Προς ενημέρωση σας, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει και λίγο από Ελλάδα, μιας και την γενικότερη διαμόρφωση του concept (και μετέπειτα μοντέλου παραργωγής) ξεκίνησε ένας...Έλληνας
papapeters
@papapeters
Mechanical engineer - Cars, Astronomy,
Latest posts made by papapeters
-
RE: Lexus CT 200 (compact 5door hatchback)
-
RE: ''Aντίο φίλε Πάνο''.....
Το ινστιτούτο συνεχίζει την δραστηριοποιήση του...
ΔΙΚΤΥΟ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ (Ι.Ο.ΑΣ.) «ΠΑΝΟΣ ΜΥΛΩΝΑΣ»
* Το Δίκτυο αποτελείται από όσους ενεργούς πολίτες δηλώσουν συμμετοχή στις δραστηριότητές του, οι οποίες αφορούν οτιδήποτε συμβάλλει στην Οδική Ασφάλεια (όπως θέματα συνεργασίας, ενημέρωσης, εκπαίδευσης, εκδηλώσεων, Ημερίδων, επισήμανσης επικινδυνότητας σημείων του οδικού δικτύου κ.α.) * Άμεση βασική δραστηριότητα του Δικτύου είναι ο εντοπισμός με τη βοήθεια του PIN Project των επικίνδυνων σημείων στο οδικό δίκτυο όλης της χώρας, η πιστοποίηση της επικινδυνότητας του κάθε σημείου και η συνεχής επαφή με την αρμόδια κατά περίπτωση Αρχή (Δήμο, Νομαρχία, ΥΠΕΧΩΔΕ) για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του προβλήματος * Το Δίκτυο έχει πανελλαδική διάρθρωση με Ομάδες Εθελοντών ανά Δήμο. Σε κάθε Δημοτική Ομάδα Εθελοντών ορίζεται Τοπικός Συντονιστής με ετήσια θητεία. Την ευθύνη του συνολικού συντονισμού του Δικτύου έχει ο Συγκοινωνιολόγος Νότης Παρασκευόπουλος (notis@paraskevopoulos.net)
-
RE: ''Aντίο φίλε Πάνο''.....
Η ιστοσελίδα του Ινστιτούτου:
http://www.ioas.gr/index.html -
RE: ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ιδου και η ιστοσελίδα του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας Πάνος Μυλωνάς, που δημιουργήθηκε μετά από το θάνατο του Πάνου σε τροχαίο. Νομιζω πρόκειται για μια πολύ καλή προσπάθεια.
http://www.ioas.gr -
RE: Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης 2006
Έτυχε να βρεθώ και εγώ στην έκθεση, εντυπωσιάστηκα απο το Kia Cee'd Hyundai SantaFe & Genus ...Οι κορεάτες μαθαίνουν γρήγορα και προχωρούν ταχύτατα σε θέματα perceived quality και design πχ ο διακόπτης ρύθμισης των εξωτερικών καθρεπτών φαίνεται ποιοτικότερος σε ένα Santafe αποτι στο LS460 της Lexus...Επίσης μου έκανε εντύπωση ο αριθμός των κατασκευαστών που παρουσίασαν CNG και γενικώς eco-friendly technologies και ο τρόπος που τις προωθούσαν...
-
2006 Geneva Motor Show
Αρχές Μάρτη μάλλον θα είμαι στην περιοχή οπότε λέω να πεταχτώ!
Απ' ότι γνωρίζω θα παρουσιαστούν αρκετά νέα μοντέλα σε παγκόσμια ή ευρωπαική πρεμιέρα.
Μερικά από αυτά:- Peugeot 207
- Opel GT
- Civic Type R (ή μηπως CRX??)
- Fiat Sedici (Παρόλο που είχε παρουσιαστεί κ στήν έκθεση Μπολόνιας)
- Ferrari F599
- Porsche 997 Turbo & GT3
- Hyundai Accent & SantaFe
- Mitsubishi Colt CZC
- Skoda Roomster
- Alfa Romeo 159 Sporwagon & Brera Spider
- Mazda CX-7
- Chevrolet Captiva
- Ford SAV
- Megane, Stilo, SL, Ibiza facelift
Ξέρει κανείς τι άλλα εμπορικά μοντέλα ή concept θα παρουσιαστούν?
-
RE: 2006 Geneva Motor Show
Αρχές Μάρτη μάλλον θα είμαι στην περιοχή οπότε λέω να πεταχτώ!
Απ' ότι γνωρίζω θα παρουσιαστούν αρκετά νέα μοντέλα σε παγκόσμια ή ευρωπαική πρεμιέρα.
Μερικά από αυτά:- Peugeot 207
- Opel GT
- Civic Type R (ή μηπως CRX??)
- Fiat Sedici (Παρόλο που είχε παρουσιαστεί κ στήν έκθεση Μπολόνιας)
- Ferrari F599
- Porsche 997 Turbo & GT3
- Hyundai Accent & SantaFe
- Mitsubishi Colt CZC
- Skoda Roomster
- Alfa Romeo 159 Sporwagon & Brera Spider
- Mazda CX-7
- Chevrolet Captiva
- Ford SAV
- Megane, Stilo, SL, Ibiza facelift
Ξέρει κανείς τι άλλα εμπορικά μοντέλα ή concept θα παρουσιαστούν?
-
RE: ''Aντίο φίλε Πάνο''.....
Εκστρατεία ενημέρωσης των πολιτών σε θέματα οδικής ασφάλειας, ξεκινώντας με τη δημιουργία ενημερωτικού εντύπου, που στους επόμενους έξι μήνες θα διανεμηθεί σε τουλάχιστον 500.000 οικογένειες, ανακοίνωσε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας Πρόληψης και Μείωσης των Τροχαίων Ατυχημάτων «Πάνος Μυλωνάς», που πρόσφατα διοργάνωσε στο αμφιθέατρο του υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών, ημερίδα με θέμα «Οδική Ασφάλεια: Μας αφορά όλους». Παράλληλα, το Ινστιτούτο ανακοίνωσε τη δωρεά πινακίδας υπόδειξης της ταχύτητας των διερχομένων οχημάτων για τοποθέτησή της σε σημείο που θα υποδείξουν οι σχετικές αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες. Οι πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων συγκρίνουν την ταχύτητα του διερχόμενου οχήματος μέσω ραντάρ και τις μεταδίδουν στον τελικό χρήστη με σκοπό τη ρύθμιση της ταχύτητάς τους. Το Ινστιτούτο δωρίζει τη συγκεκριμένη πινακίδα, γιατί, σύμφωνα με τη διεθνή εμπειρία και έρευνες που έχουν διεξαχθεί, η τοποθέτησή της θα συμβάλει στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Η πρόεδρος του Ινστιτούτου, Βάσω Δανέλλη-Μυλωνά, δήλωσε την πρόθεση του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (ΙΟΑΣ), Πάνος Μυλωνάς, για συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς και τους πολίτες, με στόχο την ενεργοποίηση όλων των δυνάμεων του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα, για να πάψει η χώρα μας να εμφανίζει το συγκλονιστικά υψηλό αριθμό θανάτων από τα τροχαία ατυχήματα, όπου πίσω από κάθε ένα από τα νούμερα κρύβεται μια τραγωδία. Επεσήμανε ότι το Ινστιτούτο συστάθηκε με στόχο την ουσιαστική πρόληψη και μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και εξέφρασε την πεποίθηση ότι ουσιαστικά αποτελέσματα θα υπάρξουν μόνο ύστερα από συντονισμένη σταθερή προσπάθεια σε επίπεδο πολιτείας με τη στήριξη και της ιδιωτικής πρωτοβουλίας που μπορεί να είναι ευέλικτη και αποτελεσματική.
Στον χαιρετισμό του, ο ΥΜΕ, Μ. Λιάπης, ανακοίνωσε τη σύσταση Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας με νομοθετική ρύθμιση στις προσεχείς εβδομάδες, ενώ ο βουλευτής της ΝΔ, Αρης Σταθάκης, εξέφρασε την πεποίθηση ότι η εκπαίδευση σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής, ιδιαίτερα σε μικρές ηλικίες, είναι ενέργεια πρώτης προτεραιότητας για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και επιπροσθέτως ότι η ιδιωτική πρωτοβουλία σε τέτοιες ενέργειες είναι η πλέον αποδοτική. Ο Γιώργος Κανελλαΐδης, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, δήλωσε ότι το 1ο Στρατηγικό Σχέδιο για τη βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα 2000-2005 δεν υλοποιήθηκε και εξέφρασε την ανάγκη το 2ο Στρατηγικό Σχέδιο 2006-2010 να τύχει ουσιαστικής εφαρμογής και αξιοποίησης.
Επίσημος προσκεκλημένος και κεντρικός ομιλητής της ημερίδας υπήρξε ο δρ. Joerg Beckmann, Executive Director του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (Εuropean Transport Safety Council), ο οποίος ανέπτυξε το θέμα: EU Road Safety Policy Making -Who sets the agenda and how to set it better (Δημιουργώντας Πολιτική Ασφάλειας στους Ευρωπαϊκούς Δρόμους: Ποιος καθορίζει το πλαίσιο και πως αυτό μπορεί να καθοριστεί πιο αποτελεσματικά). Την έναρξη των εργασιών κήρυξε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Ανδρέας Ανδρικόπουλος, ενώ μεταξύ των εισηγητών περιλαμβάνονταν ο καθηγητής Γ. Μανιάτης, βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τέως γ.γ. Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, η Μ. Βανιώτου, πολιτικός μηχανικός, δρ. Συγκοινωνιολόγος & Διευθύντρια Δ/νσης Δ3 της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εργων του ΥΠΕΧΩΔΕ, ο Κ. Σπέντζας, καθηγητής του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και Δ/ντής του Εργαστηρίου Οχημάτων, ο Π. Παπαδάκος, πολιτικός μηχανικός, συγκοινωνιολόγος & πρόεδρος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, ο Δ. Καλατζής, ειδικός πραγματογνώμονας τροχαίων ατυχημάτων και ο Τ. Μαρκουίζος (Ιαβέρης), οδηγός αγώνων αυτοκινήτου. Ολοι οι συμμετέχοντες στην ημερίδα εξέφρασαν τη στήριξή τους στο Ινστιτούτο για τις μελλοντικές του δράσεις.
Η ημερίδα διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), του Πανεπιστημίου Πατρών, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και της INFOTE.
-
RE: Τρίδυμα!!!
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Άντε να δω τώρα τι θα γράφουν τα περιοδικά στα συγκριτικά τους πως θα δικαιολογούν την οποιαδήποτε διαφορά.
Κοινά πατώματα και ανταλαγές διαφόρων μηχανικών μερων υπήρχαν εδώ και χρόνια αλλά κάπου το παραέκαναν.
Λέτε να ξαναγίνουν όπως στη δεκαετία του 70 που η Audi και η VW άλλαζαν μόνο τα σήματα και όλα ήταν έτοιμα.Τουλάχιστον αυτά ήταν μέλη του ιδίου ομίλου.Τότε ήταν ενεργειακή κρίση και ό κόσμος δεν αντιδρούσε.Ήταν διαφορετικά.Αλλά δεν έγινε μόνο τότε.Εγώ θυμάμαι την κοινή εξέλιξη του σασί για **164, Κρόμα, Σααμπ 9000 και Λάντσια Θέμα ή τα Φορντ Γκάλαξυ, Πεζώ 806, Σιτροέν Εβαζιόν και Λάντσια Ζίτα **νομίζω.Μάλιστα υπήρξαν και διάδοχοι!
Fiat Ulysse oxi Ford Galaxy!! Το ίδιο συμβαίνει σήμερα με τα 807, C8, Phedra k Ulysse(??)!!