-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...
Γιατί όχι ένα Lifan;
Ατυχες...
Όσο και η πρώτη πρόταση θα έλεγα.
Όπως και κάποια κομπλεξικά σχόλια σχετικά με τα χρήματα που σκοπεύει να διαθέσει ο άνθρωπος, λες και τα χρωστάει...
-
Στο δευτερο οντως δε πεφτει σε κανεναν ο λογος αν και δεν ειδα κατι τετοιο πουθενα.. Αν αναφερεσαι σε μενα μαλλον δε καταλαβες,δε σηκωνεις αστεια, εχεις προβλημα, δξ/δα.. Στο πρωτο απλα θα πω οτι η χρηματικη διαφορα αναμεσα στα μεν και τα δε κατα τη γνωμη μου δε δικαιολογειται...
-
c180 βγαίνει από ότι ξέρω με τούρμπο στα 1800 κυβικά CGI(πιο καινούριο μοτέρ) και με το παλιότερο 1600 με compressor στα ίδια άλογα.Το 1ο μοτέρ είναι CGI είναι πιο προηγμένο και σύγχρονο,με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση αν δεν κάνω λάθος Αν επέλεγα την c θα την έπαιρνα με τον καινούριο 1800άρη τούρμπο.
-
c180 βγαίνει από ότι ξέρω με τούρμπο στα 1800 κυβικά CGI(πιο καινούριο μοτέρ) και με το παλιότερο 1600 με compressor στα ίδια άλογα.Το 1ο μοτέρ είναι CGI είναι πιο προηγμένο και σύγχρονο,με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση αν δεν κάνω λάθος Αν επέλεγα την c θα την έπαιρνα με τον καινούριο 1800άρη τούρμπο.Οσον αφορά τα mondeo,c5,insignia είναι πιο λαικά μιας και κάνουν 22-23000€,ενώ τα vw cc & volvo s60 είναι σε μια ενδιαμεση κατηγορία ημι-premium (άλλωστε κάνουν γύρω στα 28-30000€.
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Παρε C5-Mondeo και τα ρεστα βενζινες...
Γιατί όχι ένα Lifan;
+1
γιατί είναι πολύ πιθανό οποιος κοιτάει αουδι ή μερσεντες να κοιτάξει παράλληλα σιτροεν ή φορντ...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Προφανώς ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για premium sedan, οπότε μόνο μεταξύ των τριών γερμανών θα διαλέξει. Τα υπόλοιπα (S60, 9-3, Insignia, Passat, C5, Mondeo κλπ) μπορεί να προσφέρουν περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή, αλλά δεν είναι premium (με ότι αυτό σημαίνει/συνεπάγεται).Αν μπορείς να περιμένεις μέχρι να βγουν οι 'μικρές' 3αρες για να συγκρίνεις...το θέμα κυβικών δεν θα το σκεφτόμουν, το 1600 προφανώς θα είναι πιο 'κούφιο' εκτός turbo, αλλά η αυξημένη πίεση εντός turbo προφανώς θα τον φέρνει -εύκολα- στα επίπεδα του πρώην 1800. Από πλευράς οδηγικής απόλαυσης και τα δύο είναι τραγικά , ενώ στα υπόλοιπα υπάρχουν μικροδιαφορές....οπότε διάλεξε καθαρά με το προσωπικό σου γούστο, προβλήματα -σοβαρά- δεν θα έχεις με κανένα από δαύτα...
τη νέα c class δεν την λες και τραγική...
-
προς ace
τι ΔΕΝ ειναι τα σ60 κ 9-3,ενω ειναι τα ψ-κλας κ α4 κ σειρα 3?πριμιουμ?
τι παραπανω εχουν δηλαδη τα γερμανικα,εναντι των σουιδικων,που να τους δινουν στα ματια σου πριμιουμσυνη?
για μενα αμφοτερα τα σουιδικα ειναι πιο πριμιουμ..κ πιο ψαγμενες επιλογες..στο θεμα μας τωρα,εγω με ΚΛΕΙΣΤΑ ματια,θα επαιρνα οποιο μου φαινεται καλυτερο σε χαρακτηριστικα κ επειτα απο δοκιμη.
με ΑΝΟΙΧΤΑ ματια ομως θα αγοραζα σιγουρα την μερτσεντες(απο τα 2),επειδη το α4 ειναι πολυ βλαχομπαροκ(κοιτα τασουλα μ,εχει κ απληκεσιο..)..πως καταφεραν να συγκεντρωσουν τοση ασχημια σε λιγοτερα(?) απο 5μ,δεν γνωριζω.. -
Ρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω γιατί απαντάτε σε μένα για θέματα κατηγοριοποίησης που είναι κοινώς αποδεκτά σε όλο το κόσμο ? Όπως και να το κάνουμε, η επονομαζόμενη premium κατηγορία στα sedan έχει τους τρεις γερμανούς. Τους σουηδούς ΔΕΝ τους έχει, τι να κάνουμε δηλαδή ? Σώνει και ντε να μπουν και αυτοί ? Άντε και να τους δούμε μαζί σε κάποιο συγκριτικό από πλευράς τιμής ή κυβικών.
Όπως επίσης δεν έχει τους λοιπούς γερμανούς, ιταλούς, αμερικάνους, ιαπωνέζους και γάλλους. Αυτοί ανήκουν στη μεσαία κατηγορία, από πλευράς τιμής, ποιότητας, προσφερόμενων extras κλπ. Α, υπάρχει και η υπερ-premium, που έχει την Panamera, την Scaglietti και την XJ....
To αν είναι καλύτερα τα μεν από τα δε, προφανώς δεν το συζητάμε εδώ, αφού ο άνθρωπος δεν είπε ότι κοιτάει π.χ. και το Insignia ή το Mondeo...
-
οταν λες οπως κ να το κανουμε,τα πριμιουμ ειναι τα γερμανικα,σε ποιους αναφερεσαι?επειδη ευκολα μπορω κ εγω να πω,
οπως κ να το κανουμε,τα πραγματικα πριμιουμ(κ οχι τα μαρκετινιστικα) ειναι τα κινεζικα.
δεν πρεπει να υποστηριξω καπως την αποψη μου ομως?
παναμερα κ σκαλιετι δεν ξερω που κολλανε(τοσο με τα αλλα,οσο κ μεταξυ τους),αλλα υπαρχει κ μια αλλη εταιρια,ονομαζομενη λεξους,που την εχει πιο μεγαλη απο ολες.την πριμιουμσυνη.αντε κ καμια μπεντλεη.δηλαδη το σ60 εχει χαμηλοτερη ποιοτητα απο την σ-κλας/α4?σε α4 μπηκα στο προηγουμενο(φεηςλιφτ αριθμος 52.342),κ η ποιοτητα του δεν βρισκω να ειναι ανωτερη του σ60..στα εξτρα επισης,εχει αρκετες επιλογες το σ60..
-
Εγώ πιστεύω ότι αν σκοπεύουμε να απαντήσουμε-βοηθήσουμε κάποιον που κάνει ένα ερώτημα, καλό είναι να διαβάζουμε και να καταλαβαίνουμε το ερώτημα...
Στην ερώτηση: 'Ποιό αυτοκίνητο με τάδε χαρακτηριστικά και τάδε λεφτά να αγοράσω?' ...μπορούμε να βγάζουμε τα απωθημένα μας.
Στην ερώτηση: 'Τι γνώμη έχετε για το Α ή το Β που μετά απο ψάξιμο έχω καταλήξει να αγοράσω?' Δεν απαντάμε το Ψ, απο σεβασμό στον ερωτώντα και έτσι δείχνουμε ότι κατανοούμε και την ερώτηση.
Άλλωστε δεν υποχρεώνει κανείς κανένα σώνει και καλά να απαντήσει...ΥΓ Εξαιρούνται οι χιουμοριστικές τοποθετήσεις (υποκειμενικό αυτό)
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στο δευτερο οντως δε πεφτει σε κανεναν ο λογος αν και δεν ειδα κατι τετοιο πουθενα.. Αν αναφερεσαι σε μενα μαλλον δε καταλαβες,δε σηκωνεις αστεια, εχεις προβλημα, δξ/δα.. Στο πρωτο απλα θα πω οτι η χρηματικη διαφορα αναμεσα στα μεν και τα δε κατα τη γνωμη μου δε δικαιολογειται...Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα.
Απλά αστείο κάτι είναι την πρώτη φορά. Και τη δεύτερη. Ίσως και την τρίτη. Μετά είναι απλά βαρετό.
Και όσον αφορά στο πρώτο, ίσως εσύ ξέρεις καλύτερα, ίσως κάτι εκατομμύρια θύματα του Marketing να βλέπουν κάτι που εσύ δε βλέπεις.
-
Ειναι και κατι εκατομυρια θυματα του μαρκετινγκ που λενε αυτο ακριβως που λεω απο την αλλη μερια ομως ε?
Απο εκει και περα απ ολο το νταβαντουρι που εχει ξεκινησει φαινεται το ποσο χαζο ειναι ολο αυτο το περι premium και συγκεκριμενων κατασκευαστων.. Γι αυτο και το ψιλοεθιξα στο πρωτο μου ποστ στο θεμα.. βεβαια ολα αυτα σε σχεση με τον φιλο που ανοιξε το θεμα και φυσικα ο καθενας τα λεφτα του τα διαχειριζεται οπως θελει.
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Εγώ πιστεύω ότι αν σκοπεύουμε να απαντήσουμε-βοηθήσουμε κάποιον που κάνει ένα ερώτημα, καλό είναι να διαβάζουμε και να καταλαβαίνουμε το ερώτημα...
Στην ερώτηση: 'Ποιό αυτοκίνητο με τάδε χαρακτηριστικά και τάδε λεφτά να αγοράσω?' ...μπορούμε να βγάζουμε τα απωθημένα μας.
Στην ερώτηση: 'Τι γνώμη έχετε για το Α ή το Β που μετά απο ψάξιμο έχω καταλήξει να αγοράσω?' **Δεν απαντάμε το Ψ, απο σεβασμό στον ερωτώντα και έτσι δείχνουμε ότι κατανοούμε και την ερώτηση.**Άλλωστε δεν υποχρεώνει κανείς κανένα σώνει και καλά να απαντήσει...ΥΓ Εξαιρούνται οι χιουμοριστικές τοποθετήσεις (υποκειμενικό αυτό)
Κάπου εδώ βρίσκεται και το ζουμί νομίζω...
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
c180 βγαίνει από ότι ξέρω με τούρμπο στα 1800 κυβικά CGI(πιο καινούριο μοτέρ) και με το παλιότερο 1600 με compressor στα ίδια άλογα.Το 1ο μοτέρ είναι CGI είναι πιο προηγμένο και σύγχρονο,με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερη κατανάλωση αν δεν κάνω λάθος Αν επέλεγα την c θα την έπαιρνα με τον καινούριο 1800άρη τούρμπο.Οσον αφορά τα mondeo,c5,insignia είναι πιο λαικά μιας και κάνουν 22-23000€,ενώ τα vw cc & volvo s60 είναι σε μια ενδιαμεση κατηγορία ημι-premium (άλλωστε κάνουν γύρω στα 28-30000€.από το Μάρτιο η Μερκ σταμάτησε τον 1.8 CGI για το c 180 και το διαθέτει μόνο σε 1.6 CGI. O κομπρέσορας από ότι ξέρω καταργείται τελείως. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το έκανε η εταιρία αυτό και περιόρισε το c 180 μόνο σε 1.6. Μήπως για να βάλει πλέον ξεκάθαρο διαχωρισμό μεταξύ c 180 και c 200 ( ο τελευταίος διατείθεται πλέον με 1.8 CGI);...
-
Ο χρήστης The Ace έγραψε:
Αν μπορείς να περιμένεις μέχρι να βγουν οι 'μικρές' 3αρες για να συγκρίνεις...το θέμα κυβικών δεν θα το σκεφτόμουν, το 1600 προφανώς θα είναι πιο 'κούφιο' εκτός turbo, αλλά η αυξημένη πίεση εντός turbo προφανώς θα τον φέρνει -εύκολα- στα επίπεδα του πρώην 1800. Από πλευράς οδηγικής απόλαυσης και τα δύο είναι τραγικά , ενώ στα υπόλοιπα υπάρχουν μικροδιαφορές....οπότε διάλεξε καθαρά με το προσωπικό σου γούστο, προβλήματα -σοβαρά- δεν θα έχεις με κανένα από δαύτα...
Νομίζω ότι η καινούργια 3άρα ξεφεύγει λίγο στην τιμή, κυρίως σε επίπεδο εξοπλισμού ανάλογο με avantgarde (merk) ή ambition plus (audi)
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
στο θεμα μας τωρα,εγω με ΚΛΕΙΣΤΑ ματια,θα επαιρνα οποιο μου φαινεται καλυτερο σε χαρακτηριστικα κ επειτα απο δοκιμη.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να κάνω ένα αντιπροσωπευτικό test drive.. σε όσες αντιπροσωπείες audi πήγα έχουν το 1.8 120 hp pro-facelift για δοκιμή ενώ στις αντίστοιχες της μερκ σου δίνουν το pro-facelift 1.8 CGI. Οπότε, πάρε το αυγό και κούρευε...
Αν κάποιος τυγχάνει να γνωρίζει κάποια αντιπρωσωπεία που να διαθέτει για τεστ τα facelift μοντέλα ( 1.6 CGI 156HP ΚΑΙ 1.8 TFSI 170HP ) ας το γράψει...
Ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση...
-
Ο χρήστης georas έγραψε:
στο θεμα μας τωρα,εγω με ΚΛΕΙΣΤΑ ματια,θα επαιρνα οποιο μου φαινεται καλυτερο σε χαρακτηριστικα κ επειτα απο δοκιμη.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να κάνω ένα αντιπροσωπευτικό test drive.. σε όσες αντιπροσωπείες audi πήγα έχουν το 1.8 120 hp pro-facelift για δοκιμή ενώ στις αντίστοιχες της μερκ σου δίνουν το pro-facelift 1.8 CGI. Οπότε, πάρε το αυγό και κούρευε...
Αν κάποιος τυγχάνει να γνωρίζει κάποια αντιπρωσωπεία που να διαθέτει για τεστ τα facelift μοντέλα ( 1.6 CGI 156HP ΚΑΙ 1.8 TFSI 170HP ) ας το γράψει...
Ευχαριστώ όλους για την ανταπόκριση...
Ακόμα και αν δεν βρεις τα συγκεκριμένα μοτέρ που σε ενδιαφέρουν, μπορείς οδηγώντας παρόμοιες εκδόσεις να κρίνεις όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου (θέση οδήγησης, ευχρηστία, οδηγική αίσθηση/απόλαυση, τιμόνι, κιβώτιο, φρένα, ποιότητα κύλισης, ποιότητα κατασκευής κλπ).
-
συμφωνω απολυτως με τον αλεξανδρο(ρεαλζευς)..
δεν χρειαζεται να οδηγησεις ακριβως την εκδοση που επιθυμεις.μπορεις να οδηγησεις χαμηλοτερες εκδοσεις,η εστω διαφορετικες,κ να δεις πραγματα αρκετα σημαντικα(αυτα που ανεφερε ο αλεξανδρος).
το καλο με το α4 ειναι οτι οταν βγει το καινουργιο,θα εχει προσθεθει απλως ενα λεντακι σε καθε φωτιστικο σωμα.οποτε δεν θα διαφερει πολυ απο το δικο σου.το κακο ειναι,πως οταν βγει κανενα νεο σεατ τολεδο-λεον-αλαμβρα κτλ,θα ειναι ιδιο με το δικο σου.
απο την αλλη η μερτσεντες,για μενα,ειναι σαφως καλυτερη αισθητικα(στους τυφλους κυριαρχει ο μονοφθαλμος)..επισης εχει το πλεονεκτημα των 1.6λτ,που φερουν μικροτερο τεκμηριο κ πιθανως(χωρις να γνωριζω σιγουρα) μικροτερα ασφαλιστρα.η διαφορα στα τελη,υπερ του αουδι-ελεω χαμηλοτερων εκπομπων ρυπων,δεν γνωριζω ποση ειναι..
ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΜΩΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ.οποτε οδηγησε τα,κατσε κατω κ ζυγισε κ κατεληξε.υ.γ.
για ντιζελ γιατι δεν κοιτας? -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
επειδη το α4 ειναι πολυ βλαχομπαροκ(κοιτα τασουλα μ,εχει κ απληκεσιο..)..Ότι να'ναι...
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
συμφωνω απολυτως με τον αλεξανδρο(ρεαλζευς)..,
το κακο ειναι,πως οταν βγει κανενα νεο σεατ τολεδο-λεον-αλαμβρα κτλ,θα ειναι ιδιο με το δικο σου.
απο την αλλη η μερτσεντες,για μενα,ειναι σαφως καλυτερη αισθητικα
ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΜΩΣ.ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ.+1 + Μα δεν βγάζει diesel η premium AUDI
για ντιζελ γιατι δεν κοιτας?
Μα δεν βγάζει η premium AUDI ...
επειδη το α4 ειναι πολυ βλαχομπαροκ
+1
Εν κατακλείδι . η C180 είναι σαφώς ανώτερη και μοναδικότερη . Δεν θα φορεθεί σε άλλα 10 μοντέλα του ομίλου .
- ότι έχει το σήμα που οι άλλοι θέλουν να πετύχουν .
Αν έχεις ανησυχίες οδηγικές τότε την 3άρα όταν βγει . Για οικονομία το S60 σε diesel ή τον εξαιρετικό 1,6 180hp για επιδόσεις.
- ότι έχει το σήμα που οι άλλοι θέλουν να πετύχουν .
MBENZ C180 FACELIFT 16OOCC TURBO ή AUDI A4 FACELIFT 170 HP;