Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C6
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Citroen C6
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Μελλοντικά Μοντέλα
    30
    93
    454
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgetabs last edited by

      Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
      Ακριβή σε σχέση με τι βρε παιδιά? Για κοιτάξτε τις τιμές:

      Alfa 166: 36070 - 53050
      Audi A6: 42900 - 119500 (RS6 Avant )
      Audi A8: 79900 - 105000
      BMW 7 series: 91700 - 161300
      Cadillac Seville: 76640
      Chrysler 300M: 49000 - 60000
      Jaguar S-Type: 55500 - 100500
      Lancia Thesis: 49900 - 65500
      Lexus GS 300: 55600 - 82600
      Maserati Quattroporte: 140000
      Mercedes Ε-klasse: 44600 - 126500
      Peugeot 607: 32390 - 45260
      Renault VelSatis: 37800 - 41100
      Volvo S80: 43305 - 60730
      VW Phaeton: 74300 - 133900

      Είναι ακριβότερο μόνο από τα 607 + Velsatis, ίσως και την 166 σε κάποιες εκδόσεις. Από εκεί και πέρα, η ακριβότερη C6 δε φτάνει καν την τιμή της βασικής έκδοσης κάποιων από την παραπάνω λίστα.

      Το αν αξίζει αυτά τα λεφτά ή όχι θα δείξει ο χρόνος και μόνο, από εκεί και πέρα όμως δεν πιστεύω ότι είναι υπερτιμολογημένη (μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχω παράπονο από τη Citroen για το αντίθετο).

      Η C5 όμως σε σχέση με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό που βρίσκεται;
      Από την αντίστοιχη Άλφα Ρομέο (156) σε βασικές εκδόσεις όχι μόνο δεν είναι ακριβότερη, αλλά είναι φτηνότερη κατά μισό εκατομμύριο, κι ας είναι 1800 κυβικά έναντι 1600 της Άλφα... Στις φτηνότερες δίλιτρες εκδόσεις τους η διαφορά προσεγγίζει τα 2 εκατομμύρια δρχ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        papapeters last edited by

        Οι τιμές αυτές είναι ελλάδος η γαλλίας?
        Αν ειναι γαλλίας είναι όντως τσιμπημένο αν σκεφτεί κανεις ότι η 520 κοστίζει 35000€.
        Αν πάλι ειναι ελλάδος θεωρώ λογικές τις τιμές αν αναλογιστεί κανείς και τον hightech εξοπλισμό που θα το συνοδεύει. Εξάλλου οι αντίστοιχες γερμανικές προτάσεις είναι στα ίδια λεφτα και η C6 στοχεύει πιο ψηλά απο την σειρά 5 και E ..(τουλάχιστον έτσι είχαν πεί οι γάλλοι ιθύνοντες όταν παρουσίασαν το πρωτότυπο Lignage)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pavlos23 last edited by

          Οι τιμές που βρήκα δε διευκρινίζεται ποιάς χώρας είναι,όχι της Ελλάδας πάντως,και βρίσκω και εγώ πως είναι λίγο τσιμπημένες. Καλύτερα να κρίνουμε όμως αφού δούμε τι προσφέρει και γιατί να τη προτιμήσουν απο τις S-Class και ΒΜW Σειρά 7.

          Άλλη μια φωτογραφία της:
          http://www.euronet.nl/~citron/C6/mies.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            georgetabs last edited by

            Επειδή δεν είναι γερμανική!
            Απλό!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • P
              pavlos23 last edited by

              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
              Επειδή δεν είναι γερμανική!
              Απλό!

              Πολλοί προσπάθησαν αλλά τελικά ο ιγερμανοί είναι κατεστημένο σε αυτή τη κατηγορία καλώς ή κακώς. Δε μένει παρα να δούμε τι θα κάνει η C6 (Προσωπικά πιστεύω πως ο μεγαλύτερος αριθμός θα αποροφηθεί απο τους Γάλλους βουλευτές,ειδικά από αυτούς που βαρέθηκαν τα Renault Safrane)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostas-1970 last edited by

                Πολλοί προσπάθησαν αλλά τελικά ο ιγερμανοί είναι κατεστημένο σε αυτή τη κατηγορία καλώς ή κακώς.

                Όντως έτσι είναι και η ιστορία τόσων χρόνων αυτό έχει δείξει παρά τις φιλότιμες προσπάθειες....

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  technik last edited by

                  Xρειάζονται πολλά έτη συνεχής δουλειάς για να καταξιωθεί ένα μοντέλο της κατηγορίας αυτής,
                  και να κλέψει αγοραστές από το club των 'premium' κατασκευαστών.
                  Δεν είναι εύκολη υπόθεση, δικαιολογημένα, αν σκεφτεί κανείς το παρελθόν των άλλων κατασκευαστών.

                  Παρόμοιες κινήσεις έχουν γίνει,
                  όπως π.χ. με την Ιταλική Thesis,
                  xωρίς ωστόσο να έχει πείσει (τουλάχιστον ακόμα) το Ευρωπαικό κοινό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Το εσωτερικό της :
                    http://www.devazur.com/planete-citroen/ ... intc62.jpg

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kostas-1970 last edited by

                      Κεντρική κονσόλα αλά 407 ???

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pavlos23 last edited by

                        http://raven.triera.net/citroen/portal/ ... 6zadek.jpg

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gatony last edited by

                          Ο χρήστης automoto.flash.gr έγραψε:
                          *Σε επίπεδο κινητήρων, θα υπάρχουν δύο μονάδες V6 που θα συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια 6 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε τον 2.7 HDi (ντίζελ) με απόδοση 208 ίππων, ενώ στην δεύτερη περίπτωση, συναντάμε τον 3λιτρο κινητήρα βενζίνης με ισχύ 215 ίππων................
                          Καλό είναι να αναφέρουμε την άποψη της ίδιας της κατασκευάστριας εταιρίας για το νέο της μοντέλο. Μια άποψη, από την οποία εξάγεται το συμπέρασμα πως δεν στοχεύουν στις υψηλές πωλήσεις -κάτι τέτοιο άλλωστε είναι πολύ δύσκολο στη συγκεκριμένη κατηγορία για οποιονδήποτε μη γερμανό- αλλά στην ύπαρξη ενός μοντέλου στη γκάμα τους, που ενσωματώνει όλες τις αξίες του ονόματος Citroen. *

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            Καλούτσικο μεν αλλα αν αυτό ενσωματώνει ΟΛΕΣ τις αξίες της Citroen τότε η DS, SM, CX αλλα και τα GS τι κάνουν ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              krusenstern last edited by

                              να σημειωθεί ότι το βελάκι αριστερά στη φωτό δείχνει τον 'προτζέκτορα' για το overhead display

                              ωραία λίμο, ξεχωριστή όπως και να το δει κανείς

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skullone last edited by

                                Επιτέλους, επαναφέρουν το πνεύμα της CX!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gatony last edited by

                                  Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                  Ενδιαφέρον αλλα αν σκεφτεί κάποιος πως η ίδια εταιρία κάποτε έβγαλε τα DS & SM είναι αξιολύπητο.

                                  Καλούτσικο μεν αλλα αν αυτό ενσωματώνει ΟΛΕΣ τις αξίες της Citroen τότε η DS, SM, CX αλλα και τα GS τι κάνουν ?

                                  Eντάξει από αξιολύπητο , μέσα σε καμιά 10ριά posts, αναβαθμίστηκε σε καλούτσικο οπότε φαντάζομαι μέχρι να βγει για να φτάσει να το οδηγήσεις θα έχει ανέβει αρκετά στα μάτια σου

                                  Μ'αρέσει που βιάζεσαι να εκφέρεις άποψη μόνο και μόνο από τις φωτογραφίες, έτσι για να πεις απλά πως δεν σου αρέσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Citroen 100%.

                                    Ότι πρέπει για εταιρικό (δικαιολογία για να ξεφεύγει κανείς από bmw και merc)!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης gatony έγραψε:

                                      Eντάξει από αξιολύπητο , μέσα σε καμιά 10ριά posts, αναβαθμίστηκε σε καλούτσικο οπότε φαντάζομαι μέχρι να βγει για να φτάσει να το οδηγήσεις θα έχει ανέβει αρκετά στα μάτια σου

                                      Μ'αρέσει που βιάζεσαι να εκφέρεις άποψη μόνο και μόνο από τις φωτογραφίες, έτσι για να πεις απλά πως δεν σου αρέσει.

                                      Aντικειμενικά είναι καλούτσικό όπως είπα αλλα αν το δεί καποιος σε σχέση με τις DS & SM ΦΥΣΙΚΑ και είναι αξιολύπητο. Μετά απο 40 χρόνια το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολλούς τομείς πίσω απο τους προκατόχους του, διαφωνείς?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xristos69 last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                        Eντάξει από αξιολύπητο , μέσα σε καμιά 10ριά posts, αναβαθμίστηκε σε καλούτσικο οπότε φαντάζομαι μέχρι να βγει για να φτάσει να το οδηγήσεις θα έχει ανέβει αρκετά στα μάτια σου

                                        Μ'αρέσει που βιάζεσαι να εκφέρεις άποψη μόνο και μόνο από τις φωτογραφίες, έτσι για να πεις απλά πως δεν σου αρέσει.

                                        Aντικειμενικά είναι καλούτσικό όπως είπα αλλα αν το δεί καποιος σε σχέση με τις DS & SM ΦΥΣΙΚΑ και είναι αξιολύπητο. Μετά απο 40 χρόνια το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολλούς τομείς πίσω απο τους προκατόχους του, διαφωνείς?

                                        Ποιους τομείς εχεις υπόψιν σου?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                          Μετά απο 40 χρόνια το αυτοκίνητο είναι σε πάρα πολλούς τομείς πίσω απο τους προκατόχους του, διαφωνείς?

                                          όπως???

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            techadmin admin last edited by

                                            Ο τομέας που μου έρχεται πρόχειρα στο μυαλό είναι η σχεδίαση του πλαισίου και η κατανομή βάρους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr