-
σε χρόνους αλλαγής είναι πιο γρήγορο και απο τον πιο γρηγορο οδηγό. (θυμίζω 0.2 sec).
το αυτόματο έχει πιο μακριές σχέσεις αλλα το μπλοκέ είναι στανταρ. (υπάρχει και έκδοση χωρίς μπλοκέ αλλα νομίζω δεν έρχεται ευρώπη)
περίεργες πάντως οι παρατηρήσεις του γιατί ολοι οσοι το δοκίμασαν (sutclife, harris, αμερικάνοι, διαφοροι σε τεστ drive, reviewers) το μόνο που δεν είχαν τίποτα να πουν ηταν για το handling του.
-
- το οτι ειναι αρετα ανοιχτη πιστα ή μου φανηκε?
Τα incar πλανα παντως δε βοηθουν να καταλαβουμε αυτα που ελεγε.
Περιεργα τα σχολια του παντως
- το οτι ειναι αρετα ανοιχτη πιστα ή μου φανηκε?
-
Το αυτόματο είναι με μετατροπεα ροπης;
-
ναι κλασικό
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
σε χρόνους αλλαγής είναι πιο γρήγορο και απο τον πιο γρηγορο οδηγό. (θυμίζω 0.2 sec)Μπορεί να αλλάζει πιο γρήγορα αλλά πρέπει να λάβουμε υπόψιν α) τις πολύ μεγαλύτερες απώλειες του μετατροπέα ροπής και β) το μεγαλύτερο βάρος του αυτόματου. Για αυτούς τους λόγους τα κλασικά αυτόματα είναι συνήθως πιο αργά από τα αντίστοιχα χειροκίνητα στις επιταχύνσεις. Αν πάρουμε υπόψιν και τις μακρύτερες σχέσεις του συγκεκριμένου αυτόματου, βράσε όρυζα.
περίεργες πάντως οι παρατηρήσεις του γιατί ολοι οσοι το δοκίμασαν (sutclife, harris, αμερικάνοι, διαφοροι σε τεστ drive, reviewers) το μόνο που δεν είχαν τίποτα να πουν ηταν για το handling του.
Η διαφορά είναι ότι όλοι αυτοί είχαν το χειροκίνητο. Μάλλον κάνει διαφορά τελικά αυτό.
-
τι λάστιχα φοράγε το σουμπαρου ?
προσωπικά απλά ακούγοντας το βίντεο οι αλλαγές μου φάνηκαν σε σλου μοτιον σε σχέση με ένα dsg... -
Έχετε καταλάβει ότι ο ανταγωνιστής του είναι ίσως το γρηγορότερο προσθιοκίνητο ever σε συνθήκες πίστας?
Το οποίο μάλιστα έχει και πολύ περισσότερη ροπή?
Για εμένα δεν αποτελεί καθόλου έκπληξη. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Έχετε καταλάβει ότι ο ανταγωνιστής του είναι ίσως το γρηγορότερο προσθιοκίνητο ever σε συνθήκες πίστας?
Το οποίο μάλιστα έχει και πολύ περισσότερη ροπή?
Για εμένα δεν αποτελεί καθόλου έκπληξη.Κανείς δεν το αμφισβητεί αυτό. Όμως όταν έχεις ένα όχημα που το σύνολο σχεδόν του τύπου το έχει εκθειάσει για το στήσιμο μου και έχεις έναν που το θάβει τι θα πεις.
@ all
Για το αυτόματο. Τόσο δύσκολο είναι να πάρεις το μηχανικό με τις κοντύτερες σχέσεις (εντάξει δεν θυμόμουν ότι έχει στην Ευρώπη και το μπλοκέ..); Δλδ σε μία πίστα με ποιο θα έμπαινε κάποιος;
Για τον τρόπο οδήγησης τώρα. Δεν ξέρω με τι έχει τρέξει αλλά δεν είδα και να κάνει προσπάθεια να οδηγήσει διαφορετικά από το RS το BR-Z.
Όχι ότι έχει και πολύ σημασία πάντως. Κατά πως φαίνεται οι πωλήσεις των FT-86 & BR-Z θα υπερβούν κατά πολύ τις πωλήσεις του RS οπότε δεν πάν να λένε...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Έχετε καταλάβει ότι ο ανταγωνιστής του είναι ίσως το γρηγορότερο προσθιοκίνητο ever σε συνθήκες πίστας?
Το οποίο μάλιστα έχει και πολύ περισσότερη ροπή?
Για εμένα δεν αποτελεί καθόλου έκπληξη.δεν νομίζω να κολλάει κανείς εκεί... περισσότερο κολλάνε στην απογοητευση του δοκιμαστή στο τέλος του βίδεο
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
περίεργες πάντως οι παρατηρήσεις του γιατί ολοι οσοι το δοκίμασαν (sutclife, harris, αμερικάνοι, διαφοροι σε τεστ drive, reviewers) το μόνο που δεν είχαν τίποτα να πουν ηταν για το handling του.Αν έχεις διαβάσει evo δεν είναι καθόλου μα καθόλου περίεργες οι παρατηρήσεις. Το evo απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που θέλει να διαφοροποιείται και να αυτοτοποθετείται γνωστικά επάνω από όσους άλλους ασχολούνται με αυτοκίνητα. Κάτι σαν Κίκιζες δηλαδή αλλά χωρίς τις εμμονές ως προς το αν τα πατάκια είναι στανταρ στην τάδε παρτίδα VW Polo.
Εν προκειμένω το evo πάει κόντρα σε κάτι που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και που οι μπουρδολόγοι αναγνώστες του θέλουν να υποτιμήσουν. Δεν χρειάζεται τεκμηρίωση, απλά το BRZ υστερεί σε 'αίσθηση' αγαπητοί συν-στρίφτες.
-
παρατηρωντας το βιντεο διεκρινα 2 πραγματα.
στο χειροκινητο ρενο,οδηγει εξαιρετικα,σαν να το γνωριζει καλα το αυτοκινητο,δεν παλευει με το τιμονι κ εννοειται δεν παλευει με το κιβωτιο(οπως βλεπουμε σε κατι ελληνικα βιντεο ).ηπιες,χαλαρες κ αρμονικες κινησεις,οπως αρμοζει για να κινηθεις γρηγορα.(με βαση τα οσα μου εχουν διδαξει κ εχω δει εμπρακτως σε δικους μου χρονους).
στο αυτοματο σουμπαρου,δειχνει να μη γνωριζει καλα το αυτοκινητο,σαν να το μαθαινει εκεινη τη στιγμη.σε ενα στιγμιοτυπο κατεβαζει ταχυτητα αργοπορημενα,οντας ηδη εντος της στροφης.επισης,φαινεται οτι γενικοτερα αργει να κατεβασει κ οι κινησεις του στο τιμονι ειναι πιο αποτομες.
αυτες οι 2 παρατηρησεις μου βεβαιως δεν αναιρουν το γεγονος οτι ειναι σαφως ταχυτερο το ρενο..απλως ειδα καποια πραγματα κ ηθελα να τα αναφερω.ειτε ειναι σωστα ειτε οχι. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
περίεργες πάντως οι παρατηρήσεις του γιατί ολοι οσοι το δοκίμασαν (sutclife, harris, αμερικάνοι, διαφοροι σε τεστ drive, reviewers) το μόνο που δεν είχαν τίποτα να πουν ηταν για το handling του.
Η διαφορά είναι ότι όλοι αυτοί είχαν το χειροκίνητο. Μάλλον κάνει διαφορά τελικά αυτό.
απο ατομα (οχι περιοδικατζήδες) που τα οδηγησαν και τα δυο το ενα μετα το αλλο σε δοκιμή που οργανώθηκε απο την scion γράφτηκε οτι ήταν πάρα πολύ καλό το αυτόματο.
σε πίστα και χρονομετρημένα δεν ξέρω τι γίνεται αλλα δεν με αφορά και κάτι τέτοιο προσωπικά. θα επέλεγα αυτόματο αν το έπαιρνα.
Αν έχεις διαβάσει evo δεν είναι καθόλου μα καθόλου περίεργες οι παρατηρήσεις. Το evo απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που θέλει να διαφοροποιείται και να αυτοτοποθετείται γνωστικά επάνω από όσους άλλους ασχολούνται με αυτοκίνητα. Κάτι σαν Κίκιζες δηλαδή αλλά χωρίς τις εμμονές ως προς το αν τα πατάκια είναι στανταρ στην τάδε παρτίδα VW Polo.
Εν προκειμένω το evo πάει κόντρα σε κάτι που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και που οι μπουρδολόγοι αναγνώστες του θέλουν να υποτιμήσουν. Δεν χρειάζεται τεκμηρίωση, απλά το BRZ υστερεί σε 'αίσθηση' αγαπητοί συν-στρίφτες.
δεν διαβάζω ειδικό τύπο. βασικά έχω καταργήσει πάσης φύσης περιοδικά.
τι λάστιχα φοράγε το σουμπαρου ?
προσωπικά απλά ακούγοντας το βίντεο οι αλλαγές μου φάνηκαν σε σλου μοτιον σε σχέση με ένα dsg...michelin energy φοράει και αυτό. ίδια με του prius (215/45 17)
σαν να θυμάμαι σχόλιο του Tada οτι δεν κυνηγουσαν τους χρόνους του DSG . 0.2 (έστω κάτω απο 0.3)οπως ξαναέγραψα είναι κάτω και απο τον γρηγορότερο άνθρωπο.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
παρατηρωντας το βιντεο διεκρινα 2 πραγματα.
στο χειροκινητο ρενο,οδηγει εξαιρετικα,σαν να το γνωριζει καλα το αυτοκινητο,δεν παλευει με το τιμονι κ εννοειται δεν παλευει με το κιβωτιο(οπως βλεπουμε σε κατι ελληνικα βιντεο ).ηπιες,χαλαρες κ αρμονικες κινησεις,οπως αρμοζει για να κινηθεις γρηγορα.(με βαση τα οσα μου εχουν διδαξει κ εχω δει εμπρακτως σε δικους μου χρονους).
στο αυτοματο σουμπαρου,δειχνει να μη γνωριζει καλα το αυτοκινητο,σαν να το μαθαινει εκεινη τη στιγμη.σε ενα στιγμιοτυπο κατεβαζει ταχυτητα αργοπορημενα,οντας ηδη εντος της στροφης.επισης,φαινεται οτι γενικοτερα αργει να κατεβασει κ οι κινησεις του στο τιμονι ειναι πιο αποτομες.
αυτες οι 2 παρατηρησεις μου βεβαιως δεν αναιρουν το γεγονος οτι ειναι σαφως ταχυτερο το ρενο..απλως ειδα καποια πραγματα κ ηθελα να τα αναφερω.ειτε ειναι σωστα ειτε οχι.Έχεις δίκιο. Μεταξύ μας όμως, πότε Ιαπωνικό ξεπέρασε σε αίσθηση ή αποτελεσματικότητα τα καλύτερα δείγματα της Γαλλικής σχολής?? (σε παρόμοια κατηγορία τιμής). Ίσως μόνο το προτελευταίο Civic ή κάποτε το (ακριβό) Integra αλλά τέλος.
Η συνταγή του χαμηλά τοποθετημένου μοτέρ και της πίσω κίνησης φυσικά και έχει τεράστια περιθώρια για εξέλιξη, αλλά στη βασική μορφή του αμαξιού ίσως και να χωλαίνει στο τελικό πάντρεμα με κιβώτιο/ανάρτηση/απόδοση μοτέρ. -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Έχεις δίκιο. Μεταξύ μας όμως, πότε Ιαπωνικό ξεπέρασε σε αίσθηση ή αποτελεσματικότητα τα καλύτερα δείγματα της Γαλλικής σχολής?? (σε παρόμοια κατηγορία τιμής). Ίσως μόνο το προτελευταίο Civic ή κάποτε το (ακριβό) Integra αλλά τέλος.NSX, MX-5, RX-7, 323 GTR-X, Sunny GTiR κλπ. Δεν είχαν κάτι ακριβώς αντίστοιχο οι Γάλλοι αλλά κάτι ξέρουν τα τζαπώνια από γρήγορα τουτούνια!
-
s2k..να μη ξεχναμε τον θρυλο..
-
Είπα μερικά ενδεικτικά και μόνο. Αν είναι να βάλουμε όλους τους ιαπωνικούς πυραύλους θα ξημερώσουμε.
Οι περισσότερες χώρες έχουν βγάλει φανταστικά αυτοκίνητα. Ιταλικά υπεραυτοκίνητα, Γερμανικοί πύραυλοι, Γαλλικές βόμβες, Ιαπωνικά τέρατα. Όλοι είχαν τις καλές τους στιγμές.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Είπα μερικά ενδεικτικά και μόνο. Αν είναι να βάλουμε όλους τους ιαπωνικούς πυραύλους θα ξημερώσουμε.Οι περισσότερες χώρες έχουν βγάλει φανταστικά αυτοκίνητα. Ιταλικά υπεραυτοκίνητα, γερμανικα υποβρυχια, Γαλλικές βόμβες, Ιαπωνικά τέρατα. Όλοι είχαν τις καλές τους στιγμές.
διοθωθηκε
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
michelin energy φοράει και αυτό. ίδια με του prius (215/45 17)
σαν να θυμάμαι σχόλιο του Tada οτι δεν κυνηγουσαν τους χρόνους του DSG . 0.2 (έστω κάτω απο 0.3)οπως ξαναέγραψα είναι κάτω και απο τον γρηγορότερο άνθρωπο.
πόσο χρόνο να θέλει το dsg ...?
είναι προφανώς οτι από το βίντεο άκρη δεν μπορείς να βγάλεις απλά έχω την αίσθηση οτι το γερμανικό έχει πιο γρηγορη αλλαγη... -
8ms ( ) διαβάζω στα webernets. μου φάινεται απίστευτα χαμηλός χρόνος αν και δεν έχω ασχοληθεί με VW καθόλου για να το ψάξω.
σε γενικές γραμμες πάντως τα διπλοσυμπλεκτα είναι πάρα πολύ πιο γρήγορα απ' οτι τα κλασικά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
περίεργες πάντως οι παρατηρήσεις του γιατί ολοι οσοι το δοκίμασαν (sutclife, harris, αμερικάνοι, διαφοροι σε τεστ drive, reviewers) το μόνο που δεν είχαν τίποτα να πουν ηταν για το handling του.
Αν έχεις διαβάσει evo δεν είναι καθόλου μα καθόλου περίεργες οι παρατηρήσεις. Το evo απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό που θέλει να διαφοροποιείται και να αυτοτοποθετείται γνωστικά επάνω από όσους άλλους ασχολούνται με αυτοκίνητα. Κάτι σαν Κίκιζες δηλαδή αλλά χωρίς τις εμμονές ως προς το αν τα πατάκια είναι στανταρ στην τάδε παρτίδα VW Polo.
Εν προκειμένω το evo πάει κόντρα σε κάτι που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές και που οι μπουρδολόγοι αναγνώστες του θέλουν να υποτιμήσουν. Δεν χρειάζεται τεκμηρίωση, απλά το BRZ υστερεί σε 'αίσθηση' αγαπητοί συν-στρίφτες.
Aπο τις λιγες φορες που θα συμφωνησω...(ιστορικη στιγμη... )Κατα τα αλλα οπως εχω πει και σε αλλο χρηστη, θα το εκτιμουσα εαν δεν χρησιμοποιουσες κατ' αυτο (ή οιοδηποτε περαν του να απευθυνθεις απλως...) τον τροπο την επωνυμια μου, παροτι στην συγκεκριμενη συσχετιση, το σχολιο δεν ειναι υποτιμητικο...
Eπι του θεματος, συμφωνω απολυτως με τα λεγομενα των Realzeus, και redmonster, και ουσιαστικα εκει ηθελα να εστιασω, στις τελικες διαπιστωσεις περι συμπεριφορας δηλαδη, και σχετικο προβληματισμο-σκεψεις του Barker, και οχι στον χρονο, οπου ετσι κι αλλιως ηταν αναμενομενο το αποτελεσμα, εστω και στο περιπου, τουλαχιστον με βαση και την αναλογια κιλων/ιππο...Το video δεν το εβαλα για να μειωσω τις ετσι κι αλλιως ευχαριστες στιγμες που θα προσφερει αυτη η 'παιχνιδομηχανη' , απλα για να μας βαλει σε σκεψεις, και να προσθεσουμε στις οποιες πληροφοριες εχουμε μεχρι στιγμης
το ενδεχομενο του να μην ειναι τοσο πληροφοριακο, ρυθμισιμο υπο πιεση, οσο το διαφημιζουν-προβαλλουν οι κατασκευαστες τους, και καποιοι περιστασιακοι, εντυπωσιασμενοι σε πρωτη επαφη δοκιμαστες...
Toyota GT-86 / Subaru BRZ