Ξεθάβω αυτό το θέμα για να ρωτήσω...εαν περάσει ένα δεξιοτίμονο κτέο δε θα το κόψουν λόγω ανάποδης δέσμης φώτων?
Latest posts made by ironman02
-
RE: Κυκλοφορουν Δεξιοτιμονα στην Ελλαδα;;;;
-
RE: Παραδοση πινακίδων
Ο χρήστης STROF έγραψε:
Ξερει κανεις αν μετα την οριστικη διαγραφη οχηματος για εξαγωγη στο εξωτερικο μπορουμε, αν το μετανιωσουμε, να το επαναταξινομηθει; Και αν ναι ξαναπληρωνει τελη ταξινομησης;Γι'αυτό παιδιά έχει κανείς απάντηση? Βρήκα διάφορα στο internet, αλλά δεν έχω καταλήξει στο τι ισχύει τελικά.
Αναφέρεται σε διάφορα άρθρα που έψαξα ότι για να φύγει το αμάξι στο εξωτερικό πρέπει να προηγηθεί οριστική διαγραφή από την Ελλάδα λόγω οριστικής εξαγωγής στο εξωτερικό. Δεν υπάρχει τρόπος για όχι οριστική διαγραφή?
Βρήκα τον παρακάτω νόμο (2007 νομίζω) που λεεί:
*ΕΠΑΝΑΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ
Επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και αυτοκίνητα τύπου JEEP, τα οποία είχαν ταξινομηθεί και κυκλοφορήσει στη χώρα, εφόσον μεταφέρονται ή αποστέλλονται σε άλλο κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή εξάγονται σε τρίτη χώρα και επαναφέρονται στην ημεδαπή μέσα σε διάστημα οκτώ (8) ετών από τη διαγραφή τους από τα μητρώα αυτοκινήτων του Υπουργείου Μεταφορών και Επικοινωνιών, με σκοπό να επαναταξινομηθούν και να τεθούν εκ νέου σε κυκλοφορία, απαλλάσσονται από το τέλος ταξινόμησης.*
Άρα αυτά τα παραπάνω που αναφέρει δεν διαγράφονται οριστικά? Εφόσον μπορούν να επαναταξινομηθούν μήπως γίνεται κάποιου άλλου είδους διαγραφή?
-
RE: RENAULT FORUM
Παιδιά το clio II 1.4 98 hp πόσα λίτρα λάδι παίρνει ξέρουμε?
-
RE: VW Polo 2009
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Σήμερα παρατήρησα το εξής:έπιασα 140 με 3η στις 5300 ενώ στο συγκριτικό που έκαναν οι 4τροχοί με γιάρις,φιέστα και κόρσα γράφουν ότι με 3η πιάνει 115 στις 6200.Εμένα μου έκανε εντύπωση γιατί το τσέκαρα και με το gps.Σίγουρα έχεις την ίδια έκδοση με αυτή που μέτρησαν στο περιοδικό? Αυτό το 115 στις 6200 μου κάνει για dsg 7άρι.
-
RE: Βελτίωση στα φώτα;
Τη καλύτερη φωτεινότητα θα την πετύχεις με xenon σε θερμοκρασία 4300k που μπορείς να πείς ότι κιτρινοασπρίζει και είναι νομίζω αυτό που θες. Όσο πιο πολύ μπλεδίζουν τα xenon τόσο πιο χαμηλή φωτεινότητα έχεις. Τα πιο πολλά εργοστασιακά xenon για τα καταλάβεις είναι σε 4300k. Βέβαια υπάρχει ένα θέμα με το τι φανάρια έχεις (προτιμότερο projectors), έτσι ώστε να μην φωτίζεις ολόκληρο γήπεδο και τυφλώνονται όλοι οι απέναντι. Επίσης στην Ελλάδα δε ξέρω αν μπορείς να βρείς 4300κ. Νομίζω πουλάνε από 6000k και πάνω (ως πιο μούρικα). Βέβαια υπάρχει και το ebay, internet κτλ. Πάντως εκτός από xenon, είχα δοκιμάσει τις osram nightbraker σε H7 και ήταν πολύ καλές σε φωτεινότητα. Απλά δεν έχουν και πολύ μεγάλη διάρκεια ζωής. Περίπου 1 χρόνο άντεξαν. Μετά κάηκαν με διαφορά 1 ημέρας και οι 2 .
-
RE: BMW 1 Series (F20) 2011
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γιατί όσο να'ναι δεν είναι ντιζάτα τα αυτοκίνητα πλέον και έχουν αρκετή διαφορά σε σχέση με τα παλιά στην απόκριση του γκαζιού.
Δεν ισχύει σε όλα αυτό. Όπως είχαμε πει και στα Μελλοντικά Μοντέλα, μερικά έχουν ακόμα πιο άμεση απόκριση από ότι αν είχαν ντίζα. Απλά πολλοί κατασκευαστές κάνουν αυτό το τρικ για να μειώσουν κατανάλωση/εκπομπές.
Σωστό. Κυριώς γι'αυτό γίνεται. Συμφωνώ και εγώ
-
RE: BMW 1 Series (F20) 2011
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
ΚΑι το ατμο θα κομπιάσει σύμφωνοι. Αλλά δεν θα έχει σκαλοπάτι. Ότι έχει να σου δώσει (λίγο ή πολύ) θα στο δώσει γραμμικά. Αλλά δεν το λέω ως αρνητικό. Το λέω για να 'καταρρίψω' τον αστικό/δημοσιογραφικό μύθο ότι τα σύγχρονα τούρμπο δε λαγκάρουν. Άμα λαγκάρει ο δίλιτρος φαντάζομαι τι θα κάνουν τα 1.2/1.4 κλπΤο ηλεκτρόγκαζο υφίσταται ως παράγοντας καθυστέρησης αλλά όχι τόσο όσο φημολογείται συν του ότι μετά από αρκετά χλμ μπορείς εύκολα να ξεχωρίσεις που λαγκάρει το γκάζι και που λαγκάρει το τούρμπο.
Πάντως παίζει επίσης μεγάλο ρόλο και η τουρμπίνα. Οι twin scroll τραβάνε σχεδόν από το ρελαντί. Εκεί μπορεί να δείς μεγάλη διαφορά. Ο tfsi είναι μεν δίλιτρος, αλλά με μια twin scroll θα έβλεπες μεγάλη διαφορά χαμηλά.
Επίσης τα 1.4 που αναφέρεις είναι και αυτά το πώς λειτουργούν. Τα tsi που μπαίνει ο compressor χαμηλά δε λαγκάρουν λόγω της μεγάλης τουρμπίνας και το έχουν λύσει το θεματάκι αυτό. Μπορεί να είναι και καλύτερα ακόμα σε σχέση με τον 2.0 tfsi από θέμα lag .
-
RE: BMW 1 Series (F20) 2011
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Για το λαγκ επίσης είναι και ΘΑ είναι υπαρκτό. Ο δικός μου ο tfsi 200 (ο ορισμός της τούρμπο γραμμικότητας για χρόνια) είναι καταπληκτικός κινητήρας. Δεν ψοφάει ψηλά, δεν ξεσπάει, πολλές φορές ψάχνεις να δεις αν πράγματι βάλανε τούρμπο ή το ξεχάσανε αλλά αν σε βρει ελαφρά ανηφοριά κυψελιώτικη και είσαι με τρίτη και 2.000+- στροφές ή και ακόμη με δευτέρα με 1.500+- στροφές θα ΔΕΙΣ λαγκ και μάλιστα έντονο παρόλο που έχεις και 2.000 ατμοσφαιρικά κυβικά να παίζουν το ρόλο τους προτού μπει το τούρμπο στο παιχνίδι. Σε 1-2 δευτερόλεπτα θα έχει πάλι δύναμη πολλή αλλά το λαγκ το ένιωσες.Δηλαδή αμά πας σε τέτοια ανηφόρα με τρίτη και 2000 στροφές με ατμοσφαιρικό δε θα κομπιάσει? Θα φύγει πύραυλος? Αυτό ίσως δεν είναι τόσο turbo lag, όσο γονάτισμα μοτέρ Επίσης δε ξέρω μήπως σου φαίνεται και η καθυστέρηση του ηλεκτρόγκαζου σαν τουρμπο lag. Γιατί όσο να'ναι δεν είναι ντιζάτα τα αυτοκίνητα πλέον και έχουν αρκετή διαφορά σε σχέση με τα παλιά στην απόκριση του γκαζιού.
-
RE: BMW 1 Series (F20) 2011
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ρε ironman πάνω κάτω τα ίδια λέμε...Ε άμα λέμε τα ίδια πάω πάσο!
Αέριο αδρανές, φυσικό, ευγενές, whatever !! Αυτό που ήθελα να πώ τελοσπάντων εγώ, είναι ότι με τα normal, eco κτλ κουμπάκια, κυρίως πετυχαίνουν το να κατεβάζουν τις εκπομπές co2, δηλώνοντας ότι αυτή είναι η φυσιολογική λειτουργία του αυτοκινήτου. Αυτό είναι ένα έξυπνο τρικ των κατασκευαστών που φαίνεται ότι σιγά σιγά το υιοθετούν όλοι. Παραποιούν λιγάκι τη πραγματικότητα..
Το προβλημα ειναι οτι αντιμετωπιζονται σαν το επιστεγασμα της τεχνολογιας λες και ο ανταγωνισμος τοσα χρονια δεν προσφερει γραμμικα γεματα τουρμπομοτερ...
Τα γραμμικά γεμάτα τουρμπομοτέρ του ανταγωνισμού που υπάρχουν τόσα χρόνια ποιά είναι? Μόνο τα tsi έχω στο μυαλό μου. Εκτός αν θεωρείται τέτοιο μοτέρ το 1.8Τ 20v του vag που ξύπναγε μετά τις 3000, έκαιγε τον άμπακο και είχε και C02 emissions στο θεό.
...Ο πρώτος τούρμπο άμεσου ψεκασμού ήταν ο ΤFSI 200 άλογα. Πρωτομπήκε ή στο A3 ή στο Golf GTI 5 περίπου 2003-2004. 7-8 χρόνια πριν δλδ το vag είχε σοβαρή τουρμποπρόταση και φυσικά μετά ήρθε η καταιγίδα των tsi,tsi,tsi,tsi και πάει λέγοντας.
Εγώ είχα στο μυαλό μου downsized μοτέρ. Το δίλιτρο tfsi ok. Πολύ καλό μοτεράκι. Αλλά όχι και τόσο downsized .