Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Volvo V40
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Volvo V40
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 40
    • 41
    • 21 / 41
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    131
    809
    5047
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimdenin last edited by

      Αν επιτρέπεται μια ερώτηση off topic αλλά γενικά με βάση τα esc test :

      Συγκριτικά με το Focus το C4 με βάση το παρακάτω πως αξιολογείται ως πρός την αντίδραση της ανάρτησης:

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wannabe last edited by

        δείτε και τα ι30/ceed, με πλήρως απενεργοποιούμενο ESP.

        Youtube Video

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
          Αν επιτρέπεται μια ερώτηση off topic αλλά γενικά με βάση τα esc test :

          Συγκριτικά με το Focus το C4 με βάση το παρακάτω πως αξιολογείται ως πρός την αντίδραση της ανάρτησης:

          Youtube Video

          Νομίζω ότι δεν είναι συγκρίσιμα και πάλι θα το επαναλάβω. Δείτε το πόσο στρίβει ο τροχός (όχι το τιμόνι) αλλά ο τρόχος στο τεστ αυτό σε σχέση με τα τεστ του V40 & Focus.

          Το τεστ μπορεί να γίνεται με σταθερή ταχύτητα και σταθερή ταχύτητα στροφής του τιμονιού αλλά ο σκοπός του τεστ είναι να εξετάσει την αποτελεσματικότητα του ESP στο κάθε-συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Στα οχήματα που απενεργοποιείται πλήρως το ESP το τεστ που βλέπουμε αφορά την γωνία στροφής των τροχών που για πρώτη φορά με το ESP off το όχημα παρεκτράπει και την αντίστοιχη αντίδραση με το ESP on για να μπορέσει το NCAP να εξετάσει πόσο βοηθά ή όχι η συγκεκριμένη υλοποίηση το συγκεκριμένο όχημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kwsn_men last edited by

            Γεβικότερα δεν είναι συγκρίσημα τα αποτελέσματα γιατί διαφέρουν οι ταχύτητες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • sprsk
              sprsk last edited by

              Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
              Γεβικότερα δεν είναι συγκρίσημα τα αποτελέσματα γιατί διαφέρουν οι ταχύτητες.

              Είπαμε : από εδώ : http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/bf07c592-4f87-404e-bb06-56f77faee5a2/esc.aspx

              'ESC systems are assessed by performing a series of tests in which steering and yaw behaviour can be simultaneously evaluated. These are called the “sine-with dwell” tests and are based on an actual double lane change manoeuvre.** They are carried out at 80 km/h with sudden steering wheel rotations up to 270 degrees.**

              A car will pass the “sine with dwell” test when it has met three criteria. The first criteria is the lateral, or sideways displacement, which must be more than 1.83m. In other words, the sideways displacement must be sufficient to actually change lane as intended to avoid the object that was in your lane.

              In order to make the double lane change, the car must react to the steering input which is ensured by the ESC system and verified with the lateral displacement criteria. However, after the steering maneuver the car must stay stable. This is verified with two other criteria that determine the yaw-rate after the steering maneuver is completed. They may only be a small percentage of the maximum yaw-rate during the steering maneuver to ensure that the car will follow a straight path after the steering input.'

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kostis20 last edited by

                Oi 4τ εχουν συγκριτικη το D2 me Guiletta και 116ed και γραφουν παρα πολυ καλα λογια!Ακομα και ο Σ.Χ.
                Εγω περιμενω να δω το XC...
                Ελπιζω οι τετρακινητες εκδοσεις να βγαινουν απο μικρα κυβικα και να μη πρεπει να πας σε 2 lt...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kwsn_men last edited by

                  Ο χρήστης sprsk έγραψε:

                  Γεβικότερα δεν είναι συγκρίσημα τα αποτελέσματα γιατί διαφέρουν οι ταχύτητες.

                  Είπαμε : από εδώ : http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/bf07c592-4f87-404e-bb06-56f77faee5a2/esc.aspx

                  'ESC systems are assessed by performing a series of tests in which steering and yaw behaviour can be simultaneously evaluated. These are called the “sine-with dwell” tests and are based on an actual double lane change manoeuvre.** They are carried out at 80 km/h with sudden steering wheel rotations up to 270 degrees.**

                  A car will pass the “sine with dwell” test when it has met three criteria. The first criteria is the lateral, or sideways displacement, which must be more than 1.83m. In other words, the sideways displacement must be sufficient to actually change lane as intended to avoid the object that was in your lane.

                  In order to make the double lane change, the car must react to the steering input which is ensured by the ESC system and verified with the lateral displacement criteria. However, after the steering maneuver the car must stay stable. This is verified with two other criteria that determine the yaw-rate after the steering maneuver is completed. They may only be a small percentage of the maximum yaw-rate during the steering maneuver to ensure that the car will follow a straight path after the steering input.'

                  Μαι και έγινε μόδα....

                  Euro NCAP carried out 'sine-with-dwell' tests according to the ESC GTR global technical regulation, which is based on the US regulation FMVSS126. For cars that allowed the ESC system to be switched off, tests were carried out with ESC ON and OFF. Cars were tested by undergoing multiple runs, sometimes as much as 60 per car, each time increasing the steering angle and input. The clip shows the 'first ESC off test' where the car span out. The 'ESC on test' is the one with the same steering input.

                  ΜΕ άλλα λόγια οι το τεστ διαφέρει για αυτοκίνητα που το ESP απενεργοποιείται, ακόμα κι όταν αργότερα του κάνουν το τεστ με ενεργοποιημένο το ESP.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jimdenin last edited by

                    Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:

                    Γεβικότερα δεν είναι συγκρίσημα τα αποτελέσματα γιατί διαφέρουν οι ταχύτητες.

                    Είπαμε : από εδώ : http://www.euroncap.com/Content-Web-Page/bf07c592-4f87-404e-bb06-56f77faee5a2/esc.aspx

                    'ESC systems are assessed by performing a series of tests in which steering and yaw behaviour can be simultaneously evaluated. These are called the “sine-with dwell” tests and are based on an actual double lane change manoeuvre.** They are carried out at 80 km/h with sudden steering wheel rotations up to 270 degrees.**

                    A car will pass the “sine with dwell” test when it has met three criteria. The first criteria is the lateral, or sideways displacement, which must be more than 1.83m. In other words, the sideways displacement must be sufficient to actually change lane as intended to avoid the object that was in your lane.

                    In order to make the double lane change, the car must react to the steering input which is ensured by the ESC system and verified with the lateral displacement criteria. However, after the steering maneuver the car must stay stable. This is verified with two other criteria that determine the yaw-rate after the steering maneuver is completed. They may only be a small percentage of the maximum yaw-rate during the steering maneuver to ensure that the car will follow a straight path after the steering input.'

                    Μαι και έγινε μόδα....

                    Euro NCAP carried out 'sine-with-dwell' tests according to the ESC GTR global technical regulation, which is based on the US regulation FMVSS126. For cars that allowed the ESC system to be switched off, tests were carried out with ESC ON and OFF. Cars were tested by undergoing multiple runs, sometimes as much as 60 per car, each time increasing the steering angle and input. The clip shows the 'first ESC off test' where the car span out. The 'ESC on test' is the one with the same steering input.

                    ΜΕ άλλα λόγια οι το τεστ διαφέρει για αυτοκίνητα που το ESP απενεργοποιείται, ακόμα κι όταν αργότερα του κάνουν το τεστ με ενεργοποιημένο το ESP.

                    Πάντως το παρακάτω το έχει το C4 και με το ESP απενεργοποιημένο.

                    Youtube Video

                    Στην επίσημη τους ιστοσελίδα το NCAP ακόμα και το Φόκους το αντι σπίν το έχει σαν στάτους: Always on

                    Γι'αυτό και στο βιντεάκι τους δείχνουν το τέστ μόνο με το ESP ενεργοποιημένο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      orestisren last edited by

                      Κυριοι mod το θέμα ειναι ακομα στα μελλοντικά ενώ το αμαξι κυκλοφορεί στην αγορά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • sprsk
                        sprsk last edited by

                        Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:

                        They are carried out at 80 km/h with sudden steering wheel rotations up to 270 degrees.[/b]

                        The 'ESC on test' is the one with the same steering input..

                        **Στο video με το ESC ON .... **

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Youtube Video

                          Προς στιγμη, στην αρχη του video, φανηκε οτι παει να το ριξει στην θαλασσα...

                          Youtube Video

                          Youtube Video

                          Ωραια και σωστα στοχευμενη παντως η παρουσιαση του συνολικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            popol-ros last edited by

                            πολυ ομορφο βιντεο.

                            μπραβο στην volvo hellas....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakisalfa last edited by

                              Youtube Video

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                orestis-d last edited by

                                Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
                                :shifty:

                                Youtube Video

                                Αγαπη μου... Να σε βαλω κατω... Για τον καθρεπτη μιλαω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  red_monster last edited by

                                  ωραίο γούστο έχεις...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Τη ζωνούλα όμως δεν την φοράμε... στράφι τα 5 αστέρια και τα εκατομμύρια που ξόδεψε η Volvo στα carsh tests...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Τη ζωνούλα όμως δεν την φοράμε... στράφι τα 5 αστέρια και τα εκατομμύρια που ξόδεψε η Volvo στα carsh tests...

                                      πρέπει να είναι παρκαρισμένη στα γυρίσματα στην πραγματικότητα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Μωρέ ναι, αλλά έπρεπε να δίνουν το καλό παράδειγμα!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sakisalfa last edited by

                                          


                                          http://www.netcarshow.com/volvo/2013-v40_r-design/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sakisalfa last edited by

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 21 / 41
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr