-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ξέρεις τι γίνεται, ω Δία;
Από τη μια τρώμε κράξιμο αν γεμίσουμε ένα τεύχος αμαξάρες (γράφτε για τον καθημερινό άνθρωπο κλπ) και ορθώς. Από την άλλη λες εσύ τώρα ότι δεν έχει μέσα ένα αυτοκίνητο της προκοπής...Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Οι δοκιμές του τεύχους σε μεγάλο βαθμό εξαρτώνται από την επικαιρότητα, δηλαδή αν υπάρχει κάτι ολόφρεσκο στην αγορά θα ψαχτεί δοκιμή η συγκριτικό πάνω του. Από την άλλη μεριά, γίνεται προσπάθεια το τεύχος να έχει και χρηστικά αυτοκίνητα και κάποια λίγο πιο ψαγμένα. Αυτά, στο βαθμό που είναι δυνατόν έτσι;
Στο τρέχον τεύχος, δεν έπρεπε ν' ασχοληθούμε με τα αδελφάκια Hyundai ix35 και Kia Sportage (και τον ανταγωνισμό) δηλαδή; Η κατηγορία ενδιαφέρει πολύ την αγορά, πολλοί άνθρωποι ρωτούν αι ψάχνονται ν' αγοράσουν μικρό Crossover. Σαν πιο... πικάντικο μπήκε η νέα X1 xDrive28i, που πάθαμε την πλάκα μας οδηγώντας την και επιπλέον έχει να δείξει ολοκαίνουριο μοτέρ και 8άρι σασμάν, σηματοδοτώντας νέα εποχή για τη BMW.
Μετά, πάλι ρωτάει ο κόσμος για το υγραέριο. Κάναμε το φάκελο, πήρε το χώρο του. DS4, Lancia Y που οδήγησε ο ΣΧ έξω; Alfa 4C; Δεν είναι δοκιμές, αλλά προσπαθούμε για το φρέσκο και το αποκλειστικό γμτ
Σπύρο τα καταλαβαίνω όλα αυτά. Απλά έτυχε το τελευταίο τεύχος να έχει σχεδόν αποκλειστικά δοκιμές/παρουσιάσεις αδύναμων μικρομεσαίων και παχύδερμων (SUV, crossovers). Περίμενα ίσως ένα θεματάκι σε πίστα μεταξύ Giulietta 170, Focus 180 και Leon 160. Ίσως και ένα άλλο με σπορ μικρά/προσιτά roadsters σε κάποια στροφοδιαδρομή, τώρα που ξεκινάει και το θέρος. Κατά τα άλλα, όπως σωστά είπες, ακολουθείτε την επικαιρότητα και τον παλμό της αγοράς. Λίγη 'μαγική σκόνη' για να ονειρευόμαστε δεν βλάπτει όμως.
-
+1 στο τελευταιο Post του Realzeus.
Καλη επισης η προσπαθεια του...εναλλακτικου συγκριτικου Man vs Machine, οσοι ομως εχουν δει την παλαιοτερη εκδοχη
στο Γερμανικο Grip (video) με Lotus 2 eleven vs Downhill-Mountainbike, καταλαβαινουν οτι προκειται περισσοτερο
για παρουσιαση...lifestyle περιοδικου, παρα ουσιας, σε ενα πιο εξιδικευμενο περιοδικο, οπως ειναι οι 4τροχοι.Αρκετα επιφανειακη (συμφωνοι ηχος+εικονα του Video κλεβει εκκλησιες, αλλα υπαρχει τροπος ΚΑΙ στο γραπτο λογο...)
η συγκριση, για αυτοκινητιστικο περιοδικο...Τελος, μπορει να φανω 'κακος', αλλα δεν μπορω με τιποτα να 'καταπιω' αντιφατικες τοποθετησεις που εχουν
δημοσιευθει για καποια συγκεκριμενα hot-hatch.
Δεν μπορει ηδη απο το τευχος 435 (Δεκεμβριος 2006) να γνωριζουμε επι Ελληνικου εδαφους τα Cooper & Cooper S R56, να γινεται αναφορα για την πολυ καλη αισθηση τιμονιου, και στο αρθρο, αλλα και στα υπερ που καταγραφονται σε μια γωνια,
(αφου βεβαια το εχουμε διαβασει στα περισσοτερα ξενα αρθρα, αλλα και διαπιστωσει σε προσωπικο επιπεδο),
και στο τευχος 482 ( Νοεμβριος 2010) με τα GTI της χρονιας, να διαβαζουμε με την υπογραφη συγκεκριμενου συντακτη, στα υπερ του Cooper S, με δυο λεξεις μονο, 'κινητηρας' , 'οδικη συμπεριφορα', και στα υπερ της Mito QV 'σχεδιαση', 'συστημα διευθυνσης'...
Αν εχει στα υπερ η Mito QV συστημα διευθυνσης, στα υπερ του S τι θα επρεπε να γραφτει για το τιμονι?
Ολα αυτα εντωμεταξυ, και στο τευχος 475 ο ιδιος συντακτης που υπογραφει την δοκιμη στα Μεγαρα της QV (Π.Τ),
δεν ειχε κανει ΚΑΜΜΙΑ θετικη αναφορα για το συστημα διευθυνσης, αλλα εσπευσε παραυτα να πει οτι 'ο κινητηρας δεν σε κερδιζει με την ισχυ του', οταν παλι τα περισσοτερα ξενα εγκυρα αρθρα γραφουν ακριβως τα αντιθετα, αλλα και απο την αλλη τα μετρα συγκρισης των δοκιμων στους 4τροχους, εχουν να κανουν κυριως με υπερτροφοδοτουμενα 1600αρια, -αντι 1400 της QV- καποια απο τα οποια, παρολα τα 200κ.εκ λιγοτερα, κερδιζει κατα κρατος σε ορισμενες καταγεγραμενες απο το τευχος ρεπριζ... -
Δηλαδή εσύ λες πως το CooperS είναι πιο συμμετοχικό από την MitoQV?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δηλαδή εσύ λες πως το CooperS είναι πιο συμμετοχικό από την MitoQV?Δεν μπορει στο ενα τευχος, να γραφεις για πολυ καλο σε αισθηση τιμονι στο Mini (κατι που ισχυει φυσικα, αλλα το εχει γραψει αλλος συντακτης...) και σε αλλο τευχος σε συγκριτικη δοκιμη, να γραφεις στα υπερ , 'συστημα διευθυνσης' για την QV, (και οχι για το Mini... ) οταν ο ιδιος συντακτης που υπογραφει στο συγκριτικο DS3-MINI-QV, σε τεστ της QV στα Μεγαρα, δεν εκανε ΟΥΤΕ ΜΙΑ αναφορα για το τιμονι (θετικη ή αρνητικη), για το οποιο εντωμεταξυ ξερουμε και απο πολλα εγκυρα ξενα δημοσιευματα, (και σε προσωπικη επαφη με το εν λογω αυτοκινητο) οτι δεν ειναι και απο τα δυνατα σημεια της QV.
Στα υπερ της πχ, ειναι σιγουρα τα φρενα, τα εκπληκτικα ηλεκτρονικα, και ο κινητηρας, για τον οποιο, οπως ανεφερα και πριν, ο συγκεκριμενος συντακτης ειναι ο ΜΟΝΟΣ που τον βρισκει να εχει πολυ μικρο ευρος, και γενικοτερα να απογοητευει... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Δεν είναι δυνατό το Drive να κάνει συγκριτικό με 10 μικρομεσαία και οι 4Τ με 3.
Δεν συγκρίνονται ΟΛΑ τα μικρομεσαία μεταξύ τους, ούτε υπάρχει κέρδος για τον αναγνώστη αν μπουν όλα σε ένα σακί. Δε βάζεις το Φόκους των 150 ίππων με το ατμοσφαιρικό i30, ούτε με Lancer Sportback 1,6. Απλώς δεν γίνεται.
Βάλαμε το Focus απευθείας στα βαθιά με το Γκολφ και το καλοπουλημένο Άστρα. Ζητήσατε σύγκριση με Τζουλιέτα, έρχεται! Και θα έχει και κάποιο αουτσάιντερ στην παρέα.
Ευχαριστώ για την απάντηση. Χαίρομαι που το κάνετε αυτό. Θα εκτιμούσα αν υπήρχε σχόλιο και στην 1η πρόταση.
Μικρομεσαία που - μια χαρά κατά τη γνώμη μου - θα χωρούσαν στο ίδιο σακί:
- Focus 1.6T
- Astra 1.4T, 1.6T
- Golf 1.4T
- Auris 1.6
- Lancer 1.8
- Civic 1.8
- Τζουλιέτα 1.4Τ
- Mazda 3 1.6
- Audi A3 1.8T
- Megane 1.4T
- BMW 116
- Delta 1.4T
- Bravo 1.4T
- Leon 1.4T
- 308 1.6T
- C4 1.6T
Είναι κι άλλα, αλλά θέλω να σας πω ότι αν τελικά απ΄ όλα αυτά στο συγκριτικό είχατε μόνο 3, συγγνώμη αλλά σαν αναγνώστης περίμενα πολύ παραπάνω.
Νίκος Πανούσης
-
Ούτε τιμολογιακά, ούτε σαν πρόταση αγοράς συγκρίνονται όλα τα παραπάνω μαζί!!! Δεν μπορείς να έχεις το τιμολογιακά πανάκριβο Audi Α3 1.8 Tsi απένατι στο value for money Bravo 1.4 T-Jet, ούτε την σπορτίβικη Giulietta απέναντι στο μαλθακό Auris!!!
Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα με το περιοδικο!!!
-
Tα οχήματα της λίστας είναι παραπλήσιου μεγέθους και ιπποδύναμης κατά το δυνατό φυσικά, αλλά είναι μπλεγμένα πρίμιουμ με μαζικά όπως οι κατηγορίες του ΣΕΑΑ. Τα Α3, 116 και Δέλτα είναι πρίμιουμ, άντε και η Ιουλιέτα?, και συνιστούν ξεχωριστή υποκατηγορία από τα άλλα.
Εγώ θέλω να συγκρίνονται παραπλήσια αυτοκίνητα σφαιρικώς, ήτοι μέγεθος, χαρακτήρας, βασικά κοστολόγια να είναι κοντά κατά το δυνατό.Σόρυ, αλλά ένα τέτοιο συγκριτικό, αν γινόταν, θα μου θύμιζε τις ανούσιες συγκρίσεις που κάναμε μαθητές και φοιτητές πριν από δεκαετίες, όπου για να δείξουμε ότι η Τζιουλιέτα ήταν καλύτερο αυτοκίνητο από το βολιώτικο Σάνυ, συγκρίναμε τις ιπποδυνάμεις τους βασιζόμενοι στο ότι και τα δύο ήταν 1.300άρια, ΄ξεχνώντας΄ παράλληλα κάποια βασικά, ότι δηλαδή ο μέσος υποψήφιος Τζουλιετάκιας ούτε ζωγραφιστό δεν ήθελε να δει το Σάνυ, το οποίο ταπεινότατο Σάνυ όμως έκανε ίσαμε τα μισά σε αξία τσιφ από την Τζουλιέτα, που στο φινάλε έμενε και κάθε τρεις και λίγο και τα κοστολόγια για τα συνεργεία της ήταν στον Μωάμεθ.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Μικρομεσαία που - μια χαρά κατά τη γνώμη μου - θα χωρούσαν στο ίδιο σακί:
.
.
.
.
.
.
.- Mazda 3 1.6
- Audi A3 1.8T
.
.
.
.
.
.
.
Είναι κι άλλα, αλλά θέλω να σας πω ότι αν τελικά απ΄ όλα αυτά στο συγκριτικό είχατε μόνο 3, συγγνώμη αλλά σαν αναγνώστης περίμενα πολύ παραπάνω.
Νίκος Πανούσης
Νίκο, παίρνω τυχαία δύο από τη λίστα σου. Μα πώς να τα βάλεις αυτά τα 2 στο ίδιο σακί όπως λες; Το πτώμα ατμοσφαιρικό Mazda, με το premium, υπερτροφοδοτούμενο, πανάκριβο Golf... εεε... Άουντι των 160 ίππων και του ενός σκασμού ροπής; Συγνώμη δηλαδή, αλλά δεν συγκρινονται πουθενά γμτ. Ούτε σε τιμή, ούτε σε κινητήρα, ούτε σε σασμάν, ούτε σε πρεστίζ αν θέλεις, ούτε καν σε πορεία στην αγορά.
ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει κοινό σημείο ανάμεσα στα συγκρινόμενα, πέρα από το μεταξόνιο και τις εξωτερικές διαστάσεις. Δε γίνεται αλλιώς. Άσε που, όπως σωστά γράφτηκε πιο πάνω, ο δυνητικός αγοραστής του ενός ούτε που θέλει ν' ακούσει για το άλλο και τούμπαλιν. Το αυτό ισχύει για πάμπολα ζευγάρια-τριπλέτες-τετράδες της λίστας σου.
ΥΓ: έχουμε κάνει 'περίεργες' συγκρίσεις στο παρελθόν, έστω και υπό μορφήν ειδικής διαδρομής αν όχι συγκριτικού αλλά και εκεί τα αυτοκίνητα είχαν κάτι κοινό μεταξύ τους που να τα δένει όμορφα. Και [spoiler:hioordoh]ετοιμαζόμαστε να το κάνουμε πάλι με 2 μοτέρ ~200 ίππων της ίδιας γαλλογερμανικής συνεργασίας[/spoiler:hioordoh]
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΥΓ: έχουμε κάνει 'περίεργες' συγκρίσεις στο παρελθόν, έστω και υπό μορφήν ειδικής διαδρομής αν όχι συγκριτικού αλλά και εκεί τα αυτοκίνητα είχαν κάτι κοινό μεταξύ τους που να τα δένει όμορφα.Για εμένα λοιπόν που όταν ξεκινάω να αγοράσω ένα προϊόν τα βάζω όλα πάνω στο λευκό χαρτί και κρίνω με αντικειμενικά κριτήρια και ψυχρά νούμερα παρά επιταγές των διαφημίσεων προτιμώ τις 'περίεργες' συγκρίσεις.
Προσπαθώ να περάσω τη γενική ιδέα ότι σε σχέση με την προσπάθεια του Drive το άρθρο των 4Τ μου φάνηκε 'ήσσονος προσπάθειας' και λίγο, για το περιοδικό που θέλω να μ΄ αρέσει. Μην κολλάς στην περιπτωσιολογία της λίστας (διαλέγοντας 2 εγγραφές) αλλά δες τη γενικότερη ιδέα ότι η κατηγορία έχει μια ντουζίνα αυτοκίνητα και βάλε και το περιοδικό συνέκρινε ..3. Ε, πως να το κάνουμε; Δε μου φτάνει για να αποκτήσω άποψη. Και δε θα ΄χα αντίρρηση να γίνει έτσι, αν μια φορά το χρόνο γινόταν μεγάλο συγκριτικό.
@REALZEUS, @dstou: υποκατηγορίες μπορεί να βρει ο καθένας όσες θέλει, είναι σαν τις ..μύτες. Χωρίς καμμία ειρωνία, θεώρησα ότι ένας αγοραστής που θέλει μικρο-μεσαίο και δεν έχει σαν 1ο κριτήριο την τιμή, χωρίς να ξέρει πολλά - πολλά περί φιλοσοφίας αυτοκινήτου, πρίμιουμ μαρκών και παγιωμένων αντιλήψεων μια χαρά θα τα ΄βαζε αυτά στο ίδιο σακί.
Εξάλλου βολεύει σ΄ ένα συγκριτικό να μπορέσει να αποδείξει το AUDI γιατί αξίζει τα παραπάνω λεφτά από το GOLF ενώ έχουν πολλά κοινά μηχανικά μέρη, δε νομίζετε; Ή για να το πω αλλιώς ξέρω πολλές κοπέλες εδώ στη δουλειά που τις ξετρελαίνει η Τζουλιέτα αλλά θα την πάρουν για να βολτάρουν μαζί της κι όχι για να στρίβουν. Άρα γιατί να μην τη βάλουν δίπλα σε μια C4 που επίσης τους αρέσει αλλά απέχει παρασάγγας σε φιλοσοφία/σχολή κλπ;
ΥΓ: για το AUDI Α3 1.8Τ έχετε δίκιο. Παρακαλώ αντικαταστήστε το με το 1.4Τ.
Model €
- Focus 1.6T Trend 21.340
- Astra 1.4T Edition 18.400
- GOLF 1.4 TSI 160PS GENERATION 5D 21.800
- AURIS 6MT SPORT & VSC/TRC 20.470
- Lancer 1.8 Intense 19.930
- Civic 1.8 23.645
- GIULIETTA 1.4 Multiair 170 hp Progression 22.650
- Mazda 3 1.6 TOURING CLIMA 19.040
- Audi A3 S line Plus 1.4 TFSI 26.450
- Megane 1.4TCE Energy 18.990
- BMW 116 Joy 24.609
- Lancia Delta 5d 1.4T Multiair Argento 140 21.900
- Fiat Bravo 5d 1.4 Dynamic 140 20.000
- Seat Leon Leon 1.4 TSI FR 18.590
- Peugeot 308 5d 1.6T Premium Pack 23.880
- Citroen C4 5d 1.6 THP 155 MCP Attraction 21.550
-
Το περιοδικό απευθύνεται σε ένα κοινό που μπορεί να ξεχωρίσει τα μήλα από τα πορτοκάλια...
ΥΓ: Αλήθεια γιατί έβαλες τα ακριβά Α3 S-line και 308 Premium Pack, ενώ πολλά άλλα είναι στην βασική έκδοση? Έτσι από περιέργεια ρωτώ...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το περιοδικό απευθύνεται σε ένα κοινό που μπορεί να ξεχωρίσει τα μήλα από τα πορτοκάλια...ΥΓ: Αλήθεια γιατί έβαλες τα ακριβά Α3 S-line και 308 Premium Pack, ενώ πολλά άλλα είναι στην βασική έκδοση? Έτσι από περιέργεια ρωτώ...
Δλδ ρε Δία τα 3 αυτοκίνητα της δοκιμής δεν είναι mainstream μοντέλα που απευθύνονται σε όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως ειδικών γνώσεων; Περίπου σαν κι αυτά δεν είναι τουλάχιστο τα μισά απ΄ αυτά που έβαλα;
ΥΓ: Αμφότερα ήταν τα μόνο τουρμπάτα που βρήκα σαν εκδόσεις.
-
Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού (Golf, Focus, Astra) είναι ο ορισμός του mainstream και μπορούν άνετα να συγκριθούν με πολλά άλλα μοντέλα (π.χ. Bravo, 308, C4, Leon). Ορισμένα μοντέλα της λίστας όμως, είναι εξ' ορισμού πιο ειδικά μοντέλα (όσο ειδικό μπορεί να είναι ένα μη-GTi μικρομεσαίο) και δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά (A3, Giulietta, 116).
-
Διαβάζοντας το τελευταίο τεύχος με περισσότερη βαρύτητα διαπίστωσα ότι ναι μεν βελτιώθηκαν λάθη στους συγκεντρωτικούς πίνακες των τελευταίων σελίδων όμως δεν εξαλείφθηκαν όλα τα παλιά.
Συγκεκριμένα στο χόντα σιβικ τα τρίθυρα χατσμπακ type-s και type-r εμφανίζονται να ζυγίζουν 1200 κιλά ενώ το απλό 5θυρο special edition 1294! Γνωρίζοντας ότι το παλαιότερο σπορτ ήταν 1263 κιλά επισημαίνω το λάθος και απλά προτρέπω την συντακτική ομάδα του περιοδικού να το διορθώσει...
Επίσης στο μαζντα 3 χατσμπακ αναφέρετε στα αρνητικά του οχήματος τις επιδόσεις του 1.4 μοτέρ! Αυτό ίσχυε για το παλαιότερης γενιας μαζντα 3 αφού το νέο δεν εισάγεται σε έκδοση 1400!
Τέλος στην σύντομη δοκιμή του s-max 1.6 ecoboost 160PS σημειώνετε μέση κατανάλωση 10,5 λίτρα την οποία και κρίνετε ικανοποιητική για το βάρος και την τάξη επιδόσεων του, όμως, στο διπλανό πίνακα εμφανίζετε την μέτρηση των 4τ στα 13,1 λιτρα ανά 100χλμ! Αν ισχύει αυτό τότε μάλλον δεν μιλάμε για οικονομικό αλλά ενεργοβόρο όχημα! Είτε λοιπόν υπάρχει τυπογραφικό λάθος είτε λάθος συμπέρασμα!
Ελπίζω να βοήθησα με τις μικρές παρατηρήσεις μου! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού (Golf, Focus, Astra) είναι ο ορισμός του mainstream και μπορούν άνετα να συγκριθούν με πολλά άλλα μοντέλα (π.χ. Bravo, 308, C4, Leon). Ορισμένα μοντέλα της λίστας όμως, είναι εξ' ορισμού πιο ειδικά μοντέλα (όσο ειδικό μπορεί να είναι ένα μη-GTi μικρομεσαίο) και δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά (A3, Giulietta, 116).Δία, αυτό είναι ένα κατ' εμέ λάθος που κάνουν πολλοί 'έξω από τον χορό'. Τι εννοώ (όπως το έζησα): Έχεις τα Χ λεφτά και τις Ψ ανάγκες. Προσωπικά με κάλυπταν αρκετά μοντέλα, από Fabia SW, μέχρι μεταχειρισμένη C200 T... Φυσικά και η κάθε λύση έχει συγκεκριμένα υπέρ και κατά, αλλά προσωπικά με καλύπτει περισσότερο ένα συγκριτικό αυτής της φιλοσοφίας, όπου θα παρουσιαστούν τα υπέρ και τα κατά της κάθε λύσης. Άρα κατ' εμέ το θέμα δεν είναι να συγκρίνεις αυτοκίνητα της ίδιας 'κατηγορίας', αλλά αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Για παράδειγμα, το 3008 ανετότατα συγκρίνεται με το Golf (και φυσικά κάπου χάνει και κάπου κερδίζει) και το C4 picasso (αντίστοιχα), μιας και τα τρία απευθύνονται στο ίδιο πάνω κάτω κοινό.
Το πρόβλημα, όπως το έζησα εγώ ήταν το εξής: Με το Χ ποσό θέλω να μεταφέρω μία οικογένεια (προς το παρόν με 1 παιδί, μελλοντικά όμως με τουλάχιστον άλλο 1), με ένα αυτοκίνητο που θέλω να κρατήσω τουλάχιστον για 10 χρόνια και δεν μ' ενδιαφέρει η απόλαυση στην οδήγηση, μιας και για ένα διάστημα τουλάχιστον θα υπάρχει το 206 (που δεν είναι τέλειο, αλλά δεν είναι και άσχημο)... Τι παίρνω;;;;;
Επίσης, άνετα συγκρίνεις πχ το Juke με το mini ή το 308cc, για τον ίδιο λόγο... Τι κι αν είναι σε διαφορετικές 'κατηγορίες';;; Ο αγοραστής είναι ο ίδιος πάνω κάτω...
Λίγοι είναι πλέον οι αγοραστές που λένε πχ 'θέλω ένα μικρομεσαίο premium'. Οι περισσότεροι λένε 'τι παίρνω με αυτά τα λεφτά'. Καλώς ή κακώς δεν ξέρω, δεν μπορώ να το κρίνω...
Κύριε krusenstern καλημέρα σας!
-
Υπάρχει μία σημαντική παρατήρηση στα παραπάνω. Ο μέσος αγοραστής δεν σκέφτεται έτσι, για τον απλούστατο λόγο ότι αν σκεφτόταν κατά αυτό τον τρόπο η αγορά θα ήταν περισσότερο εκλογικευμένη και διαφορετική απ' ότι είναι σήμερα.
Δεν ξέρω κανένα να λέει π.χ. θέλω ένα οικογενειακό σεντάν από 4,4 και έως 4,6 μέτρα, με 10-12 κιλά ανά ίππο, με ερκοντίσιο, υδραυλικό, εσπ, πίσω ζώνες και 400 λίτρα τουλάχιστον μπαγκάζι, και ξεκινάνε να φτιάξουν ένα συγκριτικό με τα κάτωθι
Μάζντα 3 1.600
Κορόλλα 1.300
Μπεμβέ 316i
Μερσεντέ C μετάχειρη 3 ετών
Βόλβο 1.6 εκομπούστ
Τζέττα 1.400 τσι 160άρι από ακυρωμένη παραγγελία
κ.ο.κ.Νταξ' ξέρω έναν, εμένα, τόχω κάνει και αυτό.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού (Golf, Focus, Astra) είναι ο ορισμός του mainstream και μπορούν άνετα να συγκριθούν με πολλά άλλα μοντέλα (π.χ. Bravo, 308, C4, Leon). Ορισμένα μοντέλα της λίστας όμως, είναι εξ' ορισμού πιο ειδικά μοντέλα (όσο ειδικό μπορεί να είναι ένα μη-GTi μικρομεσαίο) και δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά (A3, Giulietta, 116).
Δία, αυτό είναι ένα κατ' εμέ λάθος που κάνουν πολλοί 'έξω από τον χορό'. Τι εννοώ (όπως το έζησα): Έχεις τα Χ λεφτά και τις Ψ ανάγκες. Προσωπικά με κάλυπταν αρκετά μοντέλα, από Fabia SW, μέχρι μεταχειρισμένη C200 T... Φυσικά και η κάθε λύση έχει συγκεκριμένα υπέρ και κατά, αλλά προσωπικά με καλύπτει περισσότερο ένα συγκριτικό αυτής της φιλοσοφίας, όπου θα παρουσιαστούν τα υπέρ και τα κατά της κάθε λύσης. Άρα κατ' εμέ το θέμα δεν είναι να συγκρίνεις αυτοκίνητα της ίδιας 'κατηγορίας', αλλά αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Για παράδειγμα, το 3008 ανετότατα συγκρίνεται με το Golf (και φυσικά κάπου χάνει και κάπου κερδίζει) και το C4 picasso (αντίστοιχα), μιας και τα τρία απευθύνονται στο ίδιο πάνω κάτω κοινό.
Το πρόβλημα, όπως το έζησα εγώ ήταν το εξής: Με το Χ ποσό θέλω να μεταφέρω μία οικογένεια (προς το παρόν με 1 παιδί, μελλοντικά όμως με τουλάχιστον άλλο 1), με ένα αυτοκίνητο που θέλω να κρατήσω τουλάχιστον για 10 χρόνια και δεν μ' ενδιαφέρει η απόλαυση στην οδήγηση, μιας και για ένα διάστημα τουλάχιστον θα υπάρχει το 206 (που δεν είναι τέλειο, αλλά δεν είναι και άσχημο)... Τι παίρνω;;;;;
Επίσης, άνετα συγκρίνεις πχ το Juke με το mini ή το 308cc, για τον ίδιο λόγο... Τι κι αν είναι σε διαφορετικές 'κατηγορίες';;; Ο αγοραστής είναι ο ίδιος πάνω κάτω...
Λίγοι είναι πλέον οι αγοραστές που λένε πχ 'θέλω ένα μικρομεσαίο premium'. Οι περισσότεροι λένε 'τι παίρνω με αυτά τα λεφτά'. Καλώς ή κακώς δεν ξέρω, δεν μπορώ να το κρίνω...
Κύριε krusenstern καλημέρα σας!
+1 στον Markvag
Μες στο μυαλό μου είσαι. Το citroen τι έγινε ακόμα;
Κατέβα κάτω ρε παιδάκι μου να σε πάω στον Αντρέα να το φτιάξουμε επιτέλους.
-
τελευταια στιγμη, αλλα που ειναι ο διαγωνισμος για το γκραν πρι της Ουγγαριας???
το sms δεν δουλευει
και ο διαγωνισμος ληγει σημερα αν δεν κανω λαθος
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Τα τρία μοντέλα του συγκριτικού (Golf, Focus, Astra) είναι ο ορισμός του mainstream και μπορούν άνετα να συγκριθούν με πολλά άλλα μοντέλα (π.χ. Bravo, 308, C4, Leon). Ορισμένα μοντέλα της λίστας όμως, είναι εξ' ορισμού πιο ειδικά μοντέλα (όσο ειδικό μπορεί να είναι ένα μη-GTi μικρομεσαίο) και δεν είναι άμεσα ανταγωνιστικά (A3, Giulietta, 116).
Δία, αυτό είναι ένα κατ' εμέ λάθος που κάνουν πολλοί 'έξω από τον χορό'. Τι εννοώ (όπως το έζησα): Έχεις τα Χ λεφτά και τις Ψ ανάγκες. Προσωπικά με κάλυπταν αρκετά μοντέλα, από Fabia SW, μέχρι μεταχειρισμένη C200 T... Φυσικά και η κάθε λύση έχει συγκεκριμένα υπέρ και κατά, αλλά προσωπικά με καλύπτει περισσότερο ένα συγκριτικό αυτής της φιλοσοφίας, όπου θα παρουσιαστούν τα υπέρ και τα κατά της κάθε λύσης. Άρα κατ' εμέ το θέμα δεν είναι να συγκρίνεις αυτοκίνητα της ίδιας 'κατηγορίας', αλλά αυτοκίνητα που απευθύνονται στο ίδιο κοινό. Για παράδειγμα, το 3008 ανετότατα συγκρίνεται με το Golf (και φυσικά κάπου χάνει και κάπου κερδίζει) και το C4 picasso (αντίστοιχα), μιας και τα τρία απευθύνονται στο ίδιο πάνω κάτω κοινό.
Το πρόβλημα, όπως το έζησα εγώ ήταν το εξής: Με το Χ ποσό θέλω να μεταφέρω μία οικογένεια (προς το παρόν με 1 παιδί, μελλοντικά όμως με τουλάχιστον άλλο 1), με ένα αυτοκίνητο που θέλω να κρατήσω τουλάχιστον για 10 χρόνια και δεν μ' ενδιαφέρει η απόλαυση στην οδήγηση, μιας και για ένα διάστημα τουλάχιστον θα υπάρχει το 206 (που δεν είναι τέλειο, αλλά δεν είναι και άσχημο)... Τι παίρνω;;;;;
Επίσης, άνετα συγκρίνεις πχ το Juke με το mini ή το 308cc, για τον ίδιο λόγο... Τι κι αν είναι σε διαφορετικές 'κατηγορίες';;; Ο αγοραστής είναι ο ίδιος πάνω κάτω...
Λίγοι είναι πλέον οι αγοραστές που λένε πχ 'θέλω ένα μικρομεσαίο premium'. Οι περισσότεροι λένε 'τι παίρνω με αυτά τα λεφτά'. Καλώς ή κακώς δεν ξέρω, δεν μπορώ να το κρίνω...
Κύριε krusenstern καλημέρα σας!
Όσο και να προσπαθώ, δυσκολεύομαι να το δω έτσι Μάρκο. Ίσως επειδή είναι εντελώς εκτός της προσωπικής μου αυτοκινητιστικής λογικής και κουλτούρας. Ξεκινάς από τις ανάγκες σου (χώρους για 1, 2, 4, 14 άτομα) και τις προτιμήσεις (οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, σχέδιο, εξοπλισμός) και έτσι καταλήγεις σε κατηγορία οχήματος (σπορ διθέσιο, μικρομεσαίο χατς, μεσαίο σεντάν, πολυμορφικό κλπ). Μετά βάζεις κάτω το budget σου και βλέπεις ποια μοντέλα αυτής της κατηγορίας παίρνεις με αυτά τα λεφτά. Νομίζω ότι οι περισσότεροι έτσι πράττουν αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Νομίζω ότι οι περισσότεροι έτσι πράττουν αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά...Αλέξανδρε ... μην το βάζεις... διότι υπάρχουν έστω και λίγοι που 'βλέπουν' διαφορετικά!
Όταν πρόκειται για αγορά αυτοκινήτου μακροχρόνιας συμβίωσης 'προβλέπεις' και ανάγκες πέρα από τις τωρινές. -
Ο Θωμάς π.χ.;
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό