-
Respect! Και στο αυτοκίνητο και στο δοκιμαστή και στο άρθρο
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
“Πάρε μια Μ3, βγάλτης 300 κιλά, βάλτης 300 άλογα έξτρα με ατμοσφαιρική εξέλιξη (όχι τούρμπο και χαζομάρες), βάλτης ό,τι καλύτερο σεμισλίκ βρεις, κάνε το τιμόνι 2 φορές πιο γρήγορο, κάνε το SMG2 ακαριαίο, βελτίωσε ήχο, υλικά, τα πάντα, ό,τι μπορεις να σκεφτείς...
Φαντάζεσαι να έχουν γίνει όλα τέλεια, όχι καγκουριές και τέτοια, απλά τέλεια. Μπορείς να το φανταστείς;Ε, ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τη νέα 458!”.........................................................................................
..................................................................................................................................εκπληκτικο κειμενο ευχαριστουμε.
-
Εξαιρετικό κείμενο.... πραγματική όαση....
-
Μεχρι πριν απο λιγο πιστευα οτι ολα τα review αυτοκινητων ειναι μια βλακεια και μιση, πεταμα χρόνου, αν δεν οδηγήσεις μόνος σου....
I stand corrected...respect φιλε
-
ευχαριστω πολυ ρε παιδια, με κανετε και κοκκινιζω.
Ειδικα ρε cavallino, ελεος βρε παιδι μου τι γραφεις, αφου μαζι τα κανουμε παντα.peace&love
-
κάποια ανώτερη δύναμη εξαφάνισε το ευχαριστήριο ποστ μου Είμαστε (πληθυντικός μεγαλοπρεπείας χρησιμοποιούμενους από Θεούς, Βασιλιάδες, Mods και άλλες αντίστοιχες ανώτερες δυνάμεις) αθώοι! [Mod]
Ο χρήστης drifter προ moderating έγραψε:
Bόμβα 458ΜΤn [edit mod]
Εις οιωνός Αριστος αμύνεσθαι περί φεράρις
-
Yπάρχουν απαρνητές της Πατελογραφής? Νόμιζα ότι ήμουν μόνο εγώ.
-
Εξαιρετικό.
Να' ναι καλά ο φίλος.
-
Επειδή στο κείμενο για την 458 ο Άρης επικαλείται το τεστ που είχε κάνει στην 997 Τurbo την άνοιξη του 2007 και τότε πολλοί δεν ήταν καν μέλη του φόρουμ, βάζω πάλι το κείμενο από εδώ:
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Αυτό το σαββατοκύριακο είχα την τύχη να δοκιμάσω μια Porsche 911 (997) turbo. Το αποκορύφωμα της τεχνογνωσίας Porsche, είναι όντως εντυπωσιακό, χωρίς όμως να προκαλεί δέος όπως οι παλαιότερες turbo, τουλάχιστον όσον αφορά τον γράφοντα. Η ποιότητα κατασκευής στο εξωτερικό είναι απλά υπεράνω κριτικής. Η βαφή (blue cobalt) και οι αρμοί είναι απλά αψεγάδιαστοι και γενικά κοιτώντας το αμάξι νιώθεις ότι πρόκειται για κάτι ακριβό σε κάθε λεπτομέρεια . Την ίδια αίσθηση αποκομίζεις και από το εσωτερικό σαν πρώτη εντύπωση... Το μπορντό δέρμα καλύπτει σχεδόν κάθε γωνιά του εσωτερικού, ενώ ακόμη και στο πάτωμα όπου δεν υπάρχει δέρμα, η μοκέτα είναι 3 φορές πιο παχιά από το καλύτερο χαλί που έχω σπίτι μου. Γενικά όλα αποπνέουν έναν αέρα ακριβής και αυστηρής ποιότητας. Τυπικά γερμανικό θα έλεγα. Σε καμιά περίπτωση όμως δεν νιώθεις ότι είσαι μέσα σε ένα έργο τέχνης και design όπως ίσως συμβαίνει σε κάποιες ιταλικές κατασκευές. Δεν λείπουν και οι παραφωνίες από διάφορους πλαστικούς διακόπτες που απλά δεν πείθουν ούτε σαν εμφάνιση, ούτε σαν αίσθηση λειτουργίας. ότι και να πούμε πάντως, η ποιότητα ήταν σαφώς ανώτερη από τις αντίστοιχες μαζερατι που έχω δοκιμάσει. (Coupe & Quattroporte).Ας περάσω όμως στα πιο ενδιαφέροντα θέματα, αυτά που έχουν να κάνουν με την οδηγική εμπειρία. Το αυτοκίνητο το δοκίμασα σε ορεινό στροφιλικι (κλειστό) και επαρχιακούς δρόμους (κάτι σαν παλιά ε8νικη δική μας αλλά με καλό οδόστρωμα).
Θέση οδήγησης απλά άψογη, κανένα παράπονο, και η ορατότητα επίσης καλή αν έχεις συνη8ισει χαμηλά αυτοκίνητα. Αν αντιθέτως έχεις συνη8ισει τα σημερινά σουπερ μινι που είναι σαν τζιπ περασμένης δεκαετίας, τότε μάλλον θα έχεις πρόβλημα. πολύ πολύ καλά τα καθίσματα που στηρίζουν άψογα χωρίς ταυτόχρονα να ενοχλούν. Προσπερνώ γιατί απλά δεν χρειάζεται να πω άλλα για την θέση οδήγησης.Η ποιότητα κύλισης είναι οκ, αλλά τίποτα το εκπληκτικό, και είναι αναμενόμενο θα έλεγα. Γενικά νιώθεις τα λάστιχα να κυλάνε σε χαμηλή ταχύτητα. όσο η ταχύτητα αυξάνεται τα πράγματα καλυτερεύουν αισθητά. Αυτό που με εξέπληξε ήταν η άνεση της ανάρτησης. Ακόμη και στο sport program όπου τα διάφορα περιοδικά παθαίνουν κρίση υστερίας γράφοντας οτι είναι υπερβολικά σκληρή, σπάει νεφρά και σπονδύλους κλπ, εγώ την βρήκα απλά αποτελεσματική... ειλικρινά πιστεύω οτι πλέον τα περιοδικά δεν ξέρουν τι να γράψουν και ασχολούνται με απίστευτες λεπτομέρειες που απλά δεν στέκουν. μετά βγαίνει άλλο μοντέλο και φτου και απο την αρχή. απλά πιστέψτε με, οι αναρτήσεις είναι καταπληκτικά άνετες για το ύφος του αυτοκινήτου και δεν κουράζουν ποτέ και σε καμιά ρυ8μιση. Παρ΄ολα αυτα, δεν με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο, και εδω θα έλεγα αρχίζει η πραγματική περιγραφή των εντυπώσεων μου, που θα προσπαθησω να σας μεταφέρω με ολη την αντικειμενικότητα που μπορώ να έχω, αν και φοβάμαι οτι μπορεί να χαρακτηριστώ εως και σνομπ.
Είναι ενα περίεργο συναίσθημα που θα προσπαθήσω να περιγράψω οσο μπορώ καλύτερα. Γενικά οδηγώντας το αυτοκίνητο υπάρχει ενα είδος υστέρησης, κάτι σαν turbo lag, όχι σε οτι αφορά την απόκριση του αυτοκινήτου ή του κινητήρα, αλλά σε οτι αφορά τα ηλεκτρονικά που ελέγχουν κάθε στιγμή και δράση του αυτοκινήτου.. Στρίβεις και νιώθεις οτι το αμάξι αρχίζει να γέρνει, και ενω ετοιμάζεσαι για μεταφορά βάρους... δεν συμβαίνει τίποτα... Προσοχή, και εδώ είναι το κλειδί της ανάγνωσης κατά την γνώμη μου, δεν είναι οτι ξαφνικά κατι αλλάζει και η ανάρτηση σκληραίνει. Αντιθέτως, δεν αντιλαμβάνεσαι κατα΄ρχην καμία μεταβολή σε τίποτα... απλά κατά εναν μαγικό τρόπο και εναντίων καθε νόμου φυσικής που γνωρίζεις, το αμάξι απλά σταματάει να γέρνει, και το σώμα σου δεν νιώθει τα πλευρικά G που ο εγκέφαλος σου περιμένει. Ολα αυτα συμβαίνουν σε οποιαδήποτε κατάσταση μπορεί να βρεθεί το αμάξι. Περιμένεις κάτι και ετοιμάζεσαι, και απλά συμβαίνει κάτι τέλειο που δεν θα έπρεπε να συμβεί.
Προσπαθώντας να αναλύσουμε την κατάσταση φτάσαμε στο συμπέρασμα οτι τα ηλεκτρονικά δεν δρουν γραμμικά σε οποιαδήποτε δυναμική κατάσταση του αυτοκινήτου, περνώντας απο την μια ρύθμιση στην άλλη, αλλα δρουν πάντα με παραβολικές καμπύλες δράσης, εξομαλύνοντας τις διάφορες αλλαγές δυναμικής συμπεριφοράς. Αν αυτο ακούγεται πολυ βιοτεχνολογικούς και ακατανόητο, συγχωρέστε με, θα σας δώσω ενα πρακτικό παράδειγμα.
Οταν οδήγησα τις μαζερατι στην πιστα, η συμπεριφορά τους ήταν η εξης.
Η μαζερατι (η coupe πολυ quattroporte λιγοτερο) γέρνει, σε κάποια φαση τα ηλεκτρονικά σκληραίνουν την ανάρτηση και σταματάνε την εξτρα κλιση, νιώθεις την μεταβολή τις ανάρτησης να ειναι αποτελεσματική μεν, απόλυτα διαχωριστική δε. Το ιδιο και σε οτι αφορα το ABS και το τραγικο για μενα Traction Control, οπου απλα κόβει κάθε παροχή δύναμης αν νιώσει οτι υπερβάλλεις. Κατα τα αλλα η μαζερατι ειναι τραγικη αλλα αυτο ειναι μια αλλη ιστορια... (η quattroporte σαφως ανωτερη)
Τίποτα από ολα αυτά δεν συμβαίνει στην 911. Νιώθεις οτι το αμάξι πάει να πάρει κλίση, δεν νιώθεις καμία μεταβολή σε τίποτα, και ασχολείσαι με το τι θα πρέπει να κανείς στα χειριστήρια, το αμάξι απλά δεν εχει πάρει κλίση και εχεις βγει και απο την στροφη, μένοντας με τους μυς της κατω γνάθου χαλαρωμένους απελπιστικά και έχοντας το χαρακτηριστικό υφος του 'και τώρα δηλαδή τι έγινε?'. Το ίδιο συμβαίνει και με το traction control. Pedal to the metal, και νιώθεις τα τερατώδη PZero να γλιστράνε κάπως. Ετοιμάζεσαι για το χαρακτηριστικό και ενοχλητικό κοψιμο δύναμης, αλλά τίποτα απο ολα αυτά δεν συμβαίνει. Το αμάξι συνεχίζει να επιταχυνει με καταιγιστικούς ρυ8μους (περισσοτερα γιαυτο αργοτερα), και δεν νιωθεις το παραμικρο φρεναρισμα, μενοντας και παλι να απορεις που καταφερει να βρει προσφυση...Ακομη πιο εξωπραγματικα τα πραγματα αν αποφασισεις να 'στριψεις'. Η αναρτηση κανει τα δικα της, ο κινητηρας τα δικα του, η τετρακινηση αλλα διαφορα και το συστημα ελεγχου σταθεροτητας ακομη κατι αλλα μαγικα. Καπου εκει εισαι κι εσυ και προσπαθεις να καταλαβεις τι πρεπει να κανεις, νιωθεις διαφορα να γινονται και το μυαλο σου σκεφτεται διαφορες λυσεις. Το προβλημα - και ναι ειναι μεγαλο προβλημα - ειναι οτι απλα η σκεψη σου δεν προλαβαινει να αντιμετωπισει τα ηλεκτρονικα που εχουν ηδη λυσει ολα σου τα προβληματα πριν απο σενα για σενα και με τροπο που να νομιζεις οτι τα ελυσες εσυ. Βγαινεις απο την στροφη με το ποδι στο πατωμα, χωρις να εχεις κανει την παραμικρη κινηση διορθωσης στο τιμονι και με εξωφρενικες τριψηφιες ταχυτητες που συχνα αρχιζουν απο τον αριθμο 2, και που σε κανουν να απορεις αν οντως φορας πολιτικα λαστιχα ή σλικ. Ακομη και η χαρακτηριστικη υπερστροφη στο αφημα του γκαζιου μεσα στην στροφη, ειναι εκει μαλλον για να θυμιζει οτι ειναι μια Porsche, παρα γιατι ετσι ειναι η δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου. Αφηνεις το γκαζι και η μουρη βουταει στο εσωτερικο της στροφης. Πας να διωρθωσεις αλλα και παλι τα εχει κανει ολα μονο του και το μονο που σου μενει ειναι να πατησεις γκαζι και να εξφενδονιστεις στην επομενη στροφη. Υπηρξαν στιγμες που νομιζα οτι τα ηλεκτρονικα ενεδρουσαν στην κρεμαγιερα του τιμονιου...
Πριν με χαρακτηρισετε ολοι τρελο, σνομπ και ψιλομυτη (ή απλα ηλιθιο), να σας δωσω αλλο ενα χαρακτηριστικο πρακτικο παραδειγμα. Ειμαστε λοιπον στον ορεινο δρομο (γνωστο στον γραφοντα) και χωνω οσο μπορω... Καπου εκει αναμεσα στα εσακια και στις φουρκετες και σε πληρη ψυχολογικη χαλαροτητα δικη μου και του ιδιοκτητη συνοδηγου, αναμεσα απο σχολια στυλ 'γαματα παει εη?' και 'φαντασου να το μαθουμε κι ολας', βγαινω απο μια μεσαια στροφη 3ης, και επιταχυνω για μια ευ8εια περιπου 400 μετρων... αμεσως ακολου8ει φουρκετα κλειστη 2ας... το ποδι στο πατωμα μια αλαγη ταχυτητας στο αυτοματο κιβωτιο, και αποφασιζω επιτελους να φρεναρω... φρεναρω... φρεναρω... Μα γιατι δεν σταματαει επιτελους?
- 'Βρε συ, τι στο διαολο, ειναι δυνατον να υπερθερμανθηκαν τα κεραμικα?'
- ... (καμια απαντηση)
μπαινουμε στην φουρκετα λιγο στο οριο, βγαινουμε και χαλαρωνω λιγο - 'Βρε τι παθαμε, αμαν εκανα να φρεναρω, καλυτερα να χαλαρωσω λιγο...'
- ...
Γυρναω να δω τον ιταλο φιλο/πελατη μου, ο οποιος παρα την κλασικη για ιταλο λαμπα, εχει αποκτησει ενα καπως ασπρο χρωμα... - 'Τι εγινε φοβηθηκες?'
- 'Οχι, αλλα ειδα το κοντερ...'
- 'Εε και τι? 170?'
- 'προθεσε αλλα 100 Αρη... '
Καναμε αλλο ενα περασμα για να ειμαστε σιγουροι, αυτη την φορα κοιτωντας το κοντερ... γραφαμε 200αρες σε ανυποπτα σημεια και τελικιασαμε 268χλμ/ωρα στην εν λογω ελαφρα ανηφορικη ευθεια...
Αυτο ειναι και το βασικο προβλημα του εν λογω αυτοκινητου. Ειχα και εχω την τυχη να δοκιμασω καταπληκτικα σπορ αυτοκινητα στην ζωη μου, παρα πολλα πανω απο 200 αλογα, και πολλα πανω απο 300 αλογα.. Ποτε μου ομως δεν ειχα αναλογη εμπηρεια. Η 997 τουρμπο δεν ειναι αυτοκινητο αλλα time capsule. Ο χωροχρονος γυρω της, συμπιεζεται και αλλαζει, αλοιωνοντας τους νομους της φυσικης. Εχω οδηγησει και με 200 και με 250 και με 300χλμ/ωρα. Ποτε δεν ενοιωσα τοσο αποκομενος απο το περιβαλλον και τοσο εξαπατημενος απο τις αισθησεις μου. Κανενας φοβος, καμια αισθηση αυτοσυντηρησης, καμια εκπληξη... Νομιζεις οτι πας σβελτα αλλα στην πραγματικοτητα κινεισαι πολυ πιο γρηγορα απο τους ορους της φυσικης. Φοβασαι μονον οταν σταματας το αυτοκινητο και αναλογιζεσαι τι εκανες. Τοτε συνηδητοποιεις οτι το οποιοδηποτε λαθακι ειναι μοιραιο γιατι απλα κινείσαι με ρυθμους ασυληπτους, μονον και μονον γιατι δεν οδηγας εσυ, αλλα μια ηλεκτρονικη μοναδα που γνωριζει τελεια τους νομους της φυσικης και εχει πολυ καλυτερα αντανακλαστικα απο εσενα.
Κατεβαινοντας απο το αμαξι το ενιωσα να με κοιταει υποτιμητικα. Θα μπορουσα να ορκιστω οτι η πινακιδα για καποια κλασματα του δευτερολεπτου εγραφε 'Κ 0ΥΛ 05'...Σε κανα δυο-τρεις βδομαδες, θα παμε πιστα να δοκιμασουμε και χωρις traction control. Εΐναι η πρωτη φορα στην ζωη μου που ειμαι τρομοκρατημενος με την σκεψη. Ειναι η πρωτη φορα στην ζωη μου, που θα ξεστομισω την παρακατω προταση για ενα σπορ αυτοκινητο.
Ειναι απλα υπερβολικο και επικυνδινο για μενα.
Ισως τελικα η Porsche θελοντας να σωσει τους πελατες της απο την ματαιοδοξία τους, σε μια εποχη οπου ο 'εχων' (την αγοραστικη δυναμη) ειναι και 'κατεχον' (των οδηγικων γνωσεων) και κανεις απο τους πλουσιους δεν δεχεται οτι δεν ξερει να οδηγει ενα τετοιο τερας, κατασκευασε ενα οχημα το οποιο ειναι παντοτε και παντα καλυτερο απο τον οδηγο του, χαιδευοντας τον και διαβεβαιώνοντας τον οτι 'καλα τα πας συνεχισε'.
Ουτως ή αλλως αν καποτε γινει το κακο, σιγουρα δεν θα υποφερεις... Αναρωτιεμαι με αυτον τον ρυθμο ομως, που θα φτασουμε σε 20 χρονια...Υ.Γ. Για να αποφυγω παρεξηγησεις. Το αυτοκινητο ειναι καταπληκτικο. ΔΕΝ ειναι σε καμια περιπτωση AUDI. Εχεις παντα καταιγιστικο αριθμο πληροφοριών περι του τι κανει η αναρτηση, το τιμονι, το σασι, τα φρενα, τα λαστιχα... Ταυτοχρονα ομως, πριν ακομη αρχισεις να αντιδρας, νιωθεις οτι δεν συνεβει τιποτα, κι ομως ολα επιλυθικαν προς το καλυτερο... Ολα αυτα χωρις να νιωθεις την αδρεναλινη σου να ανεβαινει, παρα τις πραγματικα εξωφρενικες ταχυτητες. Αυτη η συμπεριφορα σιγουρα θα ενθουσιασει τα μεγιστα τα διαφορα περιοδικα και τεχνοκρατες. Αλλα ειναι οντως αυτο που αποζηταμε απο ενα πραγματικο σπορ αυτοκινητο?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
.
αλλα δεν πιστευαν πραγματικα, οπως εκανε στις γενικολογες, χωρις νοημα, και ακατασχετες μπουρδολογιες ομιλιας του ο τελευταιος, ωστε να πεισουν σε αντιστοιχο επιπεδο.l:αυτοκριτική ?
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Έχετε ποτέ ακούσει πως σβήνει ένας κινητήρας F1? Με μια απόκοσμα ακαριαία ησυχία, σχεδόν ανεξήγητα. Αποτέλεσμα της πολύ μικρής αδράνειας που έχουν όλες του οι περιστρεφόμενες μάζες. Το ίδιο ακριβώς κάνει και ο κινητήρας της 458. Αυτή η έλλειψη σοβαρής αδράνειας είναι που τον βοηθάει να ανεβοκατεβαίνει τόσο γρήγορα σε όλο το φάσμα στροφών. Πράγματα που έχετε σίγουρα ακούσει για διάφορους κινητήρες, αλλά είναι μια από αυτές τις περιπτώσεις που απλά δεν περιγράφεται.εξαιρετικό ρεβιου
-

-
Μου θύμισε λίγο την εμπειρία που είχα από την carrera 4 s στο 'S' στη κηφισίας που είναι πριν την ευθεία του ΚΑΤ που τα 180 φαινόντουσαν για 60..
-
πόσο μου χε λείψει ένα καλό ριβιού, μακρυά από τις αντιγραφές των δελτίων τύπων.
μπράβο!
θέλουμε κι άλλα, πριν περάσουν άλλα τόσα χρόνια!
-
Τωρα και να γραψω θα με διαβασει κανεις; Μπαααα, για την Ferrari θα συζητατε και με το δικιο σας...
Ας το επιχειρησω ομως:Audi A1 122PS STronic
Για μικρη αποσταση, πιο πολυ για να δω πως ειναι το αυτοματο του. ΟΚ το πατημα του, σε 2-3 σημεια που το πιεσα δεν προβληματιστηκε (εχω οδηγησει αυτοκινητα της κατηγοριας που μου εδιναν παραπανω ηρεμια στο στριψιμο τους παντως). Ισως φταινε και τα ελαστικα σε αυτο, ισως φταιει οτι αυτο δεν εχει την ζμπορ αναρτηση, γενικως παντως δεν ηταν το καλυτερο, χωρις να ειναι ασχημο. Το κιβωτιο στην νορμαλ λειτουργια στοχευει οικονομια (λογικο), στην ζμπορ προσπαθει να σε βοηθησει να κινηθεις γρηγορα (λογικο), απλα τα 120 αλογα δεν σε τρελαινουν. Επιταχυνει ομως αφοβα. Προφανως τα 185 ειναι πιο θεαματικα σε αυτον τον τομεα.
Ομορφο τιμονακι εμφανισιακα, ασαφες θα ελεγα στην πληροφορηση του (αλλα εχω διαβασει εδω μεσα οτι ετσι πρεπει να ειναι τα τιμονια τα σωστα για να μην νομιζεις οτι εισαι ο σουπερμαν, δεν το σχολιαζω παραπερα). Και που εστριβες δεν πολυκαταλαβαινες τι γινοταν, απλα ενιωθες καπως ησυχος επειδη το σωμα σου ενιωθε πως το αυτοκινητο παταει οκ. Το κιβωτιο δεν μου φανηκε και το πιο γρηγορο πραγμα στον κοσμο, δηλαδη η διαρκεια της αλλαγης ηταν παραπανω απο εμφανης και λιγο σπαστικη. Ειχε φαση οταν το εκανες σειριακο ομως (αν και το εκανα μονο για λιγα μετρα).
Αυτο που εχω απορια εδω ειναι το εξης: οταν σταματας το αυτοκινητο στο πλαι του δρομου, μπαινει το σταρτ/στοπ (το αυτοκινητο δεν το εσβησα, ηταν ανοιχτο). Οταν η Τζωρτζινα ( ) μπηκε εκεινη την στιγμη να το οδηγησει το αυτοκινητο ειχε σβησει.
Τα πλαστικα του πολυ μαλακα, ερωτευσιμα (δεν το σχολιαζω, ειναι ειρωνικο προφανως). Στο αυτοκινητο της δοκιμης ετριζε το υποβραχιονιο (ο πωλητης ειπε οτι ηταν ελλατωματικο απο αλλο μοντελο κι απλα το εβαλαν εκει) και ετριζε κατι αλλο καπου στα δεξια. Αλλα αφου τριζει στο AUDI, ειναι κανονας.
Τα καθισματα του 120hp δεν λενε τιποτα απο πλευρικη στηριξη (κουνιεσαι πολυ), αυτα του 185 ειναι πολυ καλυτερα.
Οι χωροι ειναι νορμαλ μπροστα, καθομαι να οδηγησω σωστα (εχω ενα θεμα καθως ο κορμος μου ειναι δυσαναλογος με τα ποδια μου και σε πολλα αμαξια αν δεν βαλω το καθισμα σε αρκετη κλιση προς τα πισω βρισκω στην οροφη)
Στα της τιμης: 29700κατι με τον εξοπλισμο που ειχε το DS3 (αν θελετε μπορω να σας τον δωσω αναλυτικα) στα 20Κ (19Κ στην πραγματικοτητα αλλα ας πουμε 20Κ να μην φαινεται η διαφορα). Δεν το σχολιαζω για ευνοητους λογους.
500 Twinair 85hp
Επισης απο περιεργια περισσοτερο, ηθελα να το οδηγησω καιρο. Μικρο μεγεθος, καλοι χωροι για πολυ μικρο αυτοκινητο στους μπροστα επιβατες, οι πισω λιγο στριμοκωλα, το πορτ μπαγκαζ οκ (γνωστα λιγο πολυ πραγματα αυτα). Εχει κατι χωρους να αφηνεις πραγματακια (εκει που εχουν τα αλλα αμαξια ντουλαπακια συνοδηγου, κατω απο το καθισμα του συνοδηγου κλπ).
Μπαινοντας στο Twinair, πρωτο ασχημο πραγμα η αισθηση του συμπλεκτη που μοιαζει λιγο on/off.
Ξεπερνωντας αυτο, πατας γκαζι κι ακους μια μιξη που μπορουσε να θυμιζει ντιζελ παπακι. Περιεργη χροια ο κινητηρας, ο οποιος ομως σε κινει αρκετα ευκολα και γρηγορα. Προφανως δεν εχει ξεσπασματα ουτε σε κραταει βιδωμενο στο καθισμα.
Τραβαει απο σχετικα χαμηλα και με οποια σχεση κι αν κινεισαι. Ακομα και με κλιμα ανοιχτο δεν εχει μεγαλο θεμα. Στο eco γινεται πολυ μαλακο το τιμονι (το οποιο πρεπει να εχει κι αρκετες στροφες) και ο κινητηρας χανει σε αποκριση αλλα αν το ξεχασεις στο eco θα συνειδητοποιησεις οτι δεν σε ενοχλει ιδιαιτερα. Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι ο τροπος με τον οποιο περναγε πανω απο ανωμαλιες του δρομου. Δεν χτυπαγε τιποτα, ισιωνε τις ανωμαλιες ευκολα και γενικα εδειξε πολυ φιλικο. Δεν το εστριψα πουθενα. Δεν νομιζω οτι ειναι και η λογικη αυτου του αυτοκινητου αλλωστε αυτο, αν και κατι μου λεει οτι δεν πρεπει να ειναι και τελειως τραγικο στο στριψιμο.Τιμη τσιμπημενη οπως ξερετε, αν και η καλη εκδοση ειναι υπερφουλ. Για να το αγορασεις παντως θα πρεπει απλα να εισαι τρελος για το 500 και να το θες οσο τιποτα, δεν ειναι value for money. Αν ομως το θες, θα σε αποζημιωσει ευκολα απο την ευχαριστηση που θα σου δωσει.
Α δεν ετριζε τιποτα σε αυτο.
-
αυτο έλειπε να έτριζε το φιατ...
-
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Στο αυτοκινητο της δοκιμης ετριζε το υποβραχιονιο (ο πωλητης ειπε οτι ηταν ελλατωματικο απο αλλο μοντελο κι απλα το εβαλαν εκει) και ετριζε κατι αλλο καπου στα δεξια. Αλλα αφου τριζει στο AUDI, ειναι κανονας.Σαδεντρέπεσαι αρχιψεύταρε
-
Σήμερα το πρωί, δεν είχα τι να κάνω και είπα να περάσω μία βόλτα για να οδηγήσω το αμάξι που ήθελα να οδηγήσω εδώ και καιρό, την Giulietta.
Πρώτες εντυπώσεις, από την εξωτερική εμφάνιση... αρνητικές. Ποτέ δεν μ' άρεσε και συνεχίζει να μην μ' αρέσει, αν και πρέπει να πω πως η μπορντώ του test drive με τις 18άρες ανθρακί ζάντες και το σπορ πακέτο ήταν σαφώς καλύτερη. Εσωτερικό δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα, καθώς επικρατεί αρκετή μουντίλα-μαυρίλα (όπως συνηθίζεται πλεόν σε πολύ κόσμο... ). Υπήρχαν μερικές ωραίες πινελιές (πχ διακόπτες για φώτα ομίχλης κτλ στην κεντρική κονσόλα, το καντράν οργάνων, ο λεβιές...), αλλά θα ήθελα 1-2 πινελιές ακόμα για να σπάει λίγο η μαυρίλα... Λεπτομέρειες θα μου πείτε... σύμφωνοι. Από χώρους είμαστε μια χαρά, όχι κάτι το ιδιαίτερο, απλά καλά.
Εκεί που θα ήθελα να σταθώ είναι στο ζήτημα της ορατότητας. Παρόλο που σου δίνει αίσθηση πολεμίστρας η ορατότητα είναι αρκετά καλή και θα ήθελα να συστήσω στους τεχνικούς - σχεδιαστές της Audi να κάνουν μια βόλτα από Ιταλία μεριά για να δουν ότι μπορείς να δώσεις αίσθηση πολεμίστρας και ταυτόχρονα ο οδηγός να βλέπει πέρα από τα τζάμια...
Περνάμε τα της έκθεσης με τον εξαιρετικό σε όλα του πωλητή και γρήγορα για test drive. Το αμάξι ήταν μία 1,4Τ 170ps με το σπορ πακέτο (μπάκετ που με βόλεψαν πολύ, αν και έχω ακούσει αντικρουόμενα σχόλια, σπορ ανάρτηση και 18άρες ανθρακί ζάντες ). Ωραίος ήχος εξάτμισης (και όχι δυνατός για να κουράζει), η εργονομία πολύ καλή (βρίσκεις άμεσα τα πάντα) και πάμε. Εντάξει, το μοτέρ έχει ένα lag, αλλά εμείς με τα ηλεκτρόγκαζα της PSA δεν μασάμε αφενός και αφετέρου υπάρχουν και χειρότερα. Το DNA ήταν στο νόρμαλ (η default επιλογή) και το τιμόνι δεν θα το χαρακτήριζα ελαφρύ, ούτε το μοτέρ αδύναμο ή ιδιαίτερα 'αργό' σε άκουσμα. Βέβαια, κάτω από τις 3000σαλ δεν έχει και πολύ δύναμη και δεν θυμίζει τα λοιπά υπερτροφοδοτούμενα σύνολα της εποχής, που τραβάνε από το ρελαντί. Γενικά η συμπεριφορά του μοτέρ μου θύμισε πολύ ένα καλό ατμοσφαιρικό, με κάπως αργή απόκριση. Στο dynamic τα πράγματα βελτιώνονται σαφέστατα, αν και πάλι ένα lag παραμένει χαμηλά, όπως και η σχετική έλλειψη ροπής (λέω σχετική, γιατί μετά μπήκα στο 206 και έψαχνα να δω αν ξέχασα το χειρόφρενο αφού το αμάξι δεν τραβούσε καθόλου... ). Μάλιστα μία φορά αλλάζοντας εν κινήση από το Ν στο D, με σταθερό γκάζι το αμάξι έδωσε μία κλωτσιά και επιτάχυνε!
Από ηχομόνωση είναι πραγματικά πολύ καλό, με 2 προβλήματα όμως να το ρίχνουν. Το ένα αφορά τα λάστιχα που ακούγονται (ίσως φταίει το σπορ πακέτο, όπως ισχυρίζονταν ο πωλητής, με τα πιο φαρδιά λάστιχα) και το δεύτερο αφορά έναν θόρυβο από τους καθρέφτες που εν τέλει όμως δεν έδωσα σημασία. Στο θέμα της ανάρτησης, δεν περίμενα προφανώς από Alfa με σπορ ανάρτηση να είναι υδροπνευματική citroen και δεν με απογοήτευσε. Αρκετά σφιχτή, αλλά δεν μπορώ να πω δυσάρεστη. Θεωρώ ότι με τη στάνταρ ανάρτηση και τις 17άρες θα είναι εξαιρετική. Στον ανοιχτό δρόμο, έφτασα τα 180 για πλάκα, χωρίς να αισθανθώ πουθενά το αμάξι να ενοχλείται, ούτε σε καμπές...
Στις στροφές (οι οποίες δυστυχώς ήταν λίγες... δεν θα ξαναφήσω πωλητή να με πάει αυτός ) το αμάξι είναι ποίημα (για την κατηγορία και το κοινό που απευθύνεται πάντα). Ελάχιστη υστέρηση στις εντολές, καθόλου roll, πολύ καλό τιμόνι (ιδίως στο Dynamic, που βαραίνει αισθητά και ίσως δυσαρεστήσει τα κοριτσάκια που το προτίμησαν από ένα Α3), το ESP ΔΕΝ μπήκε ποτέ (αν και δεν πήρα τις 'σωστές' γωνίες ) και το πίσω μέρος μιλάει (αν και επαναλαμβάνω δεν μπόρεσα να το κάνω να ανοίξει την τροχιά του όσο ήθελα, μιας και δεν ήξερα καλά τον δρόμο) και μου φάνηκε ότι σε γενικές γραμμές είναι πολύ υπάκουο και κρατάει όσο πρέπει και ποτέ παραπάνω!
Συνολικά ένα εξαιρετικό πακέτο σε φυσιολογικότατη τιμή (περί τα 25Κ η ακριβή έκδοση με τα 170 άλογα και εξοπλισμό που προσωπικά μου έλειψαν μόνο τα ξένον φώτα και το usb, που όμως περιλαμβάνονται σε πακέτο με 1200 ευρώ, άρα πάμε στα 26,2Κ). Πως είναι το focus, ε... ακριβώς το αντίθετο! Θα το έπαιρνα με κλειστά τα μάτια (πιθανώς και με το σπορ πακέτο - μια ζωή την έχουμε) και θα το συνιστούσα επίσης. Ιδίως αν έχει να ανταγωνιστεί το Α3, το οποίο μπροστά στην Giulietta είναι ένα μπουρδέλο και μισό ή το Focus που δεν είναι ούτε μισό μπορδέλο... Ένα ερωτηματικό για τη σειρά 1, αλλά πιστεύω ότι θα μου λυθεί σύντομα...
-
Ποιός νοιάζεται για τις ροπές χαμηλά... Ψηλά δεν μας είπες τι κάνει.
ΥΓ: Στα είχα πει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο!
Οδήγησα....