-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ακριβή σε σχέση με τι βρε παιδιά? Για κοιτάξτε τις τιμές:Alfa 166: 36070 - 53050
Audi A6: 42900 - 119500 (RS6 Avant )
Audi A8: 79900 - 105000
BMW 7 series: 91700 - 161300
Cadillac Seville: 76640
Chrysler 300M: 49000 - 60000
Jaguar S-Type: 55500 - 100500
Lancia Thesis: 49900 - 65500
Lexus GS 300: 55600 - 82600
Maserati Quattroporte: 140000
Mercedes Ε-klasse: 44600 - 126500
Peugeot 607: 32390 - 45260
Renault VelSatis: 37800 - 41100
Volvo S80: 43305 - 60730
VW Phaeton: 74300 - 133900Είναι ακριβότερο μόνο από τα 607 + Velsatis, ίσως και την 166 σε κάποιες εκδόσεις. Από εκεί και πέρα, η ακριβότερη C6 δε φτάνει καν την τιμή της βασικής έκδοσης κάποιων από την παραπάνω λίστα.
Το αν αξίζει αυτά τα λεφτά ή όχι θα δείξει ο χρόνος και μόνο, από εκεί και πέρα όμως δεν πιστεύω ότι είναι υπερτιμολογημένη (μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχω παράπονο από τη Citroen για το αντίθετο).
Η C5 όμως σε σχέση με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό που βρίσκεται;
Από την αντίστοιχη Άλφα Ρομέο (156) σε βασικές εκδόσεις όχι μόνο δεν είναι ακριβότερη, αλλά είναι φτηνότερη κατά μισό εκατομμύριο, κι ας είναι 1800 κυβικά έναντι 1600 της Άλφα... Στις φτηνότερες δίλιτρες εκδόσεις τους η διαφορά προσεγγίζει τα 2 εκατομμύρια δρχ... -
Οι τιμές αυτές είναι ελλάδος η γαλλίας?
Αν ειναι γαλλίας είναι όντως τσιμπημένο αν σκεφτεί κανεις ότι η 520 κοστίζει 35000€.
Αν πάλι ειναι ελλάδος θεωρώ λογικές τις τιμές αν αναλογιστεί κανείς και τον hightech εξοπλισμό που θα το συνοδεύει. Εξάλλου οι αντίστοιχες γερμανικές προτάσεις είναι στα ίδια λεφτα και η C6 στοχεύει πιο ψηλά απο την σειρά 5 και E ..(τουλάχιστον έτσι είχαν πεί οι γάλλοι ιθύνοντες όταν παρουσίασαν το πρωτότυπο Lignage) -
Οι τιμές που βρήκα δε διευκρινίζεται ποιάς χώρας είναι,όχι της Ελλάδας πάντως,και βρίσκω και εγώ πως είναι λίγο τσιμπημένες. Καλύτερα να κρίνουμε όμως αφού δούμε τι προσφέρει και γιατί να τη προτιμήσουν απο τις S-Class και ΒΜW Σειρά 7.
Άλλη μια φωτογραφία της:
http://www.euronet.nl/~citron/C6/mies.jpg -
Επειδή δεν είναι γερμανική!
Απλό! -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Επειδή δεν είναι γερμανική!
Απλό!Πολλοί προσπάθησαν αλλά τελικά ο ιγερμανοί είναι κατεστημένο σε αυτή τη κατηγορία καλώς ή κακώς. Δε μένει παρα να δούμε τι θα κάνει η C6 (Προσωπικά πιστεύω πως ο μεγαλύτερος αριθμός θα αποροφηθεί απο τους Γάλλους βουλευτές,ειδικά από αυτούς που βαρέθηκαν τα Renault Safrane)
-
Πολλοί προσπάθησαν αλλά τελικά ο ιγερμανοί είναι κατεστημένο σε αυτή τη κατηγορία καλώς ή κακώς.
Όντως έτσι είναι και η ιστορία τόσων χρόνων αυτό έχει δείξει παρά τις φιλότιμες προσπάθειες....
-
Xρειάζονται πολλά έτη συνεχής δουλειάς για να καταξιωθεί ένα μοντέλο της κατηγορίας αυτής,
και να κλέψει αγοραστές από το club των 'premium' κατασκευαστών.
Δεν είναι εύκολη υπόθεση, δικαιολογημένα, αν σκεφτεί κανείς το παρελθόν των άλλων κατασκευαστών.Παρόμοιες κινήσεις έχουν γίνει,
όπως π.χ. με την Ιταλική Thesis,
xωρίς ωστόσο να έχει πείσει (τουλάχιστον ακόμα) το Ευρωπαικό κοινό -
Το εσωτερικό της :
http://www.devazur.com/planete-citroen/ ... intc62.jpg -
Κεντρική κονσόλα αλά 407 ???
-

http://raven.triera.net/citroen/portal/ ... 6zadek.jpg
-
Ο χρήστης automoto.flash.gr έγραψε:
*Σε επίπεδο κινητήρων, θα υπάρχουν δύο μονάδες V6 που θα συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια 6 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε τον 2.7 HDi (ντίζελ) με απόδοση 208 ίππων, ενώ στην δεύτερη περίπτωση, συναντάμε τον 3λιτρο κινητήρα βενζίνης με ισχύ 215 ίππων................
Καλό είναι να αναφέρουμε την άποψη της ίδιας της κατασκευάστριας εταιρίας για το νέο της μοντέλο. Μια άποψη, από την οποία εξάγεται το συμπέρασμα πως δεν στοχεύουν στις υψηλές πωλήσεις -κάτι τέτοιο άλλωστε είναι πολύ δύσκολο στη συγκεκριμένη κατηγορία για οποιονδήποτε μη γερμανό- αλλά στην ύπαρξη ενός μοντέλου στη γκάμα τους, που ενσωματώνει όλες τις αξίες του ονόματος Citroen. * -
Καλούτσικο μεν αλλα αν αυτό ενσωματώνει ΟΛΕΣ τις αξίες της Citroen τότε η DS, SM, CX αλλα και τα GS τι κάνουν ?
-
να σημειωθεί ότι το βελάκι αριστερά στη φωτό δείχνει τον 'προτζέκτορα' για το overhead display
ωραία λίμο, ξεχωριστή όπως και να το δει κανείς
-
Επιτέλους, επαναφέρουν το πνεύμα της CX!!!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ενδιαφέρον αλλα αν σκεφτεί κάποιος πως η ίδια εταιρία κάποτε έβγαλε τα DS & SM είναι αξιολύπητο.Καλούτσικο μεν αλλα αν αυτό ενσωματώνει ΟΛΕΣ τις αξίες της Citroen τότε η DS, SM, CX αλλα και τα GS τι κάνουν ?
Eντάξει από αξιολύπητο , μέσα σε καμιά 10ριά posts, αναβαθμίστηκε σε καλούτσικο οπότε φαντάζομαι μέχρι να βγει για να φτάσει να το οδηγήσεις θα έχει ανέβει αρκετά στα μάτια σου
Μ'αρέσει που βιάζεσαι να εκφέρεις άποψη μόνο και μόνο από τις φωτογραφίες, έτσι για να πεις απλά πως δεν σου αρέσει.
-
Citroen 100%.
Ότι πρέπει για εταιρικό (δικαιολογία για να ξεφεύγει κανείς από bmw και merc)!!
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Eντάξει από αξιολύπητο , μέσα σε καμιά 10ριά posts, αναβαθμίστηκε σε καλούτσικο οπότε φαντάζομαι μέχρι να βγει για να φτάσει να το οδηγήσεις θα έχει ανέβει αρκετά στα μάτια σου
Μ'αρέσει που βιάζεσαι να εκφέρεις άποψη μόνο και μόνο από τις φωτογραφίες, έτσι για να πεις απλά πως δεν σου αρέσει.
Aντικειμενικά είναι καλούτσικό όπως είπα αλλα αν το δεί καποιος σε σχέση με τις DS & SM ΦΥΣΙΚΑ και είναι αξιολύπητο. Μετά απο 40 χρόνια το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολλούς τομείς πίσω απο τους προκατόχους του, διαφωνείς?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Eντάξει από αξιολύπητο , μέσα σε καμιά 10ριά posts, αναβαθμίστηκε σε καλούτσικο οπότε φαντάζομαι μέχρι να βγει για να φτάσει να το οδηγήσεις θα έχει ανέβει αρκετά στα μάτια σου
Μ'αρέσει που βιάζεσαι να εκφέρεις άποψη μόνο και μόνο από τις φωτογραφίες, έτσι για να πεις απλά πως δεν σου αρέσει.
Aντικειμενικά είναι καλούτσικό όπως είπα αλλα αν το δεί καποιος σε σχέση με τις DS & SM ΦΥΣΙΚΑ και είναι αξιολύπητο. Μετά απο 40 χρόνια το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολλούς τομείς πίσω απο τους προκατόχους του, διαφωνείς?
Ποιους τομείς εχεις υπόψιν σου?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μετά απο 40 χρόνια το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολλούς τομείς πίσω απο τους προκατόχους του, διαφωνείς?όπως???
-
Ο τομέας που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι η σχεδίαση του πλαισίου και η κατανομή βάρους.
Citroen C6