Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 157
    • 158
    • 159
    • 160
    • 161
    • 246
    • 247
    • 159 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17795
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Δηλαδή εσύ λες πως το CooperS είναι πιο συμμετοχικό από την MitoQV?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης IKE έγραψε:
        Δηλαδή εσύ λες πως το CooperS είναι πιο συμμετοχικό από την MitoQV?

        Δεν μπορει στο ενα τευχος, να γραφεις για πολυ καλο σε αισθηση τιμονι στο Mini (κατι που ισχυει φυσικα, αλλα το εχει γραψει αλλος συντακτης...) και σε αλλο τευχος σε συγκριτικη δοκιμη, να γραφεις στα υπερ , 'συστημα διευθυνσης' για την QV, (και οχι για το Mini... ) οταν ο ιδιος συντακτης που υπογραφει στο συγκριτικο DS3-MINI-QV, σε τεστ της QV στα Μεγαρα, δεν εκανε ΟΥΤΕ ΜΙΑ αναφορα για το τιμονι (θετικη ή αρνητικη), για το οποιο εντωμεταξυ ξερουμε και απο πολλα εγκυρα ξενα δημοσιευματα, (και σε προσωπικη επαφη με το εν λογω αυτοκινητο) οτι δεν ειναι και απο τα δυνατα σημεια της QV.
        Στα υπερ της πχ, ειναι σιγουρα τα φρενα, τα εκπληκτικα ηλεκτρονικα, και ο κινητηρας, για τον οποιο, οπως ανεφερα και πριν, ο συγκεκριμενος συντακτης ειναι ο ΜΟΝΟΣ που τον βρισκει να εχει πολυ μικρο ευρος, και γενικοτερα να απογοητευει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          danaos_master last edited by

          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

          Δεν είναι δυνατό το Drive να κάνει συγκριτικό με 10 μικρομεσαία και οι 4Τ με 3.

          Δεν συγκρίνονται ΟΛΑ τα μικρομεσαία μεταξύ τους, ούτε υπάρχει κέρδος για τον αναγνώστη αν μπουν όλα σε ένα σακί. Δε βάζεις το Φόκους των 150 ίππων με το ατμοσφαιρικό i30, ούτε με Lancer Sportback 1,6. Απλώς δεν γίνεται.

          Βάλαμε το Focus απευθείας στα βαθιά με το Γκολφ και το καλοπουλημένο Άστρα. Ζητήσατε σύγκριση με Τζουλιέτα, έρχεται! Και θα έχει και κάποιο αουτσάιντερ στην παρέα.

          Ευχαριστώ για την απάντηση. Χαίρομαι που το κάνετε αυτό. Θα εκτιμούσα αν υπήρχε σχόλιο και στην 1η πρόταση.

          Μικρομεσαία που - μια χαρά κατά τη γνώμη μου - θα χωρούσαν στο ίδιο σακί:

          • Focus 1.6T
          • Astra 1.4T, 1.6T
          • Golf 1.4T
          • Auris 1.6
          • Lancer 1.8
          • Civic 1.8
          • Τζουλιέτα 1.4Τ
          • Mazda 3 1.6
          • Audi A3 1.8T
          • Megane 1.4T
          • BMW 116
          • Delta 1.4T
          • Bravo 1.4T
          • Leon 1.4T
          • 308 1.6T
          • C4 1.6T

          Είναι κι άλλα, αλλά θέλω να σας πω ότι αν τελικά απ΄ όλα αυτά στο συγκριτικό είχατε μόνο 3, συγγνώμη αλλά σαν αναγνώστης περίμενα πολύ παραπάνω.

          Νίκος Πανούσης

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ούτε τιμολογιακά, ούτε σαν πρόταση αγοράς συγκρίνονται όλα τα παραπάνω μαζί!!! Δεν μπορείς να έχεις το τιμολογιακά πανάκριβο Audi Α3 1.8 Tsi απένατι στο value for money Bravo 1.4 T-Jet, ούτε την σπορτίβικη Giulietta απέναντι στο μαλθακό Auris!!!

            Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα με το περιοδικο!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Tα οχήματα της λίστας είναι παραπλήσιου μεγέθους και ιπποδύναμης κατά το δυνατό φυσικά, αλλά είναι μπλεγμένα πρίμιουμ με μαζικά όπως οι κατηγορίες του ΣΕΑΑ. Τα Α3, 116 και Δέλτα είναι πρίμιουμ, άντε και η Ιουλιέτα?, και συνιστούν ξεχωριστή υποκατηγορία από τα άλλα.
              Εγώ θέλω να συγκρίνονται παραπλήσια αυτοκίνητα σφαιρικώς, ήτοι μέγεθος, χαρακτήρας, βασικά κοστολόγια να είναι κοντά κατά το δυνατό.

              Σόρυ, αλλά ένα τέτοιο συγκριτικό, αν γινόταν, θα μου θύμιζε τις ανούσιες συγκρίσεις που κάναμε μαθητές και φοιτητές πριν από δεκαετίες, όπου για να δείξουμε ότι η Τζιουλιέτα ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το βολιώτικο Σάνυ, συγκρίναμε τις ιπποδυνάμεις τους βασιζόμενοι στο ότι και τα δύο ήταν 1.300άρια, ΄ξεχνώντας΄ παράλληλα κάποια βασικά, ότι δηλαδή ο μέσος υποψήφιος Τζουλιετάκιας ούτε ζωγραφιστό δεν ήθελε να δει το Σάνυ, το οποίο ταπεινότατο Σάνυ όμως έκανε ίσαμε τα μισά σε αξία τσιφ από την Τζουλιέτα, που στο φινάλε έμενε και κάθε τρεις και λίγο και τα κοστολόγια για τα συνεργεία της ήταν στον Μωάμεθ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
                Μικρομεσαία που - μια χαρά κατά τη γνώμη μου - θα χωρούσαν στο ίδιο σακί:
                .
                .
                .
                .
                .
                .
                .

                • Mazda 3 1.6
                • Audi A3 1.8T
                  .
                  .
                  .
                  .
                  .
                  .
                  .
                  Είναι κι άλλα, αλλά θέλω να σας πω ότι αν τελικά απ΄ όλα αυτά στο συγκριτικό είχατε μόνο 3, συγγνώμη αλλά σαν αναγνώστης περίμενα πολύ παραπάνω.

                Νίκος Πανούσης

                Νίκο, παίρνω τυχαία δύο από τη λίστα σου. Μα πώς να τα βάλεις αυτά τα 2 στο ίδιο σακί όπως λες; Το πτώμα ατμοσφαιρικό Mazda, με το premium, υπερτροφοδοτούμενο, πανάκριβο Golf... εεε... Άουντι των 160 ίππων και του ενός σκασμού ροπής; Συγνώμη δηλαδή, αλλά δεν συγκρινονται πουθενά γμτ. Ούτε σε τιμή, ούτε σε κινητήρα, ούτε σε σασμάν, ούτε σε πρεστίζ αν θέλεις, ούτε καν σε πορεία στην αγορά.

                ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει κοινό σημείο ανάμεσα στα συγκρινόμενα, πέρα από το μεταξόνιο και τις εξωτερικές διαστάσεις. Δε γίνεται αλλιώς. Άσε που, όπως σωστά γράφτηκε πιο πάνω, ο δυνητικός αγοραστής του ενός ούτε που θέλει ν' ακούσει για το άλλο και τούμπαλιν. Το αυτό ισχύει για πάμπολα ζευγάρια-τριπλέτες-τετράδες της λίστας σου.

                ΥΓ: έχουμε κάνει 'περίεργες' συγκρίσεις στο παρελθόν, έστω και υπό μορφήν ειδικής διαδρομής αν όχι συγκριτικού αλλά και εκεί τα αυτοκίνητα είχαν κάτι κοινό μεταξύ τους που να τα δένει όμορφα. Και [spoiler:hioordoh]ετοιμαζόμαστε να το κάνουμε πάλι με 2 μοτέρ ~200 ίππων της ίδιας γαλλογερμανικής συνεργασίας[/spoiler:hioordoh]

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  danaos_master last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                  ΥΓ: έχουμε κάνει 'περίεργες' συγκρίσεις στο παρελθόν, έστω και υπό μορφήν ειδικής διαδρομής αν όχι συγκριτικού αλλά και εκεί τα αυτοκίνητα είχαν κάτι κοινό μεταξύ τους που να τα δένει όμορφα.

                  Για εμένα λοιπόν που όταν ξεκινάω να αγοράσω ένα προϊόν τα βάζω όλα πάνω στο λευκό χαρτί και κρίνω με αντικειμενικά κριτήρια και ψυχρά νούμερα παρά επιταγές των διαφημίσεων προτιμώ τις 'περίεργες' συγκρίσεις.

                  Προσπαθώ να περάσω τη γενική ιδέα ότι σε σχέση με την προσπάθεια του Drive το άρθρο των 4Τ μου φάνηκε 'ήσσονος προσπάθειας' και λίγο, για το περιοδικό που θέλω να μ΄ αρέσει. Μην κολλάς στην περιπτωσιολογία της λίστας (διαλέγοντας 2 εγγραφές) αλλά δες τη γενικότερη ιδέα ότι η κατηγορία έχει μια ντουζίνα αυτοκίνητα και βάλε και το περιοδικό συνέκρινε ..3. Ε, πως να το κάνουμε; Δε μου φτάνει για να αποκτήσω άποψη. Και δε θα ΄χα αντίρρηση να γίνει έτσι, αν μια φορά το χρόνο γινόταν μεγάλο συγκριτικό.

                  @REALZEUS, @dstou: υποκατηγορίες μπορεί να βρει ο καθένας όσες θέλει, είναι σαν τις ..μύτες. Χωρίς καμμία ειρωνία, θεώρησα ότι ένας αγοραστής που θέλει μικρο-μεσαίο και δεν έχει σαν 1ο κριτήριο την τιμή, χωρίς να ξέρει πολλά - πολλά περί φιλοσοφίας αυτοκινήτου, πρίμιουμ μαρκών και παγιωμένων αντιλήψεων μια χαρά θα τα ΄βαζε αυτά στο ίδιο σακί.

                  Εξάλλου βολεύει σ΄ ένα συγκριτικό να μπορέσει να αποδείξει το AUDI γιατί αξίζει τα παραπάνω λεφτά από το GOLF ενώ έχουν πολλά κοινά μηχανικά μέρη, δε νομίζετε; Ή για να το πω αλλιώς ξέρω πολλές κοπέλες εδώ στη δουλειά που τις ξετρελαίνει η Τζουλιέτα αλλά θα την πάρουν για να βολτάρουν μαζί της κι όχι για να στρίβουν. Άρα γιατί να μην τη βάλουν δίπλα σε μια C4 που επίσης τους αρέσει αλλά απέχει παρασάγγας σε φιλοσοφία/σχολή κλπ;

                  ΥΓ: για το AUDI Α3 1.8Τ έχετε δίκιο. Παρακαλώ αντικαταστήστε το με το 1.4Τ.

                  Model €

                  • Focus 1.6T Trend 21.340
                  • Astra 1.4T Edition 18.400
                  • GOLF 1.4 TSI 160PS GENERATION 5D 21.800
                  • AURIS 6MT SPORT & VSC/TRC 20.470
                  • Lancer 1.8 Intense 19.930
                  • Civic 1.8 23.645
                  • GIULIETTA 1.4 Multiair 170 hp Progression 22.650
                  • Mazda 3 1.6 TOURING CLIMA 19.040
                  • Audi A3 S line Plus 1.4 TFSI 26.450
                  • Megane 1.4TCE Energy 18.990
                  • BMW 116 Joy 24.609
                  • Lancia Delta 5d 1.4T Multiair Argento 140 21.900
                  • Fiat Bravo 5d 1.4 Dynamic 140 20.000
                  • Seat Leon Leon 1.4 TSI FR 18.590
                  • Peugeot 308 5d 1.6T Premium Pack 23.880
                  • Citroen C4 5d 1.6 THP 155 MCP Attraction 21.550
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Το περιοδικό απευθύνεται σε ένα κοινό που μπορεί να ξεχωρίσει τα μήλα από τα πορτοκάλια...

                    ΥΓ: Αλήθεια γιατί έβαλες τα ακριβά Α3 S-line και 308 Premium Pack, ενώ πολλά άλλα είναι στην βασική έκδοση? Έτσι από περιέργεια ρωτώ...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      danaos_master last edited by

                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                      Το περιοδικό απευθύνεται σε ένα κοινό που μπορεί να ξεχωρίσει τα μήλα από τα πορτοκάλια...

                      ΥΓ: Αλήθεια γιατί έβαλες τα ακριβά Α3 S-line και 308 Premium Pack, ενώ πολλά άλλα είναι στην βασική έκδοση? Έτσι από περιέργεια ρωτώ...

                      Δλδ ρε Δία τα 3 αυτοκίνητα της δοκιμής δεν είναι mainstream μοντέλα που απευθύνονται σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως ειδικών γνώσεων; Περίπου σαν κι αυτά δεν είναι τουλάχιστο τα μισά απ΄ αυτά που έβαλα;

                      ΥΓ: Αμφότερα ήταν τα μόνο τουρμπάτα που βρήκα σαν εκδόσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού (Golf, Focus, Astra) είναι ο ορισμός του mainstream και μπορούν άνετα να συγκριθούν με πολλά άλλα μοντέλα (π.χ. Bravo, 308, C4, Leon). Ορισμένα μοντέλα της λίστας όμως, είναι εξ' ορισμού πιο ειδικά μοντέλα (όσο ειδικό μπορεί να είναι ένα μη-GTi μικρομεσαίο) και δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά (A3, Giulietta, 116).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          Διαβάζοντας το τελευταίο τεύχος με περισσότερη βαρύτητα διαπίστωσα ότι ναι μεν βελτιώθηκαν λάθη στους συγκεντρωτικούς πίνακες των τελευταίων σελίδων όμως δεν εξαλείφθηκαν όλα τα παλιά.
                          Συγκεκριμένα στο χόντα σιβικ τα τρίθυρα χατσμπακ type-s και type-r εμφανίζονται να ζυγίζουν 1200 κιλά ενώ το απλό 5θυρο special edition 1294! Γνωρίζοντας ότι το παλαιότερο σπορτ ήταν 1263 κιλά επισημαίνω το λάθος και απλά προτρέπω την συντακτική ομάδα του περιοδικού να το διορθώσει...
                          Επίσης στο μαζντα 3 χατσμπακ αναφέρετε στα αρνητικά του οχήματος τις επιδόσεις του 1.4 μοτέρ! Αυτό ίσχυε για το παλαιότερης γενιας μαζντα 3 αφού το νέο δεν εισάγεται σε έκδοση 1400!
                          Τέλος στην σύντομη δοκιμή του s-max 1.6 ecoboost 160PS σημειώνετε μέση κατανάλωση 10,5 λίτρα την οποία και κρίνετε ικανοποιητική για το βάρος και την τάξη επιδόσεων του, όμως, στο διπλανό πίνακα εμφανίζετε την μέτρηση των 4τ στα 13,1 λιτρα ανά 100χλμ! Αν ισχύει αυτό τότε μάλλον δεν μιλάμε για οικονομικό αλλά ενεργοβόρο όχημα! Είτε λοιπόν υπάρχει τυπογραφικό λάθος είτε λάθος συμπέρασμα!
                          Ελπίζω να βοήθησα με τις μικρές παρατηρήσεις μου!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            markvag last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού (Golf, Focus, Astra) είναι ο ορισμός του mainstream και μπορούν άνετα να συγκριθούν με πολλά άλλα μοντέλα (π.χ. Bravo, 308, C4, Leon). Ορισμένα μοντέλα της λίστας όμως, είναι εξ' ορισμού πιο ειδικά μοντέλα (όσο ειδικό μπορεί να είναι ένα μη-GTi μικρομεσαίο) και δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά (A3, Giulietta, 116).

                            Δία, αυτό είναι ένα κατ' εμέ λάθος που κάνουν πολλοί 'έξω από τον χορό'. Τι εννοώ (όπως το έζησα): Έχεις τα Χ λεφτά και τις Ψ ανάγκες. Προσωπικά με κάλυπταν αρκετά μοντέλα, από Fabia SW, μέχρι μεταχειρισμένη C200 T... Φυσικά και η κάθε λύση έχει συγκεκριμένα υπέρ και κατά, αλλά προσωπικά με καλύπτει περισσότερο ένα συγκριτικό αυτής της φιλοσοφίας, όπου θα παρουσιαστούν τα υπέρ και τα κατά της κάθε λύσης. Άρα κατ' εμέ το θέμα δεν είναι να συγκρίνεις αυτοκίνητα της ίδιας 'κατηγορίας', αλλά αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Για παράδειγμα, το 3008 ανετότατα συγκρίνεται με το Golf (και φυσικά κάπου χάνει και κάπου κερδίζει) και το C4 picasso (αντίστοιχα), μιας και τα τρία απευθύνονται στο ίδιο πάνω κάτω κοινό.

                            Το πρόβλημα, όπως το έζησα εγώ ήταν το εξής: Με το Χ ποσό θέλω να μεταφέρω μία οικογένεια (προς το παρόν με 1 παιδί, μελλοντικά όμως με τουλάχιστον άλλο 1), με ένα αυτοκίνητο που θέλω να κρατήσω τουλάχιστον για 10 χρόνια και δεν μ' ενδιαφέρει η απόλαυση στην οδήγηση, μιας και για ένα διάστημα τουλάχιστον θα υπάρχει το 206 (που δεν είναι τέλειο, αλλά δεν είναι και άσχημο)... Τι παίρνω;;;;;

                            Επίσης, άνετα συγκρίνεις πχ το Juke με το mini ή το 308cc, για τον ίδιο λόγο... Τι κι αν είναι σε διαφορετικές 'κατηγορίες';;; Ο αγοραστής είναι ο ίδιος πάνω κάτω...

                            Λίγοι είναι πλέον οι αγοραστές που λένε πχ 'θέλω ένα μικρομεσαίο premium'. Οι περισσότεροι λένε 'τι παίρνω με αυτά τα λεφτά'. Καλώς ή κακώς δεν ξέρω, δεν μπορώ να το κρίνω...

                            Κύριε krusenstern καλημέρα σας!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dstou last edited by

                              Υπάρχει μία σημαντική παρατήρηση στα παραπάνω. Ο μέσος αγοραστής δεν σκέφτεται έτσι, για τον απλούστατο λόγο ότι αν σκεφτόταν κατά αυτό τον τρόπο η αγορά θα ήταν περισσότερο εκλογικευμένη και διαφορετική απ' ότι είναι σήμερα.

                              Δεν ξέρω κανένα να λέει π.χ. θέλω ένα οικογενειακό σεντάν από 4,4 και έως 4,6 μέτρα, με 10-12 κιλά ανά ίππο, με ερκοντίσιο, υδραυλικό, εσπ, πίσω ζώνες και 400 λίτρα τουλάχιστον μπαγκάζι, και ξεκινάνε να φτιάξουν ένα συγκριτικό με τα κάτωθι

                              Μάζντα 3 1.600
                              Κορόλλα 1.300
                              Μπεμβέ 316i
                              Μερσεντέ C μετάχειρη 3 ετών
                              Βόλβο 1.6 εκομπούστ
                              Τζέττα 1.400 τσι 160άρι από ακυρωμένη παραγγελία
                              κ.ο.κ.

                              Νταξ' ξέρω έναν, εμένα, τόχω κάνει και αυτό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                danaos_master last edited by

                                Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού (Golf, Focus, Astra) είναι ο ορισμός του mainstream και μπορούν άνετα να συγκριθούν με πολλά άλλα μοντέλα (π.χ. Bravo, 308, C4, Leon). Ορισμένα μοντέλα της λίστας όμως, είναι εξ' ορισμού πιο ειδικά μοντέλα (όσο ειδικό μπορεί να είναι ένα μη-GTi μικρομεσαίο) και δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά (A3, Giulietta, 116).

                                Δία, αυτό είναι ένα κατ' εμέ λάθος που κάνουν πολλοί 'έξω από τον χορό'. Τι εννοώ (όπως το έζησα): Έχεις τα Χ λεφτά και τις Ψ ανάγκες. Προσωπικά με κάλυπταν αρκετά μοντέλα, από Fabia SW, μέχρι μεταχειρισμένη C200 T... Φυσικά και η κάθε λύση έχει συγκεκριμένα υπέρ και κατά, αλλά προσωπικά με καλύπτει περισσότερο ένα συγκριτικό αυτής της φιλοσοφίας, όπου θα παρουσιαστούν τα υπέρ και τα κατά της κάθε λύσης. Άρα κατ' εμέ το θέμα δεν είναι να συγκρίνεις αυτοκίνητα της ίδιας 'κατηγορίας', αλλά αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Για παράδειγμα, το 3008 ανετότατα συγκρίνεται με το Golf (και φυσικά κάπου χάνει και κάπου κερδίζει) και το C4 picasso (αντίστοιχα), μιας και τα τρία απευθύνονται στο ίδιο πάνω κάτω κοινό.

                                Το πρόβλημα, όπως το έζησα εγώ ήταν το εξής: Με το Χ ποσό θέλω να μεταφέρω μία οικογένεια (προς το παρόν με 1 παιδί, μελλοντικά όμως με τουλάχιστον άλλο 1), με ένα αυτοκίνητο που θέλω να κρατήσω τουλάχιστον για 10 χρόνια και δεν μ' ενδιαφέρει η απόλαυση στην οδήγηση, μιας και για ένα διάστημα τουλάχιστον θα υπάρχει το 206 (που δεν είναι τέλειο, αλλά δεν είναι και άσχημο)... Τι παίρνω;;;;;

                                Επίσης, άνετα συγκρίνεις πχ το Juke με το mini ή το 308cc, για τον ίδιο λόγο... Τι κι αν είναι σε διαφορετικές 'κατηγορίες';;; Ο αγοραστής είναι ο ίδιος πάνω κάτω...

                                Λίγοι είναι πλέον οι αγοραστές που λένε πχ 'θέλω ένα μικρομεσαίο premium'. Οι περισσότεροι λένε 'τι παίρνω με αυτά τα λεφτά'. Καλώς ή κακώς δεν ξέρω, δεν μπορώ να το κρίνω...

                                Κύριε krusenstern καλημέρα σας!

                                +1 στον Markvag

                                Μες στο μυαλό μου είσαι. Το citroen τι έγινε ακόμα;

                                Κατέβα κάτω ρε παιδάκι μου να σε πάω στον Αντρέα να το φτιάξουμε επιτέλους.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  blackpug106 last edited by

                                  τελευταια στιγμη, αλλα που ειναι ο διαγωνισμος για το γκραν πρι της Ουγγαριας???

                                  το sms δεν δουλευει

                                  και ο διαγωνισμος ληγει σημερα αν δεν κανω λαθος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης markvag έγραψε:

                                    Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού (Golf, Focus, Astra) είναι ο ορισμός του mainstream και μπορούν άνετα να συγκριθούν με πολλά άλλα μοντέλα (π.χ. Bravo, 308, C4, Leon). Ορισμένα μοντέλα της λίστας όμως, είναι εξ' ορισμού πιο ειδικά μοντέλα (όσο ειδικό μπορεί να είναι ένα μη-GTi μικρομεσαίο) και δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά (A3, Giulietta, 116).

                                    Δία, αυτό είναι ένα κατ' εμέ λάθος που κάνουν πολλοί 'έξω από τον χορό'. Τι εννοώ (όπως το έζησα): Έχεις τα Χ λεφτά και τις Ψ ανάγκες. Προσωπικά με κάλυπταν αρκετά μοντέλα, από Fabia SW, μέχρι μεταχειρισμένη C200 T... Φυσικά και η κάθε λύση έχει συγκεκριμένα υπέρ και κατά, αλλά προσωπικά με καλύπτει περισσότερο ένα συγκριτικό αυτής της φιλοσοφίας, όπου θα παρουσιαστούν τα υπέρ και τα κατά της κάθε λύσης. Άρα κατ' εμέ το θέμα δεν είναι να συγκρίνεις αυτοκίνητα της ίδιας 'κατηγορίας', αλλά αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Για παράδειγμα, το 3008 ανετότατα συγκρίνεται με το Golf (και φυσικά κάπου χάνει και κάπου κερδίζει) και το C4 picasso (αντίστοιχα), μιας και τα τρία απευθύνονται στο ίδιο πάνω κάτω κοινό.

                                    Το πρόβλημα, όπως το έζησα εγώ ήταν το εξής: Με το Χ ποσό θέλω να μεταφέρω μία οικογένεια (προς το παρόν με 1 παιδί, μελλοντικά όμως με τουλάχιστον άλλο 1), με ένα αυτοκίνητο που θέλω να κρατήσω τουλάχιστον για 10 χρόνια και δεν μ' ενδιαφέρει η απόλαυση στην οδήγηση, μιας και για ένα διάστημα τουλάχιστον θα υπάρχει το 206 (που δεν είναι τέλειο, αλλά δεν είναι και άσχημο)... Τι παίρνω;;;;;

                                    Επίσης, άνετα συγκρίνεις πχ το Juke με το mini ή το 308cc, για τον ίδιο λόγο... Τι κι αν είναι σε διαφορετικές 'κατηγορίες';;; Ο αγοραστής είναι ο ίδιος πάνω κάτω...

                                    Λίγοι είναι πλέον οι αγοραστές που λένε πχ 'θέλω ένα μικρομεσαίο premium'. Οι περισσότεροι λένε 'τι παίρνω με αυτά τα λεφτά'. Καλώς ή κακώς δεν ξέρω, δεν μπορώ να το κρίνω...

                                    Κύριε krusenstern καλημέρα σας!

                                    Όσο και να προσπαθώ, δυσκολεύομαι να το δω έτσι Μάρκο. Ίσως επειδή είναι εντελώς εκτός της προσωπικής μου αυτοκινητιστικής λογικής και κουλτούρας. Ξεκινάς από τις ανάγκες σου (χώρους για 1, 2, 4, 14 άτομα) και τις προτιμήσεις (οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, σχέδιο, εξοπλισμός) και έτσι καταλήγεις σε κατηγορία οχήματος (σπορ διθέσιο, μικρομεσαίο χατς, μεσαίο σεντάν, πολυμορφικό κλπ). Μετά βάζεις κάτω το budget σου και βλέπεις ποια μοντέλα αυτής της κατηγορίας παίρνεις με αυτά τα λεφτά. Νομίζω ότι οι περισσότεροι έτσι πράττουν αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Νομίζω ότι οι περισσότεροι έτσι πράττουν αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά...

                                      Αλέξανδρε ... μην το βάζεις... διότι υπάρχουν έστω και λίγοι που 'βλέπουν' διαφορετικά!
                                      Όταν πρόκειται για αγορά αυτοκινήτου μακροχρόνιας συμβίωσης 'προβλέπεις' και ανάγκες πέρα από τις τωρινές.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο Θωμάς π.χ.;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cosneo last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Ο Θωμάς π.χ.;

                                          Δεν σκέφτηκα την 'νεολαία' μας!!!
                                          Τον εαυτό μου εννοουσα με την τελική επιλογή 116, QQ και Eos!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            markvag last edited by

                                            Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                            Δεν σκέφτηκα την 'νεολαία' μας!!!
                                            Τον εαυτό μου εννοουσα με την τελική επιλογή 116, QQ και Eos!!!

                                            My point exactly...

                                            Δία, αυτό που ξεχνάς είναι ότι οι ανάγκες δεν είναι 'άκαμπτες'. Μπορείς να συμβιβαστείς σε κάποια πράγματα. Αν πχ εγώ είχα επιλέξει ένα fabia sw θα είχα συμβιβαστεί λίγο σε χώρους, σε σχέση με τη Νίτσα, αλλά θα είχα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου... Αναλόγως που τελικά θα πέσει το μπαλάκι, λίγο θα κερδίσεις κάπου, θα χάσεις κάπου αλλού... δεν υπάρχει μεζούρα ακριβείας σε τέτοια πράγματα... και φυσικά τι θα κάνει κλικ σε όλους όσους επιλέγουν. Προφανώς αν κάποια στιγμή πάρω ένα fun-car δεν θα ρωτήσω τη γυναίκα μου, αλλά σε ένα καθαρά οικογενειακό συναποφασίσαμε! Και όχι, συμφωνούσαμε πάνω κάτω από την αρχή σε πολυμορφικό ή sw! Το τελικό short list περιελάμβανε τα εξής δύο: Opel Astra SW 1.4 και το picasso. Τελικά παίχτηκε μονότερμα, όταν στην επίσκεψή μας στην opel ο πωλητής γύρισε και μας είπε 'Ξέρετε δεν προλαβαίνω να σας δω, έχω κόσμο'...

                                            Είναι μία συζήτηση που όπως καταλαβαίνεις σηκώνει αλκοόλ...

                                            Το citroen τι έγινε ακόμα;

                                            Κατέβα κάτω ρε παιδάκι μου να σε πάω στον Αντρέα να το φτιάξουμε επιτέλους.

                                            Το Citroen ακόμα ψιλοτραβάει, αλλά μάλλον κάτι παίζει με τα λάστιχα... Με την αλλαγή (σε περίπου 15Κ χλμ) θα κάνω και μια ευθυγράμμιση και αν συνεχίσει, τότε θα ανησυχήσω περισσότερο... Πάντως με την αντιπροσωπεία δεν βγάζεις άκρη ούτε για απλά πράγματα ( εις την σύννεφο στα περισσότερα επίπεδα) και δεν είχα όρεξη να τρέχω στα Ελληνικά δικαστήρια...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 160
                                            • 161
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 159 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr