογμα 'οποιος δεν ειναι μαζι μας ειναι εχθρος μας' εχει εξαπλωθει πολυ στην δυτικη οχθη του Ατλαντικου.
- Αν συγκρινουμε την Βεκτρα με το Σεβρολετ Μαλιμπου και τα αντιστοιχα Βωξωλ και Χολντεν να προσθεσω εγω, τι φιλοσοφιας και σχεδιασης ειναι ολα αυτα τα μοντελα;
- Οι πωλησεις και η οικονομικη ευρωστια των αμερικανικων αυτοκινητοβιομηχανιων ειναι 100% πλασματικες. Οφειλονται κατα κυριο λογο στη σκληρη πολιτικη δασμων που εφαρμοζεται σε ολα τα ξενα προϊόντα (αυτοκινητα εν προκειμενω), στον 'πατριωτισμο' μεγαλου κομματιου του αμερικανικου λαου, στην εκει τιμη της βενζινης και οχι στην ποιοτητα των τοπικων αυτοκινητων. Ειναι αποτελεσμα την μονοπλευρης παγκοσμιοποιησης που εφαρμοζουν οι ΗΠΑ.
- Δηλαδη ΟΛΗ η Ευρωπη ειναι τοσο βιτσιοζα που κλεινει τα ματια στο καλυτερο προϊόν; Γιατι δε συμβαινει το ίδιο και στα Levi's;
- Την Daewoo δεν την αγορασε απλα η GM. Πλεον τα Κάλος και Νουμπιρα και δεν ξερω τι ΕΙΝΑΙ Σεβρολετ. Ξαναλεω το παραδειγμα. Αν παρουσιαζοταν το Σκοντα Φάβοριτ ως το νεο Γκολφ, τι γνωμη θα ειχε ο κοσμος για τη VW;
Αφου θελετε επιχειρηματα, μιας που ολα τα πληκτρολογια απο την αλλη μερια του Ατλαντικου ξαφνικα διορθωθηκαν, μπορειτε παρακαλω να απαντησετε στις 6 παρατηρησεις που εκανα πριν απο καμμια 15αρια μερες; (ειδικα στο 4) Ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε.
-
Πολύ μ'αρέσει η νοοτροπία 'είσαι μικρότερος και σε χώρα με λιγότερες ευκαιρίες απ'τη δική μου, άρα δε μπορείς να ξέρεις και να κρίνεις και να εκφέρεις άποψη'...
Φαίνεται ότι σ'αυτούς τους τάχαμου 'μη φανατικούς' ανθρώπους δεν έχει τύχει ποτέ να βρουν άτομο μικρότερό τους, που να έχει κάνει περισσότερα και πιο αξιόλογα απ'όσα εκείνοι έχουν κάνει ή ακόμα και θα ονειρεύονταν να κάνουν. Εμένα μου'χει τύχει ΠΟΛΛΕΣ φορές, γι'αυτό και δεν κρίνω με βάση την ηλικία του καθενός.
Σε αντίθεση με τους τάχαμου κομψούς εδώ μέσα, θεωρώ ως δεδομένο ότι ο άλλος έχει λογική και μπορεί να κρίνει, και πάνω σ'αυτήν τη βάση ξεκινώ οποιαδήποτε συζήτηση. Αν, τώρα, δεν έχει λογική και επιχειρήματα, αλλά αντιθέτως καταφεύγει σε ειρωνείες και σοφιστείες, προφανώς δεν τον θεωρώ σοβαρό. Όπως δεν θεωρώ σοβαρό όποιον ακολουθεί το στυλάκι 'εγώ είμαι στην ανεπτυγμένη χώρα, εσείς στην υπανάπτυκτη, είστε και μικρότεροι από μένα σε ηλικία, άρα δεν έχετε δικαίωμα άποψης και κρίσης'. Βασικά, μια τέτοια νοοτροπία είναι η αρχή του φασισμού, απλώς δεν τολμάει κανείς να το πει εδώ μέσα. Μας έφαγε η πολιτική ορθότητα...
-
Eπιχειρημα. Για πολλα χρονια η ιταλικη De Tomaso φοραγε τον 351 cleveland της Ford,στα Pantera.Η Jensen (αγγλικη) φοραγε 383 και 440 magnum της Chrysler.Η Monteverdi(σουηδια) 440 και Hemis.
Καπου διαβασα οτι τον καινουργιο 4.600 της Ford θελει η ΜG,η Jensen και καποια αγγλικη εταιρεια που κατασκευαζει ακριβα σπορ. -
Την Jensen πλέον μην την υπολογίζεις. Όλο φημολογείται ότι θα αναστηθεί, αλλά δεν βλέπω να γίνεται κάτι τέτοιο. Από αρπαχτές στο χώρο των υπεραυτοκινήτων έχουμε χορτάσει.
Επί του θέματος που έθεσες τώρα...
Τι κοινό έχουν οι εταιρείες De Tomaso, Jensen, Monteverdi;
Απλά, είναι μικρές εταιρείες, με πολύ περιορισμένες δυνατότητες έρευνας και εξέλιξης (τα C-V8 και Interceptor της Jensen ήταν, από πλευράς αναρτήσεων και ηλεκτρολογικών, ένα μίγμα έτοιμων εξαρτημάτων - τα οποία δεν ταίριαζαν πάντα καλά μεταξύ τους ως σύνολο - από άλλες εταιρείες, π.χ. πίσω άξονες από Morris κλπ). Αυτό που χρειάζονται λοιπόν είναι φθηνοί (στην αγορά και στα ανταλλακτικά) κινητήρες, με μεγάλη ισχύ και ροπή. Στην περίπτωση των Jensen και των Bristol (που εγώ θα την ανέφερα), ένα επιπλέον πλεονέκτημα είναι το πολύ καλό και πολιτισμένο αυτόματο κιβώτιο Torqueflite (δυο πράγματα πρέπει να παραδεχθούμε ότι βγαίνουν πολύ καλά στα αμερικανικά αυτοκίνητα, αν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι: κουκούλες στα περισσότερα convertible και αυτόματα κιβώτια).
Θα προτιμούσαν, να είσαι σίγουρος, οι εταιρείες αυτές να φοράγανε μοτέρ Aston Martin, Maserati, Ferrari, Lamborghini ή κάτι αντίστοιχο. Όμως, ποια από αυτές τις εταιρείες θα το παρείχε τότε (μην κοιτάς που σήμερα όλοι έχουν υιοθετήσει τις συνεργασίες σ'αυτόν τον τομέα) στον ανταγωνιστή της; Και με τι λεφτά θα εξέλισσαν έναν τέτοιο κινητήρα από μόνοι τους;
Κάνανε λοιπόν την υποχώρηση στον τεχνολογικό τομέα (που επηρεάζει το γόητρο ενός υπεραυτοκινήτου, κακά τα ψέματα), και πήραν κινητήρες εξίσου ισχυρούς, με αρκετή ροπή, αλλά φθηνότερους. Ήταν μια πολύ βολική κίνηση.
Ανάλογα έπραξαν και άλλες εταιρείες: Facel Vega, Iso, Intermeccanica...
-
Και η Bristol,.σωστα
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
- Oι Opel, Jaguar, Volvo, SAAB κλπ ειναι τοσο αμερικανικες όσο γαλλικη ειναι η Νισαν. Αν ο σουλτανος του Μπρουνέι αγορασει τη Φορντ τι θα γινει η Φορντ; Μπρουνέικη;
- Το να μην αρεσουν τα αμερικανικα αυτοκινητα σε καποιον δε δειχνει αντι-αμερικανισμο! Ουτε τα Polski μου άρεσαν! Τι είμαι; Αντιπολωνος; Απο αυτα που διαβαζω (γενικοτερα) όμως το δογμα 'οποιος δεν ειναι μαζι μας ειναι εχθρος μας' εχει εξαπλωθει πολυ στην δυτικη οχθη του Ατλαντικου.
- Αν συγκρινουμε την Βεκτρα με το Σεβρολετ Μαλιμπου και τα αντιστοιχα Βωξωλ και Χολντεν να προσθεσω εγω, τι φιλοσοφιας και σχεδιασης ειναι ολα αυτα τα μοντελα;
- Οι πωλησεις και η οικονομικη ευρωστια των αμερικανικων αυτοκινητοβιομηχανιων ειναι 100% πλασματικες. Οφειλονται κατα κυριο λογο στη σκληρη πολιτικη δασμων που εφαρμοζεται σε ολα τα ξενα προϊόντα (αυτοκινητα εν προκειμενω), στον 'πατριωτισμο' μεγαλου κομματιου του αμερικανικου λαου, στην εκει τιμη της βενζινης και οχι στην ποιοτητα των τοπικων αυτοκινητων. Ειναι αποτελεσμα την μονοπλευρης παγκοσμιοποιησης που εφαρμοζουν οι ΗΠΑ.
- Δηλαδη ΟΛΗ η Ευρωπη ειναι τοσο βιτσιοζα που κλεινει τα ματια στο καλυτερο προϊόν; Γιατι δε συμβαινει το ίδιο και στα Levi's;
- Την Daewoo δεν την αγορασε απλα η GM. Πλεον τα Κάλος και Νουμπιρα και δεν ξερω τι ΕΙΝΑΙ Σεβρολετ. Ξαναλεω το παραδειγμα. Αν παρουσιαζοταν το Σκοντα Φάβοριτ ως το νεο Γκολφ, τι γνωμη θα ειχε ο κοσμος για τη VW;
Αφου θελετε επιχειρηματα, μιας που ολα τα πληκτρολογια απο την αλλη μερια του Ατλαντικου ξαφνικα διορθωθηκαν, μπορειτε παρακαλω να απαντησετε στις 6 παρατηρησεις που εκανα πριν απο καμμια 15αρια μερες; (ειδικα στο 4) Ολα τα αλλα τα ακουω βερεσε.
Αγαπητέ Greo,
το δικό μου πληκτρολόγιο τουλάχιστον δεν χάλασε ποτέ
Ο στόχος μίας εταιρίας είναι το κέρδος πάντα και ξεκινάω με αυτή τη βάση. Ο καλός επειχηρηματίας φαίνεται απο το πόσο εύκολα μπορεί να αντιληφθεί τις ανάγκες της αγοράς, να δημιουργήσει ένα προιόν πάνω σε αυτές τις ανάγκες και φυσικά να το προοθήσει.
Την ίδια στιγμή παράλληλα για περισσότερες πωλήσεις, με καλό marketing μπορούμε να δημιουργούμε εικονικές ανάγκες. Να πίσεις τον καταναλλωτή οτι χρειάζεται κάτι.
Αυτό που περιγράφω είναι κατι στο οποίο οι Αμερικάνικες εταιρείες είναι πολύ καλές. Όταν μία Αμερικάνικη εταιρεία θα αγοράσει την Ευρωπαική και θα την αφήσει να συνεχίσει την πορεία της , πχ στο σχεδιασμό , εξέλιξη κλπ αυτό δείχνει οτι ο Αμερικάνος γνωρίζει πολύ καλά οτι αυτό που παρασκευάζει η SAAB ή η VOLVO κλπ, είναι αυτό που θα ζητήσει ο κόσμος. Προφανώς λοιπον δεν είναι αποκομένος απο την πραγματικότητα.
Κατα τη γνώμη μου μία εταιρεία που μόνη της δεν κατάφερε να επιβιώσει και αγοράστηκε απο μία Αμερικάνικη, ναι είναι Αμερικάνικη, είτε μας αρέσει είτε όχι. Άν ο αγοραστής δώσει εντολή στην αγοράσμένη εταιρεία να συνεχίσει τη γραμμή παραγωγής της όπως ήταν με ελάχιστες αλλαγές, σημαίνει οτι αυτό κρίνει ώς ανάγκη αγοράς. Άν δώσει εντολή να έρθουν τα πάνω κατώ, θα γίνει αυτόΚαι φυσικά στον πραγματικό κόσμο όταν πολλά εξαρτμήματα έρχονται απο τις Αμερικάνικες εταιρείες, σχεδιαστές και μηχανικοί επίσης και ακόμα περισσότερο consultants , τότε μπορώ να ισχυριστώ οτι μιλάμε για Αμερικάνικη εταιρεία.
( τα παρουσιάζω υπεραπλουστευμένα αλλά δεν μπορώ να κάνω ανάλυση εδώ πώς λειτουργεί μία εταιρεία)
Το να μήν αρέσουν σε κάποιον τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα σίγουρα δεν τον κάνει αντιαμερικάνο.
Το να ακούει κάποιος για Αμερικάνικο αυτοκίνητο, που ποτέ του δεν έχει δει, δεν έχει οδηγήσει, και να μιλάει κατακριτέα, νομίζω οτι τον κάνει αντιαμερικάνο.
Στο κάτω κάτω έχουν ακουστεί εδώ μέσα δηλώσεις της μορφής, εγώ λέω αυτά που λέω για να σπάσω τα νεύρα στα άτομα της άλλης πλευράς του Ατλαντικού. Στο forum εδώ μέσα υπάρχει ένας απίστευτος φανατισμός απο ορισμένα άτομα ενάντια της Αμερικής που τους ωθεί στο να δημιουργούν πολλές φορές πλαστά επειχηρήματα, μόνο και μόνο για να πούνε κάτι.Το Βέκτρα και το Μαλιμπού είναι Αμερικάνικης φιλοσοφίας η σχεδίαση αν δεν με απατά η μνήμη μου. Μπορώ να ψάξω λεπτομέρειες αλλα όχι τώρα. To malibu δεν μου αρέσει όσο το Vectra. Απο όσο γνωρίζω στην Ευρώπη το Vectra επανασχεδιάστηκε αν δεν κάνω λάθος με μερικές αλλαγές που το έκαναν αισθητικά πιο όμορφο. Αλλαγές αναγκαίες για να πουλήσει στην εκεί αγορά , όχι όμως εδώ. Εδώ μιλάμε για ένα πολύ φθηνό αυτοκίνητο, εκεί για ένα σχετικά ακριβό ίσως;
Η Ευρώπη δεν είναι βιτσιόζα και κλείνει τα μάτια της στα καλά μας προίοντα. Ένα τυπικό Αμερικάνικο αυτοκίνητο έχει μεγάλο κινητήρα κάτι το οποίο φορολογείτε στην Ευρώπη πολύ. Επίσης η τιμή της βενζίνης είναι πολύ ψηλή. Προφανώς δεν μπορούνε να πουλήσουν τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα το ίδιο εύκολα εκεί.
Ένας επιπλαίο λόγος είναι οτι ένα αυτοκίνητο 3000cc εδώ μπορεί άνετα να θεωρηθεί ένα πολύ φθηνό καθημερινό αυτοκίνητο. Η τιμή του θα είναι ανάλογα χαμηλή. Ερχόμενο στην Ευρώπη, λογο κυβισμού, αμέσως πάει στην κατηγορία πολυτελείας. Πλέον έχει να συναγωνιστεί αυτοκίνητα πολύ μεγαλύτερων κατηγοριών σε ποιότητα, εξοπλισμό , τα πάντα. Σίγουρα δεν θα επιβιώσει.
Ένα απο τα πρόβληματα λοιπόν είναι το φορολογικό σύστημα και η οικονομική πολιτική της Ευρώπης και όχι το καθ'αυτό Αμερικάνικο προιόν.
Δεν προσπαθώ να σε πείσω οτι θα πουλούσαν όλα τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα εκεί , αλλά πολλά θα πουλούσαν. Πχ άν ερχόταν εκεί h Cadillac στην τιμή που την πουλάμε εδώ, πιστεύεις δεν θα πουλούσε;Πάω τώρα στο βασικό σου ερώτημα το 4) που θέλεις απάντηση. Διαφωνώ με αυτό που λές. Μάλλον δεν γνωρίζεις καλά την Αμερικάνικη αγορά. Τα Ευρωπαικά και Ιαπωνέζικα αυτοκίνητα πουλάνε εδώ σαν τρελλά. Ο κόσμος εδώ δεν αγοράζει μόνο αυτοκίνητα με 5000cc αλλα και πολλά με 1800-2000cc κάτι που δεν το καταλαβαίνει μάλλον ο Ευρωπαίος. Θεωρείτε οτι επειδή τα 4000cc κοστίζουν όσο τα 2000cc όλοι θα αγοράσουν μεγάλους κυβισμούς. Δεν είναι έτσι. Μία βόλτα στους δρόμους θα σε πείσει, όταν θα δείς πολλά Civic και Corolla.
Προφανώς η οικονομία δεν είναι πλασματική. Απο που το βγάζεις το συμπέρασμα αυτό; Αναφέρεσαι σε κάποια επειχήματα τα όποια είναι κατα την προσωπική μου άποψη αρκετά επιφανειακά.
Δεν μπορώ να κάνω ανάλυση της οικονομικής πολιτικής δυστηχώς μέσα απο ένα post ούτε μπορώ να αντικρούσω με μία πρόταση αυτά που λές. Η δική μου εμπειρία πάντως στο χώρο μου λέει οτι δεν είναι τόσο απλό όσο το βλέπεις. Ξέρω οτι μάλλον δεν θα αποτελέσει επειχήρημα αυτό, αλλά καλός η κακός για να καταλαβεις την εδώ οικονομία πρέπει να την ζήσεις.Με ειλικρινή εκτίμηση και σεβασμό,
Δημήτρης -
Mα και φυσικά πουλάνε (γνωρίζω από συγγενείς μου) ιδίως τα Honda την οποία και θεωρούν εξαιρετική μάρκα.
-
'Στο κάτω κάτω έχουν ακουστεί εδώ μέσα δηλώσεις της μορφής, εγώ λέω αυτά που λέω για να σπάσω τα νεύρα στα άτομα της άλλης πλευράς του Ατλαντικού. Στο forum εδώ μέσα υπάρχει ένας απίστευτος φανατισμός απο ορισμένα άτομα ενάντια της Αμερικής που τους ωθεί στο να δημιουργούν πολλές φορές πλαστά επειχηρήματα, μόνο και μόνο για να πούνε κάτι.'
dimitri2004 πραγματικά δεν το περίμενα ότι δεν κατάλαβες το χιούμορ μου τότε με αυτό που είχα γράψει!!!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Τώρα εξηγούνται πολλά....
Ε, μετά από αυτό παύω να γράφω (για λίγο καιρό τουλάχιστον ), να σας γλιτώσω και από τις φανατικές εξάρσεις μου που κρύβουν αντιαμερικανισμό, ασχετοσύνη περί εταιρικών μηχανισμών, παγκοσμιοποίησης και χρωμιωμένων αυτοκινήτων με σούστες, ωστήρια στο πλάι και τεράστιων SUV που δεν προσβάλλουν αισθητική, ασφάλεια πεζών και μικρότερων αυτοκινήτων και δεν πιάνουν χώρο..... Εμείς (εγώ) μπορεί να είμαστε αντιαμερικάνοι επιδεικνύοντας κόμπλεξ κατωτερότητας (γράφτηκε και αυτό) αλλά και εσείς μια χαρά τα πάτε στο να υποβιβάζετε νοημοσύνες και να μιλάτε αφ'υψηλού.
Με απεριόριστη εκτίμηση, σεβασμό και φιλειρηνικά αισθήματα
(λες και γράφουμε γράμμα...) για να μην τσακωθούμε και να καταλάβετε ότι σας σέβομαι και σας εκτιμώ παρά το ότι μπορεί (έστω και άθελα μου) να σας υποτιμώ...
Φιλάκια -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
'Στο κάτω κάτω έχουν ακουστεί εδώ μέσα δηλώσεις της μορφής, εγώ λέω αυτά που λέω για να σπάσω τα νεύρα στα άτομα της άλλης πλευράς του Ατλαντικού. Στο forum εδώ μέσα υπάρχει ένας απίστευτος φανατισμός απο ορισμένα άτομα ενάντια της Αμερικής που τους ωθεί στο να δημιουργούν πολλές φορές πλαστά επειχηρήματα, μόνο και μόνο για να πούνε κάτι.'dimitri2004 πραγματικά δεν το περίμενα ότι δεν κατάλαβες το χιούμορ μου τότε με αυτό που είχα γράψει!!!!! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!! Τώρα εξηγούνται πολλά....
Ε, μετά από αυτό παύω να γράφω (για λίγο καιρό τουλάχιστον ), να σας γλιτώσω και από τις φανατικές εξάρσεις μου που κρύβουν αντιαμερικανισμό, ασχετοσύνη περί εταιρικών μηχανισμών, παγκοσμιοποίησης και χρωμιωμένων αυτοκινήτων με σούστες, ωστήρια στο πλάι και τεράστιων SUV που δεν προσβάλλουν αισθητική, ασφάλεια πεζών και μικρότερων αυτοκινήτων και δεν πιάνουν χώρο..... Εμείς (εγώ) μπορεί να είμαστε αντιαμερικάνοι επιδεικνύοντας κόμπλεξ κατωτερότητας (γράφτηκε και αυτό) αλλά και εσείς μια χαρά τα πάτε στο να υποβιβάζετε νοημοσύνες και να μιλάτε αφ'υψηλού.
Με απεριόριστη εκτίμηση, σεβασμό και φιλειρηνικά αισθήματα
(λες και γράφουμε γράμμα...) για να μην τσακωθούμε και να καταλάβετε ότι σας σέβομαι και σας εκτιμώ παρά το ότι μπορεί (έστω και άθελα μου) να σας υποτιμώ...
ΦιλάκιαΔεν θυμώμουν καν ποιος το ειχε πει και δεν είναι εκεί το θέμα. Μπορώ να κατανοήσω το humor κάποιου άν βάλει ένα χαμόγελο. Όταν όμως υπάρχει ήδη πρόβλημα φανατισμού (εκτος αν το αρνείσαι αυτο) και κάποιος γράφει οτι γράφει τέτοιες απόψεις απλά για να μας εκνευρίσει προσωπικά δεν μου είναι εύκολο να το εκλάβω ώς humor. Άν παρ'ολα αυτά αυτή ήταν η διάθεση σου, ζητώ συγνώμη που το παρεξήγησα.
Το humor συνήθως συνοδεύεται απο κάποιο χαμόγελο απο όσο ξέρω.Επίσης κανένας δεν υποτίμησε τις γνώσεις σου. Αν θυμάμαι καλά εσύ ζήτησες βιογραφικό απο εμένα για να διαπιστώσεις άν γνωρίζω για κινητήρες. (όταν ρωτας μέχρι και που εργάστηκα πλέον είναι βιογραφικό)
Ο skullone σου έδωσε το δικό του βιογραφικό και κανένας δεν παρεξηγήθηκε. Άν και εγώ έκανα το ίδιο να σου δώσω το δικό μου , θα γινόταν ότι έγινε με τον Niko. Αυτό και μόνο δεν δείχνει αμεροληψία κατα τη προσωπική μυ γνώμη.Με εκτίμηση ,
Δημήτρης -
Δημητρη προφανως δεν εχω ιδια αποψη για τη χωρα (και την ηπειρο γενικοτερα) που ζειτε, εφοσον δεν εχω (δυστυχως) διασχισει τον Ατλαντικο (ακομα). Εχω εμπειρια απο Αυστραλια μονο που πρεπει να ειναι κατι ενδιαμεσο. Η πηγη της πληροφορησης μου ειναι οτι πεφτει στα χερια μου και διαβαζω, αλλα διαβαζω πολυ. Δεν αρνουμαι οτι εχω μια μαρξιστικη θεωρηση των πραγματων και αναμφισβητητα αυτο επηρεαζει την κριση μου (οπως και σε ολους αλλωστε η κριση επηρεαζεται απο την ιδεολογια ασχετως που δεν το παραδεχονται). Στα περισσοτερα που λες χωραει πολυ συζητηση, αλλα για να μην κουρασω θα περιοριστω σε ενα τσιτατο (αν και σιχαινομαι τα τσιτατα) 'Το κεφαλαιο δεν εχει πατριδα'. Αρα γενικοτερα μιλωντας οι εταιριες μπορει να εχουν εδρα τις ΗΠΑ, αλλα αυτο αλλαζει εν μια νυκτι. Οσο για τα ανταλλακτικα δεν θα τα εφερνα σαν παραδειγμα γιατι ερχονται απο οπου νάναι.
Τωρα στο θεμα φορολογιας με τα κυβικα, αυτο δεν πολυϊσχυει σε αλλες χωρες πλην ελλαδιτσας, οποτε δεν βλεπω να ειναι εκει ο λογος. Αλλωστε αν ενα μεγαλο αμαξι 3000κε εχει τιμη ενος 1600, ακομα καλυτερα για τις περισσοτερες χωρες. Το κολπο ειναι σ'αυτο που γραφω στο 4. Εδω η τιμη της βενζινης ειναι τεραστια σε αντιστοιχια με την τιμη στην Αμερικη, οποτε παραγοντες οπως βαρος, καταναλωση, ευχρηστια παιζουν πολυ μεγαλο ρολο. Προσοντα που μαλλον ειναι σε υπαναπτυκτη φαση σις ΗΠΑ.
Τελος για τα οικονομικα, εχω διαβασει ενα καρο αρθρα, πανω στους δασμους της αμερικανικης κυβερνησης, τον εσωτερικο προστατευτισμο και τα λοιπα μετρα περι περιορισμου των εισαγωγων. Αν βαλεις σ'αυτά μαζι και την καθετη πτωση του δολλαριου, γεγονος που ευνοει τις αμερικανικες εξαγωγες και αποτρεπει τις εισαγωγες, εχουμε μια οικονομικη κατασταση που οδηγει τα ευρωπαϊκα και ιαπωνικα αυτοκινητα να πωλουνται εξαιρετικα ακριβοτερα απο οτι θα μπορουσαν. Αν λοιπον με αυτες τις τιμες υπαρχει ανταγωνισμος, τοτε καταληγω στο συμπερασμα οτι ο ανταγωνισμος (που οδηγει στην ευρωστια την εκει αυτοκινητοβιομηχανιων) ειναι πλασματικος (αυτο και οχι ολη η οικονομια). Και σε πραγματικες τιμες δεν θα ετιθετο καν θεμα ανταγωνισμου. Η αναλυση (και τωρα και η προηγουμενη) δεν ειναι τοσο επιφανειακη αλλα επιγραμματικη θα ελεγα.Τελος να πω κατι που μου προξενησε απορια. Γιατι θεωρειτε πως ειστε υποχρεωμενοι να υπερασπιζεστε την κατασταση εκει στο συνολο της; Αν συγκρινω την κριτικη διαθεση ως προς τον τοπο μονιμης κατοικιας που υπαρχει μεταξυ Ελλαδας και ΗΠΑ, ειναι η μερα με τη νυχτα. Και μην ακουσω οτι ολα εκει ειναι καλυτερα! Μολις εφαγα
AΜΕΡΙΚΗ - ΤΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ ?